Ik ga hier geen namen neerzetten, maar heb vaak de #sport IRC aanstaan. Als je het wil weten moet je daar eens een kijkje nemen. Als je geen IRC-client hebt (kan ik me goed voorstellen) dan kun je via www.fok.nl op het kopje chat klikken. Als naam voor het kanaal geef je dan #sport.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen...alleen zonder naam zou ik het niet zo 1,2,3 weten.
2 mogelijkheden:quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef XL het volgende:
Vandaag was ook wel een extra drama voor die gooi ze omhoogballen, want het gravel was lekker hard en we speelden met tretorn plus. Ik moest ze serieus boven schouderhoogte raken als ik op de baseline wilde staan. Ik ben gewoon niet goed genoeg om met positief rendement tempo te gaan maken op dat trage geneuzel. Dan ben ik vervolgens wel vastgenoeg om een voorsprong op te bouwen, maar na een uurtje lepelen vind ik het niet leuk meer en geef ik de partij weg.
Als ik wat naar achter ga en de bal laat uitzakken kan ik hem slechts terugbrengen. Geen tempo maken, dan krijg je die lepel partijen. Tegenstander lepelt met onnozel veel hoogte een bal over het net. Dan speel ik een vlotte bal naar 1 van de hoeken vanaf anderhalve meter achter de baseline. De bal gaat niet traag met wat topspin een metertje over het net, stuit ongeveer een meter tot anderhalve meter achter de servicelijn. Tegenstander kan er bij want hij heeft veel tijd, lepelt een nieuwe trage bal naar mijn kant. Voor de bal bij mij stuit staat hij weer in positie door zijn eigen trage bal en heb ik een nieuwe kans.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef nickybol het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
- neem de ballen in de opstuit, dus voor je schouderhoogte
- laat ze uitzakken
Ballen op schouderhoogte nemen in de 8 is niet aan te bevelen. En waarom zou je perse altijd op de baseline willen staan? Als je iets beter wordt is dat pas een punt om aandacht aan te besteden.
Ja, bij mij soms ook wel. Dat toernooi vanaf de 23e van juli is voor mensen van 17+.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef XL het volgende:
In de toernooien waar ik speel zit eigenlijk altijd wel een minimum leeftijd aan de categorie 6, 7 en 8.
Soms is dat 14, maar dat loopt op tot 21
Ach ja, ik denk "ik gooi het topic ff omhoog"quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Maar Komakie, ik heb verder dus nog geen resultaten... en ik ga NU weer verder met school!
een 10 heb ik nog nooit gescoordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef XL het volgende:
Nou die halve finale was knap waardeloos.
Een 10 gescoord
Twee negens, waren 3 jaar geleden beide 6 maar gestopt.
Mijn maat sloeg geen deuk in een pakje boter, stond stijf van de zenuwen en hoe meer hij miste hoe erger het werd. Was wat zenuwachtig voor het publiek. 6-0, 6-1
Ik ook nog niet, gelukkig, maarja als je ziet hoeveel negens er in een acht categorie mee doen...quote:
In welke speelsterkte speelde je nu dan? En wat's jouw eigen speelsterkte?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het was weer zweten... verloren met 6-1 6-2 tegen iemand die al een jaar of drie tennist... verlies lijkt dikker dan het was.. vrijwel elke game ging via deuce... alleen wel balen dat ik bijna elke game aan het kortste eind trok... zwak punt blijft mijn service... haal er nog lang niet voldoende uit... weinig dubbele fouten maar ook geen winnende opslagen..
Binnenkort een toernooi in mijn eigen speelsterkte... eens kijken of ik dan mijn eerste overwinning kan boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |