abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2010 @ 19:26:11 #251
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89266571
laatst zo'n waanzinnig goeie technische tennis tip opgeduikeld. Wanneer je een forehand slaat moet je je schouder ban je andere arm helemaal naar je kin toe bewegen. Op die manier draai je veel beter in en zijn je slagen een stuk beter.

Gewicht naar voren werkt ook goed, is alleen lastig, zou ik geen beginner tip willen noemen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89336345
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef luckass het volgende:

[..]

Zoek niet verder, hier ben ik!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verschil per district is wel grappig inderdaad, niveau in Den Haag is ook veel hoger dan West/Centraal-Brabant bijvoorbeeld.
Kwam er net achter dat jij op 30 seconden lopen bij mij vandaan woont ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:54:01 #253
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89336822
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat en fijne gedachte, een FOK!ker bij je in de buurt :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_89344761
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wow, hemelsbreed is het nog geen 50 meter _O_.
Wanneer mag ik op de koffie komen?
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:03:19 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89359027
Even een vraagje. Ik tennis al heel lang, maar ik heb altijd gespeeld met topzware rackets. Pas onlangs heb ik begrepen dat die rackets vooral bedoeld zijn voor beginners, omdat hun techniek nog niet zo goed zijn en zij wat meer power nodig hebben. Nu heb ik onlangs rackets gekocht waarbij het zwaartepiunt in het midden ligt (weet niet of daar een naam voor is?). Maar nu moet ik dan toch meer kracht zetten om dezelfde snelheid te genereren als voorheen? Kan iemand me dit uitleggen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89359295
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje. Ik tennis al heel lang, maar ik heb altijd gespeeld met topzware rackets. Pas onlangs heb ik begrepen dat die rackets vooral bedoeld zijn voor beginners, omdat hun techniek nog niet zo goed zijn en zij wat meer power nodig hebben. Nu heb ik onlangs rackets gekocht waarbij het zwaartepiunt in het midden ligt (weet niet of daar een naam voor is?). Maar nu moet ik dan toch meer kracht zetten om dezelfde snelheid te genereren als voorheen? Kan iemand me dit uitleggen?
Gewicht

Het gewicht van een tennisracket wordt uitgedrukt in gram. De algemene regel is: hoe zwaarder een tennisracket, hoe meer balcontrole. Hoe lichter een racket, hoe meer slagkracht of power u in uw slagen kunt leggen.

Dit geeft volgend overzicht:

* > 320 gram - zeer zwaar tennisracket
* 300 319 gram - zwaar tennisracket
* 280 299 gram - standaard gewicht tennisracket
* 260 279 gram - vrij licht tennisracket
* 240 259 gram - licht tennisracket
* 220 239 gram - zeer licht tennisracket
* < 220 gram - ultra licht tennisracket

Balanspunt

Het balanspunt van een tennisracket is het punt waar het tennisracket in balans of in evenwicht ligt. Het balanspunt wordt uitgedrukt in cm. De gemiddelde lengte van een tennisracket is +/- 68 cm, wat betekent dat een tennisracket met een balanspunt van +/- 33 à 34 cm een tennis racket in evenwicht is. Bij een balanspunt van < 33 cm, dus een tennisracket waarvan het gewicht meer in de steel zit en spreekt men van een handvatzwaar of handle weight tennisracket. Bij een balanspunt van > 34 cm, dus een tennisracket waarvan het gewicht meer in de kop zit, spreekt men van een kopzwaar of top weight tennisracket.

Kop zware of top weight rackets

Het voordeel van dit type tennisracket is dat het meer slagkracht of power genereert. De nadelen zijn niet steeds even duidelijk, maar algemeen wordt aangenomen dat de balcontrole vermindert.

Handvat zware of handle weight rackets

Een tennisracket met meer gewicht in het handvat biedt meer balcontrole en is ontworpen voor competitie tennisspelers die van zichzelf uit al genoeg power of slagkracht in hun slagwisselingen kunnen leggen.

Dit geeft volgend overzicht:

* 29,0 30,9 cm - duidelijk handle weight tennisracket
* 31,0 32,9 cm - handle weight tennisracket
* 33,0 34,9 cm - allround tennisracket
* 35,0 36,9 cm - top weight tennisracket
* > 37 cm - duidelijk top weight tennisracket

Hopelijk helpt dit iets.
pi_89359517
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef luckass het volgende:

[..]

Wow, hemelsbreed is het nog geen 50 meter _O_.
Wanneer mag ik op de koffie komen?
Kunnen we gezellig samen met freiss over Martin praten _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89363125
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Als Federer-fan ontkom je er eigenlijk niet aan om 2x de Wilson SixOne Tour BLX 90 te halen :Y) !
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:28:01 #259
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89363842
Tevens: Grafwinter :r
pi_89363883
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Salamando het volgende:
Tevens: Grafwinter :r
Binnenbanen O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:35:20 #261
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89364301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Drassss het volgende:

[..]

Binnenbanen O+
We hebben er slechts 1 in de buurt :')
pi_89364949
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef Salamando het volgende:

[..]

We hebben er slechts 1 in de buurt :')
Ik heb er 1tje kunnen vinden waar ik voor 60 euro onbeperkt kan tennissen ( 3mnd ). Ideaal :)
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 23:32:12 #263
21636 Feestkabouter
pi_89367504
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik heb er 1tje kunnen vinden waar ik voor 60 euro onbeperkt kan tennissen ( 3mnd ). Ideaal :)
noem dan ook even waar dat is, zodat meer mensen ervan kunnen profiteren!
pi_89373315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

noem dan ook even waar dat is, zodat meer mensen ervan kunnen profiteren!
Zul je zien dat het stervend druk wordt en alle banen altijd bezet zijn :P Het is in ZO Brabant ;) Hilvarenbeek.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:35:07 #265
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89380513
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zul je zien dat het stervend druk wordt en alle banen altijd bezet zijn :P Het is in ZO Brabant ;) Hilvarenbeek.
OH dat is nog redelijk in de buurt :P
pi_89436968
Ik wil me voor een toernooi opgeven, maar ben nog zwaar aan het twijfelen welke categorie.
Want mijn rating mag wel een beetje omhoog, maar nou zijn er in 7 alleen maar 6jes die puur uit zijn op winst, en zich daarom maar niet in de 6 inschrijven. en in de 8 alleen maar 8,9999. Dubbel hetzelfde verhaal. En zo is dat in vrijwel elke categorie.
Snap niet wat er zo leuk aan is om je lager in te schrijven dan je bent. Dat je wint kan je dan wel van uitgaan, maar als je verliest is toch ook meteen je hele rating naar de meuk?
pi_89438752
Lager is natuurlijk relatief. Als men 6,6 is en 7 op hun pasje is het toegestaan om in de 7 in te schrijven. Vaak hikken veel mensen tussen 6/7 en dan is het vervelend als je na 1 wedstrijd in de 6 uitgeschakeld bent en in de 7 wel een potje of 2/3 kan ballen..

Zelf bal ik altijd 1 klasse hoger, omdat ik beter wil worden en leren met een hoger tempo te spelen :) puur eigen overweging.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2010 @ 09:51:28 #268
21636 Feestkabouter
pi_89465172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef senswal het volgende:
Ik wil me voor een toernooi opgeven, maar ben nog zwaar aan het twijfelen welke categorie.
Want mijn rating mag wel een beetje omhoog, maar nou zijn er in 7 alleen maar 6jes die puur uit zijn op winst, en zich daarom maar niet in de 6 inschrijven. en in de 8 alleen maar 8,9999. Dubbel hetzelfde verhaal. En zo is dat in vrijwel elke categorie.
Snap niet wat er zo leuk aan is om je lager in te schrijven dan je bent. Dat je wint kan je dan wel van uitgaan, maar als je verliest is toch ook meteen je hele rating naar de meuk?
het gaat mij om het vele spelen, niet om de rating.
afgelopen seizoen was ik een 7.
ik deed mee in de 7 en de 6, een enkele keer ook in de 5.
bij 'gezelligheids'-toernooien kom je minder sterke tegenstanders tegen dan bij 'prestatie'-toernooien.
dus bij een gez-toernoei schrijf ik me niet in in de 7.
maar goed, ik weet van een toernooi niet altijd of het een gez- of een pres-toernooi is, ik heb dat dus ook wel eens verkeerd ingeschat.

maar soms kan het echt heel raar lopen:
1 toernooi deed ik mee in de 7, de 6 en de 5.
in de 7 lag ik er in de kwart-finale uit (die jongen verloor de halve), in de 5 haalde ik de halve finale, en de 6 won ik!

het is dus allemaal wat minder zwart-wit dan je stelt.
pi_89467605
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Als Federer-fan ontkom je er eigenlijk niet aan om 2x de Wilson SixOne Tour BLX 90 te halen :Y) !
hah die rackets zijn knetterzwaar! Had ze eens als test racket mee en na 1 set begon ik toch al moe te raken in me armen..terwijl ik toch wel een zwaar racket gewent bent (head radical)
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:43:03 #270
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89468762
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Is dit trouwens in de Hiltenhal?
pi_89468816
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Salamando het volgende:

[..]

Is dit trouwens in de Hiltenhal?
Klopt.

Ik wilde er dit weekend heen gaan blijkt het helemaal vol te zitten. Lekker dan :')
  vrijdag 3 december 2010 @ 11:45:44 #272
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89468870
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt.

Ik wilde er dit weekend heen gaan blijkt het helemaal vol te zitten. Lekker dan :')
Doe ik waarschijnlijk mee aan het toernooi aan het eind van de maand :P
pi_89468924
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Salamando het volgende:

[..]

Doe ik waarschijnlijk mee aan het toernooi aan het eind van de maand :P
Ahhh oke. Ja daar spelen ze er veel heb ik vernomen.. Achja ik wil gewoon wat blijven ballen en buiten is geen optie meer de komende maanden...

Mooie zaal in Hilvarenbeek :) Tapijt, kan ik erg waarderen.
pi_89517728
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het gaat mij om het vele spelen, niet om de rating.
afgelopen seizoen was ik een 7.
ik deed mee in de 7 en de 6, een enkele keer ook in de 5.
bij 'gezelligheids'-toernooien kom je minder sterke tegenstanders tegen dan bij 'prestatie'-toernooien.
maar goed, ik weet van een toernooi niet altijd of het een gez- of een pres-toernooi is, ik heb dat dus ook wel eens verkeerd ingeschat.

in de 7 lag ik er in de kwart-finale uit (die jongen verloor de halve), in de 5 haalde ik de halve finale, en de 6 won ik!

Ja natuurlijk zegt rating niet alles,
Maar toevallig ken ik een deel van de 6jes..
En 6,1 en 6,2 noem ik niet echt op de grens.
Maar goed, ik zie het op de baan wel allemaal.

Nu heb ik een andere vraag,
Ik heb van iemand een brede demper gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter had ik voorheen altijd gewoon een klein rondje.
Nou is mijn vraag dus, is er veel verschil met een kleine demper?
pi_89520228
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Hoewel ik dit extreme geval totaal niet geloof :') (als in: 3 categorieen single wordt meestal niet eens toegestaan, wil je zelf ook niet spelen geloof me, en het totale onrealistische verhaal van je erboven op) heb ik wel iets soortgelijks meegemaakt 3 jaar terug ofzo...Ik verloor in de 1e ronde 7 van een een of andere 9 die vroeger wel beter was dan dat, maar nog steeds niet echt goed...maar die gast prikte me er af...en in de 6 kwam ik in de finale :P en die gast in de 7 verloor de 2e ronde :(
pi_89531077
Mede-tenniser hiero! Weinig tijd om te spelen door opleiding maar ben 6/6. Gebruikmakend van Federers BLX rackets. Was op slag verliefd toen ik ze een keer probeerde.

Jammer dat door de sneeuw hier niet meer gespeeld kan worden. Studentenbudgetje kan indoor tennis niet betalen :P.

Leuk topique!
I think a hero is an ordinary individual who finds strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles.
Christopher Reeve
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 01:20:40 #277
21636 Feestkabouter
pi_89540048
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hoewel ik dit extreme geval totaal niet geloof :') (als in: 3 categorieen single wordt meestal niet eens toegestaan, wil je zelf ook niet spelen geloof me, en het totale onrealistische verhaal van je erboven op) heb ik wel iets soortgelijks meegemaakt 3 jaar terug ofzo...Ik verloor in de 1e ronde 7 van een een of andere 9 die vroeger wel beter was dan dat, maar nog steeds niet echt goed...maar die gast prikte me er af...en in de 6 kwam ik in de finale :P en die gast in de 7 verloor de 2e ronde :(
als je me belooft discreet met mijn gegevens om te gaan wil ik je wel even mijn knltb-nummer geven, dan kun je de uitslagen vinden.

en wat betreft het niet mee willen doen in 3 single-onderdelen: ik wel hoor!!
ben niet aan het werk, heb er alle tijd voor en heb er ook voldoende energie voor.
laat mij maar gewoon lekker rammen!

over dat toernooitje trouwens (waar ik in de 7, de 6 en de 5 meedeed): de kerel die dat organiseerde deed de hele prijsuitreiking uit zijn hoofd!!!
hij kende echt elke naam (5 t/m 8, enkel, dubbel en mix, 1e en 2e plaats) en gezicht, en hij wist over iedereen wat te vertellen.

op het moment trouwens dat ik hem belde om door te geven dat ik vanwege finale-weekend in het voorgaande toernooi mijn eerste wedstrijd in zijn toernooi moest verzetten, nam hij meteen op met de woorden: dag Feestkabouter, omdat je morgen in plaatsnaam de finale moet spelen heb ik zojuist je wedstrijd bij ons alvast verplaatst naar de maandag om 17.00, is dat ok?
hij was me dus gewoon helemaal voor, hij zit van alle deelnemers al te volgen hoe ze het in het voorgaande toernooi doen!
erg leuk toernooitje!

[ Bericht 28% gewijzigd door Feestkabouter op 05-12-2010 01:28:58 ]
pi_89542895
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 01:20 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als je me belooft discreet met mijn gegevens om te gaan wil ik je wel even mijn knltb-nummer geven, dan kun je de uitslagen vinden.

en wat betreft het niet mee willen doen in 3 single-onderdelen: ik wel hoor!!
ben niet aan het werk, heb er alle tijd voor en heb er ook voldoende energie voor.
laat mij maar gewoon lekker rammen!

over dat toernooitje trouwens (waar ik in de 7, de 6 en de 5 meedeed): de kerel die dat organiseerde deed de hele prijsuitreiking uit zijn hoofd!!!
hij kende echt elke naam (5 t/m 8, enkel, dubbel en mix, 1e en 2e plaats) en gezicht, en hij wist over iedereen wat te vertellen.

op het moment trouwens dat ik hem belde om door te geven dat ik vanwege finale-weekend in het voorgaande toernooi mijn eerste wedstrijd in zijn toernooi moest verzetten, nam hij meteen op met de woorden: dag Feestkabouter, omdat je morgen in plaatsnaam de finale moet spelen heb ik zojuist je wedstrijd bij ons alvast verplaatst naar de maandag om 17.00, is dat ok?
hij was me dus gewoon helemaal voor, hij zit van alle deelnemers al te volgen hoe ze het in het voorgaande toernooi doen!
erg leuk toernooitje!
:D
Dat had ik kunnen zijn :@ die wedstrijdleider.
Maar 3 categorieen single..jezus..als je in alle 3 de finale haalt, wat in jouw geval dan realistisch is :P dan speel je al snel 14/15 wedstrijden ofzo...dat zou mijn lichaam echt niet houden hoor....misschien voor 1 week, maar niet als je wss voor en na ook toernooitjes speelt..bizar...
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 09:58:43 #279
21636 Feestkabouter
pi_89543252
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

:D
Dat had ik kunnen zijn :@ die wedstrijdleider.
Maar 3 categorieen single..jezus..als je in alle 3 de finale haalt, wat in jouw geval dan realistisch is :P dan speel je al snel 14/15 wedstrijden ofzo...dat zou mijn lichaam echt niet houden hoor....misschien voor 1 week, maar niet als je wss voor en na ook toernooitjes speelt..bizar...
het was maar een klein toernooitje hoor, schema's van 16, en in de 5 was het absoluut niet realistisch dat ik de finale zou halen. ik had een walkover en ik won een wedstrijd van een slechte 5 die zijn dag niet had. mazzel dus.
maar op zich: vaak zat ik afgelopen seizoen wel op 8 of 9 wedstrijden per toernooi, en als de toernooien elkaar dan ook nog direct opvolgen zit je dan aan meer dan 1 wedstrijd per dag.
pi_89546302
Pff nog even over dat toernooi waar ik het over had, als 5.0 in de 6 inschrijven.
En dan ook nog eens als enige categorie?
Echt voor die mensen hoop ik gewoon dat ze verliezen van een 7 die de 5 wel eens willen proberen. :P
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 18:26:54 #281
21636 Feestkabouter
pi_89557711
tennis in de dance-scene:
Martin Solveig & Dragonette - Hello
nu de superclip op TMF

duurt een beetje lang voordat de muziek begint, hier de korte versie:
pi_89557812
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef Feestkabouter het volgende:
nu de superclip op TMF

Ja geniaal, had ik ook al ergens gepost in het ATP topic :D
pi_89559015
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vet, die smash ook via de netband _O_.
  zondag 5 december 2010 @ 19:17:24 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89559538
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef Outlined het volgende:
laatst zo'n waanzinnig goeie technische tennis tip opgeduikeld. Wanneer je een forehand slaat moet je je schouder ban je andere arm helemaal naar je kin toe bewegen. Op die manier draai je veel beter in en zijn je slagen een stuk beter.

Gewicht naar voren werkt ook goed, is alleen lastig, zou ik geen beginner tip willen noemen.
En je andere arm in feite paralle bewegen aan je slagarm.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89560083
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef Feestkabouter het volgende:
nu de superclip op TMF

Meesterlijk!
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 5 december 2010 @ 19:53:30 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89560719
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wie is die Bob Sinclar? Ik had niet gedacht dat Martin Solvag nog terug zou komen toen hij de eerste sets met 6-0 6-0 had verloren. Het niveauverschil leek echt enorm groot. Dit is van Roland Garros toch, maar van wanneer is die wedstrijd dan?
pi_89565701
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wie is die Bob Sinclar? Ik had niet gedacht dat Martin Solvag nog terug zou komen toen hij de eerste sets met 6-0 6-0 had verloren. Het niveauverschil leek echt enorm groot. Dit is van Roland Garros toch, maar van wanneer is die wedstrijd dan?
Haha ja hoor, Federer-Fan is ook aanwezig in het Reacreatief Tennis Topic!
pi_89572322
Hadden we in het begin van dit seizoen niet een lijstje met speelsterktes per FOK user?
Speelsterktes van 2011 zijn alweer tijdje bekend.

Overigens maak ik zelf de overstap van de mix naar heren op zaterdag volgend jaar _O_
U MAD?
pi_89572386
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kwartfinale 2009. Enorme choke van Bob inderdaad.
pi_89572580
Schele ik. Staat gewoon in de OP :')

BoWa's 2011 speelsterkte;

Enkel: 7.06
Dubbel: 6.53

Intel pas jij die aan?
U MAD?
pi_89577343
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden we in het begin van dit seizoen niet een lijstje met speelsterktes per FOK user?
Speelsterktes van 2011 zijn alweer tijdje bekend.

Overigens maak ik zelf de overstap van de mix naar heren op zaterdag volgend jaar _O_
Was jij niet gestopt? :P
pi_89577552
Bij het nieuwe topic maar even die lijst updaten ja :)
pi_89578431
quote:
Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef senswal het volgende:

Was jij niet gestopt? :P
Nee?

Goed jaar gehad, met 1 ATP overwinning in een 7 toernooi en 1 finaleplaats in een 5/6 toernooi.
U MAD?
  maandag 6 december 2010 @ 10:25:37 #294
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89578934
Toernooien, in de single ben ik volgens mij pas 1x verder gekomen dan de eerste ronde ofzo :')
pi_89584343
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Salamando het volgende:
Toernooien, in de single ben ik volgens mij pas 1x verder gekomen dan de eerste ronde ofzo :')
Ik heb 1 halve finale in de 7 gehaald, verder was het ook niet bijzonder :P.
  maandag 6 december 2010 @ 13:31:13 #296
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_89584473
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik zie mezelf ook als de ideale Davis Cup speler, alleen presteren tijdens competitie :P
pi_89584740
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb 1 halve finale gehaald in de 6, en dat was best prima want het was me enige toernooi (in de single) :P
pi_89587603
Sport 1 ,gaat meer aandacht besteden aan ATP tennis? 8-)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 6 december 2010 @ 15:03:45 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89588037
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik zie mezelf ook als de ideale Davis Cup speler, alleen presteren tijdens competitie :P
Ik kwam er van de week achter dat ik van een oud Davis Cup speler training heb :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89592695
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee?

Goed jaar gehad, met 1 ATP overwinning in een 7 toernooi en 1 finaleplaats in een 5/6 toernooi.
Jij speelde toch bij TCM? Of was jij dat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')