quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben om 0:00 thuis, straks met de bus. Heb rugzak met van alles bij me, maar ga er een paar haltes eerder uit en vanaf daar sprinten. Mijn conditie is echt ruk volgens mij, en benen kapot van gisteren, maar we gaan het gewoon doen. Pauzeren = verliezen, en dat doen we niet.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren al dips gedaan, met een 10 kg schijf. 3x8 goed te doen, en daarvoor had ik al flat + incline bench gedaan.
Zo'n man zei dat ik beter 20 reps op dips kon doen omdat ik op deze manier 'alleen maar sterk' zou worden. Ik zo 'nee, dat is niet zo'. Hij 'jawel je weet er niets vanaf, zo bouw je geen spiermassa op'. Malle man. Armpjes omhoog, stretchmarks zeggen meer dan 1000 woorden. Ik zag hem miren en ik werd spontaan weer hard. Wat een narcist ben ik ook.
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze (geoorloofdquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben om 0:00 thuis, straks met de bus. Heb rugzak met van alles bij me, maar ga er een paar haltes eerder uit en vanaf daar sprinten. Mijn conditie is echt ruk volgens mij, en benen kapot van gisteren, maar we gaan het gewoon doen. Pauzeren = verliezen, en dat doen we niet.
Heb daar ook echt een hekel aan. Ben terug gaan rennen van de sportschool naar huis als cardiotraining. Na 300 meter overal alweer stekenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze en daarna weer kraan vol open. Zweet me kapot nu en sta nog te trillen.Dergelijke activiteiten gaan voor mij terug naar de middelbare school, man. Geen ren-conditie of wat dan ook. Scherpe pijn in keel, beentjes die niet meer willen. Ik heb er nog net zo'n hekel aan als toen, bah, rennen.
Voelt wel goed dat ik het gedaan heb, jezelf steeds dwingen 'nog die lantaarnpaal halen', 'nog dat bushokje', 'nog dat huis', dan blijf je uiteindelijk wel lopen. Maar ik zie mezelf dit niet structureel doen.
Echt he.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Heb daar ook echt een hekel aan. Ben terug gaan rennen van de sportschool naar huis als cardiotraining. Na 300 meter overal alweer steken
Ik ben nu al een maand aan het hardlopen zo'n 2 tot 4 keer per week, gaat lekker zo meer definitiequote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou helemaal super, heb het stuk aan een stuk door gerend, halverwege een korte pauze (geoorloofd) en daarna weer kraan vol open. Zweet me kapot nu en sta nog te trillen.
Dergelijke activiteiten gaan voor mij terug naar de middelbare school, man. Geen ren-conditie of wat dan ook. Scherpe pijn in keel, beentjes die niet meer willen. Ik heb er nog net zo'n hekel aan als toen, bah, rennen.
Voelt wel goed dat ik het gedaan heb, jezelf steeds dwingen 'nog die lantaarnpaal halen', 'nog dat bushokje', 'nog dat huis', dan blijf je uiteindelijk wel lopen. Maar ik zie mezelf dit niet structureel doen.
Nice! Zelf denk ik niet dat ik het nodig heb om droog te worden, maar vind het gewoon belachelijk dat je dan een beetje Mr. Sportyboy-body hebt en dan nog geen 10 minuten kan hardlopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben nu al een maand aan het hardlopen zo'n 2 tot 4 keer per week, gaat lekker zo meer definitie
Succes brah.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ga zo nog even hardlopen denk ik like a b0ss.
Opbouwen en niet op je max gaan hardlopen gast. Rustig tempo, kan je het volhouden zonder onderweg uit te hijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt he.Nouja, buiten in de open lucht is het nog wel toffer dan. Moet er niet aan denken om een beetje te lopen bonken op die loopband in die tent zonder airco.
Ze moeten gedacht hebben dat ik op de vlucht was voor de politie man.Zo'n vent was rustig zijn hondje aan het uitlaten en kwam langs dat bushokje waar ik zat uit te hijgen. Even nummer wisselen en BAM out of nowhere wegsprinten in winterjas en rugzak op je rug.
Ik wilde het zo snel mogelijk voorbij hebben, man.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Opbouwen en niet op je max gaan hardlopen gast. Rustig tempo, kan je het volhouden zonder onderweg uit te hijgen.
Voor jou hebben ze de autoped.quote:
Sprinten dan! Intervallen tot je erbij neervalt!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wilde het zo snel mogelijk voorbij hebben, man.
Jawel hoor. Er zijn een hoop hardlopers die dat hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel dat werkt vast niet als je 1 gewoon been en 1 zon veer hebt
Ik moest even googlen. Er zijn mensen van genezen las ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef DeRakker. het volgende:
Door de ziekte van Osgood-Schlatter moest ik stoppen met rennen![]()
Sinds dien nooit meer gedaan.. geen idee of het over is, gelukkig geen last meer.
ja alleen is het onbekend wanneer, bij sommige na maanden en andere jaren enz.... het is al jaren geleden en was pas een vroeg stadium dus waarschijnlijk is het allang over...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moest even googlen. Er zijn mensen van genezen las ik.
Gewoon oortjes in, muziek knallen en als een soort sonic the hedgehog fietsers en auto's inhalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind rennen ook gewoon niet leuk, waar heb je je gedachten bij? Bij KT denk ik RAAAWRR IK BEN EEN MONSTER IK KAN DIE SHIT WANT DAT DOEN MONSTERS RAAAWWRR, bij hardlopen denk ik 'ja hoelang duurt dit nog, gebeurt er nog wat spannends'. Altijd al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |