abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:42:38 #1
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_57476506
Tennis, de meest briljante sport op dit moment. Mentaal en fysiek moet je in orde zijn. Je techniek moet goed zijn. Kortom: een sport die eisen aan je stelt. Dit topic is voor diegenen, die gewoon voor hun lol (of om te winnen ) dit spelletje bedrijven op een recreatief niveau. Welkom, bij het Recreatief Tennis Topic!

Het vorige topic: [Tennis] Recreatief Tennis Topic Deel 10

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr-Sander op 19-03-2008 16:16:50 ]
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:08:11 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57477012
Ik speel niet voor mijn lol, ik speel om te winnen!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:39:02 #3
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57477632
Ik streef naar het ultieme niveau, het Martin Verkerk niveau.
Weisst
pi_57479513
Wie weet hoe het wedstrijdschema op de zaterdagcompetitie eruit ziet voor gemengde teams?

Altijd zondag gespeeld, 8 wedstrijden met zn vieren, maar dit jaar naar de zaterdag. Ik vroeg me dus af hoeveel wedstrijden je dan speelt, en welke.
Geen referral hier.
pi_57479674
Tennis
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:26:06 #6
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57479872
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie weet hoe het wedstrijdschema op de zaterdagcompetitie eruit ziet voor gemengde teams?

Altijd zondag gespeeld, 8 wedstrijden met zn vieren, maar dit jaar naar de zaterdag. Ik vroeg me dus af hoeveel wedstrijden je dan speelt, en welke.
HE
DE
HD
DD
GD
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57479941
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:26 schreef XL het volgende:

[..]

HE
DE
HD
DD
GD
Dank u
Geen referral hier.
pi_57480075
volgende week een tennis tournooi van mijn werk... echt veel zin in. En daarna weer lekker buiten tennissen
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:03:31 #9
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_57482129
De indelingen staan al online van de competitie

TVP
pi_57484527
We moeten tegen een ander team van onze club spelen lame...
Geen referral hier.
pi_57491069
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

nope.

Het eerste team moet het hoogste gemiddelde hebben, daarna het 2de team, etc. (dus alle sterkste spelers in het hoogste team is misschien niet helemaal goed gezegd) Tenzij natuurlijk het gemiddelde precies gelijk is wat gemiddelde betreft. Of dan geld geloof ik het team met de hoogste spelers ofzo. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

bijvoorbeeld:
team 1 heeft een team met:
5 5 6 6 = een gemiddelde van 5.5

Team 2 heeft een team met:
5 5 6 7 = een gemiddelde van 5.75

Kortom, team 2 zal nooit als eerste team mogen fungeren. welke competitieklasse je verder speelt maakt niet uit. Allebei de teams kunnen zelfs in dezelfde competitieklasse uit komen. Maar team 2 bijvoorbeeld niet in een klasse hoger dan team 1.
Grappige is wel dat wanneer team 2 dan kampioen wordt en een klasse omhoog gaat, ze met het mindere gemiddelde nooit team 1 kunnen worden. Dus moeten de teams dan worden aangepast.

Je mag iedereen opstellen, zolang het dus maar niet dat systeem in de war gooit.
Het is zelfs zo dat wanneer team 1 een invaller nodig heeft en er is bijvoorbeeld alleen iemand van nivau 8 beschikbaar die invalt voor iemand met niveau 5. Dan mag dat weer niet (gemiddelde van het team wordt dan hoger dan van team 2). Dus dan moet je weer gaan schuiven enzo.

Het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar op zich wel logisch.
Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd ben
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:51:22 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57494627
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:02 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Vandaar dat ik nooit voor het eerste gevraagd ben
Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.
Net als Martin
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57510301
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ligt gewoon puur aan de speelsterkte, want niveautechnisch kun je het makkelijk aan.
Net als Martin
met m'n speelsterkte-1 slagen
pi_57575046
5 April begint de competitie voor me weer. Heb er zin aan.
2x richting Brabant op kunstgras, dat vind ik dan wel weer minder.
U MAD?
pi_57576609
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:46:34 #16
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_57576980
Profielloze zolen op kunstgras, ben je wel helemaal lekker.
pi_57577032
is slechts een theorietje, nog niet zelf in praktijk gebracht
pi_57577046
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:
gewoon juiste schoeisel aandoen. Volgens mij kan je het beste profielloze zolen hebben.
Profielloze zolen

Had me vorig jaar de rode schoenen van K-Swiss gekocht. Was er super tevreden over en ze waren ook nog niet helemaal versleten, maar dit jaar toch nog een ander paar K-Swiss gekocht (nieuwe collecte -> Zwarte strepen aan de zijkant - zwart/wit overheerst).

Ben eens benieuwd. Dit jaar voor het eerst een hele winter doorgetennist mede omdat ik vorig jaar gezakt ben van 6'je naar 7. Wil dit jaar als doel hebben sowieso weer 6 in de dubbel.
U MAD?
pi_57577058
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef TubewayDigital het volgende:
is slechts een theorietje, nog niet zelf in praktijk gebracht
Als je op baan 5 een sliding maakt kom je met jouw theorie op baan 1 uit.
U MAD?
  maandag 24 maart 2008 @ 13:16:29 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57577543
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:29 schreef TubewayDigital het volgende:

Dat is juist het meest ongunstigste.
Tenzij je natuurlijk wilt schaatsen

hoe gladder de ondergrond is, hoe meer profiel je moet gebruiken.
Bij ku(ns)tgras moet je dus juist veel profiel hebben. Bij gravel ook.
Maar als je bijvoorbeeld op hard court of indoor speelt, moet je juist weinig profiel (of zelfs geen) hebben.

Ground-force-reaction enzo.
Nicky weet ongetwijfeld waar ik het dan over heb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_57577601
Trouwens mensen uit Limburg die of op zaterdag gemengd 3e klasse spelen of op zondag gemengd 7e klasse (laatstgenoemde is mijn invalteam).
U MAD?
  maandag 24 maart 2008 @ 13:23:56 #22
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_57577693
Derde wet van Newton, weet waar je het over hebt, het heeft alleen weinig met zolen te maken. GRF heeft te maken met actie-reactie.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:21:57 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57578696
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef nickybol het volgende:
Derde wet van Newton, weet waar je het over hebt, het heeft alleen weinig met zolen te maken. GRF heeft te maken met actie-reactie.
Op de tennisleraaropleiding gebruiken ze het anders ook met schoenzolen.
Omdat je minder goed kunt afzetten als het glad is dus wanneer je meer grip hebt op de baan kun je beter afzetten om te rennen.
pi_57630378
Het zal me benieuwen hoe ik het er vanaf ga brengen, met m'n Martin Verkerk voorbereiding .
pi_57633782
TENNIS! TENNIS! YES YES! Yay..heb er zin in...schraal dat ik wel in een poule zit met maar 7 teams in plaats van 8....echt stom..
In ieder geval redelijk in vorm en met erg veel zin. Vorige week de GD en de HD gewonnen bij de clubkampioenschappen en ook goed gedaan in de HE, en dat terwijl ik superverkouden was! Dus ik heb er vertrouwen in...kan echt de komende week niet meer trainen omdat ik weg ben...

Mijn doelen (wat zijn jullie doelen voor dit jaar?) is een aantal toernooitjes in de dubbel te winnen (ik sta verdorie nog steeds 7 terwijl ik dik 6 sta in de enkel) en 6 te worden, en gewoon lekker 6 te blijven in de enkel...
Vooral mijn dubbelkwaliteiten wil ik verbeteren...Tactisch sta ik nog vaak niet zo goed opgesteld aan het net (beetje lui of zo :/)

Ik heb er zin an! oh zo veel!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')