Ja...Je oude rating komt nu 6x op je lijst te staan en wordt vervangen door je eerste 6 nieuwe resutlaten (ik neem aan dat ik dit niet complexer hoef uit te leggen want je kent het oude systeem wel toch?) Dus in plaats van 6x een 4 die een voor een vervangen worden begint je rating nu gewoonweg ietsje hoger(of lager)quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef Chriz2k het volgende:
4,3
Is het een nieuwe regel dat hij niet meer aan het begin van het seizoen wordt gereset ofzo?
Maandag heb ik ook weer eens getraind sinds weken en ik voelde me 2 niveau's lager dan op mijn pasje staatquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef Komakie het volgende:
Gisteren weer lekker getraind.
Ik moet alleen nog veel aan de conditie en vooral aan het loopvermogen doen.
Dat is mijn grootste zorg. De rest zit wel goed denk ik
Dan mag ik het wel wat beter gaan doen dan vorig jaar, anders word ik 5.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...Je oude rating komt nu 6x op je lijst te staan en wordt vervangen door je eerste 6 nieuwe resutlaten (ik neem aan dat ik dit niet complexer hoef uit te leggen want je kent het oude systeem wel toch?) Dus in plaats van 6x een 4 die een voor een vervangen worden begint je rating nu gewoonweg ietsje hoger(of lager)
Dat is altijd het moeilijkste punt. Vooral omdat er vaak niet de mogelijkheid is om in de winter meer dan 1 keer per week te trainen/spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Maandag heb ik ook weer eens getraind sinds weken en ik voelde me 2 niveau's lager dan op mijn pasje staatVoetenwerk (sowieso niet mijn sterkste punt) en conditie is bij ook nog niet optimaal, zacht uitgedrukt. En nu loop ik met spierspijn rond in mijn hele arm
Dat is echt niet goed.
Verder speel ik geen competitie dit jaar. Hopelijk volgend jaar weer of wat invalbeurten.
Nee dat telt niet mee. Hebben een ander systeemquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:35 schreef JT_RSD het volgende:
Na een goed seizoen in de 6 vorig jaar uitgekomen op Enkel 5.2625, Dubbel 5.5465.
In enkel wel 5 gewordenin de dubbel net niet
Komend seizoen dus t 5je in de enkel proberen te behouden en in de dubbel ook 5 te worden
Speel deze en voglende week een toernooi in Belgie, weet niet of die meetelt voor DSS![]()
Over paar weekjes weer lekker competitie, heren zaterdag district 2e klasse.
Heb r zin in!
het heet categorien. klasses heb je met competitiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:23 schreef Repeat het volgende:
Maar kan je ook alleen 7e of 8e klasse spelen als je een niveau 7 of 8 hebt, of maakt dat niet uit?
Zo nee, waarvoor heb je dan die persoonlijke niveau's?
daar zijn clubs vrij in. In principe kan je als speler met een slechte ranking (dat getal dus) in de hoogste klasse spelen. Kans is wel zeer groot dat je 6-0 6-0 van de baan geveegd wordt en daarmee je team benadelt. Mensen die de teamindeling maken weten dus wel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef Repeat het volgende:
Ik bedoel ook competitieHoe wordt daar de indeling naar klasse gemaakt dan?
Je hebt de speelsterktes 1 t/m 9quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:45 schreef Repeat het volgende:
Ik bedoel ook competitieHoe wordt daar de indeling naar klasse gemaakt dan?
is dat zo? je mag dacht ik iedereen opstellen, zolang diegene maar niet voor meerdere teams in 1 weekend uitkomt.quote:Het is wel zo dat in het eerste team de sterkste spelers moeten zitten, daarna in het 2de, etc etc
nope.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
is dat zo? je mag dacht ik iedereen opstellen, zolang diegene maar niet voor meerdere teams in 1 weekend uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |