Rest volgt. Ben aan het zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben een tegenvallende middenmoot-autist.
En jij wil dat ook?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
Ze spoort voor geen meter idd en begon ook ineens erover dat haar vriend een trio wil met een meisje erbij en zij wil dat ook wel. Misschien doelde ze stiekem wel op mij. Dat denk ik eigenlijk oprecht wel.![]()
Tjee, 5 leuke posts van mij. Dat wordt goed zoeken dan.quote:10 leuke posts verzamelen en sturen? Dat kan ik wel doen maar dan moet jij 5 posts verzamelen die jij perse wil en dan zoek ik 5 uit die ik leuk vind.
meh zijn niet echt herkenbaar in een oogopslagquote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zitten wel dicht bij elkaar, maar thats it!
Die edit knop is wel een beetje "licht" inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef n8n het volgende:
[..]
meh zijn niet echt herkenbaar in een oogopslag
Ik wist wel dat ik een keer spijt ging krijgen van mijn Fok!gedrag.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Cher- het volgende:
Nummer één want eerlijkheid.
[..]
Rest volgt. Ben aan het zoeken.
klopt als een busquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
Kwaliteitsusers moet trouwens aan elkaar geschreven worden. :$
Dat heb ik meerdere keren gehad.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een keer spijt ging krijgen van mijn Fok!gedrag..
Ligt eraan wie je voor je hebt. Netflanders is een groepsaccount in een studentenhuis, geloof ik.quote:
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij wil dat ook?
[..]
Tjee, 5 leuke posts van mij. Dat wordt goed zoeken dan.
Haha, ja, ik vind het ook behoorlijk triest.quote:
Makes sense.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je voor je hebt. Netflanders is een groepsaccount in een studentenhuis, geloof ik.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
Vrouwenhatend betanerdinnetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Cher- het volgende:
Het onweert. Ik ga in mijn bed liggen. Spannend.
Wat is netflanders trouwens? Wat mis ik nou weer voor hype?
quote:
Nee, persoonlijk idd.. heb ik ook. Maar ik vond juist dat ik daar soft in was en raar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou geen relatie willen met zo iemand
O ze is ook nog eens vrouwenhatend?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwenhatend betanerdinnetje.
moet iemand alleen nog de link in dat googlepage ding aanpassenquote:
Beetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ze is ook nog eens vrouwenhatend?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |