Zat ik ook aan te denken, maar besloot het toen maar op alfabetische volgorde te doen. Als er meer mensen voor gebaseerd op sterkte zijn, dan doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Nalbandian het volgende:
Ziet er goed uit TheArt!
Zou je niet het overzicht topdown (dus van Chriz2K naar VadeRetro) sorteren gebaseerd op de enkel speelsterkte?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Cool The Art.
Niet zeikerig bedoelt. Maar is het niet leuk om er bij te zetten: Speelsterktes BEGIN 2010 en dan een soort van lege lijst erachter te zetten die eens in de X-tijd upgedate wordt met recente speelsterktes
Ik zal wel aanwezig zijn hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Goede aanpassing.
Alleen moet TheArt als beheerder zich wel goed hier laten zien
Anders krijgen we de OP niet aangepast
Ik speel nu 3 jaar en dan dit jaar toernooien en zit op 1600 gamesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef dekouwe het volgende:
Ik ben over het seizoen 2009 tot 30 officiele wedstrijden gekomen
en 7 wedstrijden van de clubkampioenschappen zitten daar niet bij omdat die niet mee tellen voor het DSS
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:27 schreef TheArt het volgende:
Vorige topic
Speelsterktes Fok-leden in 2010:
[ afbeelding ]
Laatste post
[..]
Game on!
Doel van het jaar: jouw ass kicken op het gebied van ratingquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Chriz2k het volgende:
Doel voor dit jaar: de beste FOK!ker blijven.
Haha, kom maar op, ik lust je rauw! Mijn doel is een 5 te worden in enkel en dubbel, 5.2-5.5, dus ik richt mijn vizier op Nalbandian en Norragequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef dekouwe het volgende:
ach mijn doel was toch al om in beide speelsterktes de 6 te halen met een hoge 5..
5.6 - 5.9
Doel van het jaar: Bakbeest your going down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |