Maar voor de rating van de spelers maakt 't wel uit of je een walkover geeft of 0-6 0-6 van maakt.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:28 schreef Komakie het volgende:
Of je nu een walkover geeft of dat je er 6-0 6-0 van maakt, de ploeg die opgeeft heeft 0 punten en de ploeg die daar het slachtoffer van is krijgt de punten die ze anders zouden krijgen als ze gewonnen zouden hebben.
Desondanks simpel gewonnen. 6-2, 6-3.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:47 schreef XL het volgende:
vanavond weer een dubbeltje spelen. Voorbereiding is echter dit keer niet optimaal. Ben vannacht teruggekomen van Rock Werchter. 4 dagen zuipen in de zon bij wat Rock Muziek. Leefritme van 08:00 tot 4:30. Belabberde voeding en natuurlijk de extreme hitte aldaar maken deze morgen een tochtje naar de supermarkt al zwaar.
nee neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Tennis-boy het volgende:
Oke, bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag. Walkover betekent dus 6-0 6-0 voor de tegenstanders?
Mja, ik ben er ff vanuit gegaan dat het wel een DSS wedstrijd is, of dat ze niet weten wat het isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef nickybol het volgende:
Maar in een niet-bondswedstrijd kun je er 6-0 6-0 van maken. In het dss in een poulesysteem telt een walkover wel als 6-0 6-0, voor gamestatistieken, setstatistieken, etc, maar deze moet je apart aangeven als walkover, want het is geen 6-0 6-0, maar een niet-gespeelde wedstrijd.
Ik ben ook van m'n 15e t/m m'n 18e gestopt geweest. (op m'n 8e begonnen vroegerquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Intronic het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met deze uiterst vermakelijke sport, sinds m'n 14e niet meer gedaan.
Zal wel weer even moeten inkomen, maar heb toch "al" 2 jaar ervaring![]()
dan moet je toch wel een aardig balletje kunnen meppen lijkt me?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ben ook van m'n 15e t/m m'n 18e gestopt geweest. (op m'n 8e begonnen vroeger)
In september weer begonnen, paar keer per week gespeeld telkens, wat lesjes genomen, komt wel weer goed hoor, echt!
Tennissen als het zo warm is roelt echtquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Centurion_NL het volgende:
Gisteren ruim 4 uur getraint, heerlijk weer ervoor moet ik zeggen
Kan ik, op zich, ook wel. Dit jaar qua rating van 8,8888 naar 7,8222 gegaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
dan moet je toch wel een aardig balletje kunnen meppen lijkt me?
Tennissen verleer je nooit echt. Je hebt alleen altijd weer iemand nodig die je op de nodige kleine punten wijst. En gewoon weer veel doen, dan kom je vanzelf weer op niveau
dude, het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef XL het volgende:
We moeten het topic wel leuk houden he Komakie.
Het is veel te moeilijk om aan jezelf toe te geven dat je terecht verloren hebt. Dus dan moet je maar een excuus verzinnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, het was maar een grapje hoor
Het valt me gewoon op dat ik vaak lees dat er verloren is van iemand die vroeger veel hoger was.
Ik ben er voor om het topic leuk te houden. In het Wimbledon topic kunnen we zeiken
je begrijpt wat ik bedoel
Jep dat is meestal wel zo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het is veel te moeilijk om aan jezelf toe te geven dat je terecht verloren hebt. Dus dan moet je maar een excuus verzinnen
Beter lelijk winnen dan mooi verliezenquote:Ergens is het ook wel logisch, die gasten hebben veel meer ervaring. Winnen van mij op ervaring en ik voel dat als onrecht omdat ik het mooiste tennis speel. Ik krijg na elke wedstrijd wel te horen dat ze niet in mijn backhand durven te spelen en dat ze niet op tempo met me durven te spelen. Tja... hoe hard ik mijn best ook doe, ik lees wedstrijden minder goed dan zij. Al gaat het steeds beter.
Ja, het lukt nog best aardig eigenlijk, alleen een nieuw tennismaatje nodig nuquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ben ook van m'n 15e t/m m'n 18e gestopt geweest. (op m'n 8e begonnen vroeger)
In september weer begonnen, paar keer per week gespeeld telkens, wat lesjes genomen, komt wel weer goed hoor, echt!
Als jij elke keer 1 of 2 wedstrijden in een toernooi wint hoor je in die klasse precies thuisquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:42 schreef XL het volgende:
Hmmmm....
Zo'n tegenstander als gister speelt lelijk. Hij wil geen zes worden, daar werkt zijn spelletje niet meer. Hij wint 1 of 2 partijen in een zestoernooi, maar dan blijven de sterkere tegenstanders over en gaat hij er kansloos af. Die spelers prikken door zijn spel heen en hebben geen moeite met slice (neutraliseren zijn wapen). Om die spelers te verslaan moet hij completer tennissen, maar op gebied van mooi tennis is hij maar krap beter dan een acht. Gevolg, als hij dat probeert gaat hij er nog harder af. Voor hem geen lol te beleven in de zes, maar te goed in de zeven. Beetje een jo-jo effect.
Tot op zekere hoogte.quote:Door jezelf met mooi tennis op te werken kom je minder snel in zo'n situatie terecht hoop ik. Op lange termijn zou mooi tennis dus terug moeten betalen. Ik beschik nu misschien over minder onderscheidende wapens, maar ik ben wel completer als er een wapen wegvalt.
Nou ja, dat hoop ik dan toch.
Zijn bezwaar was dat hij eerste rondes kon winnen met 7-6, 4-6, 7-5 enzo. Vervolgens iemand tegenkwam die goed op slice speelde en dan 6-0, 6-0 verloor. Spelers die hij versloeg in drie sets met 2,5 uur zwoegen verloren van spelers die hem veegden dan met 6-4, 6-4.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als jij elke keer 1 of 2 wedstrijden in een toernooi wint hoor je in die klasse precies thuis
Als je er meer wint ben je vaak te goed (als je alleen maar halve en hele finales haalt) en als je minder haalt (je wint geen wedstrijd) dan zit je te hoog.
[..]
Ik baal er gewoon van om in de 7 te spelen en dan of tegen té goede spelers te spelen of juist tegen té slechte spelers...Als ik in de 6 in de halve finale kom en er in de 7 steeds in de 1e ronde uitga is dat best wel irritant..Zeker als je 2x tegen een 9tje verliestquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Komakie het volgende:
jongens jongens. niet naar excuses zoeken he. Ik zeg toch ook niet dat mijn tegenstanders vroeger heel goed waren
Dan is dan gewoon botte pech, want als je te goed bent voor de 7 dan wordt je echt wel 6, daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon van om in de 7 te spelen en dan of tegen té goede spelers te spelen of juist tegen té slechte spelers...Als ik in de 6 in de halve finale kom en er in de 7 steeds in de 1e ronde uitga is dat best wel irritant..Zeker als je 2x tegen een 9tje verliest
En ja, je moet ergens je excuus vandaan halen he...De andere reden dat ik verloor was natuurlijk....oh..ik hou wel op
Op TAM Open?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan is dan gewoon botte pech, want als je te goed bent voor de 7 dan wordt je echt wel 6, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Vandaag ronde verder in de 5, ben 10e geplaatstdus had eerste ronde een bye. Gister alleen in de mix verloren in 3 sets, namelijk: 2-6, 7-6, 0-6. Derde set ging vrij snel, nadat we nog de eerste game voorkwamen met 0-30, maar toen ging op 1 of andere manier een knop om en het kaarsje uit.
![]()
Hehe ok, dat was some good thinkingquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef XL het volgende:
10de geplaatst vertelde je en ik volg de TAM Open op afstand omdat er veel vrienden van me meespelen. Ik wist dat er grote schema's waren met veel plaatsingen, bovendien veel jonge mensen bij TAM, dus ik dacht... dat zou wel eens kunnen. Toen heette de nummer 10 geplaatst ook nog eens Arjan..... dan kan niet missen bij een Erkel.
Nee, er zit 5 man van mijn vereniging bij je in het schema, maar er zijn er al 3 uitgeschakeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe ok, dat was some good thinkingMaar je doet zelf niet mee haal ik uit je reactie?
Khad vanavond mooi live verslag van de wedstrijd, ik stond namelijk op de baan 6 naast dat 'kantine'hokjeMooi groot scherm hadden ze er hangen
![]()
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=10828quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef Komakie het volgende:
Ik kan nergens de schema's van het ranglijst toernooi vinden van TAM. Tenminste, niet bij de wedstrijdschema's
Echt minder... Mag altijd graag de ranglijsttoernooien volgen
Momenteel ben ik inactief ivm me enkelquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Norrage het volgende:
Welke regio spelen jullie eigenlijk allemaal? Komen niet bijster veel bekende toernooien bij mij langs, terwijl ik toch ook allemaal wel redelijk volg
(Ik ben regio Den Haag)
a thnxquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=10828
Momenteel ben ik actief in Zeeland Norrage
tjonge!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef Komakie het volgende:
btw XL, het gaat goed bij het wimbledon topic he
Leeuwarden/ Frieslandquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Norrage het volgende:
Welke regio spelen jullie eigenlijk allemaal? Komen niet bijster veel bekende toernooien bij mij langs, terwijl ik toch ook allemaal wel redelijk volg
(Ik ben regio Den Haag)
Ik speel zelf met de rode/zilvere, erg fijn racket moet ik zeggen, veel controle, maar ook nog genoeg power in mijn spel/quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Quintuss het volgende:
heey mensen,,
ik ben op zoek naar een Head liquidmetal 4(de blauwe van die serie). heb je er een thuis liggen en zou je hem wel willen wegdoen voor een mooi prijsje zet het even op deze toppic.
De Radical of de Prestige?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:44 schreef Centurion_NL het volgende:
[..]
Ik speel zelf met de rode/zilvere, erg fijn racket moet ik zeggen, veel controle, maar ook nog genoeg power in mijn spel/
Ik vind het wel grappig dat we dat soort figuren niet in de recreatieve tennistopics terug vinden. Ik heb altijd minder respect voor mensen die tennis kijken en er zelf geen zak van kunnen dan voor mensen die zelf ook regelmatig wedstrijden spelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef XL het volgende:
[..]
tjonge!
Op irc gaat het er ook wel eens over, dat is ook mooi
Halve finale 6-4, 6-4. Gewonnen. Zo. 14:00 finalequote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:24 schreef XL het volgende:
[..]
Halve finale 6-4, 6-4. Gewonnen. Zo. 14:00 finale
Trouwens Erkel, ik heb nog even doorgeklikt op je profiel en ik heb ooit 'samengewoond' (studentenhuis) met een heel mooi meisje uit het dorp waar jij competitie voor speelde. Beetje een wereldburger inmiddels, je moet haar bijna wel kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |