pittige uitspraken!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef Thirty5 het volgende:
.... dat je me vergelijkt met Nadal. Maar ik ben geen doping gebruiker zoals hij.
Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...quote:
verlichting op baan 5 doet het niet goed he...... ik heb er zondag ingespeeld, het lijkt me niet fijn om op die baan een partij te moeten spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Norrage het volgende:
Ongelooflijk.,,al 1.45 aan het wachten om hier de baan op te mogen. Een andere pot van hetzelfde uur is al bijna klaar
als ze het allemaal in de doofpot stoppen ipv hun aders of keel, heeft niemand er voordeel bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...
heb effe gekeken: ja ik ken haar wel, zij zat inderdaad bij mijn club. is er nooit van gekomen om een keertje met haar te tennissen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:
volgens mij ken ik je partner trouwens wel, was vorig jaar lid bij mijn club geloof ik.
goed zo, join the club!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij een vereniging! Binnenkort eens even tennisles geven in de HE8
Ik zei redelijk...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
verlichting op baan 5 doet het niet goed he...... ik heb er zondag ingespeeld, het lijkt me niet fijn om op die baan een partij te moeten spelen.
wel balen...... misschien hebben ze iemand voorrang gegeven die daarna nog een keer moet.... al lijkt me dat qua tijdstippen eigenlijk niet echt mogelijk.
maar, als je dan zo aan de beurt bent: zet em op!
volgens mij ken ik je partner trouwens wel, was vorig jaar lid bij mijn club geloof ik.
Dat ben ik ook met je eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zei redelijk...
Het is heel simpel. Je hebt met een sport als tennis gewoon minder snel iets aan doping dan bij bijvoorbeeld wielrennen.
Sowieso maken de spelers alleen de sport voor elkaar zwaarder. Kortom, je moet steeds meer doen en beter leven om met de top mee te kunnen. Bij een sport als wielrennen bepaald de organisatie hoe zwaar de route is.
Er zijn wel een aantal spelers (geweest) die doping gebruikt hebben, maar het zijn er relatief weinig.
ik heb nog nooit de indruk gehad dat ze op 1 of andere manier rekening houden met dat vinkje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
Ingedeeld voor het volgende toernooi op zondag voor 2x terwijl ik deze week ook een toernooi speel en dat aangegeven heb.
waarom zijn zoveel mensen daarvan overtuigd? ik snap dat niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ook Nadal heeft het echt wel eens gebruikt.
ja ik had dat plaatje inmiddels ook compleet!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
KloptWe hebben het al over je gehad
En zij kent jouw dubbelpartner heel goed, vorig jaar mee in het team.
Ik heb haar alleen zo ver gekregen maar bij Vechtlust lid te worden
Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
goed zo, join the club!!
(maar dat heb je in letterlijke zin net gedaan, dus ik moet zeggen: welkom bij de club!)
schrijf je gewoon in voor een toernooitje en zie maar waar je strandt.
probeer gewoon de HE8 en de HE7, gewoon zien hoe het gaat. zonde als je eerst een tijd in de 8 aan het klooien bent terwijl je eigenlijk in de 7 thuis hoort.
en als het echt niet lukt in de 7 heb je gewoon die ervaring en weet je meteen waar je naartoe wil werken.
Waar luckass nu nog zit dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ja ik had dat plaatje inmiddels ook compleet!
ik zag aan jullie competitieresultaten (voorjaar 2011) dat jullie bij dezelfde club in een andere regio hadden gespeeld, ik had vorig jaar al van haar gehoord dat ze met iemand samen richting Utrecht was gekomen: dat ben jij dus.
jammer dat je hebt verloren.
Al zie ik nu de namen in de 7 en die staan ook allemaal bij de veteranen ingeschrevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt?
dat eerste: nee, dat komt vaak zat voor en vaak zat is het ook echt gewoon geheel terecht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt?
Interesting read, thanksquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:52 schreef Thirty5 het volgende:
Er schijnen toch echt wel wat serieuze verdenkingen te zijn, zie:
http://nielskijkttennis.wordpress.com/doping/
of
http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html
En zo zijn er nog veel meer sites die toch wel zeer verdachte zaken beschrijven. Maar jullie hebben gelijk, ik weet het niet zeker. Heb ze de laatste tijd niet gesproken, dus heb het ze niet kunnen vragen. Toch vind ik zeker de zaak Nadal (en de Williams zusjes) zeeeeeer verdacht en daardoor ben ik geen fan van ze.
Wij hadden er eentje in de competitie, 1e pot dus toen stond ie nog 9.0 en kreeg mijn maat een 10.0 aan zijn broek, die aan het eind van het seizoen 2.7 stondquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Feestkabouter het volgende:
dit is echt absurd: ik schrijf net over over spelers met een te lage rating, en nou kom ik in het schema voor volgende week deze kabouter tegen:
http://mijn.knltb.nl/tabi(...)atumVanaf=01-01-2012
begin van het seizoen stond ie 9,000 in de enkel en ook 9,000 in de dubbel!!
inmiddels staat ie 6,3, dankzij overwinningen op spelers met deze ratingen:
5,7044
5,7160
6,3575
6,1811
dit is dus zo'n extreem voorbeeld die waarschijnlijk minimaal 2 speelsterktes omhoog gaat, en waarbij de extreme resultaten die zijn tegenstanders hebben gescoord worden geschrapt.
Als die 2 6jes van 2 3tjes winnen, krijg je echt wel punten hoor. Alleen de andere kant op niet (of is dit echt de upperlimit?). Of als je met een 3tje tegen 2 3tjes speelt (als je zelf 6 bent).quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
Volgens mij is het doel van deze rating niet zo zeer zo accuraat mogelijk te zijn, anders had men wel gekozen voor een Elo-systeem bijvoorbeeld toen men afstapte van dat rare A-B systeem. Zie ook dat twee zesjes die van twee drietjes winnen in de dubbel nooit punten zullen verdienen en dat er alleen een -1 of +1 waarde ontstaat bij een prestatie.
Rating hoeft ook niet zo accuraat te zijn, het is alleen een systeem om bepaalde klassen te maken, men te positioneren, niet een harde waarde.
De meeste meldingen van drugs komen niet eens zo zeer van prestatie verhogende middelen, maar vaak zijn het dingen als een keer een blowtje of een "party drug"quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eensIk vind het bij tennis ook niet zo erg. Maar ik ben er zeer van overtuigd dat er echt wel dopinggebruikers tussen zitten. Kijk maar naar Agassi met zijn speed. En ook Nadal heeft het echt wel eens gebruikt. Maar het is minder doorslaggevend dan bij andere (duur)sporten. Dus ik vind het ook niet zo erg
Opdoeken? Omdat daar wel gecontroleerd wordt en elke onbekende nietsnut die valsspeelt groot nieuws is terwijl je niks leest over die paar internationaal grote atleten die vorige week betrapt zijn, we het nauwelijks controleren in andere sporten als schoon zien en we blijven hopen dat alleen bij duursporten doping nut heeft. Ja dan kan je beter wielrennen opdoeken en controleren in andere sporten meteen stoppen :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Knip
Ik geloof dat er een paar argentijnen zijn geweest die wat serieuzere doping hebben genomen. Spaanstalige landen hebben er sowieso eerder een handje van, maar het is niet zo dramatisch als bijvoorbeeld wielrennen wat ze beter kunnen opdoeken.
Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als die 2 6jes van 2 3tjes winnen, krijg je echt wel punten hoor. Alleen de andere kant op niet (of is dit echt de upperlimit?). Of als je met een 3tje tegen 2 3tjes speelt (als je zelf 6 bent).
Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannen
Dat gaat om de spelers die met elkaar spelen. Niet als je tegen elkaar speelt. Als een dubbel meer dan 2.5 onderling verschil heeft dan telt het niet mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannen
Overal in de sport wordt gecontroleerd. Dat is een afspraak binnen onderlinge sportorganisaties en het bovenliggende orgaan (IOC geloof ik).quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Opdoeken? Omdat daar wel gecontroleerd wordt en elke onbekende nietsnut die valsspeelt groot nieuws is terwijl je niks leest over die paar internationaal grote atleten die vorige week betrapt zijn, we het nauwelijks controleren in andere sporten als schoon zien en we blijven hopen dat alleen bij duursporten doping nut heeft. Ja dan kan je beter wielrennen opdoeken en controleren in andere sporten meteen stoppen :p
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.
En dat 5je krijgt dan gewoon een 10 er voor terug....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.
Als je een rating hebt van 5.0, en je speelt tegen een andere 5.0 en wint, krijg je een 4.0 bij je partijreultaten (rating tegenstander -1.0). Stel nou voor dat je daarna nog een pot tegen een 5.0 speelt en verliest, krijg je een 6.0 erbij, aan het eind van het seizoen wordt je rating bepaald door al je resultaten op te tellen en te delen door het aantal wedstrijden waarin je rating gehad hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat betekend het dan, een 4 erbij
Thanksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je een rating hebt van 5.0, en je speelt tegen een andere 5.0 en wint, krijg je een 4.0 bij je partijreultaten (rating tegenstander -1.0). Stel nou voor dat je daarna nog een pot tegen een 5.0 speelt en verliest, krijg je een 6.0 erbij, aan het eind van het seizoen wordt je rating bepaald door al je resultaten op te tellen en te delen door het aantal wedstrijden waarin je rating gehad hebt.
Broer van mijn vriendin, won als 5 met een 6 van een 3 en een 5 en kregen 0.0.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gaat om de spelers die met elkaar spelen. Niet als je tegen elkaar speelt. Als een dubbel meer dan 2.5 onderling verschil heeft dan telt het niet mee.
Als jij als 6je van een 3 wint krijg je er gewoon een 2 bij.
als het bijv. een 2,7 en een 5,3 is, dan is het verschil 2,6. dus geen resultaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Broer van mijn vriendin, won als 5 met een 6 van een 3 en een 5 en kregen 0.0.
Dus die 3 en 5 scheelde op dat moment meer dan 2,5?
je clubmaatjes hebben hun plicht gedaan!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef Norrage het volgende:
Dan hoop ik dat onze Vechtlustgenoten die tegen hun moeten ze gaan inmakenWat ik wel verwacht. (ik neem toch aan dat je niet de niet geplaatsten bedoelt, dat zijn de meest relaxte
)
Dus jij gaat het toernooi nu winnen Feestkabouter? Kan nu niets meer mis gaan toch...quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je clubmaatjes hebben hun plicht gedaan!!
het leugenachtige tuig is in 2 sets uit het toernooi geslagen
nou er kan nog vanalles misgaan, maar het belangrijkste is: leuke partijen spelen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Dus jij gaat het toernooi nu winnen Feestkabouter? Kan nu niets meer mis gaan toch...
niet alles, wel heel veel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die mensen die geven alles uit wat in was enzo?
Gewoon aangeven bij de toernooileiding dat er oneerlijk gespeeld wordt. En als ze meer van dat soort signalen over dezelfde spelers krijgen, worden ze de volgende jaren gewoon "uitgeloot". De toernooileiding wil vaak ook gewoon een gezellige week hebben en dit soort gezeur hebben ze ook geen zin in. (zo deden wij dat in ieder geval wel, soms ook met medeweten van de bondgedelegeerde)quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet alles, wel heel veel.
en dat is niet alleen mijn mening, maar die mening deel ik met tientallen andere tennissers (en publiek).
oh helemaal mee eens, hij is ook al regelmatig gemeld bij toernooileidingen. en bij verschillende toernooien weet ik dat vooral hij met zekerheid zal worden uitgeloot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:37 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Gewoon aangeven bij de toernooileiding dat er oneerlijk gespeeld wordt. En als ze meer van dat soort signalen over dezelfde spelers krijgen, worden ze de volgende jaren gewoon "uitgeloot". De toernooileiding wil vaak ook gewoon een gezellige week hebben en dit soort gezeur hebben ze ook geen zin in. (zo deden wij dat in ieder geval wel, soms ook met medeweten van de bondgedelegeerde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |