quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:21 schreef TheArt het volgende:[..]
Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?
Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
Gisteren was het niet best nee.
De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.
Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel

Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"