Er was maar 1 dames-enkel in de 7 voor vanavond ook nog in de 8 maar was pas later. En toen ik klikte op jou vriendin en ging naar clubkampioenschappen en zag ik GD5 wedstrijden. Toen wist ik het zeker.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wtf hoe krijg je dat zo makkelijk voor elkaar
[..]
Klopt maar dat waren clubkampioenschappen. Sowieso waren die allemaal niet zo sterk. Aan de andere kant, dat toernooi ook niet zo te zien.
[..]
En nog een aantal dik ook waarbij ik ook nog ruzie kreeg met mijn partner in de mix
en jullie weten beangstigend veel over mij...
Goede eigenschap, ik heb dat namelijk ookquote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Er was maar 1 dames-enkel in de 7 voor vanavond ook nog in de 8 maar was pas later. En toen ik klikte op jou vriendin en ging naar clubkampioenschappen en zag ik GD5 wedstrijden. Toen wist ik het zeker.![]()
Slechte eigenschap van mij dat ik zoveel onthoud.
Idem hier. Echt erg.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede eigenschap, ik heb dat namelijk ookIk weet al mijn uitslagen van de laatste 10 jaar uit mijn hoofd ofzo, en ook die van anderen
Deal.quote:
met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef Komakie het volgende:
en jullie weten beangstigend veel over mij...
Ik vind het alleen maar leuk, om te kijken wat jullie hier doen en welke toernooien jullie spelen. Welke leuk zijn enzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.
zo vond ik ook in 2 minuten de mix-partner van tja77.
maak je niet druk, ik doe er verder niks mee. en ik heb Daan een keer ontmoet, lijkt me ook niet het type om gekke dingen met de verworven kennis over jou te gaan doen. die is net als ik veel te druk met tennissen
Ja geweldig!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:03 schreef Feestkabouter het volgende:
plus toen je thuiskwam bleek er een live-verslag van de partij op fok te staan
Ik heb jou wel eens gezien volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:38 schreef Norrage het volgende:
Het moment dat de eerste fokker mij ziet spelen zal ook niet heel lang meer duren...maar dit jaar wordt het lastig, nog maar 1 toernooitje
Jij bent al bijna geen fokker meer voor mij, maar een ware ex-verenigings-genootquote:Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens gezien volgens mij.
Dat je er sowieso de tijd voor neemtquote:Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.
zo vond ik ook in 2 minuten de mix-partner van tja77.
maak je niet druk, ik doe er verder niks mee. en ik heb Daan een keer ontmoet, lijkt me ook niet het type om gekke dingen met de verworven kennis over jou te gaan doen. die is net als ik veel te druk met tennissen
Nou, fijn hoor...dat jij niet in ons geinteresseerd bentquote:
Ik lees het vanzelf hier. Dan hoef ik het niet op te zoeken. Ben van nature lui aangelegd denk ikquote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, fijn hoor...dat jij niet in ons geinteresseerd bent
Dat dacht ik ook, maar pas op! Ze zitten overal!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Salamando het volgende:
Gelukkig speelt er volgens mij niemand van jullie in mijn district (centraal brabant) dus ik voel me veilig genoeg.
Ik zal goed oplettenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar pas op! Ze zitten overal!!!
We vergeven het je nooit!!!! hopelijk speelt ze binnenkort nog een toernooi waar we spionnen kunnen opstellenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Drassss het volgende:
De tering ik lees dit topic net 2 dagen te laat, want anders had ik die chick van Tja op de foto kunnen rammen want ik woon gewoon in dat dorp waar hij balde![]()
2 weken per jaar doe ik dat wel.....quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Salamando het volgende:
Gelukkig speelt er volgens mij niemand van jullie in mijn district (centraal brabant) dus ik voel me veilig genoeg.
ik heb er lol in, ik zie het een beetje als een uitdaging en een puzzeltje. dus ja daar neem ik de tijd voor.quote:
ik ga in mn tent liggen jankenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Daan2x256 het volgende:
Klaar. Moeizaam maar gewonnen. 6-4 6-4
Waar staan jullie.
luckaass toch! heb je weer eens verloren?quote:
Jep. Dat trainingsmaatje kan ik nog wel bij houden. Hij heeft zelfs nog nooit van me gewonnen. Ik 1 keer een set van hem, maar hij nog nooit 1 van mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:37 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd met de winst van je vriendin Komakie.
Op baan 4 gaat het wel heel hard. Wel leuk om te zien.
Oppassen voor mij dus, welke weken?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
2 weken per jaar doe ik dat wel.....
dat ligt eraan wanneer mijn broer op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oppassen voor mij dus, welke weken?
Ik was nog tot ca. kwart over 10 / half 11 blijven plakken op het terras met een heerlijk palm biertje.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
Die op 4 was ziek.
Daan, ik zag je op de baan, maar daarna niet meer. Ik stond te falen op baan 1. Ik ben er toch de hele week.
Dat was wat niveau betreft ook de enige echt leuke partij van de avond. Of je moet die dames partij op baan 1 meerekenen om iets van 18:00. Waar dat meisje van Lelystad helemaal weg getikt werd door een meisje van 15quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
Die op 4 was ziek.
Daan, ik zag je op de baan, maar daarna niet meer. Ik stond te falen op baan 1. Ik ben er toch de hele week.
Ik denk niet dat dat hem wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef Daan2x256 het volgende:
Gezellig.Was jij die met iets langer donker (zwart) haar? Zat me al een beetje af te vragen toen ik rond liep.
ja soms bizar hoe die jonge meiskes kunnen rammen...... maar mentaal is het vaak een ander verhaal!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was wat niveau betreft ook de enige echt leuke partij van de avond. Of je moet die dames partij op baan 1 meerekenen om iets van 18:00. Waar dat meisje van Lelystad helemaal weg getikt werd door een meisje van 15
Dat meisje van Lelystad heb ik nog competitie tegen gespeeld, maar die had helemaal niets te vertellen. Echt bizar hoe goed dat meisje van 15 was. Gewoon in de 3
Dit is een trainingsveld, zo leer je goed de ballen diep in de hoeken te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef mullier het volgende:
Volgende week mijn eerste toernooi spelen na hele lange tijd. Ben benieuwd..![]()
Overigens ben ik net terug van vakantie uit Italië. Ik heb daar een erg merkwaardige tennisbaan op de foto vastgelegd (geen photoshop) en vraag me af of iemand weet wat dit is en waarvoor het gebruikt wordt.
Of was de baanbeheerder gewoon dronken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Daan2x256 het volgende:
Gister ook in de HD7 gewonnen.Lekkere pot, leuke rally's. 6-4 7-6
De herenenkel op de baan naast ons (middelste baan) zat iemand al bij game 1 te vloeken en schelden.
Toen ergens voor de zoveelste keer een bal hun baan op rolde. Zei die letterlijk: "Gvd! Weer die teringballen op de baan... weer een fucking let... wordt helemaal gek..." Keek naar de score stond hij 6-1 2-1 voor...
Wij gingen er maar stuk om.
Dit meisje had gewoon niets in te brengen. Werd helemaal weg getiktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ja soms bizar hoe die jonge meiskes kunnen rammen...... maar mentaal is het vaak een ander verhaal!
laatst speelde op de baan naast mij een DE4, ik schat 14 jaar tegen 24 jaar.
erg lange rallies allemaal met van die keiharde strepen, gewoon recht tegenover elkaar op de baseline en maar doorrammen tot 1 van de 2 een fout (misslag) maakte, helemaal geen initiatief voor wat actie (links rechts, lang kort, naar het net) dus eigenlijk ook best wel saai, maar toch indrukwekkend om te zien. maar op een gegeven moment kregen ze discussie over of een bal in of uit was, en kort daarvoor was er ook al een twijfelachtige bal geweest. de dame van 24 gaf op zich op rustige en nette wijze haar mening (niet drammerig of ruzie-zoekend), maar even later stond het wicht van 14 wel te janken!
en tijdens de voorjaarscompetitie heeft 1 van onze dames in de enkel-partij hetzelfde meegemaakt (de jankende tegenstandster was toen 17 of 18).
Was vroegah niet de vorm van de baan zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef mullier het volgende:
Volgende week mijn eerste toernooi spelen na hele lange tijd. Ben benieuwd..![]()
Overigens ben ik net terug van vakantie uit Italië. Ik heb daar een erg merkwaardige tennisbaan op de foto vastgelegd (geen photoshop) en vraag me af of iemand weet wat dit is en waarvoor het gebruikt wordt.
Of was de baanbeheerder gewoon dronken?
[ afbeelding ]
Heb de finale van hem vorig jaar gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef luckass het volgende:
Vandaag die Michel Koning zien spelen, wat een frusti is dat zeg
Die sloeg ook gerust 10 rackets kapot per wedstrijd....quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef luckass het volgende:
Vandaag die Michel Koning zien spelen, wat een frusti is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |