Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optredenquote:foto Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.quote:foto Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optredenDat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
[..]
Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
Mix/Heren/Dames?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
Gekkenhuis hier.
Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse.
mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...quote:
ik zag hetquote:foto Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
Gekkenhuis hier.
Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse.
Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?quote:foto Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
Gisteren was het niet best nee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?
Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
Dat doen we ook voor jouquote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Salamando het volgende:
dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
Vertel ons meer!quote:foto Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef Salamando het volgende:
gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop