HEquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie weet hoe het wedstrijdschema op de zaterdagcompetitie eruit ziet voor gemengde teams?
Altijd zondag gespeeld, 8 wedstrijden met zn vieren, maar dit jaar naar de zaterdag. Ik vroeg me dus af hoeveel wedstrijden je dan speelt, en welke.
Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd benquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
nope.
Het eerste team moet het hoogste gemiddelde hebben, daarna het 2de team, etc. (dus alle sterkste spelers in het hoogste team is misschien niet helemaal goed gezegd) Tenzij natuurlijk het gemiddelde precies gelijk is wat gemiddelde betreft. Of dan geld geloof ik het team met de hoogste spelers ofzo. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
bijvoorbeeld:
team 1 heeft een team met:
5 5 6 6 = een gemiddelde van 5.5
Team 2 heeft een team met:
5 5 6 7 = een gemiddelde van 5.75
Kortom, team 2 zal nooit als eerste team mogen fungeren. welke competitieklasse je verder speelt maakt niet uit. Allebei de teams kunnen zelfs in dezelfde competitieklasse uit komen. Maar team 2 bijvoorbeeld niet in een klasse hoger dan team 1.
Grappige is wel dat wanneer team 2 dan kampioen wordt en een klasse omhoog gaat, ze met het mindere gemiddelde nooit team 1 kunnen worden. Dus moeten de teams dan worden aangepast.
Je mag iedereen opstellen, zolang het dus maar niet dat systeem in de war gooit.
Het is zelfs zo dat wanneer team 1 een invaller nodig heeft en er is bijvoorbeeld alleen iemand van nivau 8 beschikbaar die invalt voor iemand met niveau 5. Dan mag dat weer niet (gemiddelde van het team wordt dan hoger dan van team 2). Dus dan moet je weer gaan schuiven enzo.
Het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar op zich wel logisch.
Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd ben
met m'n speelsterkte-1 slagenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.
Net als Martin
Profielloze zolenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
Als je op baan 5 een sliding maakt kom je met jouw theorie op baan 1 uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef TubewayDigital het volgende:
is slechts een theorietje, nog niet zelf in praktijk gebracht
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
Op de tennisleraaropleiding gebruiken ze het anders ook met schoenzolen.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef nickybol het volgende:
Derde wet van Newton, weet waar je het over hebt, het heeft alleen weinig met zolen te maken. GRF heeft te maken met actie-reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |