Jep! Ze zijn verschrikkelijk. Elke week gaan er wel een paar kapot. Wij als club leveren straks allemaal alle kapotte ballen in en horen het wel van Tretorn of waar ze gekocht zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Spelen hier ook mensen met de nieuwe Tretorn Plus-ballen?
Daar spelen wij onze thuiswedstrijden mee, maar ze gaan massaal kapot, weet iemand hoe dat komt?
Is het te doen nieuwe op te eisen?
Eens, hier hetzelfde probleem. Als de ballen niet kapot zijn gegaan tijdens de wedstrijden, dan kun je ze na de dubbels aan de hond geven.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daar spelen wij onze thuiswedstrijden mee, maar ze gaan massaal kapot, weet iemand hoe dat komt?
Ik zag laatst bij een uitwedstrijd in een paviljoen een advertentie hangen:quote:Op zondag 16 mei 2010 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zeg: DOENquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een uitwedstrijd in een paviljoen een advertentie hangen:
Te koop: Gebruikte Competitie ballen. 3 euro per koker.
3x raden welke ballen zij hadden
1 euro voor een 2de hands cavia, oplichterij.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een uitwedstrijd in een paviljoen een advertentie hangen:
Te koop: Gebruikte Competitie ballen. 3 euro per koker.
3x raden welke ballen zij hadden
Had er ook 1 in mijn enkel..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef luckass het volgende:
O ja, ik vergeet nog een momentje uit de dubbel van gisteren.
Ik serveer een ace, netspeler van de tegenpartij roept uit.
Dus ik naar de andere kant om verhaal te halen, wijst ie een andere afdruk aan.
Waarop ik zeg, nee het was deze. Zegt hij: Ja die is ook uit___!
Uiteindelijk maar een let gespeeld, maar dit gaat nergens over.
Yepquote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef senswal het volgende:
Gaat het dan echt bij iedereen hier zo slecht?
Jaaaaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef senswal het volgende:
Gaat het dan echt bij iedereen hier zo slecht?
Was je bij TC Tilburg? Hoorde dat die gravelbanen echt pure zandbakken zijn waar je nog ergens duitsers in die kuilen kan vinden?quote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef Salamando het volgende:
2-4 verloren, alleen een dubbel gespeeld maar wel 6-4 6-3 gewonnen
stonden naast het Willem II stadion dus dat was bij vlagen wel druk
jep, TCT, ren je achter een lob aan en stuitert ie zo terug dat ie weer bijna aan het net ligtquote:Op maandag 17 mei 2010 09:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was je bij TC Tilburg? Hoorde dat die gravelbanen echt pure zandbakken zijn waar je nog ergens duitsers in die kuilen kan vinden?
Hehe ja dat soort verhalen had ik ook al meegekregen. Ik ben blij dat ze naar ons zijn gekomenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
jep, TCT, ren je achter een lob aan en stuitert ie zo terug dat ie weer bijna aan het net ligt
ballen die zomaar dood neerpleuren
gravel bij TCT en met hen veel andere clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |