Valt op mijn scherm wel meequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan echt geen wedstrijd spelen wanneer de tenues zoveel op elkaar lijken
Ja maar jij gebruikt geen skills doerakje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden in mijn 2 teams nu, en ik kan je zeggen: Nee!
Ik heb nu Gündogan en Martinez, dus dan Gündogan wissel toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan makkelijk, ik zou wel zorgen dat je een grote, verdedigende CDM naast hem hebt staan.
quote:
SIF Cavani vind ik wel een heldje hoor, alleen af en toe is het wel jammer als je rechshalf doorbreekt, en je er achterkomt dat je beste kopper tussen de middenlijn en strafschopgebied inlooptquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ogbonna en Vidal heb ik al in een ander team, Giovinco vind ik verdedigend veel te zwak.en Cavani stond bij mij altijd op het middenveld.
Hoe bevalt IF Muriel?
Jij verwart verdedigend met pace, doerakjequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nu Gündogan en Martinez, dus dan Gündogan wissel toch?
Ik vind wel dat Martinez verdedigend echt niet sterk is en Gündogan juist wel...
Nouja, ik probeer hem op beide plekken wel, heel erg bedankt!
Nee hoor, maar Martinez verliest bij mij constant kopduels terwijl Gundogan juist best veel kopt nog...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij verwart verdedigend met pace, doerakje
Dan ga ik lekker voor NIF Balotelli en NIF Muriel met Di Natale erachter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Cavani vind ik wel een heldje hoor, alleen af en toe is het wel jammer als je rechshalf doorbreekt, en je er achterkomt dat je beste kopper tussen de middenlijn en strafschopgebied inlooptIF Muriel... Tja, scoort wel relatief vaak, met de voet en met het hoofd, is rap, toch nooit het idee gehad dat het een hele bijzondere speler is waar ik mee speel.
Andersom dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker voor NIF Balotelli en NIF Muriel met Di Natale erachter.
Ze zijn bang voor TheDjeetje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
tering kom alleen maar mensen tegen die achterin rond spelen
Vargas 6 chem jatoggquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan gewoon met vargas erachter en dan een BPL team.
JA DAT IS PACE IK ZIE DAT WEL> THIS TIME I CAN"T SEE IT TRHOUGH DE FINGERSquote:
Waar is Tots Fellainiquote:
Dat is er dus 1'tje. Heb je mijn 2 spitsen al gezien?quote:
jouw*quote:
IK SPEEL MET PELLE, IK HEB HET RECHT OM IEDEREEN PACE ABUSER TENOEMENquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is er dus 1'tje. Heb je mijn 2 spitsen al gezien?
Te duur, ik denk dat ik ook de IF van Vertonghen neem. Benteke wel de TOTS.quote:
OK MAAR IK SPEEL MET TRUNDLE 56 PACEquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK SPEEL MET PELLE, IK HEB HET RECHT OM IEDEREEN PACE ABUSER TENOEMEN
Die zijn beiden toch niet zo duur? En neem dan de SIF van beidenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Te duur, ik denk dat ik ook de IF van Vertonghen neem. Benteke wel de TOTS.
Ik heb een tijdje een team gehad met Toulalan, Demichelis en Adriano. tyft op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK SPEEL MET PELLE, IK HEB HET RECHT OM IEDEREEN PACE ABUSER TENOEMEN
Heb m er voor 444K opgezet. 50K netto winst is altijd mooi meegenomen, de helft van de packs van gisteren dan weer terugverdiend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Benteke is al weer flink aan het stijgen, nog maar 2 BIN's onder de 420k.
JA MAAR DIE HEEFT 5* SKILLSquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OK MAAR IK SPEEL MET TRUNDLE 56 PACE
OK OK IK WEET HET NU WELquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een team gehad met Toulalan, Demichelis en Adriano. tyft op.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is er dus 1'tje. Heb je mijn 2 spitsen al gezien?
Ik wacht nog even af wat zijn prijs morgen zal zijn. Toch netjes, 50k winst in 2 uur zonder iets te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m er voor 444K opgezet. 50K netto winst is altijd mooi meegenomen, de helft van de packs van gisteren dan weer terugverdiend.
Allebei iets van 350Kquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn beiden toch niet zo duur? En neem dan de SIF van beiden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Superieur, maar wel met je eigen stijl
Als dat zou kunnen, zou ik het nog niet eens doen. De hoogste boom is nog niet goed genoeg voor jou met dat DUIVELSE gedachtegoed.quote:
TOTS Bale op LW.quote:
JA LATEN WE EENS GEK DOENquote:
ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |