abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:51:57 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57154759
Wij krijgen een mooie competitie met veel spanning denk ik.
Voor het eerst 3de klasse heren zondag. Moet nodig eens meer gaan trainen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57158449
7-6 6-2 verloren !

Eerste set: 2-0 voor, 3-5 achter, 6-5 voor, 6-7 .
Tweede set: !
pi_57165430
en je rating is
pi_57167325
4,3

Is het een nieuwe regel dat hij niet meer aan het begin van het seizoen wordt gereset ofzo ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:53:58 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57168852
Gisteren weer lekker getraind.
Ik moet alleen nog veel aan de conditie en vooral aan het loopvermogen doen.
Dat is mijn grootste zorg. De rest zit wel goed denk ik

Me trainingsgenoten ergeren zich er soms aan dat ik zo hard slaan. Zijn toch allemaal 4 spelers
ik moet ook zeggen dat ik soms wel te hard sla. Dan gaat het wel eens onbesuisd. Aan de andere kant win ik er ook veel punten mee.
Ik moet weer even de balans vinden denk ik. Maar als het loopvermogen ook weer wat beter wordt, speel ik vanzelf ook weer wat rustiger
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_57170423
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef Chriz2k het volgende:
4,3

Is het een nieuwe regel dat hij niet meer aan het begin van het seizoen wordt gereset ofzo ?
Ja...Je oude rating komt nu 6x op je lijst te staan en wordt vervangen door je eerste 6 nieuwe resutlaten (ik neem aan dat ik dit niet complexer hoef uit te leggen want je kent het oude systeem wel toch?) Dus in plaats van 6x een 4 die een voor een vervangen worden begint je rating nu gewoonweg ietsje hoger(of lager)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:05:30 #282
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57170712
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef Komakie het volgende:
Gisteren weer lekker getraind.
Ik moet alleen nog veel aan de conditie en vooral aan het loopvermogen doen.
Dat is mijn grootste zorg. De rest zit wel goed denk ik
Maandag heb ik ook weer eens getraind sinds weken en ik voelde me 2 niveau's lager dan op mijn pasje staat Voetenwerk (sowieso niet mijn sterkste punt) en conditie is bij ook nog niet optimaal, zacht uitgedrukt. En nu loop ik met spierspijn rond in mijn hele arm Dat is echt niet goed.

Verder speel ik geen competitie dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer of wat invalbeurten.
Weisst
pi_57171196
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja...Je oude rating komt nu 6x op je lijst te staan en wordt vervangen door je eerste 6 nieuwe resutlaten (ik neem aan dat ik dit niet complexer hoef uit te leggen want je kent het oude systeem wel toch?) Dus in plaats van 6x een 4 die een voor een vervangen worden begint je rating nu gewoonweg ietsje hoger(of lager)
Dan mag ik het wel wat beter gaan doen dan vorig jaar, anders word ik 5.
pi_57171417
Na een goed seizoen in de 6 vorig jaar uitgekomen op Enkel 5.2625, Dubbel 5.5465.
In enkel wel 5 geworden in de dubbel net niet

Komend seizoen dus t 5je in de enkel proberen te behouden en in de dubbel ook 5 te worden

Speel deze en voglende week een toernooi in Belgie, weet niet of die meetelt voor DSS
Over paar weekjes weer lekker competitie, heren zaterdag district 2e klasse.
Heb r zin in !
Life is life
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:59:51 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57171903
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:05 schreef erkel het volgende:

[..]

Maandag heb ik ook weer eens getraind sinds weken en ik voelde me 2 niveau's lager dan op mijn pasje staat Voetenwerk (sowieso niet mijn sterkste punt) en conditie is bij ook nog niet optimaal, zacht uitgedrukt. En nu loop ik met spierspijn rond in mijn hele arm Dat is echt niet goed.

Verder speel ik geen competitie dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer of wat invalbeurten.
Dat is altijd het moeilijkste punt. Vooral omdat er vaak niet de mogelijkheid is om in de winter meer dan 1 keer per week te trainen/spelen.
Ik heb dan de tennisleraaropleiding als extraatje, maar met les geven loop je ook niet veel. Daarna nog training. Het was ook beter geweest als dit op een andere dag was geweest maar ja, je kunt niet alles hebben.
Maar 1 keer per week trainen heeft niet zo heel veel invloed op je conditie.

Ach, lekker tennissen is gewoon leuk
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:01:06 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57171936
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:35 schreef JT_RSD het volgende:
Na een goed seizoen in de 6 vorig jaar uitgekomen op Enkel 5.2625, Dubbel 5.5465.
In enkel wel 5 geworden in de dubbel net niet

Komend seizoen dus t 5je in de enkel proberen te behouden en in de dubbel ook 5 te worden

Speel deze en voglende week een toernooi in Belgie, weet niet of die meetelt voor DSS
Over paar weekjes weer lekker competitie, heren zaterdag district 2e klasse.
Heb r zin in !
Nee dat telt niet mee. Hebben een ander systeem
pi_57409096
Wij hebben nu de clubkampioenschappen, tot nu toe 2 gewonnen 0 verloren....Ik heb in alle categorieen wel kans om te winnen alhoewel de HE6 nog lastig kan gaan worden..Moet nu in de halve finale tegen de speler waar ik vorig jaar van verloor (in de halve) nadat ik een matchpoint had gemist
En we spelen nu allebei tenminste 2x zo goed als vorig jaar, dus ik heb geen idee wat het nu gaat worden
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 16 maart 2008 @ 11:22:35 #288
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57409788
Ik heb van de week geregeld dat ik komend seizoen op 2 avonden les ga geven op mijn oude club
Mooie voorbereiding op mijn examen
pi_57410548
Dit topic nooit gezien. Niet dat ik fanatiek tennis ofzo, maar wij hebben met zijn 5en een indoor baan waar we elke dinsdagavond een uurtje dubbelen. Is wel leuk. Om de vijf weken ben je dus een avondje vrij. We huren de baan van 20.00 uur tot 21.00 uur, maar omdat er niemand achter ons komt, spelen we meestal tot 21.30 uur.

Vroeger toen ik nog een jochie was, heb ik wel fanatiek getennist en ook redelijk wat gewonnen. Clubkampioenschappen vooral. Maar toen ik naar de middelbare school ging, moest ik van mijn ouders kiezen tussen voetbal en tennis. Dat is dus voetbal geworden. Sinds twee jaar tennis ik dus weer één avondje in de week en het bevalt me prima.
pi_57413247
Ik ben ook weer enthousiast begonnen, heb de afgelopen winter vrij goed getraind en dat werpt zijn vruchten af.. afgelopen week toernooi gehad en in de HD8 de kwartfinale gehaald, waarin we verloren met 6-3 6-0 van een duo dat eigenlijk in de 7 thuishoort...

Vanmorgen zijn de clubkampioenschappen begonnen, moest tegen iemand die op zijn pasje een 8 heeft maar eigenlijk dik in de 7 thuishoort, misschien nog wel hoger... uiteindelijk met 6-3 6-2 verloren, maar erg lekker gespeeld, elke game ging zowat over deuce... vorig jaar won ik nog maar één game van hem dus we gaan vooruit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57431782
Oew een tennis topic.

Ik ben van plan me voor deze zomer weer te gaan inschrijven bij een tennisvereniging, beetje competiespelen ed.

Heb al even zitten lezen en begrijp ik goed dat iedereen op niveau 9 begint? Of je nou kan tennissen of niet?
En hoe correspondeert dit met de competitieklassen?

En waarvoor staan de HE7 of HD8 etc etc?
pi_57444427
HE7 = heren enkel in categorie 7 (is 1 beter dan 8)
HD8 = heren dubbel 8
pi_57444487
Maar kan je ook alleen 7e of 8e klasse spelen als je een niveau 7 of 8 hebt, of maakt dat niet uit?

Zo nee, waarvoor heb je dan die persoonlijke niveau's?
pi_57444557
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:23 schreef Repeat het volgende:
Maar kan je ook alleen 7e of 8e klasse spelen als je een niveau 7 of 8 hebt, of maakt dat niet uit?

Zo nee, waarvoor heb je dan die persoonlijke niveau's?
het heet categorien. klasses heb je met competitie

het is er om te voorkomen dat je in een zwakkere klasse inschrijft.
als je 7 bent in de enkel dan mag je niet in de 8 inschrijven. andersom wel. Je mag dus altijd in een sterkere cat inschrijven maar niet in een zwakkere
pi_57444833
Ik bedoel ook competitie Hoe wordt daar de indeling naar klasse gemaakt dan?
pi_57445275
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef Repeat het volgende:
daar zijn clubs vrij in. In principe kan je als speler met een slechte ranking (dat getal dus) in de hoogste klasse spelen. Kans is wel zeer groot dat je 6-0 6-0 van de baan geveegd wordt en daarmee je team benadelt. Mensen die de teamindeling maken weten dus wel beter.

Ben je verder al bekend met het fenomeen Martin Verkerk?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:07:46 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57457632
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef Repeat het volgende:
Je hebt de speelsterktes 1 t/m 9
9 is het laagste. Waar je begint.
1 is alleen weggelegd voor de absolute top van nederland.

HE = Heren Enkel
HD = Heren Dubbel
DE = Dames Enkel
DD = Dames Dubbel
GD = Gemengd Dubbel

Je wordt bij de competitie ingedeeld in een team. Wat voor klasse dat team speelt is niet zo belangrijk. Zitten geen restricties aan verbonden.
Het is wel zo dat in het eerste team de sterkste spelers moeten zitten, daarna in het 2de, etc etc
pi_57466545
quote:
Het is wel zo dat in het eerste team de sterkste spelers moeten zitten, daarna in het 2de, etc etc
is dat zo? je mag dacht ik iedereen opstellen, zolang diegene maar niet voor meerdere teams in 1 weekend uitkomt.
pi_57466818
Zolang je als club ooit een bepaalde klasse hebt gehaald mag je iedereen daar in indelen, maar ja, dat is natuurlijk nogal zonde en de KNLTB kan er altijd nog wat aan veranderen Maar je moet dus wel in eerste instantie zo'n klasse halen, en dat kan je uberhaupt alleen maar met goede spelers.
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:20:57 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57470069
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

is dat zo? je mag dacht ik iedereen opstellen, zolang diegene maar niet voor meerdere teams in 1 weekend uitkomt.
nope.

Het eerste team moet het hoogste gemiddelde hebben, daarna het 2de team, etc. (dus alle sterkste spelers in het hoogste team is misschien niet helemaal goed gezegd) Tenzij natuurlijk het gemiddelde precies gelijk is wat gemiddelde betreft. Of dan geld geloof ik het team met de hoogste spelers ofzo. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

bijvoorbeeld:
team 1 heeft een team met:
5 5 6 6 = een gemiddelde van 5.5

Team 2 heeft een team met:
5 5 6 7 = een gemiddelde van 5.75

Kortom, team 2 zal nooit als eerste team mogen fungeren. welke competitieklasse je verder speelt maakt niet uit. Allebei de teams kunnen zelfs in dezelfde competitieklasse uit komen. Maar team 2 bijvoorbeeld niet in een klasse hoger dan team 1.
Grappige is wel dat wanneer team 2 dan kampioen wordt en een klasse omhoog gaat, ze met het mindere gemiddelde nooit team 1 kunnen worden. Dus moeten de teams dan worden aangepast.

Je mag iedereen opstellen, zolang het dus maar niet dat systeem in de war gooit.
Het is zelfs zo dat wanneer team 1 een invaller nodig heeft en er is bijvoorbeeld alleen iemand van nivau 8 beschikbaar die invalt voor iemand met niveau 5. Dan mag dat weer niet (gemiddelde van het team wordt dan hoger dan van team 2). Dus dan moet je weer gaan schuiven enzo.

Het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar op zich wel logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')