Ik ga hier geen namen neerzetten, maar heb vaak de #sport IRC aanstaan. Als je het wil weten moet je daar eens een kijkje nemen. Als je geen IRC-client hebt (kan ik me goed voorstellen) dan kun je via www.fok.nl op het kopje chat klikken. Als naam voor het kanaal geef je dan #sport.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen...alleen zonder naam zou ik het niet zo 1,2,3 weten.
2 mogelijkheden:quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef XL het volgende:
Vandaag was ook wel een extra drama voor die gooi ze omhoogballen, want het gravel was lekker hard en we speelden met tretorn plus. Ik moest ze serieus boven schouderhoogte raken als ik op de baseline wilde staan. Ik ben gewoon niet goed genoeg om met positief rendement tempo te gaan maken op dat trage geneuzel. Dan ben ik vervolgens wel vastgenoeg om een voorsprong op te bouwen, maar na een uurtje lepelen vind ik het niet leuk meer en geef ik de partij weg.
Als ik wat naar achter ga en de bal laat uitzakken kan ik hem slechts terugbrengen. Geen tempo maken, dan krijg je die lepel partijen. Tegenstander lepelt met onnozel veel hoogte een bal over het net. Dan speel ik een vlotte bal naar 1 van de hoeken vanaf anderhalve meter achter de baseline. De bal gaat niet traag met wat topspin een metertje over het net, stuit ongeveer een meter tot anderhalve meter achter de servicelijn. Tegenstander kan er bij want hij heeft veel tijd, lepelt een nieuwe trage bal naar mijn kant. Voor de bal bij mij stuit staat hij weer in positie door zijn eigen trage bal en heb ik een nieuwe kans.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef nickybol het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
- neem de ballen in de opstuit, dus voor je schouderhoogte
- laat ze uitzakken
Ballen op schouderhoogte nemen in de 8 is niet aan te bevelen. En waarom zou je perse altijd op de baseline willen staan? Als je iets beter wordt is dat pas een punt om aandacht aan te besteden.
Ja, bij mij soms ook wel. Dat toernooi vanaf de 23e van juli is voor mensen van 17+.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef XL het volgende:
In de toernooien waar ik speel zit eigenlijk altijd wel een minimum leeftijd aan de categorie 6, 7 en 8.
Soms is dat 14, maar dat loopt op tot 21
Ach ja, ik denk "ik gooi het topic ff omhoog"quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Maar Komakie, ik heb verder dus nog geen resultaten... en ik ga NU weer verder met school!
een 10 heb ik nog nooit gescoordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:46 schreef XL het volgende:
Nou die halve finale was knap waardeloos.
Een 10 gescoord
Twee negens, waren 3 jaar geleden beide 6 maar gestopt.
Mijn maat sloeg geen deuk in een pakje boter, stond stijf van de zenuwen en hoe meer hij miste hoe erger het werd. Was wat zenuwachtig voor het publiek. 6-0, 6-1
Ik ook nog niet, gelukkig, maarja als je ziet hoeveel negens er in een acht categorie mee doen...quote:
In welke speelsterkte speelde je nu dan? En wat's jouw eigen speelsterkte?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het was weer zweten... verloren met 6-1 6-2 tegen iemand die al een jaar of drie tennist... verlies lijkt dikker dan het was.. vrijwel elke game ging via deuce... alleen wel balen dat ik bijna elke game aan het kortste eind trok... zwak punt blijft mijn service... haal er nog lang niet voldoende uit... weinig dubbele fouten maar ook geen winnende opslagen..
Binnenkort een toernooi in mijn eigen speelsterkte... eens kijken of ik dan mijn eerste overwinning kan boeken
Ach het is wel wat waard maar op een andere manier dan bij de volwassenen zeg maar.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:31 schreef XL het volgende:
Ik heb zojuist de eerste ronde heren dubbel 7 gewonnen. Man o man, wat een temperaturen. Het zweet stond als een snelstromende rivier op mijn rug. Mooi dri-fit shirtje aan, maar het plakte als de ziekte. Wat wel lekker was is dat je de zee kon ruiken, we zaten net achter de duinen. De tegenstanders waren 2 degelijke tennissers, een van beide had geen goede opslag. Die konden we lekker onder druk zetten. In de eerste set bezweek hij 1x onder de druk. 6-4. In de tweede set bezweek hij elke keer onder de druk, maar mijn maat ook. Nou ja, die had in ieder elke game ook zelf een gamepoint, maar benutte niets. Een keer lag dat aan mij toen ik er aan het net tussensprong, terwijl het feitelijk nergens voor nodig was. De bal zat eigenlijk net te ver en dook het net in. Gelukkig miste hij dat soort ballen keer op keer zodat ik geen boze blikken kreeg. De beslissing viel uiteindelijk in een tiebreak waarin we al snel 5-1 voorstonden. Einduitslag 6-4, 7-6
Morgen tegen de nummer 1 geplaatst. 2 veertienjarige mannetjes.
Ben benieuwd, zulke jonge tegenstanders heb ik nog nooit gehad. Vrijwel alle toernooien hebben in de 7 hier een leeftijdsgrens, alleen dit toernooi legt die grens slechts op 14 jaar. In actuele rating zijn het twee dikke zessen, maar ze spelen voor de rest alleen jeugdtoernooien. Ik weet niet wat een jeugdrating waard is ten opzichte van volwassenen.
Een van die gasten zag ik lopen. Met mijn nauwkeurige gevoel voor leeftijd schatten gaf ik hem 7 jaar. Hij komt tot mijn middel zeg maar, heeft het dan zin om hoge diepe topspinballen te gaan spelen? en krijg ik gewoon vlotte ballen aangespeeld, of zijn ze daarvoor niet sterk genoeg? Het zoeken van de opening gaat me in de dubbel altijd goed af.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach het is wel wat waard maar op een andere manier dan bij de volwassenen zeg maar.
Gewoon omdat jeugd spelers heel anders spelen dan volwassenen. Jeugdspelers moeten het vaak meer hebben van lange rally's op vastheid van achteruit, terwijl volwassenen veel sneller een opening proberen te zoeken.
Persoonlijk maakt het mij niet zo heel veel uit. Misschien dat ik toch iets meer voorstander ben van het spelen tegen volwassenen. Als die kiddo's namelijk snel zijn en je komt er niet doorheen dan ga je echt een lange middag tegemoet
7 jaar lijkt me wel erg jong tochquote:Op maandag 17 juli 2006 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Een van die gasten zag ik lopen. Met mijn nauwkeurige gevoel voor leeftijd schatten gaf ik hem 7 jaar. Hij komt tot mijn middel zeg maar, heeft het dan zin om hoge diepe topspinballen te gaan spelen? en krijg ik gewoon vlotte ballen aangespeeld, of zijn ze daarvoor niet sterk genoeg? Het zoeken van de opening gaat me in de dubbel altijd goed af.
ze zijn ook 14 anders mogen ze niet meedoen, maar voor mij zien ze eruit als 7.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
7 jaar lijkt me wel erg jong toch
Hoog tempo spelen is altijd goed. Zeker tegen dit soort jochies die waarschijnlijk nog een vrij lange slag hebben waarbij het moeilijk is om snel te reageren. Hoge spinballen is ook een optie.
Naar het net lokken aangezien ze waarschijnlijk nog niet zo goed volleren.
Ben een 9 en doe mee in de 8 omdat er voor 9 weinig toernooien zijn, je kunt dan mazzel hebben maar tot nu toe twee tegenstanders gehad die al jarenlang tennisten dus al veel meer ervaring hebben... gisteren was met name een goede dubbelspeler dus als die aan het net stond kwam ik er maar met moeite langs... twee keer een lob en twee passeerballen, de rest was voor hem aan het net...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
In welke speelsterkte speelde je nu dan? En wat's jouw eigen speelsterkte?
Zijn er uberhaupt toernooien voor de 9? Hier, in Fryslan, is het gebruikelijk dat die gewoon sowieso in de 8 meespelen namelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben een 9 en doe mee in de 8 omdat er voor 9 weinig toernooien zijn, je kunt dan mazzel hebben maar tot nu toe twee tegenstanders gehad die al jarenlang tennisten dus al veel meer ervaring hebben... gisteren was met name een goede dubbelspeler dus als die aan het net stond kwam ik er maar met moeite langs... twee keer een lob en twee passeerballen, de rest was voor hem aan het net...
Hier is ook een 9, maar dat noemen ze HE8 35+quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt toernooien voor de 9? Hier, in Fryslan, is het gebruikelijk dat die gewoon sowieso in de 8 meespelen namelijk
Hier in de omgeving van Den Bosch is er op 5 augustus dus eentje.. voor de rest is de 8 het laagste... maar het is ook wel weer een uitdaging hoor.. en je leert zo wel snelquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt toernooien voor de 9? Hier, in Fryslan, is het gebruikelijk dat die gewoon sowieso in de 8 meespelen namelijk
Daar mag ik dan niet aan mee doen met mijn 26 jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef XL het volgende:
[..]
Hier is ook een 9, maar dat noemen ze HE8 35+
Sowieso één voordeel: je hebt níéts te verliezen, qua rating!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier in de omgeving van Den Bosch is er op 5 augustus dus eentje.. voor de rest is de 8 het laagste... maar het is ook wel weer een uitdaging hoor.. en je leert zo wel snel
Bedankt voor de tips Komakie, samen met wat ik zelf in gedachte had heeft het resultaat gebracht. Klein mannetje 1 begon met serveren, de eerste twee pogingen gingen uit. 0-15. Derde poging ging ook uit, 2de service op extreem safe in mijn backhand hoek. Dat had hij tijdens het inspelen al moeten zien... stond geweldige backhands te rammen. Dus een kanonskogel diagonaal het veld uit. 0-30. Nu een voorzichtige eerste service, gelukkig heeft mijn maat de forehand. Nog een kanonskogel. 0-40. Mannetje begint te vloeken, roept iets over aangeven. Slaat een dubbele fout, racket tegen de grond. 0-1.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
7 jaar lijkt me wel erg jong toch
Hoog tempo spelen is altijd goed. Zeker tegen dit soort jochies die waarschijnlijk nog een vrij lange slag hebben waarbij het moeilijk is om snel te reageren. Hoge spinballen is ook een optie.
Naar het net lokken aangezien ze waarschijnlijk nog niet zo goed volleren.
Ze speelden tegen zichzelf, niet tegen ons. Hadden wij geen last van hoor, eerder lol om. Toen men het vanaf de kant in de gaten kreeg werd moeders ook gestuurd. Een keer probeerden ze een bal die in viel uit te geven, maar daar zaten we bovenop dus het geintje ging niet door. Al met al een leuke wedstrijd en ook na de wedstrijd hebben ze heel beleefd wat met ons gedronken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:45 schreef nickybol het volgende:
Als ze echt vervelend worden gewoon toernooileiding erbij halen. Die jochies moet je strak houden, niet teveel pikken. Kom toch zeg, zo ga je toch niet met elkaar om. Als het mijn leerlingen waren geweest dan had ik het niet gepikt.
"Hey moeders, ga jij eens ff bij die boefjes van je kijken want die lopen zich weer als vanouds te misdragen op het veld"quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ze speelden tegen zichzelf, niet tegen ons. Hadden wij geen last van hoor, eerder lol om. Toen men het vanaf de kant in de gaten kreeg werd moeders ook gestuurd. Een keer probeerden ze een bal die in viel uit te geven, maar daar zaten we bovenop dus het geintje ging niet door. Al met al een leuke wedstrijd en ook na de wedstrijd hebben ze heel beleefd wat met ons gedronken.
Het is mooi dat het wel werkt. Want met moeders erbij durven ze toch niet zo hard godverdomme te roepen als een rally verloren gaat. Ik denk dat die jonge gasten ook niet zien dat ik een punt opbouw. Volgens mij interpreteren ze een lange rally waarbij zij ineens uitslaan als een fout van hun kant. Dat is het ook, maar ik ben wel al de hele rally bezig die fout te creeeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
"Hey moeders, ga jij eens ff bij die boefjes van je kijken want die lopen zich weer als vanouds te misdragen op het veld"
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
gaan we met 30 man van onze (studenten)tennisvereniging heen,
Vliegende Hollander toernooi?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In training sta ik alles dit jaar echt heerlijk te raken, in de competitie zijn we ongeslagen kampioen geworden (zelf alleen 1 dubbeltje verloren in 7 weken) maar in de toernooien wil het voor geen ene meter. Ik ben slechts 1 keer richting kwartfinale dubbel gegaan, en nog ergens een 2e ronde enkel.
Het is echt een drama. Nou ja ... net ingeschreven voor een toernooi in Zeeland, gaan we met 30 man van onze (studenten)tennisvereniging heen, wordt gezellig. Hopen op wat rondjes meepakken, zou wel es leuk zijn voor de verandering
Heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In training sta ik alles dit jaar echt heerlijk te raken, in de competitie zijn we ongeslagen kampioen geworden (zelf alleen 1 dubbeltje verloren in 7 weken) maar in de toernooien wil het voor geen ene meter. Ik ben slechts 1 keer richting kwartfinale dubbel gegaan, en nog ergens een 2e ronde enkel.
Het is echt een drama. Nou ja ... net ingeschreven voor een toernooi in Zeeland, gaan we met 30 man van onze (studenten)tennisvereniging heen, wordt gezellig. Hopen op wat rondjes meepakken, zou wel es leuk zijn voor de verandering
Studenten toernooien zijn slecht voor je prestaties. te veel drank en te weinig fit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je leest het verkeerd. Studententoernooien speel ik voor de fun, dat accepteer ik. Maar ook die andere toernooien wil het voor geen ene flikkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Studenten toernooien zijn slecht voor je prestaties. te veel drank en te weinig fit.
Ik doe er niet aan. Als ik aan een toernooi mee doe wil ik ook winnen en niet op de baan staan met de nodige spijt dat ik de vorige avond te veel gezopen heb.
Welke categorie speel je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Studententoernooien speel ik voor de fun, dat accepteer ik. Maar ook die andere toernooien wil het voor geen ene flikkerDie ene kwartfinale was juist een toernooi waar de brakheid ten top steeg
En idd, dat toernooi in Zeeland is het Vliegende Hollander toernooi
Gelukt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Naja.. Morgenavond eerste wedstrijd in de 8!Moet tegen iemand met een rating van 8.8 nogwat en hoop die toch eigenlijk wel te winnen,
[........]
Gewonnen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
En dan zaterdagochtend de laatste poulewedstrijd in de 7, tegen het meisje wat nog op de basisschool zit.. Ben benieuwd.
Zal het even uitleggen dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Komakie het volgende:
goeie shit
7-6 laatste set.... close call
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, dat moest alleen woensdag, toen moesten alle KNLTB-toernooien van de KNLTB een supertiebreak als derde set maar de rest van de speeldagen niet.
Klopt!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rare opmerking van die gasten dan.
Nouja, gewonnen is gewonnen. hoe maakt niet uit
hmmm hoor jij dan niet allang op je bedje te liggen??? (ik bedoel op het moment van jou post, niet op het moment dat ik deze post tikquote:Op zondag 23 juli 2006 00:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Klopt!
Vanavond de halve finale in de 8 gewonnen, best 'n makkie. 6-3, 6-1.![]()
Morgenochtend half elf finale!
Op het moment van jouw post sliep ik ook allang.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm hoor jij dan niet allang op je bedje te liggen??? (ik bedoel op het moment van jou post, niet op het moment dat ik deze post tik)
anyway, suc6
Ga maar eens handjedrukken met drie spelers, je zult er best een aantal verslaan. Snelheid van de beweging verhogen en de bal korter na de stuit pakken zullen je spel al behoorlijk versnellen. Ook waar je de bal ten opzichte van je lichaam raakt is belangrijk. Met name technisch dus, als je techniek in orde is zal kracht pas echt vruchten af gaan werpen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, heeft het zin om krachttraining te doen en zo meer kracht te krijgen bij het spelen van mijn slagen, wil de ballen iets harder raken zodat ze dieper in het veld vallen of is dat puur een technisch verhaal mbt het moment waarop je de bal raakt... of heeft krachttraining wel degelijk zin?
Thanks voor de tipquote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ga maar eens handjedrukken met drie spelers, je zult er best een aantal verslaan. Snelheid van de beweging verhogen en de bal korter na de stuit pakken zullen je spel al behoorlijk versnellen. Ook waar je de bal ten opzichte van je lichaam raakt is belangrijk. Met name technisch dus, als je techniek in orde is zal kracht pas echt vruchten af gaan werpen.
Ik gok dat jij bij Fust zitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]Studententennisverenigingen zijn tof!
Bij welke zit je?
Het is gewoon een kwestie van techniek waarschijnlijk. De bal goed voor je raken en niet te dicht op je lichaam. Daarnaast goed in de bal stappen. Achteruit hangen met slaan of recht blijven staan helpt ook niet echt als je snelheid wil maken. Daarnaast is je armversnelling belangrijk. Laat anders iemand een keer naar je slag kijken (een trainer bedoel ik). Dan weet je het zeker.quote:
Hoi The Vulture,quote:Op zondag 23 juli 2006 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, heeft het zin om krachttraining te doen en zo meer kracht te krijgen bij het spelen van mijn slagen, wil de ballen iets harder raken zodat ze dieper in het veld vallen of is dat puur een technisch verhaal mbt het moment waarop je de bal raakt... of heeft krachttraining wel degelijk zin?
Jazeker!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik gok dat jij bij Fust zit(ken ik overigens nog wel een paar lui van)
Ik kom uit Enschede, dan is Ludica een logische keuze
Goede tip. Belangrijk om een goede ontspanning te bereiken is een goede ademhaling, uitademen vlak voor het contactpunt en door je contactpunt heen ademen.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:45 schreef tordesmonats het volgende:
[..]
Hoi The Vulture,
Je hebt al een aantal goeie tips gehad, o.a m.b.t armversnelling. Vraag is wel hoe krijg je die omhoog. Vaak maken spelers die moeite hebben te bal met enige regelmaat diep te spelen juist teveel gebruik van spierkracht, en is er te weinig ontspanning in de arm. Veel van armsnelheid haal je uit je 'zwaai', wat inhoudt dat je juist je arm laat gaan ipv de bal met veel kracht probeert te raken/duwen
Op het moment van inzet van je zwaai gebruik je zeker spierkracht (ergens moet je die snelheid genereren natuurlijk, het 'aanzwengelen' van de arm) , maar daarna gaat die aanzet over in ontspanning.. Daardoor haal je het meeste rendement uit die aanzet en versnelt de arm nog tijdens de slag (zwaai). Op het moment van raken is arm dan ontspannen. uiteindelijk krijg zo met minder inspanning veel meer resultaat.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:45 schreef tordesmonats het volgende:
[..]
Hoi The Vulture,
Je hebt al een aantal goeie tips gehad, o.a m.b.t armversnelling. Vraag is wel hoe krijg je die omhoog. Vaak maken spelers die moeite hebben te bal met enige regelmaat diep te spelen juist teveel gebruik van spierkracht, en is er te weinig ontspanning in de arm. Veel van armsnelheid haal je uit je 'zwaai', wat inhoudt dat je juist je arm laat gaan ipv de bal met veel kracht probeert te raken/duwen
Op het moment van inzet van je zwaai gebruik je zeker spierkracht (ergens moet je die snelheid genereren natuurlijk, het 'aanzwengelen' van de arm) , maar daarna gaat die aanzet over in ontspanning.. Daardoor haal je het meeste rendement uit die aanzet en versnelt de arm nog tijdens de slag (zwaai). Op het moment van raken is arm dan ontspannen. uiteindelijk krijg zo met minder inspanning veel meer resultaat.
Gefeliciteerd. Toernooiwinst is altijd mooi.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vandaag trouwens finale DE8 gewonnen!6-3, 6-3.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wel blij dat er geen derde set nog achteraan kwam, was compleet gesloopt. 7 wedstrijden in 6 dagen, en morgen begint m'n nieuwe toernooi.
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Jazeker!FUST is oke oleeee oleeee!
Wie ken jij dan????
Wel blij dat er geen derde set nog achteraan kwam, was compleet gesloopt. 7 wedstrijden in 6 dagen, en morgen begint m'n nieuwe toernooi.
![]()
Ja!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:03 schreef XL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Toernooiwinst is altijd mooi.
Gaan jullie trouwens naar de davis cup tegen Tsjechie Zonnestraaltje en Boezelaar?
hmmm ik ben helaas geen meisje... en ik zou ook gewoon moeten werken maar goed. Lijken me wel hele vette ervaringen enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 00:09 schreef nickybol het volgende:
Trouwens nog even iets. Janice Combs, een coach uit de USA, een goede vriendin van me gaat deze zomer touren door België en Oostenrijk met een stel meiden om 10000 dollar toernooien te spelen. Nu heeft ze nog één speelster nodig om met haar mee te gaan. Het kost je geen drol, 2000 dollar met alles erop en eraan, en Janice is een zeer goede coach. Een ranking is niet nodig, de meeste kwalificaties hebben nog wel plekjes nodig. Top-100 in Nederland is meestal wel genoeg. Heb jij ambitie om professioneel te gaan en te werken? Kijk dan even op haar website: www.tennistrainer.com
Let op! De deadline van het eerste toernooi in Koksijde is maandag om 2 uur `s middags.
hmmm schattig rokje hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
http://foto.mijnmomenten.nl/2325/13286/ma_226409.jpg
Kom maar door, hoe goed wassie, wat konnie en wat konnie vooral nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef XL het volgende:
Vandaag een bye gehad, vanwege de hitte. Volgende tegenstander wilde wel, maar eigenlijk wilde ik zelf niet. Had net wat nieuws te verwerken gekregen waarvan ik zelf ook wel wist dat ik het niet los kon laten. Dat kon ik dus ook niet. Na 9 breakpoints te hebben weggewerkt kwam ik 1-0 achter. Bij 2-0 gaf ik de set op. Ik verloor de set met 6-1. Volgende set ging ik er opnieuw voor, na 5 breakpoints niet benut te hebben kwam ik 1-0 achter. De hele set heb ik weggehakt. Chagerijnig. Bij 6-0 mijn excuses aangeboden, ice-tea gedronken en uitgelegd waarom ik niet speelde. Hij accepteerde mijn excuses vond het jammer. Ik ben naar huis gegaan. Stonden ook nog eens voor de open brug, daar nog even verder geouwehoerd.
Over het toernooi in Terneuzen, hij speelt de eerste ronde tegen ene bosselaar ofzo, van Ludica ofzo. Ik denk dat ik wel weet wie dat is
Die jasjes is alleen ons bestuur. We hebben wel een toernooishirt, met opschrift: Luctor et Demergo (vrije vertaling van Ik worstel en verzuipquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef XL het volgende:
Oh ja.... Hij gaf een bal uit die op de lijn viel, maar ik had geen zin om me druk te maken. Ik had per slot van rekening de set toen al weggegeven. Echter wel zeer opzichtig.... Je hoorde het, je zag de vreemde stuit en hij riep toch. Hij maakte zich zorgen over eerlijkheid in Terneuzen, omdat het om geld ging.
Bovendien heb ik hem bang gemaakt over Ludica, eigenlijk over tennissende studenten in het algemeen. Dat daar nooit een pijl op te trekken is. Hij dacht aan brallerig gedoe, dus ik vertelde hem over jullie mooie oranje-gele jasjes.
Het is een trage 40-er.... Die moet je ook wel kunnen hebben als het warm is hoor. Hij had jouw profiel overigens ook al op internet gecheckt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die jasjes is alleen ons bestuur. We hebben wel een toernooishirt, met opschrift: Luctor et Demergo (vrije vertaling van Ik worstel en verzuip)
Klinkt alsof ik em moet kunnen hebben. Ik heb alleen 1 probleem. Vorige week moest ik ook ergens om 13.00 uur spelen. Je gaat kapot aan de hitte, niet normaal ......
Nee man. Dat zijn de lekkerste wedstrijdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die jasjes is alleen ons bestuur. We hebben wel een toernooishirt, met opschrift: Luctor et Demergo (vrije vertaling van Ik worstel en verzuip)
Klinkt alsof ik em moet kunnen hebben. Ik heb alleen 1 probleem. Vorige week moest ik ook ergens om 13.00 uur spelen. Je gaat kapot aan de hitte, niet normaal ......
Brutaal vraagjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
http://foto.mijnmomenten.nl/2325/13286/ma_226409.jpg
nee nog niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:31 schreef nickybol het volgende:
Draag je wel braces tijdens het tennissen?
cool!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:06 schreef mouce het volgende:
Volgend toernooi is Utrecht hopen dat het dan wat beter gaat
Kan ik je ergens op mailen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:06 schreef mouce het volgende:
[..]
Brutaal vraagje
Maar waar is deze foto gemaakt als ik vragen mag?
-----------------------------------------------------------------------
Oohwja, het gaat allemaal wel erg moeizaam. Vorige week om zes wedstrijden gespeeld in de hitte, m'n kuiten vertonen krampverschijnselen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan ik je ergens op mailen?![]()
mail mij anders maar op supersmile1987@hotmail.com
Deze week mijn nieuwe toernooi alweer.
Maandag enkel. Mijn tegenstandster enkelde nooit, alleen dubbel, was goed te zien. Zo stond ze bijvoorbeeld helemaal verkeerd bij het serveren, dus kon ik alle ballen mooi in de andere hoek knallen!Ruim gewonnnen, 6-3 6-2.
Gister dubbel. Zitten met dubbel in een poule, vier wedstrijden te spelen. Moesten gister meteen tegen de eerst geplaatste, ging moeizaam (ik had sinds het eind van de competitie al niet meer gedubbeld) maar wel gewonnen!
6-4 3-6 6-4
... Gingen om half twaalf van de baan, compleet gesloopt..
Vanavond volgende dubbel partijEn morgen halve finale in de enkel.
mja, ik zal het eens vragen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef nickybol het volgende:
Misschien moet je je fysiotherapeut eens naar een brace vragen, die heeft er verstand van. Ik ben maar tennistrainer.
Jo klinkt vet, heb je hem nog aangeraaktquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef Komakie het volgende:
Btw, ben net ff (onder werktijd) naar het hoofdkantoor van Nike geweest.
De vriendin van een collega van mij werkt daar als iets van PR dame en vanmiddag was Nadal daar voor promotie enzo.
Dus er was ff een half uurtje dat er wat vragen over hem werden beantwoord (terwijl allemaal mensen erbij stonden) en hij ging ff tennissen met een paar kids en een paar volwassenen.
Helaas werd ik niet uitgekozen maar ja, had ook niet gekund met me enkel enzo denk ik.
Maar wel vet om te zien.
hehe nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Jo klinkt vet, heb je hem nog aangeraakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ik heb al iets van 4x de tennisclinic van Haarhuis en Eltingh gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef mouce het volgende:
dat is best ve als je de kans krijgt om met een paar (ex) toppers mag/kunt spelen of zien spelen.
zo heb ik helf al met een paar van die ex toppers op de baan gestaan of zien spelen
waaronder:
Jan Siemering
acco Eltingh
richard krajicek
Yannick noah (zien spelen en 2 concerten van gezien een in frankrijk tijdens "Les Petits As" en in nederland)
Henri Laconte
onderanderen
Echt super om die gasten eens in het echt bezig te zien
(Nadal is vorig jaar op "Les Petits As" geweest maar die ben ik helaas mis gelopen omdat ik zelf niet was uitgezonden voor dat toernooi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |