abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41330299
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:16 schreef nickybol het volgende:

[..]

Haha jongen dit commentaar was absoluut niet specifiek op jouw gericht. Dat kan ook vrij moeilijk als ik je service nog nooit gezien heb.

Volgens mij sloeg Krajicek ooit de meeste aces in een wedstrijd, die hij toen toch verloor.

Interessant is altijd om na te gaan waarom je service dan niet loopt.
Heb je hem niet genoeg geoefend de laatste tijd?
Heb je geen goede warming-up gedaan?
Heb je tijdens het inserveren maar een beetje staan rammen?
Strek je wel genoeg na trainingen en wedstrijden?

Ik vind het als trainer altijd interessant om achter de waarom vraag te komen. Als je namelijk de oorzaken van dit soort problemen weet kun je die aanpakken, alle factoren naar je hand zetten om zo het aantal off-days tot een minimum te beperken.
Vatte het ook niet zozeer op als een reactie richting mijzelf, maar vond het sowieso leuk om op te reageren

Tsja, de oorzaak van een slechte service...Nou één ding van die dag welke ik weet is dat ik niet ingeserveerd had. En het de eerste wedstrijd in lange tijd was

(Kan iemand de titel veranderen naar deel 7...ik ben wat slecht in tellen schijnt )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_41330416
Nou dan weet je dus waar het aan ligt, altijd even inserveren...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:08:00 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41330551
Karlovic heeft trouwens dat wereldrecord tegenwoordig volgens mij.
Zag het een tijdje geleden ergens in de Tennis Magazine staan geloof ik...

Niet inserveren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_41330598
Het was een familietoernooi, dus er was maar 2 minuten inspelen of zo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:09:50 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41330622
Ik verander de titel wel even!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_41333656
TVP.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:40:59 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41337372
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:09 schreef Norrage het volgende:
Het was een familietoernooi, dus er was maar 2 minuten inspelen of zo
snel een paar keer serveren helpt al
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_41344843
Dusch .
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:02:16 #9
75556 erkel
back from Dagestan
pi_41361315
Tennis Very important Played game
Weisst
pi_41424218
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef nickybol het volgende:
Hoe gaat dat trouwens met die wieltjes op gravel?
Hier nog een rolstoeltennisser

Tennis bijna een jaar en train nu op gravel en heb er geen problemen mee.
Het is wel zo dat de trainingsbaan iets harder schijnt te zijn, maar op gewone banen gaat het ook, want heb nu 2 toernooien gespeeld beide op gewone gravelbanen en dat ging perfect.

Alleen als het flink geregend heb is gravel wel erg zwaar om te rijden, maar na een paar uurtjes droog weer lukt het al weer.
pi_41424796
Je hebt echt alle soorten hier op fok. Geweldig

Weet iemand trouwens wanneer de wintertoernooikalenders eindelijk eens op de knltb site gaan staan??
  maandag 4 september 2006 @ 01:16:12 #12
75556 erkel
back from Dagestan
pi_41470764
Vlak voor het sluiten van het zomertoernooiengala toch nog een categorie gewonnen
namelijk de herendubbel 5. in totaal maar 3 partijtjes daarvoor hoeven te winnen, maar dat maakt niet uit ! Het ging niet echt geweldig in de finale maar het was voldoende, maar gister in de halve finale ging het echt geweldig tegen de 1e geplaatsten. In 2 sets naar huis gestuurd, in de hele partij volgens de tegenstander maar 5 foutjes gemaakt

Antal heeft misschien wel mijn beste wedstrijd vant jaar ook nog ff aanschouwt, want zijn broer deed mee tijdens zelfde toernooi. Hij was incognito met een capuchon trui en pet
Weisst
  maandag 4 september 2006 @ 09:33:12 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41474687
Ik moet vanavond eerste ronde bij de clubkampioenschappen in de dubbel
En ik speel met me pa (die 7 is )
Eerst ronde gaan we nog wel winnen tegen twee 7tjes van 50 jaar ofzo.

2de ronde wordt lastig aangezien we dan tegen 2 5jes moeten waarvan er 1 dit jaar van 5 naar 3 gaat in de single. Maar ach, het is wel lachen dus altijd leuk
pi_41629968
Topic weer teruggevonden!

Morgen beginnen de regio masters... anders ben ik even eerste geplaatst! Ben benieuwd!! Vind het al gaaf dat ik mee mag doen!
pi_41629980
Succes .
pi_41630045
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
Succes .
Thanks! Wedstrijd begint om twee uur 's middags, en als ik die win sta ik meteen in de finale, welke zondag om half twee plaatsvindt!
pi_41639887
sorry maar het was toch de " regio masters" waarim hoef je dan maar 1 wedstrijd te spelen om in een finale te komen :S

sorry maar misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog met een naam als "regio masters" maar je mag het best even uitleggen
pi_41643487
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:41 schreef mouce het volgende:
sorry maar het was toch de " regio masters" waarim hoef je dan maar 1 wedstrijd te spelen om in een finale te komen :S

sorry maar misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog met een naam als "regio masters" maar je mag het best even uitleggen
Geeft niet!

Er hebben zich maar vier mensen opgegeven in mijn speelsterkte.. en dan nóg, had het gekund dat ik eerste wedstrijd bye had als eerst geplaatste, dus zo gek is dat niet?

Naja iig, ik ga zo die kant op, wish me luck!!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:00:47 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41643889
Ik heb idd die 2de wedstrijd in onze clubkampioenschappen verloren.
Maar ja, dat was al ingerekend en we hebben echt een leuke wedstrijd gehad.
Me pa had echt vleugeltjes

Maar ja, tegen 2 zulke sterke spelers (niveau 4) trek ik het niet om de kar te trekken. En hoewel me pa echt super speelde voor zijn doen, was hij natuurlijk altijd nog wat zwakker.

desondanks maar met 6-1 7-6 verloren. 2de set hadden we nog wel wat kansjes en ik had nog willen zien of ze dan nog van ons hadden gewonnen.
Ook in de eerste set was het de hele tijd deuce enzo, maar ze wonnen echt elke keer de game net.

Nouja, het was leuk en we hebben het publiek weer vermaakt
pi_41651543
Jammer Komakie, maar zo te zien/lezen had je ook niet anders verwacht?

Ik heb gewonnen Met 6-3 6-4..
Die vrouw kon mijn eerste service niet hendelen, kreeg de hele tijd pisballen terug (als ze ze al terug had).. en daar was ik me in de eerste set heel erg op aan het verslaan.. Maar kwam uiteindelijk toch goed..
Tweede set stond ik met 4-1 voor, ze kwam nog terug tot 4-4 maar toen heb ik het afgemaakt. (gelukkig! had niet met dit weer driesetter willen spelen )

Morgen om half twee de finale!

[ Bericht 2% gewijzigd door Zonnestraaltje op 09-09-2006 17:39:41 (duidelijker gemaakt) ]
pi_41654812
yaaa het sonnetje straalt weer

goed gedaan nu de finale nog
pi_41682895
Hoe kan een mens nou met 6-3 en 5-2 voorstaan, en alles daarna alsnog verpesten?

6-3, 5-7, 1-6.

100% ontevreden.
  zondag 10 september 2006 @ 21:10:53 #23
75556 erkel
back from Dagestan
pi_41687545
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hoe kan een mens nou met 6-3 en 5-2 voorstaan, en alles daarna alsnog verpesten?

6-3, 5-7, 1-6.

100% ontevreden.
Dat is wel heel knap ja Jammer, was finale toch?

Als mij dat zou gebeuren dan zou ik denk ik mijn rackets om de dichtstbijzijnde boom heen krullen of in wat mindere mate half jaar niet spelen
Weisst
  zondag 10 september 2006 @ 21:18:46 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_41687830
Ik ben er juist een ster in om dat soort uitslagen neer te zetten.
Gewoon omdat het mentaal dan niet goed zit. Dan gaat er een knop om en win ik geen game meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_41688789
Nonchalance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')