Vatte het ook niet zozeer op als een reactie richting mijzelf, maar vond het sowieso leuk om op te reagerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:16 schreef nickybol het volgende:
[..]
Haha jongen dit commentaar was absoluut niet specifiek op jouw gericht. Dat kan ook vrij moeilijk als ik je service nog nooit gezien heb.
Volgens mij sloeg Krajicek ooit de meeste aces in een wedstrijd, die hij toen toch verloor.
Interessant is altijd om na te gaan waarom je service dan niet loopt.
Heb je hem niet genoeg geoefend de laatste tijd?
Heb je geen goede warming-up gedaan?
Heb je tijdens het inserveren maar een beetje staan rammen?
Strek je wel genoeg na trainingen en wedstrijden?
Ik vind het als trainer altijd interessant om achter de waarom vraag te komen. Als je namelijk de oorzaken van dit soort problemen weet kun je die aanpakken, alle factoren naar je hand zetten om zo het aantal off-days tot een minimum te beperken.
snel een paar keer serveren helpt alquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:09 schreef Norrage het volgende:
Het was een familietoernooi, dus er was maar 2 minuten inspelen of zo
Hier nog een rolstoeltennisserquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef nickybol het volgende:
Hoe gaat dat trouwens met die wieltjes op gravel?
Thanks! Wedstrijd begint om twee uur 's middags, en als ik die win sta ik meteen in de finale, welke zondag om half twee plaatsvindt!quote:
Geeft niet!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef mouce het volgende:
sorry maar het was toch de " regio masters" waarim hoef je dan maar 1 wedstrijd te spelen om in een finale te komen :S
sorry maar misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog met een naam als "regio masters" maar je mag het best even uitleggen
Dat is wel heel knap jaquote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hoe kan een mens nou met 6-3 en 5-2 voorstaan, en alles daarna alsnog verpesten?
6-3, 5-7, 1-6.![]()
100% ontevreden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |