abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80039546

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
  • KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
  • TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |

De OP is hier te vinden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambrosius op 10-04-2010 12:42:28 ]
  • U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 12:50:53 #2
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_80039575
    Even de <pre>-tags weghalen, BoWa
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_80039763
    wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
    ~Si vis amari, ama~
      woensdag 7 april 2010 @ 12:57:27 #4
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80039806
    Onvervalste foute TVP
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_80039859
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
    Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
    Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
    U MAD?
    pi_80039863
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
    Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optreden Dat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
    Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
    Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
    pi_80039948
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optreden Dat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
    [..]

Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80039949
    jeej ik ga straks tennissen!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80039974
    Gekkenhuis hier.
    Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse .
    pi_80040002
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
    Gekkenhuis hier.
    Mix/Heren/Dames?
    Welke regio.
    U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 13:10:13 #11
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80040262
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Norrage het volgende:
    jeej ik ga straks tennissen!
    mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    pi_80040287
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
    Gekkenhuis hier.
    ik zag het

Dit topic heeft volgens mij nog nooit zo goed gelopen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80040407
    19 potten gespeeld al, 0,1 gezakt in de dubbel
    pi_80040633
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
    Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?

Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
    pi_80040692
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mix/Heren/Dames?
    Welke regio.
    Heren, District Den Haag
    pi_80040744
    Welk team mag je? Toch niet heren 5 he?
      woensdag 7 april 2010 @ 13:33:39 #17
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80041074
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?

Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
    Gisteren was het niet best nee.
    De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
    Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.

Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel

Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
    Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
    pi_80041219
    ennn topic numero 17
    Ik heb direct voor dit weekend moeten ruilen, nu moet ik nog een week wachten voor het eindelijk begint
    pi_80041494
    Vrijdag en zaterdag nog oefenen en dan zondag om 9 uur op de club voor m'n eerste pre-competitiedag bakkie koffie
    pi_80041548
    Voor mij is geen plaats in een competitieteam bij de club ,dus ik moet helemaal wachten tot de toernooien weer beginnen, al sta ik wel op de reservelijst als invaller...
      woensdag 7 april 2010 @ 13:50:23 #21
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80041729
    dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
      woensdag 7 april 2010 @ 13:56:49 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80041969
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Salamando het volgende:
    dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
    Dat doen we ook voor jou
      woensdag 7 april 2010 @ 14:04:39 #23
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80042236
    gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
      woensdag 7 april 2010 @ 14:05:46 #24
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_80042275
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef Salamando het volgende:
    gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
    Vertel ons meer!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_80042309
    eigen bespanmachine
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')