quote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoek niet verder, hier ben ik!Kwam er net achter dat jij op 30 seconden lopen bij mij vandaan woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verschil per district is wel grappig inderdaad, niveau in Den Haag is ook veel hoger dan West/Centraal-Brabant bijvoorbeeld.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wat en fijne gedachte, een FOK!ker bij je in de buurtquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat jij op 30 seconden lopen bij mij vandaan woont
Wow, hemelsbreed is het nog geen 50 meterquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat jij op 30 seconden lopen bij mij vandaan woont
Gewichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje. Ik tennis al heel lang, maar ik heb altijd gespeeld met topzware rackets. Pas onlangs heb ik begrepen dat die rackets vooral bedoeld zijn voor beginners, omdat hun techniek nog niet zo goed zijn en zij wat meer power nodig hebben. Nu heb ik onlangs rackets gekocht waarbij het zwaartepiunt in het midden ligt (weet niet of daar een naam voor is?). Maar nu moet ik dan toch meer kracht zetten om dezelfde snelheid te genereren als voorheen? Kan iemand me dit uitleggen?
Kunnen we gezellig samen met freiss over Martin pratenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Wow, hemelsbreed is het nog geen 50 meter.
Wanneer mag ik op de koffie komen?
Als Federer-fan ontkom je er eigenlijk niet aan om 2x de Wilson SixOne Tour BLX 90 te halenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje. Ik tennis al heel lang, maar ik heb altijd gespeeld met topzware rackets. Pas onlangs heb ik begrepen dat die rackets vooral bedoeld zijn voor beginners, omdat hun techniek nog niet zo goed zijn en zij wat meer power nodig hebben. Nu heb ik onlangs rackets gekocht waarbij het zwaartepiunt in het midden ligt (weet niet of daar een naam voor is?). Maar nu moet ik dan toch meer kracht zetten om dezelfde snelheid te genereren als voorheen? Kan iemand me dit uitleggen?
We hebben er slechts 1 in de buurtquote:
Ik heb er 1tje kunnen vinden waar ik voor 60 euro onbeperkt kan tennissen ( 3mnd ). Ideaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
We hebben er slechts 1 in de buurt
noem dan ook even waar dat is, zodat meer mensen ervan kunnen profiteren!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje kunnen vinden waar ik voor 60 euro onbeperkt kan tennissen ( 3mnd ). Ideaal
Zul je zien dat het stervend druk wordt en alle banen altijd bezet zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
noem dan ook even waar dat is, zodat meer mensen ervan kunnen profiteren!
OH dat is nog redelijk in de buurtquote:Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat het stervend druk wordt en alle banen altijd bezet zijnHet is in ZO Brabant
Hilvarenbeek.
het gaat mij om het vele spelen, niet om de rating.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef senswal het volgende:
Ik wil me voor een toernooi opgeven, maar ben nog zwaar aan het twijfelen welke categorie.
Want mijn rating mag wel een beetje omhoog, maar nou zijn er in 7 alleen maar 6jes die puur uit zijn op winst, en zich daarom maar niet in de 6 inschrijven. en in de 8 alleen maar 8,9999. Dubbel hetzelfde verhaal. En zo is dat in vrijwel elke categorie.
Snap niet wat er zo leuk aan is om je lager in te schrijven dan je bent. Dat je wint kan je dan wel van uitgaan, maar als je verliest is toch ook meteen je hele rating naar de meuk?
hah die rackets zijn knetterzwaar! Had ze eens als test racket mee en na 1 set begon ik toch al moe te raken in me armen..terwijl ik toch wel een zwaar racket gewent bent (head radical)quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als Federer-fan ontkom je er eigenlijk niet aan om 2x de Wilson SixOne Tour BLX 90 te halen!
Is dit trouwens in de Hiltenhal?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat het stervend druk wordt en alle banen altijd bezet zijnHet is in ZO Brabant
Hilvarenbeek.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is dit trouwens in de Hiltenhal?
Doe ik waarschijnlijk mee aan het toernooi aan het eind van de maandquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt.
Ik wilde er dit weekend heen gaan blijkt het helemaal vol te zitten. Lekker dan
Ahhh oke. Ja daar spelen ze er veel heb ik vernomen.. Achja ik wil gewoon wat blijven ballen en buiten is geen optie meer de komende maanden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Doe ik waarschijnlijk mee aan het toernooi aan het eind van de maand
Ja natuurlijk zegt rating niet alles,quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het gaat mij om het vele spelen, niet om de rating.
afgelopen seizoen was ik een 7.
ik deed mee in de 7 en de 6, een enkele keer ook in de 5.
bij 'gezelligheids'-toernooien kom je minder sterke tegenstanders tegen dan bij 'prestatie'-toernooien.
dus bij een gez-toernoei schrijf ik me niet in in de 7.
maar goed, ik weet van een toernooi niet altijd of het een gez- of een pres-toernooi is, ik heb dat dus ook wel eens verkeerd ingeschat.
maar soms kan het echt heel raar lopen:
1 toernooi deed ik mee in de 7, de 6 en de 5.
in de 7 lag ik er in de kwart-finale uit (die jongen verloor de halve), in de 5 haalde ik de halve finale, en de 6 won ik!
het is dus allemaal wat minder zwart-wit dan je stelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter had ik voorheen altijd gewoon een klein rondje.
Nou is mijn vraag dus, is er veel verschil met een kleine demper?
Hoewel ik dit extreme geval totaal niet geloofquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dus bij een gez-toernoei schrijf ik me niet in in de 7.
maar goed, ik weet van een toernooi niet altijd of het een gez- of een pres-toernooi is, ik heb dat dus ook wel eens verkeerd ingeschat.
maar soms kan het echt heel raar lopen:
1 toernooi deed ik mee in de 7, de 6 en de 5.
in de 7 lag ik er in de kwart-finale uit (die jongen verloor de halve), in de 5 haalde ik de halve finale, en de 6 won ik!
het is dus allemaal wat minder zwart-wit dan je stelt.
als je me belooft discreet met mijn gegevens om te gaan wil ik je wel even mijn knltb-nummer geven, dan kun je de uitslagen vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoewel ik dit extreme geval totaal niet geloof(als in: 3 categorieen single wordt meestal niet eens toegestaan, wil je zelf ook niet spelen geloof me, en het totale onrealistische verhaal van je erboven op) heb ik wel iets soortgelijks meegemaakt 3 jaar terug ofzo...Ik verloor in de 1e ronde 7 van een een of andere 9 die vroeger wel beter was dan dat, maar nog steeds niet echt goed...maar die gast prikte me er af...en in de 6 kwam ik in de finale
en die gast in de 7 verloor de 2e ronde
quote:Op zondag 5 december 2010 01:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
als je me belooft discreet met mijn gegevens om te gaan wil ik je wel even mijn knltb-nummer geven, dan kun je de uitslagen vinden.
en wat betreft het niet mee willen doen in 3 single-onderdelen: ik wel hoor!!
ben niet aan het werk, heb er alle tijd voor en heb er ook voldoende energie voor.
laat mij maar gewoon lekker rammen!
over dat toernooitje trouwens (waar ik in de 7, de 6 en de 5 meedeed): de kerel die dat organiseerde deed de hele prijsuitreiking uit zijn hoofd!!!
hij kende echt elke naam (5 t/m 8, enkel, dubbel en mix, 1e en 2e plaats) en gezicht, en hij wist over iedereen wat te vertellen.
op het moment trouwens dat ik hem belde om door te geven dat ik vanwege finale-weekend in het voorgaande toernooi mijn eerste wedstrijd in zijn toernooi moest verzetten, nam hij meteen op met de woorden: dag Feestkabouter, omdat je morgen in plaatsnaam de finale moet spelen heb ik zojuist je wedstrijd bij ons alvast verplaatst naar de maandag om 17.00, is dat ok?
hij was me dus gewoon helemaal voor, hij zit van alle deelnemers al te volgen hoe ze het in het voorgaande toernooi doen!
erg leuk toernooitje!
het was maar een klein toernooitje hoor, schema's van 16, en in de 5 was het absoluut niet realistisch dat ik de finale zou halen. ik had een walkover en ik won een wedstrijd van een slechte 5 die zijn dag niet had. mazzel dus.quote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijndie wedstrijdleider.
Maar 3 categorieen single..jezus..als je in alle 3 de finale haalt, wat in jouw geval dan realistisch isdan speel je al snel 14/15 wedstrijden ofzo...dat zou mijn lichaam echt niet houden hoor....misschien voor 1 week, maar niet als je wss voor en na ook toernooitjes speelt..bizar...
Ja geniaal, had ik ook al ergens gepost in het ATP topicquote:Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef Feestkabouter het volgende:
tennis in de dance-scene:
Martin Solveig & Dragonette - Hello
nu de superclip op TMF
duurt een beetje lang voordat de muziek begint, hier de korte versie:
Vet, die smash ook via de netbandquote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja geniaal, had ik ook al ergens gepost in het ATP topic
En je andere arm in feite paralle bewegen aan je slagarm.quote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef Outlined het volgende:
laatst zo'n waanzinnig goeie technische tennis tip opgeduikeld. Wanneer je een forehand slaat moet je je schouder ban je andere arm helemaal naar je kin toe bewegen. Op die manier draai je veel beter in en zijn je slagen een stuk beter.
Gewicht naar voren werkt ook goed, is alleen lastig, zou ik geen beginner tip willen noemen.
Meesterlijk!quote:Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef Feestkabouter het volgende:
tennis in de dance-scene:
Martin Solveig & Dragonette - Hello
nu de superclip op TMF
duurt een beetje lang voordat de muziek begint, hier de korte versie:
Wie is die Bob Sinclar? Ik had niet gedacht dat Martin Solvag nog terug zou komen toen hij de eerste sets met 6-0 6-0 had verloren. Het niveauverschil leek echt enorm groot. Dit is van Roland Garros toch, maar van wanneer is die wedstrijd dan?quote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja geniaal, had ik ook al ergens gepost in het ATP topic
Haha ja hoor, Federer-Fan is ook aanwezig in het Reacreatief Tennis Topic!quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie is die Bob Sinclar? Ik had niet gedacht dat Martin Solvag nog terug zou komen toen hij de eerste sets met 6-0 6-0 had verloren. Het niveauverschil leek echt enorm groot. Dit is van Roland Garros toch, maar van wanneer is die wedstrijd dan?
Kwartfinale 2009. Enorme choke van Bob inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie is die Bob Sinclar? Ik had niet gedacht dat Martin Solvag nog terug zou komen toen hij de eerste sets met 6-0 6-0 had verloren. Het niveauverschil leek echt enorm groot. Dit is van Roland Garros toch, maar van wanneer is die wedstrijd dan?
Was jij niet gestopt?quote:Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden we in het begin van dit seizoen niet een lijstje met speelsterktes per FOK user?
Speelsterktes van 2011 zijn alweer tijdje bekend.
Overigens maak ik zelf de overstap van de mix naar heren op zaterdag volgend jaar
Nee?quote:
Ik heb 1 halve finale in de 7 gehaald, verder was het ook niet bijzonderquote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Salamando het volgende:
Toernooien, in de single ben ik volgens mij pas 1x verder gekomen dan de eerste ronde ofzo
Ik zie mezelf ook als de ideale Davis Cup speler, alleen presteren tijdens competitiequote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb 1 halve finale in de 7 gehaald, verder was het ook niet bijzonder.
Ik heb 1 halve finale gehaald in de 6, en dat was best prima want het was me enige toernooi (in de single)quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb 1 halve finale in de 7 gehaald, verder was het ook niet bijzonder.
Ik kwam er van de week achter dat ik van een oud Davis Cup speler training hebquote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook als de ideale Davis Cup speler, alleen presteren tijdens competitie
Jij speelde toch bij TCM? Of was jij dat niet?quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee?
Goed jaar gehad, met 1 ATP overwinning in een 7 toernooi en 1 finaleplaats in een 5/6 toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |