SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Land of the free. Home of the brave.![]()
WTF is dat voor een monsterquote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef obsama het volgende:
Jezus, hoop dat ik nooit zo'n deformatie hoe mee te maken
[ afbeelding ]![]()
![]()
als ik mijn rug/biceps-dag doe heb ik altijd moeite met bicepsoefeningen. Ik weet niet welke goed zijn ofzo en zit altijd maar een beetje te kloten ermee. Denk dat dat komt omdat ik me bijna alleen maar heb ingelezen op compounds en andere isolaties dan biceps.. Dus wie kan me helpen welke oefeningen te doen en hoeveel sets. Ik doe dit ervoor:
1 x 5 deadlift
3 x 8 bent-over rows
3 x f pullups
(dit zijn alleen mijn werksets)
en hierna wil ik nog wat biceps doen.![]()
En nog even over die P-Ratio:
op de een of andere manier 'weet' iedereen dat dikke mensen in caloriedeficientie liever vet verliezen dan spier, en hoe lager in bf% je komt (< 10% bijvoorbeeld) hoe moeilijker dat wordt zonder ook spier te verliezen.
De P-Ratio andersom, dat je energie veel beter naar spieropbouw wordt gepartitioneerd als je een laag bf% hebt vanwege je hormonale milieu, is nog niet helemaal ingesleten en wordt voor broscience en 'kankerdom' uitgemaakt, hoewel daar juist wél onderzoek naar is gedaan.
Maar natuurlijk kun je op >15% bf prima spier opbouwen, en als je dat fijn vindt moet je dat gewoon blijven doen.Confidence through competence![]()
dumbell curlsquote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef Insane- het volgende:
als ik mijn rug/biceps-dag doe heb ik altijd moeite met bicepsoefeningen. Ik weet niet welke goed zijn ofzo en zit altijd maar een beetje te kloten ermee. Denk dat dat komt omdat ik me bijna alleen maar heb ingelezen op compounds en andere isolaties dan biceps.. Dus wie kan me helpen welke oefeningen te doen en hoeveel sets. Ik doe dit ervoor:
1 x 5 deadlift
3 x 8 bent-over rows
3 x f pullups
(dit zijn alleen mijn werksets)
en hierna wil ik nog wat biceps doen.
barbell/cable curls
hammer curls
3x8-10![]()
Moest je ff verder lezenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmjaaaa, hoeveel oefeningen doe jij dan? Ik doe dan 8 oefeningen in sets van 4(en die zijn vaank 8-10)
Zei al in een post vlak daarna, ik doe over het algemeen 7 oefeningen met 3 setjes each. De grote 3 doe ik 3x5, de rest 3x8-12.
- Rug/biceps: 7 oefeningen (4 rug: Deadlift, BOR, widegrip en closegrip pulldowns tot ik weer kan chinnen, 3 biceps: EZ-bar curls, hammer curls en biceps curls)
- Borst/triceps: 7 oefeningen (4 borst: BP, incline DB press, flat DB flies, cable crossovers, 3 triceps: close grip BP, triceps pushdowns en skullcrushers)
- Benen/schouders: 8 oefeningen (4 benen: squats, leg extensions, hamstring curls, calf raises, 4 schouders: (seated) barbell shoulder press, lateral DB raises, front DB raises en upright rows).Of toch du vader?![]()
Mooie verzameling, hoezo kun je niet chinnen trouwens?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Moest je ff verder lezenZei al in een post vlak daarna, ik doe over het algemeen 7 oefeningen met 3 setjes each.
- Rug/biceps: 7 oefeningen (4 rug [Deadlift, BOR, widegrip en closegrip pulldowns tot ik weer kan chinnen], 3 biceps [EZ-bar curls, hammer curls en biceps curls])
- Borst/triceps: 7 oefeningen (4 borst [BP, incline DB press, flat DB flies, cable crossovers], 3 triceps [close grip BP, triceps pushdowns en skullcrushers])
- Benen/schouders: 4 oefeningen (4 benen [squats, leg extensions, hamstring curls, calf raises], 4 schouders [(seated) barbell shoulder press, lateral DB raises, front DB raises en upright rows]).![]()
Kreeg steeds last van m'n rechter elleboog, steken e.d. Werd op een gegeven moment zo erg dat ik er in het dagelijkse leven echt zeer regelmatig aanhoudende steken in kreeg. Toen chinde ik een keer thuis in een deurpost, en schoot het in m'n links (en ook meteen op een zeer pijnlijke manier).
Heb toen van Dr. Diabox het (logische) advies gehad om alle oefeningen die deze pijn opwekten een tijdje compleet te vermijden. Het werd eigenlijk alleen opgewekt door chins, hoewel de andere oefeningen het wel erger maakten. Sindsdien niet meer gechinned, en ook geen last meer van gehad!
(Daarna viel ik op wintersport tijdens een afdaling, heeft een ski m'n elleboog open gereten waardoor ik 3 hechtingen had en een gekneusde elleboog, en heb sindsdien compleet niet meer kunnen trainen, maar goed - dat is een ander verhaal)
Of toch du vader?![]()
Heb ik een tijdje gedaan in mijn vorige schema, heerlijke oefening inderdaad. Gaat er volgend schema zeker weer in komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef 16meter het volgende:
mattie voeg nog seated cable rows toe, die ga je fijn vindenOf toch du vader?![]()
Vind het toch vrij apart dat bijna niemand hier een isolatieoefening doet voor de voorarmen.
Benen/Rug/triceps : SQ, DL, BOR, Seated Cable Row of Chins, EZ-curl, Preacher curls.
Schouders/voorarmen: MP, Raises (Front en Side), Upright Rows, Wrist Curls
Benen/Borst/biceps: SQ, BP, Incline Dumbbell BP, Dips, Tricep Pushdowns, superset Small Grip BP& Skullcrushers.
Dit wil ik gaan doen, met SQ/DL/BP/MP 3x5 en de rest 4x8.
Iemand tips?
Deathlift or Die.![]()
Voorarmen pak ik plenty met chinups, EZ-bar curls (zal je nog van versteld staan), deadlifts, hammer curls, etc. Ze zijn áltijd kapot na rug/biceps dag.
Omdat je bij SS/SL geen biceps/triceps isolatie oefeningen doet betekent toch ook niet dat die niet groeien? Je pakt ze met andere oefeningen ook flink mee, en dat is hier ook het geval. Ik heb echt niet het idee dat ik ze nog harder moet aanpakken met isolatie.
-edit- Verder wel mooi schema, ik snap alleen de keuze niet om 2x per week te gaan squatten en verder niks aan benen te doen, en niet gewoon 1x per week keihard gaan op benen (squat + isolatie voor elke andere spiergroep in je benen). Dit ook omdat je na een goede squat sessie niet meer hard kan gaan op DL (in ieder geval, ik niet - ik begin mijn DL ook diep door mijn hurken gezakt en doe een DL die vrij heavy is op m'n benen, itt tot mijn trainingspartner die meer naar een Romanian DL neigt).
[ Bericht 29% gewijzigd door Luchtkoker op 11-04-2012 19:48:58 ]Of toch du vader?![]()
Bijna klaar met 3mnd SL. Het beste om een week rust te pakken en dan weer verder te gaan?
Of gewoon doorgaan zonder rust?Facet!![]()
Luisteren naar je lichaam, een evt. week vrij maakt voor progressie geen reet uit of kan op lange termijn voordelig zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef JanKort het volgende:
Bijna klaar met 3mnd SL. Het beste om een week rust te pakken en dan weer verder te gaan?
Of gewoon doorgaan zonder rust?Confidence through competence![]()
Weekjerust dan maar,hoewel echt zin heb ik er niet in![]()
Misschien een domme vraag maar: ben dus bezig met IF, hoe doe ik dat tijdens een rust week?Facet!![]()
Hoe zijn je stats gegaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef JanKort het volgende:
Of gewoon doorgaan zonder rust?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
op de een of andere manier 'weet' iedereen dat dikke mensen in caloriedeficientie liever vet verliezen dan spier, en hoe lager in bf% je komt (< 10% bijvoorbeeld) hoe moeilijker dat wordt zonder ook spier te verliezen.
De P-Ratio andersom, dat je energie veel beter naar spieropbouw wordt gepartitioneerd als je een laag bf% hebt vanwege je hormonale milieu, is nog niet helemaal ingesleten en wordt voor broscience en 'kankerdom' uitgemaakt, hoewel daar juist wél onderzoek naar is gedaan.
Maar natuurlijk kun je op >15% bf prima spier opbouwen, en als je dat fijn vindt moet je dat gewoon blijven doen.cutten dan maar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Eindstand op een training na:quote:
Squat 82,5 (net gedeload ivm liesblessure, 92,5 zat ik)
Dead 120
Bench 57,5 (ja ik weet t)
Rows: 60
Press: 42,5
Alles dus lege bar begonnen.
Bench ligt aan triceps denk ik, beginnen nu pas wat vorm te krijgen, heb voor SL. Een jaartje getrained, weliswaar met wat compounds maar stelde niet zoveel voor.Facet!![]()
Eindelijk een toffe vorm van cardio gevonden om droger te worden. Mountainbiken, mooi man ff een uurtje raggen door de bossen.![]()
Ik begon in mei '11 met trainen* op ongeveer 17-18%, ben toen op een dreamer bulk gegaan (sowieso een maand lang 3-4x per week bij McD gegeten, etc), ben toen vrij snel aangekomen. Helaas ook een hoop vet.quote:
Ging van eerdergenoemde bf naar ongeveer 20%, 70kg naar 81kg in een maandje of 5, waarvan ik de laatste 5kg in ongeveer 2 maanden heb gedaan. Als ik op 70kg @ 17% was begonnen met cutten was er vrij weinig van me overgebleven, en ik zou dan ook zeker geen beginner die een beetje skinnyfat is aanraden om te gaan cutten omdat ze >15% zijn. Eerst wat spiermassa, daarna een cut. Als ze 30% zijn oid is het een ander verhaal ja.
* Begon echter pas in augustus met goed trainen - d.w.z ik ging van mei tot augustus wel 3x per week, deed wat oefeningen met vrije gewichten etc, maar volgde geen schema, splitste geen spiergroepen en m'n assortiment aan oefeningen was niet echt groot.Of toch du vader?![]()
Even afgezien van het feit of je gebruik wil maken van energiepartitie: hoe je eruit wil zien is voor iedereen verschillend. Als je skinny fat bent op > 15% ben je eerder fat dan skinny fat imho. Ik zou zo'n beginner waarschijnlijk aanraden om direct te cutten naar bv. 12% maar óók *zwaar* te trainen. Je hebt dan én newbee gains én vetverlies. Dubbel winst, en dat kan juist perfect bij een beginner. Zou er gebruik van maken.
Dan van 12% langzaam in een caloriesurplus naar max 15%, daar kun je prima maanden over doen en prima spiergains mee maken.Confidence through competence![]()
Wat? skinnyfat op >15% ben je eerder fat dan skinny? Ik kan wel een pic posten van hoe ik eruit zag voordat ik trainde, ik was zeker niet dik, ik had gewoon een buikje.Of toch du vader?![]()
Nouja, buikjesfat dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat? skinnyfat op >15% ben je eerder fat dan skinny? Ik kan wel een pic posten van hoe ik eruit zag voordat ik trainde, ik was zeker niet dik, ik had gewoon een buikje.Wil niet over definities ruzieën
Ging me erom dat je júist als beginner van newbee gains gebruik moet kunt maken, dat je zelfs spier op kunt bouwen in een energiedeficientie.
Confidence through competence![]()
Dat is ook wel zo. Maar in een energiesurplus maak je juist weer optimaal gebruik van de spieropbouw, en ik denk dat cutten over het algemeen makkelijker is dan bulken (wellicht niet qua wilskracht/mentaliteit etc, maar het duurt maar hooguit een paar maanden om een flinke hoeveelheid vet eraf te snijden en het duurt jaren om flink wat spiermassa op te bouwen).
Ach, linksom of rechtsom, met goed trainen, rusten en eten kom je er wel.Of toch du vader?![]()
Vind je? Ik vind andersom denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:44 schreef Luchtkoker het volgende:
Dat is ook wel zo. Maar in een energiesurplus maak je juist weer optimaal gebruik van de spieropbouw, en ik denk dat cutten over het algemeen makkelijker is dan bulken (wellicht niet qua wilskracht/mentaliteit etc, maar het duurt maar hooguit een paar maanden om een flinke hoeveelheid vet eraf te snijden en het duurt jaren om flink wat spiermassa op te bouwen).
Ach, linksom of rechtsom, met goed trainen, rusten en eten kom je er wel.
Ja, blij dat ik geen personal trainer ben
Al die teken dan is egt smerig mangquote:Op woensdag 11 april 2012 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eindelijk een toffe vorm van cardio gevonden om droger te worden. Mountainbiken, mooi man ff een uurtje raggen door de bossen.![]()
Zoals ik zei, als je puur kijkt naar de snelheid ervan, en niet naar hoe moeilijk het is om vast te houden, want dat is vrij persoonlijk (over het algemeen vinden mensen het makkelijker om te eten boven hun onderhoud dan eronder).quote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind andersom denk ik.
Ja, blij dat ik geen personal trainer ben
Er zit vrijwel geen limiet aan hoe snel je vet kan verbranden, terwijl spieropbouw zeer gelimiteerd is. Zelfs als je de praktische limieten van vetverbranding in acht neemt (dus zeg max 500 kcal per dag om je LBM te behouden) dan is vet verbranden alsnog een stuk sneller dan spiermassa opbouwen.Of toch du vader?![]()
Dan vinden ze het makkelijker om te bulken, niet cuttenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als je puur kijkt naar de snelheid ervan, en niet naar hoe moeilijk het is om vast te houden, want dat is vrij persoonlijk (over het algemeen vinden mensen het makkelijker om te eten boven hun onderhoud dan eronder).
Wederom, het ging niet om hoe moeilijk het is vast te houden, maar om hoe snel je resultaten bereikt. Zie ook mijn vorige post.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan vinden ze het makkelijker om te bulken, niet cuttenOf toch du vader?![]()
JUIST de newbee gains in energie deficientie of energie surplus zal niet veel uitmaken: een newbee groeit hoe dan ook snel. De snelheid waarmee je dus 'resultaten' bereikt (en voor jou is dat hier alleen spiermassa) is dus voor een newbee ongeveer hetzelfde. De energie surplus of deficientie gaat pas echt hard erin hakken ná de newbee periode.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wederom, het ging niet om hoe moeilijk het is vast te houden, maar om hoe snel je resultaten bereikt. Zie ook mijn vorige post.
Met het verschil dat je in een newbee cut gelijk van je vet af bent, én met de P-ratio in prima positie bent om fatsoenlijk spieren op te bouwen als je newbee powers uitgewerkt zijn.
Bovendien kun je idd zoals je zegt niet unlimited snel cutten zonder je LBM te verliezen.
Maar dit is gewauwel van ons: iedereen moet het voor zichzelf beslissen. Als mensen bv. niet met een bierbuik rond willen lopen, kunnen ze wmb gewoon cutten en tegelijk van de newbee gains genieten waar je niet voor in een surplus hoeft te zitten. Kunnen ze daarna de rest van hun leven er altijd goed uitzien door altijd tussen de 10-15% te zitten, bijvoorbeeld.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 11-04-2012 21:12:14 ]Confidence through competence![]()
Boeien die teken man. Ga jij maar lekker een uur op die crosstrainer leuk man.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Al die teken dan is egt smerig mang![]()
wat deze man zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Boeien die teken man. Ga jij maar lekker een uur op die crosstrainer leuk man.
Als je 't echt goed wil doen moet je ff een uur gaan roeien elke keer.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Welke vorm van chinnen doe je? Als je standje wijd pakt (en dus je handenpalmen van je af hebt) is de kans op blessures een stuk kleiner. Wanneer ik de "normale" chins doe (smal, handpalmen naar me toe), kan ik mijn polsen na enkele sessies afschrijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Luchtkoker het volgende:
Kreeg steeds last van m'n rechter elleboog, steken e.d. Werd op een gegeven moment zo erg dat ik er in het dagelijkse leven echt zeer regelmatig aanhoudende steken in kreeg. Toen chinde ik een keer thuis in een deurpost, en schoot het in m'n links (en ook meteen op een zeer pijnlijke manier).
Heb toen van Dr. Diabox het (logische) advies gehad om alle oefeningen die deze pijn opwekten een tijdje compleet te vermijden. Het werd eigenlijk alleen opgewekt door chins, hoewel de andere oefeningen het wel erger maakten. Sindsdien niet meer gechinned, en ook geen last meer van gehad!
(Daarna viel ik op wintersport tijdens een afdaling, heeft een ski m'n elleboog open gereten waardoor ik 3 hechtingen had en een gekneusde elleboog, en heb sindsdien compleet niet meer kunnen trainen, maar goed - dat is een ander verhaal)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik ben om 0:00 thuis, straks met de bus. Heb rugzak met van alles bij me, maar ga er een paar haltes eerder uit en vanaf daar sprinten. Mijn conditie is echt ruk volgens mij, en benen kapot van gisteren, maar we gaan het gewoon doen. Pauzeren = verliezen, en dat doen we niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat deze man zegt
Als je 't echt goed wil doen moet je ff een uur gaan roeien elke keer.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben om 0:00 thuis, straks met de bus. Heb rugzak met van alles bij me, maar ga er een paar haltes eerder uit en vanaf daar sprinten. Mijn conditie is echt ruk volgens mij, en benen kapot van gisteren, maar we gaan het gewoon doen. Pauzeren = verliezen, en dat doen we niet.hardlopen in het donker.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Gisteren al dips gedaan, met een 10 kg schijf. 3x8 goed te doen, en daarvoor had ik al flat + incline bench gedaan.
Zo'n man zei dat ik beter 20 reps op dips kon doen omdat ik op deze manier 'alleen maar sterk' zou worden. Ik zo 'nee, dat is niet zo'. Hij 'jawel je weet er niets vanaf, zo bouw je geen spiermassa op'. Malle man. Armpjes omhoog, stretchmarks zeggen meer dan 1000 woorden. Ik zag hem miren en ik werd spontaan weer hard. Wat een narcist ben ik ook.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren al dips gedaan, met een 10 kg schijf. 3x8 goed te doen, en daarvoor had ik al flat + incline bench gedaan.
Zo'n man zei dat ik beter 20 reps op dips kon doen omdat ik op deze manier 'alleen maar sterk' zou worden. Ik zo 'nee, dat is niet zo'. Hij 'jawel je weet er niets vanaf, zo bouw je geen spiermassa op'. Malle man. Armpjes omhoog, stretchmarks zeggen meer dan 1000 woorden. Ik zag hem miren en ik werd spontaan weer hard. Wat een narcist ben ik ook.![]()
![]()
![]()
Ziet iemand een foutje in de fotoshop ? de schaduwen bij de vinger kloppen iig-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze (geoorloofdquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben om 0:00 thuis, straks met de bus. Heb rugzak met van alles bij me, maar ga er een paar haltes eerder uit en vanaf daar sprinten. Mijn conditie is echt ruk volgens mij, en benen kapot van gisteren, maar we gaan het gewoon doen. Pauzeren = verliezen, en dat doen we niet.) en daarna weer kraan vol open. Zweet me kapot nu en sta nog te trillen.
Dergelijke activiteiten gaan voor mij terug naar de middelbare school, man. Geen ren-conditie of wat dan ook. Scherpe pijn in keel, beentjes die niet meer willen. Ik heb er nog net zo'n hekel aan als toen, bah, rennen.
Voelt wel goed dat ik het gedaan heb, jezelf steeds dwingen 'nog die lantaarnpaal halen', 'nog dat bushokje', 'nog dat huis', dan blijf je uiteindelijk wel lopen. Maar ik zie mezelf dit niet structureel doen.
![]()
![]()
Heb daar ook echt een hekel aan. Ben terug gaan rennen van de sportschool naar huis als cardiotraining. Na 300 meter overal alweer stekenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze en daarna weer kraan vol open. Zweet me kapot nu en sta nog te trillen.Dergelijke activiteiten gaan voor mij terug naar de middelbare school, man. Geen ren-conditie of wat dan ook. Scherpe pijn in keel, beentjes die niet meer willen. Ik heb er nog net zo'n hekel aan als toen, bah, rennen.
Voelt wel goed dat ik het gedaan heb, jezelf steeds dwingen 'nog die lantaarnpaal halen', 'nog dat bushokje', 'nog dat huis', dan blijf je uiteindelijk wel lopen. Maar ik zie mezelf dit niet structureel doen.
![]()
Ik ga zo nog even hardlopen denk ik like a b0ss.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Echt he.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Heb daar ook echt een hekel aan. Ben terug gaan rennen van de sportschool naar huis als cardiotraining. Na 300 meter overal alweer stekenNouja, buiten in de open lucht is het nog wel toffer dan. Moet er niet aan denken om een beetje te lopen bonken op die loopband in die tent zonder airco.
Ze moeten gedacht hebben dat ik op de vlucht was voor de politie man.Zo'n vent was rustig zijn hondje aan het uitlaten en kwam langs dat bushokje waar ik zat uit te hijgen. Even nummer wisselen en BAM out of nowhere wegsprinten in winterjas en rugzak op je rug.
![]()
![]()
Ik ben nu al een maand aan het hardlopen zo'n 2 tot 4 keer per week, gaat lekker zo meer definitiequote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze (geoorloofd) en daarna weer kraan vol open. Zweet me kapot nu en sta nog te trillen.
Dergelijke activiteiten gaan voor mij terug naar de middelbare school, man. Geen ren-conditie of wat dan ook. Scherpe pijn in keel, beentjes die niet meer willen. Ik heb er nog net zo'n hekel aan als toen, bah, rennen.
![]()
![]()
Nice! Zelf denk ik niet dat ik het nodig heb om droog te worden, maar vind het gewoon belachelijk dat je dan een beetje Mr. Sportyboy-body hebt en dan nog geen 10 minuten kan hardlopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben nu al een maand aan het hardlopen zo'n 2 tot 4 keer per week, gaat lekker zo meer definitie![]()
Die Jay Cutler enzo zie ik ook niet hardlopen trouwens, compleet immobiel die gasten. Althans, die indruk wekken ze. 5 minuten lopen en ze gaan knockout?Succes brah.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ga zo nog even hardlopen denk ik like a b0ss.![]()
Opbouwen en niet op je max gaan hardlopen gast. Rustig tempo, kan je het volhouden zonder onderweg uit te hijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt he.Nouja, buiten in de open lucht is het nog wel toffer dan. Moet er niet aan denken om een beetje te lopen bonken op die loopband in die tent zonder airco.
Ze moeten gedacht hebben dat ik op de vlucht was voor de politie man.Zo'n vent was rustig zijn hondje aan het uitlaten en kwam langs dat bushokje waar ik zat uit te hijgen. Even nummer wisselen en BAM out of nowhere wegsprinten in winterjas en rugzak op je rug.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wilde het zo snel mogelijk voorbij hebben, man.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Opbouwen en niet op je max gaan hardlopen gast. Rustig tempo, kan je het volhouden zonder onderweg uit te hijgen.Voor jou hebben ze de autoped.quote:![]()
Sprinten dan! Intervallen tot je erbij neervalt!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wilde het zo snel mogelijk voorbij hebben, man.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alhoewel dat werkt vast niet als je 1 gewoon been en 1 zon veer hebt
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jawel hoor. Er zijn een hoop hardlopers die dat hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel dat werkt vast niet als je 1 gewoon been en 1 zon veer hebt
Op het strand in zacht zand lukt het trouwens wel, maar dat mag niemand weten. Straks komt iemand op het idiote idee me te laten rennen. Dan liever een autoped van panzer.![]()
Door de ziekte van Osgood-Schlatter moest ik stoppen met rennen![]()
Sinds dien nooit meer gedaan.. geen idee of het over is, gelukkig geen last meer.![]()
Ik vind rennen ook gewoon niet leuk, waar heb je je gedachten bij? Bij KT denk ik RAAAWRR IK BEN EEN MONSTER IK KAN DIE SHIT WANT DAT DOEN MONSTERS RAAAWWRR, bij hardlopen denk ik 'ja hoelang duurt dit nog, gebeurt er nog wat spannends'. Altijd al gehad.![]()
Ik moest even googlen. Er zijn mensen van genezen las ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door de ziekte van Osgood-Schlatter moest ik stoppen met rennen![]()
Sinds dien nooit meer gedaan.. geen idee of het over is, gelukkig geen last meer.![]()
ja alleen is het onbekend wanneer, bij sommige na maanden en andere jaren enz.... het is al jaren geleden en was pas een vroeg stadium dus waarschijnlijk is het allang over...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moest even googlen. Er zijn mensen van genezen las ik.
Hoe minder je het belast hoe sneller het geneest, dus het zal me verbazen dat ik het nog heb![]()
Toch vind ik krachttraining chiller dan rennen... rennen zie je niks van terug.
Ik had er trouwens ook nog nooit van gehoord![]()
Door het woord ziekte ervoor klinkt het ook meteen ernstig haha![]()
Gewoon oortjes in, muziek knallen en als een soort sonic the hedgehog fietsers en auto's inhalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind rennen ook gewoon niet leuk, waar heb je je gedachten bij? Bij KT denk ik RAAAWRR IK BEN EEN MONSTER IK KAN DIE SHIT WANT DAT DOEN MONSTERS RAAAWWRR, bij hardlopen denk ik 'ja hoelang duurt dit nog, gebeurt er nog wat spannends'. Altijd al gehad.
Works for me.and then...![]()
Gisteren na de chin-ups zoveel pijn in m'n onderarmen dat ik nauwelijks mijn jerrycan met melk kon opendraaien
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gewoon mooi op het ritme of de beat van de muziek stappen zettenLekker hypnotiserend.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Dat werkt bij mij niet altijd. Ik luisterde net Aloe Blacc, dan ga je niet zo hard.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gewoon mooi op het ritme of de beat van de muziek stappen zettenLekker hypnotiserend.
En soms luister ik Skrillex. Dat werkt ook niet want dan kan je geen tempo aanhouden dan lijk je net eeen auto met een vrouw die niet kan schakelen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Smoesjes dus...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zijn een hoop hardlopers die dat hebben.
Op het strand in zacht zand lukt het trouwens wel, maar dat mag niemand weten. Straks komt iemand op het idiote idee me te laten rennen. Dan liever een autoped van panzer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gewoon house.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet altijd. Ik luisterde net Aloe Blacc, dan ga je niet zo hard.
En soms luister ik Skrillex. Dat werkt ook niet want dan kan je geen tempo aanhouden dan lijk je net eeen auto met een vrouw die niet kan schakelen.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Trouwens #HOEDAN
Heel mijn bulkperiode geen striae gehad. 2 weekjes in de cut en ineens krijg ik stretchmarks op mijn schouders. Hoe kan dat
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Nicequote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
En soms luister ik Skrillex. Dat werkt ook niet want dan kan je geen tempo aanhouden dan lijk je net eeen auto met een vrouw die niet kan schakelen.![]()
![]()
2000 pound legpress baby!!! Wat is die gast toch een mongoolmaar wat traint hij hard
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Rammsteinquote:
-
Het is in ieder geval een hover handquote:Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand een foutje in de fotoshop ? de schaduwen bij de vinger kloppen iig"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
-
Vasten met je donder.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:17 schreef Toverbal0 het volgende:
kut! beleg voor op brood vergeten! zit nu al op werk tot 3 uur.. heb alleen 2 bananen.![]()
![]()
Ik zet deze altijd aan voordat ik ga beginnen:quote:Op donderdag 12 april 2012 06:01 schreef star_gazer het volgende:
Boom! Als dit geen inspiratie geeft, weet ik het ook niet meer.
![]()
In plakjes snijden en elk kwartier een plakje onder je tong leggenquote:Op donderdag 12 april 2012 07:17 schreef Toverbal0 het volgende:
kut! beleg voor op brood vergeten! zit nu al op werk tot 3 uur.. heb alleen 2 bananen.![]()
Nee geintje.
Sterkte, want ik zou echt een verziekte dag hebben.
Kun je niet ergens wat kopen dan? 200gram kipfile in de kantine of zo?
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 12-04-2012 08:31:01 ]![]()
ja dat is niet echt de bedoeling, vroeger kon ik nog wel een halve dag door op het ontbijt, maar sinds ik er tegenwoordig om de 2 uur wat in gooi, verwacht mn lichaam dat nu ook!quote:haha ja ik baalde ook flink.. maar heb inderdaad wat beleg gekocht in de kantine, ze vond het maar raar dat ik 10 plakken kaas wilde.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In plakjes snijden en elk kwartier een plakje onder je tong leggen![]()
Nee geintje.
Sterkte, want ik zou echt een verziekte dag hebben.
Kun je niet ergens wat kopen dan?![]()
IF FTW! Moeiteloos 16 uur zonder voedsel.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:31 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ja dat is niet echt de bedoeling, vroeger kon ik nog wel een halve dag door op het ontbijt, maar sinds ik er tegenwoordig om de 2 uur wat in gooi, verwacht mn lichaam dat nu ook!
[..]
haha ja ik baalde ook flink.. maar heb inderdaad wat beleg gekocht in de kantine, ze vond het maar raar dat ik 10 plakken kaas wilde.![]()
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind rennen ook gewoon niet leuk, waar heb je je gedachten bij? Bij KT denk ik RAAAWRR IK BEN EEN MONSTER IK KAN DIE SHIT WANT DAT DOEN MONSTERS RAAAWWRR, bij hardlopen denk ik 'ja hoelang duurt dit nog, gebeurt er nog wat spannends'. Altijd al gehad.
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit maandag gedaan, behalve boomstammen gooien, dat ging me te ver. maar dat vind ik ook veel leuker dan hardlopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!![]()
Ja die stria is verraderlijk, komt achteraf pas.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Trouwens #HOEDAN
Heel mijn bulkperiode geen striae gehad. 2 weekjes in de cut en ineens krijg ik stretchmarks op mijn schouders. Hoe kan datMeeste zit bij mijn armen + hoek van pec/delt. (en dan richting oksel) Ik zie nu dikkere strepen dan een maand terug, terwijl ik me rot smeer met ginseng creme alles.
Op triceps begint het nu ook, kleine kringeltjes maar zo zag het er op mijn biceps eerst ook uit. Volgens mij wordt het dan vanaf daar erger en ben je al te laat om er wat aan te doen.Mijn liezen zit het ook, dat dere leg development.
Kijk, dit klinkt al een stuk leuker. Bedankt voor de tip brah! Survivalrunnen doen ze ook hier in NL, dat lijkt me ook hard. Of gewoon 's nachts militair oefenterrein op en over de stormbaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.
[ Bericht 11% gewijzigd door Panzermaus op 12-04-2012 08:59:14 ]![]()
Rugtassie om, 5 kg stenen erin en sjouwen maar. Bult op, bult af even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:53 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Dit maandag gedaan, behalve boomstammen gooien, dat ging me te ver. maar dat vind ik ook veel leuker dan hardlopen.Behulpzaam als een waterkraan.
niet van die katabole shit
gewoon HIIT, een half uurtje max
striae is wel fucked up brovahz, m'n liezen zitten er vol mee man, komt nu bijna niks meer bij dus afwachten tot het huidkleurig wordt![]()
- Makkelijker om een bepaald (laag) kcal-target te halen op een dag, omdat je feeding window klein is. Minder handig voor als je boven maintenance eet.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?
- Makkelijker om spieren te behouden in een cut, omdat je (volgens de Leangains methode althans) je maaltijden voornamelijk ná je training nuttigt op een trainingsdag, spiersynthese voedend
- Vasten kan bepaalde markers in je lichaam verbeteren, zoals insulinesensitiviteitConfidence through competence![]()
Check anders even: www.leangains.comquote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?![]()
Ik denk dat ik ook maar IF/leangains.com ga doen, en dan wel even uitrekenen hoeveel ik ongeveer binnen zou moeten krijgen.
Was net even aan het denken en ik besef me dat '500 kcal onder maintenance' minder is dan een pak melk per dag is.Eet nu een stuk minder dan dat dus, kan best 1000 kcal minder dan hiervoor zijn. Makkelijk wel, maar straks ben ik weer een takje.
![]()
![]()
![]()
Uit het boek eat-stop-eat:quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?
In dozens of published peer reviewed scientific studies, short-term intermittent fasting has been found to have the following health benefits:
• Decreased body fat & body weight
• Maintenance of skeletal muscle mass
• Decreased blood glucose levels
• Decreased insulin levels & increased insulin sensitivity
• Increased lipolysis & fat oxidation
• Increased Uncoupling Protein 3 mRNA
• Increased norepinephrine & epinephrine levels (is dus een verhoogde concentratie, erg merkbaar als je gaat vasten)
• Increased Glucagon levels
• Increased growth hormone levels.![]()
Dat ziet er uit als kampbewoners met wat spieren in mijn ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leangains.com/(...)ains+%28Leangains%29![]()
![]()
Ik vind bf% tussen 8-10% het mooist bij gespierde mannen. Die gasten hierboven claimen op 6-8% te zitten.
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me nietOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ik ietsjes hoger, ~12 - 14%. maar waarbij je nog wel definitie ziet.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind bf% tussen 8-10% het mooist bij gespierde mannen. Die gasten hierboven claimen op 6-8% te zitten.![]()
Ja en Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me niet
http://lmgtfy.com/?q=hiit+treadmill![]()
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me nietquote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.![]()
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja en Ja.
http://lmgtfy.com/?q=hiit+treadmill
Maar je begrijpt dat het feit dat het op google staat niet betekent dat het per se kan he? Sommige linkjes zeggen van wel en op de andere staat van niet.lol. Maar nee ik doe het liever na mn workout gewoon, dus kan ik mooi de loopband hitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe hard ze moeten werken in een interval om de voorgestelde voordelen van HIIT ueberhaupt te krijgen: wat dat betreft is een loopband een slecht idee om die max uit jezelf te persen.
Fietsen of roeimachine (iig iets zittends waarbij als je bijna kapot gaat niet op je plaat gaat) lijkt me veel geschikter. De paar HIIT studies zijn ook altijd met zittende bewegingen gedaan.Confidence through competence![]()
Volgens mij snap je het concept van HIIT dan niet. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.
Maar je begrijpt dat het feit dat het op google staat niet betekent dat het per se kan he? Sommige linkjes zeggen van wel en op de andere staat van niet.
Ik heb het zelf met dit schema opgebouwd: http://www.bodybuilding.c(...)burning-program.html![]()
Dit is gewoon interval training dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.
Ik heb het zelf met dit schema opgebouwd: http://www.bodybuilding.c(...)burning-program.html
En die huisvrouw naastje op de Stairmaster maar denken waarom je niet van die knoppen afblijft![]()
![]()
Als ik daar nee op zeg, ben ik dan ineens een slappe vaatdoek?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?![]()
Ik ben zo a-politiek als de neten, maar ik ben het er wel mee eens.![]()
Wel een beetje tendentieus artikel, en ik denk dat het ook niet zo zeer agressie zou zijn die de rechtse stemkeuze verklaart maar meer dat men hard heeft moeten werken om zo'n fysiek te krijgen. Die mensen hebben een heleboel moeten doen om op dat niveau te komen, iets waar ze zelf verantwoordelijkheid voor hebben genomen, en zullen dus eerder voor een ideologie gaan waar eigen verantwoordelijkheid voorop staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?
Sociaaldemocratie daarentegen is als een laffe huisvrouw die met 1kg gewichtjes in de weer is. Het zweet zal haar niet uitbreken, maar ze zal ook nooit verder komen in het leven.![]()
^^
Arnold schreef in zijn biografieën ook dat bodybuilding voor hem de basis was voor zelfdiscipline, zelf doelen stellen, en zelf doelen halen voor andere delen in zijn leven. Wat dat betreft is het rechtse, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor je succes, wel herkenbaar denk ik.
Niet echt een teamsport, bodybuilding
Lijkt me een onzin artikel. Helemaal omdat ze mensen zoals Chuck Norris en Stallone erbij betrekken. Dat zijn gewoon domme mensen, heeft niks met 't feit dat ze 'sterk' zouden zijn te maken. En ik sla ze allebei met 2 handen op mn rug kapot, als je 't dan toch over agressie hebt.
Agressie kan je vaak ook aan opleidingsniveau linken, zou dit betekenen dat domme mensen eerder geneigd zijn om rechts te stemmen? Nee. Ook zo'n compleet uit 't niks getrokken conclusie.
Ik flip een beetje van dit soort popi jopi journalisme.
Veel domme mensen hebben een scooter; ergo als je een scooter hebt ben je dom.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.quote:![]()
die linkse tjappies zijn meestal wel pussy (niet in de zin van fighting skills of agressie, maar wel qua fysiek/kracht) dus ik geloof het wel![]()
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links. En sowieso, zeggen dat effort = reward gelijk staat aan 'rechts zijn' is ontzettend kortzichtig.
Alsof je als je SP stemt vindt dat iedereen alles maar gratis moet krijgen. Je reinste onzin.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja en Mark Rutte en Rutger van Castricum benchen wel 150kg wou je zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef 16meter het volgende:
die linkse tjappies zijn meestal wel pussy (niet in de zin van fighting skills of agressie, maar wel qua fysiek/kracht) dus ik geloof het wel[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat ze die acteurs erbij betrekken vond ik ook dikke onzin ja, om daar nou je conclusies uit te trekken..
Vond het wel een grappig artikel omdat die Andreas Kinneging die bij mij traint heel erg conservatief is, en tegelijkertijd zo'n beetje de sterkste persoon van de gym![]()
![]()
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links.
Voortschrijdende wetenschap.http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.Confidence through competence![]()
Gaat om kracht he, niet de vecht skillsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.![]()
![]()
nu komt het geweld wel vaak van links...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills
Volkert, Mao, Hitler, anti-fa, etc.![]()
Je gaat alleen maar van jezelf uit. Jij alleen bent nog geen 0,001% van de statistieken uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links. En sowieso, zeggen dat effort = reward gelijk staat aan 'rechts zijn' is ontzettend kortzichtig.
Alsof je als je SP stemt vindt dat iedereen alles maar gratis moet krijgen. Je reinste onzin.![]()
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.
Voortschrijdende wetenschap.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemEn die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.quote:The researchers looked at the political attitudes of actors in Hollywood and found those who played action stars were more likely to support military action by the US overseas.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik relateer kracht aan wie zou winnen in een gevecht. 250kg benchen is in mijn ogen nutteloos als je het nergens op kan toepassen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Achja, het is een Ajacied he.. die zijn nogal arrogant.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje![]()
Ga iemand anders proberen te trollen please.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat komt doordat je te lam bent geweest om zelf te zoeken naar de wetenschappelijke bron. Die staat er echt in.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Jajong het volgende:
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.
En die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.
http://www.springerlink.com/content/630l608701w42835/
Geldt hetzelfde over de P-ratio discussie van gister die je voor 'broscience' en 'kankerdom' uitmaakte. Komt doordat je niet wist dat de hele term juist uit onderzoek is voortgekomen.
ik lees nu al 3 of 4 posts achter elkaar over hoe je iedereen binnen 3 tellen in elkaar trapt, serieus dit is geen kung fu topic
michielos flashbacks![]()
Michielos on roids...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
ik lees nu al 3 of 4 posts achter elkaar over hoe je iedereen binnen 3 tellen in elkaar trapt, serieus dit is geen kung fu topic
michielos flashbacks![]()
Er staat een link naar een artikel die je moet kopen voor 35euro. That's it. En ja de achterliggende onderzoeken zijn misschien geen broscience, maar de domme conclusies die veel mensen er uit halen; DAT is broscience.
En dan nog iets, dat er onderzoek naar is gedaan, en dat er iets is gepubliceerd betekent niet dat het daadwerkelijk enige wetenschappelijke waarde heeft. Roos Vonk, anyone?
Heb een beetje het idee dat jij elk artikel blind gelooft ofzo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En voor de haters; in dat artikel gaat het voornamelijk over kracht als is 'fighting ability' niet over hoeveel mannen benchen, dus STFU maar vast weer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Het gaat er mij om dat volgens dat artikel omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen voornamelijk rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Daarnaast zitten al die action movie stars ook allemaal aan de saus.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen altijd rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.![]()
Wederom lees je niet of verkeerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Er staat een link naar een artikel die je moet kopen voor 35euro. That's it. En ja de achterliggende onderzoeken zijn misschien geen broscience, maar de domme conclusies die veel mensen er uit halen; DAT is broscience.
De onderzoekers trekken niet deze harde conclusie eruit, maar leiden uit de correlatie van hun onderzoeksresultaten een mogelijk causaal verband eruit. Jij bent de enige hier die het zo wild zwart/wit als vaste conclusie wil zien.Het ontdekken van correlaties met mogelijk causaal verband is onderdeel van wetenschappelijk onderzoek.quote:En dan nog iets, dat er onderzoek naar is gedaan, en dat er iets is gepubliceerd betekent niet dat het daadwerkelijk enige wetenschappelijke waarde heeft. Roos Vonk, anyone?Nogmaals:quote:Heb een beetje het idee dat jij elk artikel blind gelooft ofzo.De rest heeft gewoon een vriendelijke discussie met inhoudelijke argumenten waarom de correlatie wel of geen causaal verband zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent hier de enige die het zo wild zwart/wit als vaste conclusie wil zien.Confidence through competence![]()
natuurlijk is het een bullshit artikel, maak je niet druk manquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat volgens dat artikel omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen voornamelijk rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.![]()
Of mensen die bodybuilden correleren deels met een lage waardering van collectiviteit (samenzijn), mensen die voetballen zullen dit waarschijnlijk wel hebben. Mensen die 'niet veel hebben' met andere mensen stemmen vaker rechts.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Of zoiets.. er zijn veel variabelen die je zo kan linken tussen bodybuilden en stemkeuze (bijv intelligentie).
Het artikel zal wel wat control-variables hebben meegenomen om hiervoor te corrigeren.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Inhoudelijke argumenten? Refereren aan Arnolds biografie? Mensen die het 'zich wel kunnen voorstellen'?.
Dat zijn geen argumenten gast. En ja, ik zie het heel zwart/wit. Dat artikel heeft als titel: "Sterke mannen stemmen eerder rechts". Dat is een nogal duidelijke conclusie die gebaseerd is op gebakken lucht.
Ik kan heel makkelijk een studie doen onder 500 mannen die meer dan 120 kilo kunnen benchen en ik geef je op een briefje dat meer dan 75% van MBO-niveau of lager is. Conclusie; sterke mannen zijn dom? Of domme mannen zijn sterk? Of misschien domme mensen stemmen rechts? Kom op man.
Waar het mij om gaat is dat de meeste mensen hier, en de meeste mensen die zulke artikelen schrijven het verschil tussen correlatie en causaal verband niet begrijpen. De inhoud van het artikel interesseert me niet.
Het is een gevaarlijke en veel voorkomende trend tegenwoordig.
Journalist krijgt publicatie op z'n bureau > journalist leest samenvatting/conclusie > journalist schrijft artikel. Terwijl het belangrijkste gedeelte van zo'n onderzoek/publicatie juist in het gedeelte VOOR de conclusie staat. Als je niet weet hoe iets tot stand komt, of op wat voor manier zo'n onderzoek gedaan is, is de conclusie waardeloos.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ah, je hebt eigenlijk vooral kritiek op de journalistiek. Die deel ik vaak met je mee.Maar in je opvliegendheid neem je met enkele rake ad hominems ook een boel andere zaken mee die gewoon niet ter zake deden voor wat je eigenlijk wilde zeggen.
Ja ik reageer te fel daar heb je gelijk in. Dat doet tijdens debatten etc. ook vaak afbreuk aan wat ik nou eigenlijk wil zeggen. Heb nu al zin om mn thesis te gaan verdedigen over een aantal jaar. Dan ga ik wsl. schreeuwen als die commisie commentaar heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je hebt kritiek op journalistiek. Die deel ik vaak met je mee.Maar in je opvliegendheid neem je met enkele rake ad hominems ook een boel andere zaken mee die gewoon niet ter zake deden.
Gebeurt trouwens wel vaker hoor: journalist belt wetenschapper op, wetenschapper probeert in Jip- Janneketaal uit te leggen aan de journalist wat hij onderzocht heeft, dikt het na een paar tendendieuze vragen van journalisten nog een paar keer aan, en dan heb je idd zo'n artikel voor je website
Nouja, mijn ervaring is dat je zelf wel alle gaten en gebrekken aan je thesis ziet, maar andere mensen (ook je begeleiders) soms niet, en dat je gewoon maar een pokerface moet opzetten en net doen alsof je het allemaal prima weet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik reageer te fel daar heb je gelijk in. Dat doet tijdens debatten etc. ook vaak afbreuk aan wat ik nou eigenlijk wil zeggen. Heb nu al zin om mn thesis te gaan verdedigen over een aantal jaar. Dan ga ik wsl. schreeuwen als die commisie commentaar heeft.
Daar ben ik dan wel heel goed inquote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, mijn ervaring is dat je zelf wel alle gaten en gebrekken aan je thesis ziet, maar andere mensen (ook je begeleiders) soms niet, en dat je gewoon maar een pokerface moet opzetten en net doen alsof je het allemaal prima weet.. Wat heb jij gestudeerd?
We hebben een nieuwe term geintroduceerd hier op FOK! als scheldwoord:quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.
Ja, zoek maar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is niet trollen maar de waarheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga iemand anders proberen te trollen please.
Bodybuilding is niet anders dan er goed uitzien... het boeit geen ene fuck hoe sterk je bent of dat je goed kan vechten.![]()
en terecht, vieze ecto's!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Jajong het volgende:
We hebben een nieuwe term geintroduceerd hier op FOK! als scheldwoord:
[..]![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel heel goed in. Wat heb jij gestudeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 12-04-2012 13:55:43 ]Confidence through competence![]()
Panzer en ik strooien ermee in andere topics, sorry daarvoor.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb ff 35 EUR betaald:quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
https://docs.google.com/open?id=0B7pMNsJO18GWMDduME00TTgtNW8Ik denk dat jij het wetenschappelijke process wat onderschat. Het peer-review systeem van zulke journals is gewoon heel erg betrouwbaar. Diederik Stapel en Roos Vonk (die samenwerkten) publiceren nog geen 0.01% van wat er in NL wordt gepubliceerd. Er is een reden dat hun fraude groot nieuws was: het is erg zeldzaam.quote:En dan nog iets, dat er onderzoek naar is gedaan, en dat er iets is gepubliceerd betekent niet dat het daadwerkelijk enige wetenschappelijke waarde heeft. Roos Vonk, anyone?Iets dat bij een journal met hoge impact-waarde is gepubliceerd verdient dat ook. In het ergste geval ben je het oneens met een definitie van een (proxy)variabele. Hier bijv. dat ze 'fighters' willen onderzoeken en hiervoor als proxy 'sterke mensen' nemen (sterkte zegt iets over vechters).quote:Heb een beetje het idee dat jij elk artikel blind gelooft ofzo.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Nice, en wat voor bachelor? Ik start dit jaar met bewegingswetenschappen dus dat zit wel aardig in dezelfde richting n'est pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zie de (door de pers/blogs/broscience overdreven) effecten van HITT, huehuehue.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Gebeurt trouwens wel vaker hoor: journalist belt wetenschapper op, wetenschapper probeert in Jip- Janneketaal uit te leggen aan de journalist wat hij onderzocht heeft, dikt het na een paar tendendieuze vragen van journalisten nog een paar keer aan, en dan heb je idd zo'n artikel voor je websiteI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mijn Bachelor was al de basisquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nice, en wat voor bachelor? Ik start dit jaar met bewegingswetenschappen dus dat zit wel aardig in dezelfde richting n'est pas?Bewegingswetenschappen vind ik leuk. Maar behalve dat het beide biomedische wetenschappen zijn, is het denk ik over z'n geheel niet vergelijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst gedeelte heb je een punt. Maar er zijn/waren vrij veel behandelmethodes in de psychiatrie die gebaseerd zijn op hun onderzoek en publicaties, dat is de reden dat het zulk groot nieuws was, ze waren nogal invloedrijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb ff 35 EUR betaald:
https://docs.google.com/open?id=0B7pMNsJO18GWMDduME00TTgtNW8
[..]
Ik denk dat jij het wetenschappelijke process wat onderschat. Het peer-review systeem van zulke journals is gewoon heel erg betrouwbaar. Diederik Stapel en Roos Vonk (die samenwerkten) publiceren nog geen 0.01% van wat er in NL wordt gepubliceerd. Er is een reden dat hun fraude groot nieuws was: het is erg zeldzaam.
[..]
Iets dat bij een journal met hoge impact-waarde is gepubliceerd verdient dat ook. In het ergste geval ben je het oneens met een definitie van een (proxy)variabele.
Ik vind een artikel over het stemgedrag van sterke mannen (met name Hollywood-acteurs) niet echt iets met een hoge impact-waard to be honest.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn Bachelor was al de basisI see. Ging ook alleen af op de naam, zal zo es meer gaan lezen. Klinkt interessant. Had mijn interesse zeker gehad als ze dat op de RUG zouden aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewegingswetenschappen vind ik leuk. Maar behalve dat het beide biomedische wetenschappen zijn, is het denk ik over z'n geheel niet vergelijkbaar[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
verrrrassing:quote:Op donderdag 12 april 2012 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
I see. Ging ook alleen af op de naam, zal zo es meer gaan lezen. Klinkt interessant. Had mijn interesse zeker gehad als ze dat op de RUG zouden aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je moet dan idd eerst een bachelor in... Life Sciences? Iets in die richting af hebben gerond.Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
verrrrassing:Ja een master idd. Moet nog wel een bachelor eerst doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je moet dan idd eerst een bachelor in... Life Sciences? Iets die richtingen af hebben gerond.. Zal even kijken welke bachelors daarop aansluiten.
De RUG site is zo'n drama jonge echt niet te zuinig.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja technische natuurkunde of LST idd.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sowieso de RUG![]()
Beter ga je naar een universiteit die aan de nederlandse top staat. Zoals mijn universiteit die de aller-beste isin NL wbt stereo's vakgebied http://www.timeshigheredu(...)2/life-sciences.html
gr gr zith, toekomstig Ph.D.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)volgens-hoogleraren/quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Zith het volgende:
Sowieso de RUG![]()
Beter ga je naar een universiteit die aan de nederlandse top staat.
gr gr zith, toekomstig Ph.D.
Volgens studenten is RUG samen met Radboud het beste
Lol @ Harvard. Overrated homo's.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Zith het volgende:
Sowieso de RUG![]()
Beter ga je naar een universiteit die aan de nederlandse top staat. Zoals mijn universiteit die de aller-beste isin NL wbt stereo's vakgebied http://www.timeshigheredu(...)2/life-sciences.html
gr gr zith, toekomstig Ph.D.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik doe mn master wel in Utrecht denk ik dan.
Ofnee aan Harvard natuurlijk, met extra scholarshipz[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En hier de data van dit onderzoek: http://www.elsevier.nl/web/Weekblad-64/De-beste-studies-2011.htmquote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)volgens-hoogleraren/
Volgens studenten is RUG samen met Radboud het beste
Filter op Wageningen universiteit
Elke Wageningse studie die door elsevier/studiekeuzegids is ondezocht bleek de beste van Nederland te zijn
Verder hoogste plek (NL) op de Times ranglijst wat betreft Life sciences, en 2e NLse universiteit 'overall' (tegen de Nr 1 -utrecht- die 10x groter is kan je niet op natuurlijk, de rest is easyy).
WUR
Of VMBO, heb je binnen de kortste keren zo'n niveau dat je iedereen in een topic neer kan slaan met je handen op je rug.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef seto het volgende:
Beter ga je naar MBO zodat je binnen no time 150kg bencht.![]()
![]()
Vraag me dan toch echt af wat dat precies inhoudt.... Maar dat is niet verkeerd nee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of VMBO, heb je binnen de kortste keren zo'n niveau dat je iedereen in een topic neer kan slaan met je handen op je rug.![]()
![]()
-> SES
De WUR is erg rijk (krijgt enorm veel onderzoeksgeld van Min.Onderwijs, Min.Landbouw, en bedrijfsleven), relatief krijgen ze 4-5x meer inkomsten dan andere universiteiten. Als resutlaat kunnen zequote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Jajong het volgende:
Vraag me dan toch echt af wat dat precies inhoudt.... Maar dat is niet verkeerd nee.
-de klassen klein houden,
-veel (onderzoeks)personeel aannemen (1 docent op 11 studenten, 1 medewerker op 4 studenten),
-diepere Masterstudies aanbieden (elke MSc is hier 2 jaar - 120 credits, dus studenten krijgen 3x meer MSc-vakken - de universiteit krijgt van de overheid maar voor 1 jaar geld/inkomsten, het 2de jaar betalen ze dus zelf - bewuste keuze)
-en kunnen ze zich veroorloven om de langstudeerboete voor de studenten zelf te gaan betalen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dan mag je wel heel hard kunnen lopen, anders pakt Fikkie je bij je benenquote:Op donderdag 12 april 2012 08:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja die stria is verraderlijk, komt achteraf pas.Meeste zit bij mijn armen + hoek van pec/delt. (en dan richting oksel) Ik zie nu dikkere strepen dan een maand terug, terwijl ik me rot smeer met ginseng creme alles.
Op triceps begint het nu ook, kleine kringeltjes maar zo zag het er op mijn biceps eerst ook uit. Volgens mij wordt het dan vanaf daar erger en ben je al te laat om er wat aan te doen.Mijn liezen zit het ook, dat dere leg development.
[..]
Kijk, dit klinkt al een stuk leuker. Bedankt voor de tip brah! Survivalrunnen doen ze ook hier in NL, dat lijkt me ook hard. Of gewoon 's nachts militair oefenterrein op en over de stormbaan..
Behulpzaam als een waterkraan.
idioot.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga iemand anders proberen te trollen please.
Bedankt Hans.![]()
Keer vechten dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.Land of the free. Home of the brave.![]()
Lol, losers, ik heb net 2 harings gegeten dus ik pwn jullie allemaal met mijn vers opgedane eiwitten.![]()
HBO Diëtiekquote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is een leukehbo studie, gezondheid/fitness gerelateerd
()
Neen frederick, als je wilt afvallen moet je zo min mogelijk eten! Een komkommer en 2 broodjes is al ruim voldoends. Cola light mag je zoveel drinken als je wiltquote:![]()
Volgens mij zijn namen als achmet en fatima meer op z'n plaats tegenwoordig. Diabetis vloedgolf...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Neen frederick, als je wilt afvallen moet je zo min mogelijk eten! Een komkommer en 2 broodjes is al ruim voldoends. Cola light mag je zoveel drinken als je wilthij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik heb gisteren barbell rows gedaan, maar nu eens met een onderhandgrip. Ik voelde daarbij veel beter mijn lats, en eigenlijk mijn hele rug. Maar als ik hier kijk naar de oefening dan pak je dezelfde spiergroepen aan met boven en onderhandse grip.
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)handBentOverRow.html
Ik vraag me af of mijn form dan gewoon kut is met een bovenhandse grip, of maakt het echt dat verschil?
Ik kon het ook stukken zwaarder pakken met een onderhandse grip.![]()
sowieso meer druk op je polsen bij de onderhand versie. Daarom alleen doe ik 'm niet. Meer weet ik niet...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef Snakey het volgende:
Ik heb gisteren barbell rows gedaan, maar nu eens met een onderhandgrip. Ik voelde daarbij veel beter mijn lats, en eigenlijk mijn hele rug. Maar als ik hier kijk naar de oefening dan pak je dezelfde spiergroepen aan met boven en onderhandse grip.
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)handBentOverRow.html
Ik vraag me af of mijn form dan gewoon kut is met een bovenhandse grip, of maakt het echt dat verschil?
Ik kon het ook stukken zwaarder pakken met een onderhandse grip.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Dat was eigenlijk de reden om hem onderhands te pakken. Ik heb een zenuw in mijn linkerpols die beklemt raakt bij een bovenhandse grip. Erg vervelend gevoel, soms laat ik de bar bijna los...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
sowieso meer druk op je polsen bij de onderhand versie. Daarom alleen doe ik 'm niet. Meer weet ik niet...![]()
M'n polsen beginnen nogal vast te zitten, net als m'n schouders, verder niks aan de hand. Maar hoogste tijd om regelmatig wat stretches te doen.![]()
onderhands pak je idd meer lats.(en meer biceps)
bovenhands meer traps+romboids+achterkant schouders.
De meeste mensen kunnen onderhands stuk meer rowen dan bovenhands.![]()
Deed ze vrij smal, en chinnen is altijd palmen naar je toe he (anders is het een pull up, geen chin up). Maar goed, het werd bij mij niet door het chinnen veroorzaakt, daar laaide het alleen op. Het schoot er voor het eerst in toen ik 20kg dumbbells pakte voor DB squats (geen squatrek, ging DB squats proberen) en er iets verrekte oid in mijn elleboog (zo voelde het iig).quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Welke vorm van chinnen doe je? Als je standje wijd pakt (en dus je handenpalmen van je af hebt) is de kans op blessures een stuk kleiner. Wanneer ik de "normale" chins doe (smal, handpalmen naar me toe), kan ik mijn polsen na enkele sessies afschrijven.Of toch du vader?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of VMBO, heb je binnen de kortste keren zo'n niveau dat je iedereen in een topic neer kan slaan met je handen op je rug.
Facet!![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Maar natuurlijk kun je op >15% bf prima spier opbouwen, en als je dat fijn vindt moet je dat gewoon blijven doen.![]()
Zo, net tweede training achter de rug sinds anderhalve week ziek zijn. Vorige keer was ik eigenlijk nog ziek, dus was niet veel. Even squatten, bench-press, deadlifts en pull-ups plus wat met de cables en shrugs. Ging best lekker.
Morgen en zaterdag weer flink ertegen.
Zag net trouwens shrugs in de Smith doen, meer mensen die dit ooit gedaan gehebben?![]()
Smith is sowieso waardeloos voor welke oefening dan ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Zag net trouwens shrugs in de Smith doen, meer mensen die dit ooit gedaan gehebben?Land of the free. Home of the brave.![]()
Nee, maar lijkt me een prima manier om niet heel de tijd die klotebar langs je pielemuis te schuiven...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Zag net trouwens shrugs in de Smith doen, meer mensen die dit ooit gedaan gehebben?![]()
Onjuist. Ik doe altijd kuiten in de Smith.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Smith is sowieso waardeloos voor welke oefening dan ook.![]()
Kijkt iemand eigk het EK gewichtheffen op eurosport? Er zitten nog best leuke meisjes bij
Prins der kikkers![]()
Ik kijk het wel, maar meer omdat ik zelf ook olympische lifts doe.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Kijkt iemand eigk het EK gewichtheffen op eurosport? Er zitten nog best leuke meisjes bij![]()
beter echte juice als je echt resultaat wilt, injects bedoel ik danquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef DerSkunk het volgende:
Iemand hier ervaring met epistane of havoc?
ook minder belastend voor je lever![]()
Gister toevallig ff Snatches van mannen bw t/m 69kg gezien. Was wel leuk om te zien, hoogste was geloof ik 157kg oid.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Kijkt iemand eigk het EK gewichtheffen op eurosport? Er zitten nog best leuke meisjes bijOf toch du vader?![]()
Je Ritalin vergeten vanochtend?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.![]()
Dat jij kuiten in de smith doet maakt de smith niet ineens waardevol.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Onjuist. Ik doe altijd kuiten in de Smith.Bedankt Hans.![]()
Haha, dan weet ik niet met wat voor paal jij rondloopt maar daar heb ik nooit last van. Of zegt dat iets over die van mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me een prima manier om niet heel de tijd die klotebar langs je pielemuis te schuiven...![]()
![]()
Is verhoudingen wellicht: bij mij knijpt de smith eerst mijn ballen fijn en besluit dan afhankelijk van het weer wel of niet over mijn pielemuis heen te schuivenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dan weet ik niet met wat voor paal jij rondloopt maar daar heb ik nooit last van. Of zegt dat iets over die van mij
Ik doe geen barbell shrugs meer...
't gaat nét goed bij een deadlift, zeg maar.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 12-04-2012 19:30:05 ]Confidence through competence![]()
Of ik heb vorige week meer dan 50kg barbell row gedaan of ik ben in 1 week tijd veeeel sterker geworden. Misschien dat de weight assisted chin ups hun werk doen?
Vandaag was het gewoon knallen, squat (65kg) ging lekker, bp (42,5kg) begint nu eindelijk wat moeilijker te worden en br hebben we dit keer wel gehaald.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Trouwens, vraagje, SL en SS verschillen feitelijk op 1 oefening. Is het een slim plan om na SL, 1) de barbell row te droppen en de SS oefening te gaan doen (ff de naam ervan vergeten) of 2) switchen tussen br en de andere oefening, dus wk 1 training met BR en wk 2 de andere, rinse repeat.
Waarom vraag ik dit, wil eigenlijk de oefening in mn repetoire gooien. Zo simpel is het.
Dus, slim plan of zijn er bezwaren om het te doen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmm, vanmorgen even wezen trainen.
Was met shoulder press begonnen en viel mij op dat 2 mannen aan het lachen waren om mijn gewicht.
Hoorde ze er over praten, "haha 14 kilo maar"![]()
Ik was dus nog opwarmen met 14 kilo dumbels, en die 2 aan hun max met 20 kilo per arm.
Rustig opgewerkt naar 9x32 kilo dumbells, toen was het lachen ze wel vergaan![]()
Helaas gaan de dumbells maar tot 32 kilo![]()
Veder niks te klagen.![]()
Haha, laatst hoorde ik ook een zo'n tokkie tegen iemand roepen: 'haha jongen kende gij maar 20 kilo drukken?' en die kerel heel droog: 'dit is mijn warming-up, lul'. En daarna gewoon keihard 110 kg benchen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Was met shoulder press begonnen en viel mij op dat 2 mannen aan het lachen waren om mijn gewicht.
Ik was dus nog opwarmen met 14 kilo dumbels, en die 2 aan hun max met 20 kilo per arm.
Rustig opgewerkt naar 9x32 kilo dumbells, toen was het lachen ze wel vergaan![]()
Dat soort mensen
Iedereen heeft vast wel vergelijkbare anecdotes. In mijn gym heb je zat van die idioten die commentaar hebben op mijn (freeweight) squat, en vervolgens zelf 50kg in de smith gaan squatten, of elke mogelijke platter eraan hangen en dan super korte ROM
Of toch du vader?![]()
Evenzo de supplementen guru's. Nierstenen en kanker van de kernatines.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Dat soort mensen
Iedereen heeft vast wel vergelijkbare anecdotes. In mijn gym heb je zat van die idioten die commentaar hebben op mijn (freeweight) squat, en vervolgens zelf 50kg in de smith gaan squatten, of elke mogelijke platter eraan hangen en dan super korte ROM![]()
![]()
Claimde mijn fysio ook: nooit aan de crenatiners gaan, dat spul is hartstikke slecht voor je. Schadelijk voor je nieren, elke 5 min pissen, etc.Of toch du vader?![]()
Bij mij net nieuwe set dumbells gekregen, gaat tot de 55 volgens mij. Superfijn. Ik vandaag ook db shoulderpress met 32kgs, volgende week 34quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Veder niks te klagen.
Ze gaan hier tot 55 kilo, niet dat ik die gebruik. Maar ik gebruik wel steeds vaker dumbells tussen 30 en 40 kilo. In de sportschool in Nederland gaan ze maar tot 30 kilo. Dan ben ik daar dus eigenlijk wel klaar nu. Ik zal inventief met bv de barbell moeten worden, of naar een andere gym, maar dan moet ik ineens nogal veel gaan autorijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
![]()
Ik haal op een goede dag net 27,5 kilo dumbells voor schouderpress.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef kevin_ het volgende:
Gekte, ik doe mijn echte sets shoulder press met 16kg. Dips kan ik dan weer wel 12+ keer.
![]()
Doe je die dan staand ofzo? Of zittend met je rug tegen een bankie?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hier gaan ze tot 50. Hoger dan 26 heb ik vooralsnog niet nodig gehadMaar er gingen er een hoop weg omdat die tot 32 te weinig vonden en er zit een ook zo'n ouderwetse hardcore-gym in de buurt dus die echte buffels gingen allemaal daarheen.
Zijn er trouwens meer mensen die een bankje gebruiken bij het squatten, puur als indicatie om te kijken hoe diep je kan/moet gaan?![]()
Zittend inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef Jajong het volgende:
Doe je die dan staand ofzo? Of zittend met je rug tegen een bankie?![]()
Dan lopen mijn schouders nogal wat voor op de rest i guess.. Want volgens mij ben jij veel sterker over 't algemeen dan ik.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet doorhebben dat ik chargeerde om een punt te maken, je bent niet de eerste die te dom is om dat door te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Maar jij klapt toch iedereen in dit topic binnen 1 min kapot?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben jaloers op jouw gym want als ik borst wil trainen moet ik dat dus ook met 32kilo doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij mij net nieuwe set dumbells gekregen, gaat tot de 55 volgens mij. Superfijn. Ik vandaag ook db shoulderpress met 32kgs, volgende week 34![]()
Ow, geen idee eigenlijk. Ik heb dan vaak al wel een andere press gedaan, wat ten koste van m´n dumbell press gaat, maar ik geloof nooit dat ik de 30 kilo haal. Ook niet als eerste oefening. Ik zal het volgende week eens proberen als ik er aan denk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan lopen mijn schouders nogal wat voor op de rest i guess.. Want volgens mij ben jij veel sterker over 't algemeen dan ik.![]()
Dat is wel matig man. Ja mijn gym is vrij awesome. 2 powerracks. Dumbells tot 55 kilo en van de meeste ook nog 2 verschillende soorten. minstens 10 bankjes. stuk of 2 van de cablestations. Ook minstens 10 Olympische barbells.. Smith Machine, en ook nog es een hoop machines mocht je dat willen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw gym want als ik borst wil trainen moet ik dat dus ook met 32kilo doen.
Het is ook echt zo'n no-nonsense gym zonder crossfit fags.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet doorhebben dat het een onzin post was en meteen weer met beledigingen gaan smijten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik chargeerde om een punt te maken, je bent niet de eerste die te dom is om dat door te hebben.Triest figuur.
Of toch du vader?![]()
Ahja dat kan ook uitmaken inderdaad, ik begin mn schouderdag met DB press. En daarna Clean & Jerks voor 45kg volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, geen idee eigenlijk. Ik heb dan vaak al wel een andere press gedaan, wat ten koste van m´n dumbell press gaat, maar ik geloof nooit dat ik de 30 kilo haal. Ook niet als eerste oefening. Ik zal het volgende week eens proberen als ik er aan denk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Clean & Press*[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lekker getraind.. al lagen die dumbbells allemaal door elkaargoffedomme heulemaal moeten zoeken. Kleine moeite om ze terug te leggen waar ze horen/je ze gepakt heb..
![]()
Terechte klacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker getraind.. al lagen die dumbbells allemaal door elkaargoffedomme heulemaal moeten zoeken. Kleine moeite om ze terug te leggen waar ze horen/je ze gepakt heb..
![]()
Doen jullie dit ook? Sommige machines doe ik soms omdat ze best fijn zijn, andere omdat ik ze belachelijk vind.![]()
Er is bij ons een pec dec, maar dan met van die losse armen. Daarop gaat het gewicht tot 100 kilo. Die vind ik wel fijn om af en toe te doen. En dan is er een tricep machine waar je in gaat zitten, ellenbogen op het bankje en dan druk je het gewicht naar voren. Die gaat tot 70 kilo.
Nou is mijn spel om dat soort machines te ´verslaan´.![]()
Op de pec dec heb ik al 6x 100 kilo gedrukt, maar ik heb pas gewonnen als ik 8 reps van 100 met ferfecte form kan. Ben er bijna dus.![]()
Op die tricep machine kom ik nu net tot 8x 50 kilo, die moet ik dus nog wat harder aanpakken.![]()
Je moet wat he als je alleen traint.![]()
![]()
Wij hebben zo'n vet passief-agressieve kerel die de hele dag meer bezig is met alles recht te leggen en terug te zetten dan met zelf trainen. Complete autist. En dan heb ik 't niet over DB's terug leggen die op de grond leggen maar nee echt alles op volgorde van groot naar klein en op kleurcode en weet ik veel. Heel apart, maar wel handig want weet alles te vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Doen jullie dit ook? Sommige machines doe ik soms omdat ze best fijn zijn, andere omdat ik ze belachelijk vind.![]()
Er is bij ons een pec dec, maar dan met van die losse armen. Daarop gaat het gewicht tot 100 kilo. Die vind ik wel fijn om af en toe te doen. En dan is er een tricep machine waar je in gaat zitten, ellenbogen op het bankje en dan druk je het gewicht naar voren. Die gaat tot 70 kilo.
Op de pec dec heb ik al 6x 100 kilo gedrukt, maar ik heb pas gewonnen als ik 8 reps van 100 met ferfecte form kan. Ben er bijna dus.![]()
Op die tricep machine kom ik nu net tot 8x 50 kilo, die moet ik dus nog wat harder aanpakken.![]()
Je moet wat he als je alleen traint.. Herkenbaar maar doe het de laatste tijd niet meer.
Dat is altijd zo´n vreselijke teringzooi hier. En dan zijn er ook nog twee verschillende zalen waarbij mensen soms 1 dumbell meenemen waarvan er maar 1 setje is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
ze zouden eigenlijk een kleurtje moeten hebben ipv nrsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
Pec Deck verzuur ik zo snel opquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Je moet wat he als je alleen traint.ben ik heel slecht in, en heb korte armpjes dus dat werkt ook niet lekker.
Ik stoor me er wel degelijk aan maar ik ga ze niet allemaal recht leggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n vet passief-agressieve kerel die de hele dag meer bezig is met alles recht te leggen en terug te zetten dan met zelf trainen. Complete autist. En dan heb ik 't niet over DB's terug leggen die op de grond leggen maar nee echt alles op volgorde van groot naar klein en op kleurcode en weet ik veel. Heel apart, maar wel handig want weet alles te vinden
Zo af en toe lopen daar de instructeur rond ze op volgorde te leggen..Want nummers en de grote van dumbells op een rij leggen is te moeilijk voor de gemiddelde mens?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk een kleurtje moeten hebben ipv nrsIs gewoon luiigheid.
![]()
van een gym afgekickt omdat ik dumbells en schijven op het blok deed neerleggenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Je moet wat he als je alleen traint.![]()
![]()
Pec Dec kan ik ook niet, aan mn linkerschouder geopereerd 2 jaar terug en dat is nou net de beweging die zon beetje als enige nog steeds voor geen meter wil.. Dinsdag weer naar fysio LoL.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb je geen last van je schouder bij een normale bench press dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
Pec Dec kan ik ook niet, aan mn linkerschouder geopereerd 2 jaar terug en dat is nou net de beweging die zon beetje als enige nog steeds voor geen meter wil.. Dinsdag weer naar fysio LoL.Confidence through competence![]()
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je geen last van je schouder bij een normale bench press dan?.
Deze beweging zeg maar:
http://www.ehow.com/video(...)ricana-shoulder.html[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat was mijn mijn volgende vraag, hoe gaat dat dan met BJJquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggen.
Deze beweging zeg maar:
http://www.ehow.com/video(...)ricana-shoulder.html![]()
![]()
Gaat in principe wel, maar bij sommige dingen tik ik sneller af dan gemiddeld jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was mijn mijn volgende vraag, hoe gaat dat dan met BJJ
3 maanden AAS en HGH, ben je daar ook weer vanafquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
Pec Dec kan ik ook niet, aan mn linkerschouder geopereerd 2 jaar terug en dat is nou net de beweging die zon beetje als enige nog steeds voor geen meter wil.. Dinsdag weer naar fysio LoL.![]()
![]()
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
3 maanden AAS en HGH, ben je daar ook weer vanaf[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Waaghals het volgende:
Panzermaus
Door belgische hormonenmaffia geleverde steakConfidence through competence![]()
Ik zie het verschil wel. Armen voor je uit of omhoog. Dat maakt een redelijk verschil in je schouders.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggen.
Deze beweging zeg maar:
http://www.ehow.com/video(...)ricana-shoulder.html![]()
Leuk als je een vriendin hebt ook zo'n deca dick... Maanden herstel heb je van die troep.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik kan wel wat missenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Leuk als je een vriendin hebt ook zo'n deca dick... Maanden herstel heb je van die troep.. Maar nee dat is ook een grote reden waarom ik 't destijds heb afgewezen.
Met trenbolone had ik er ook last van. Vreselijk lange nasleep.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan wel wat missen. Maar nee dat is ook een grote reden waarom ik 't destijds heb afgewezen.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik zou het persoonlijk niet doen; tenzij ze met iets veiligs komen ofc. Ik zou geen risico willen nemen dat je de bh van je vriendin moet lenen hehe.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.
Sowieso, mensen merken wel als je aan de roids gaat en kijken je dan ook ineens anders aan. En dat is meestal niet positief.
on a side-note:
Vanavond had ik mijn pols weer goed ingetaped en het ging wel aardig moet ik zeggen, wel wat lichter gewicht gepakt just-in-case. Maar ik ben allang blij dat ik geen week rust moet nemen oid.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen; tenzij ze met iets veiligs komen ofc. Ik zou geen risico willen nemen dat je de bh van je vriendin moet lenen hehe.
Sowieso, mensen merken wel als je aan de roids gaat en kijken je dan ook ineens anders aan.BEASTMODE![]()
Ik hoor anders genoeg die aan de juice roepen dat ze natural zijn dus het kan best. En daarnaast, als jij ooit stopt met trainen of na je kuur weer zonder juice kilo's pakt zijn die kilo's echt wel natural.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.
Toen ik een half jaar gestopt was en weer begon beschouwde ik mezelf natural.Land of the free. Home of the brave.![]()
Hij wordt er niet kleiner van hoor, je krijgt hem niet meer omhoog is meer het probleem.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan wel wat missen. Maar nee dat is ook een grote reden waarom ik 't destijds heb afgewezen.
Soukidan op je oogbal.![]()
Het gaat me ook niet zozeer om de chemie, maar meer gevoelsmatig. Je zult vast wel naar een x aantal weken geen molecuul meer kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor anders genoeg die aan de juice roepen dat ze natural zijn dus het kan best. En daarnaast, als jij ooit stopt met trainen of na je kuur weer zonder juice kilo's pakt zijn die kilo's echt wel natural.
Toen ik een half jaar gestopt was en weer begon beschouwde ik mezelf natural.
Maar je hebt ergens wel gelijk. Niks mis met roids, maar denk dat veel mensen moreel bezwaard zijn.BEASTMODE![]()
Daar zijn ook weer pillen voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hij wordt er niet kleiner van hoor, je krijgt hem niet meer omhoog is meer het probleem.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat muscle memory echt bestaat. Heb persoonlijk wel gemerkt dat wanneer je weer begint met trainen je heel snel weer op je oude niveau zit maar dat kun je misschien ook toeschrijven aan het feit dat je qua voeding en training over veel kennis beschikt wat je voorheen niet had.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Muscle memory zou het dan wat minder natural makenIk vind dat als je aan je plafond zit en je geen progressie meer boekt met een ander trainingsroutine en voeding dat roids de volgende logische stap zijn als je serieus met je sport bezig bent. Heb wel een hekel aan mensen die na 4 weken trainen al gaan juicen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet zozeer om de chemie, maar meer gevoelsmatig. Je zult vast wel naar een x aantal weken geen molecuul meer kunnen vinden.
Maar je hebt ergens wel gelijk. Niks mis met roids, maar denk dat veel mensen moreel bezwaard zijn.Land of the free. Home of the brave.![]()
Enige reden voor mij om te gebruiken zou voor herstel van een blessure te zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is wel bewezen hoor, Bruusgaard et al. hebben veel werk gedaan op dat vlak, moet je maar eens opzoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat muscle memory echt bestaat. Heb persoonlijk wel gemerkt dat wanneer je weer begint met trainen je heel snel weer op je oude niveau zit maar dat kun je misschien ook toeschrijven aan het feit dat je qua voeding en training over veel kennis beschikt wat je voorheen niet had.
Edit:
Er is blijkbaar zelfs 'n wiki aan gewijd.
Zijn wel heel gretig met Bruusgaard citeren, 4x dezelfdeAAS zou ik ten sterkste afraden voor herstel van een blessure.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Jajong het volgende:
Enige reden voor mij om te gebruiken zou voor herstel van een blessure te zijn.![]()
Why? Ben een complete leek.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je wordt sneller sterker, mede dankzij de verhoogde eiwitsynthese, maar je pezen en ligamenten blijven achter. Sterker nog, AAS verlagen collageen aanmaak (vooral het type wat je wilt hebben voor je pezen).quote:
Sommigen beweren dan dat deca hier wel uniek in is, maar mis bewijs. Betere verklaring zou zijn de vochtretentie en daarbij ook synoviaal, dus minder last ook van je gewrichten, symptoombestrijding dus.
Specs van deca zijn zoberzo kut.![]()
Wel goeie gains gemaakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met trenbolone had ik er ook last van. Vreselijk lange nasleep.Brouwer Noten/Zuidvruchten BV is een echt Hollandsch bedrijf.quote:![]()
![]()
![]()
Toch maar eens gaan cutten
Zal mezelf binnenkort eens inlezen over wat ik het beste kan gaan eten. Hopen dat hier nog lekkere dingen om te snacken tussen zitten ergenshttp://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle
[ Bericht 41% gewijzigd door Drommeldaris op 13-04-2012 01:49:53 ]![]()
Begin nu al zichtbaar vet kwijt te raken op mijn obliques, die hebben toch wat meer massa dan ik dacht.Vind dikke obliques zelf minder mooi, jullie?
![]()
Idd obliquesquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Begin nu al zichtbaar vet kwijt te raken op mijn obliques, die hebben toch wat meer massa dan ik dacht.Vind dikke obliques zelf minder mooi, jullie?
![]()
in de VS krijg je meestal AAS en HGH voorgeschreven om beter te herstellen van blessures, je loopt er iig geen 2 jaar mee rond.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.![]()
Nog steeds pijn in m'n onderarmen van die chin-ups twee dagen geleden
Edit: wel lekker strakke lats trouwens
[ Bericht 17% gewijzigd door star_gazer op 13-04-2012 09:46:15 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
En die mensen maar zeiken hè als i kop vrijdagavond mijn weekend inluid met een snoeiharde training.
"Waarom train jij op vrijdagavond?"
"Drink toch een biertje met ons man"
"Ik snap niet dat jij dat kan"
"Ben je nou echt zo geobsedeerd?"
Vrijdagavond trainen is juist heerlijk; lekker rustig in de gym. Laat ze nu maar hard zeiken, straks mogen ze hard 'miren
-
Ik train ook vaak vrijdagmiddag of -avond: ideale manier om het werk af te schakelen en aan het weekend te beginnen.![]()
Er is niets mis met machines.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Je moet wat he als je alleen traint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is niets mis met machines.AmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trainen en daarna biertjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
En die mensen maar zeiken hè als i kop vrijdagavond mijn weekend inluid met een snoeiharde training.
Vrijdagavond trainen is juist heerlijk; lekker rustig in de gym. Laat ze nu maar hard zeiken, straks mogen ze hard 'miren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Of toch du vader?![]()
Voelen, als harde schijf eronder: klierweefsel = gyno. Als het allemaal zacht is, wellicht iets veel vetophoping. Kun je weinig aan doen, wordt hormonaal geregeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Caveat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, gyno of gewoon meer massa nodig?
Imo niets om je zorgen over te maken, met meer borstspiermassa zal het er mooier uit gaan zien.Confidence through competence![]()
Ik heb daar nog meer huid zitten dan jij (maar ik ben ook lang richting obees geweest). 't ziet er bij jou minder erg uit dan wat jij waarschijnlijk in je hoofd hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:50 schreef Caveat het volgende:
Het is allemaal zacht eronder. Gewoon meer massa dus:), maar we vergroten altijd onze eigen imperfecties...
Haha ik kon altijd 3 rondjes gaan lopen om de één 5 kg dumbell te zoeken, die waren blijkbaar zo in trek..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is altijd zo´n vreselijke teringzooi hier. En dan zijn er ook nog twee verschillende zalen waarbij mensen soms 1 dumbell meenemen waarvan er maar 1 setje is.![]()
gyms waar ze in rabants dialect tegen elkaar sprekenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, laatst hoorde ik ook een zo'n tokkie tegen iemand roepen: 'haha jongen kende gij maar 20 kilo drukken?' en die kerel heel droog: 'dit is mijn warming-up, lul'. En daarna gewoon keihard 110 kg benchen.![]()
![]()
Wat vind ik het toch naar dat mijn gym geen pullup-bar heeft. Heb het laatst aan de smith geprobeerd maar dat is toch ook verre van ideaal![]()
![]()
Noxipro nu ook een aantal weken geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Het voelt ongeveer hetzelfde als Jacked, alleen word ik van Noxi stront en stront chagrijnig. En ik word helemaal gek van alle tintelingen op mijn lichaam en dit bij 1 scoop.![]()
Ze verkopen Craze trouwens niet meer bij Bodyenfit. Is dit vanwege de zogenaamde rechtszaak?![]()
Hop hop weer naar de gym:
Vandaag pulls ups (weighted), standing dumbell presses, face pulls, bors met dumbells, snatches met kettlebells en enkele setjes voor de biceps om het af te maken.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is niets mis met machines.Vooral deze niet. http://www.exrx.net/Weigh(...)nal/LVSeatedFly.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons zitten er 'losse' armen aan, dus je kan de afstand tussen je handen en je lichaam zelf bepalen. Dus hoe langer je de hefboom maakt hoe meer kracht je hebt, vandaar dat ik er 100 kilo op kan drukken.![]()
De meeste machines hier zijn plate loaded, dat is wel erg prettig. Edoch, het blijft een aanvulling uiteraard.![]()
Ik kan hier nog wel Jacked en ik geloof ook Craze krijgen. Als iemand wil kan ik wel wat potjes meenemen naar Nederland. Verzenden vanuit Spanje is geen doen ivm de kosten. Ik ben half mei weer terug in NL.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:12 schreef kevin_ het volgende:
Ze verkopen Craze trouwens niet meer bij Bodyenfit. Is dit vanwege de zogenaamde rechtszaak?
Ik zal vanmiddag even kijken of ze nog Craze verkopen, en wat het hier kost. Alles is hier net iets duurder, als het niet in de aanbieding is that is.![]()
Lol, probeer dit maar eens:quote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe hard ze moeten werken in een interval om de voorgestelde voordelen van HIIT ueberhaupt te krijgen: wat dat betreft is een loopband een slecht idee om die max uit jezelf te persen.
Fietsen of roeimachine (iig iets zittends waarbij als je bijna kapot gaat niet op je plaat gaat) lijkt me veel geschikter. De paar HIIT studies zijn ook altijd met zittende bewegingen gedaan.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik train eerlijk gezegd ook heel zelden op de vrijdag, dat is idd de dag dat ik van mezelf weer wat biertjes mag drinken, en die kans grijp ik dan ook altijd meteen na mijn werk, zo rond 16:00 uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
Maar deze week heb ik nog geen armen gedaan, en die moeten echt vandaag gebeuren.
Het wordt dus vanavond trainen, en daarna wellicht wat biertjes![]()
![]()
Hammer strenger heeft wel redelijke machines. De seated fly en plate loaded incline bench zijn inderdaad ok.
Net voor het eerst boven de 90kg gesquat. Kan nauwelijks meer lopen man
-
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vooral deze niet. http://www.exrx.net/Weigh(...)nal/LVSeatedFly.html
Bij ons zitten er 'losse' armen aan, dus je kan de afstand tussen je handen en je lichaam zelf bepalen. Dus hoe langer je de hefboom maakt hoe meer kracht je hebt, vandaar dat ik er 100 kilo op kan drukken.![]()
Zelf pak ik ook wel eens wat machines erbij, en deze is een hele fijne, zowel voorkant schouders, als borst wordt lekker meegenomen.
En bij ons kan je hem iets anders instellen, waarna je omgekeerd gaat zitten, en dan kan je de bovenkant rug / achterkant schouders trainen![]()
Ik vind de fly sowieso een botergeile oefening. Krijg ik onwijze pump van. Heerlijk. Jammer dat hij niet in mijn rippetoe past, maar in de cut gaat hij er zeker weer bij (dumbbell fly)."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja man. Goede gyms hierquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef seto het volgende:
Hebben ze in het zuiden van het land gyms dan?![]()
Ik vraag me af of hij de VO2 haalt die volgens de Tabata methode nodig is (1.7x je VO2max, wat echt kneiterhard werken is).quote:
Leuk Crossfit shirt trouwens.
Of die man heeft geen conditie of die band kan niet harder?quote:![]()
Ik zat ook al allerlei vensters af te sluiten op mijn computer om te kijken of het niet aan gebrek aan CPU kracht lag, maar die band gaat niet harder.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Of die man heeft geen conditie of die band kan niet harder?
Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: