Lekker vooruit gegaan in de singlequote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef DKkuis het volgende:
Speelsterkte enkel 7 Speelsterkte dubbel 8
Rating enkel 7,0825 Rating dubbel 8,6376
quote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
Schele ik. Staat gewoon in de OP
BoWa's 2011 speelsterkte;
Enkel: 7.06
Dubbel: 6.53
Intel pas jij die aan?
Zeker wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker vooruit gegaan in de single
Moet je de datum aanpassen in dat hokje, tot waar je kijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik wilde mijn rating van begin 2010 opzoeken (kijken naar eerste enkel- en dubbelwedstrijd) voor de eindwaarden van 2009.............. maar de KNLTB-site geeft op dit moment helemaal geen wedstrijdresultaten????
ik kijk terug tot in 2009........... maar ik zie geen enkel resultaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je de datum aanpassen in dat hokje, tot waar je kijkt
Haha, ja dat heb ik ook vaak genoeg ervarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik kijk terug tot in 2009........... maar ik zie geen enkel resultaat
edit: herstel, mijn fout (hoewel je die ook best een beetje aan de KNLTB kunt toerekenen).
na het wijzigen van de datum druk ik automatisch op Enter, maar je moet specifiek op de Zoek-knop drukken anders neemt ie die datum niet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Bak_Beest het volgende:
Volgend jaar ga ik niet geblesseerd raken op vakantie in de zomer en ga ik toernooien winnen.
Same here!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef Bak_Beest het volgende:
Volgend jaar ga ik niet geblesseerd raken in de zomer en ga ik toernooien winnen.
Bij een walk-over heeft dit geen gevolgen voor de rating aangezien je niet gespeeld hebt. Of de sheets af gemaakt zijn of niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef senswal het volgende:
Ik heb een dringende vraag,
Als je van te voren (dus niet tijdens de wedstrijd) bijvoorbeeld een 3-tal wedstrijden opgeeft (wegens medische omstandigheden) heeft dit dan gevolgen voor je rating?
Volgens mij trainer wel als de schema's al gemaakt zijn.
Maar ik dacht dat de tegenstander dan gewoon een Walkover kreeg en verder niks.
Oke thanks, ik had het ook al een beetje raar gevonden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij een walk-over heeft dit geen gevolgen voor de rating aangezien je niet gespeeld hebt. Of de sheets af gemaakt zijn of niet.
Je hebt immers geen wedstrijden gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |