Nee, maar lijkt me een prima manier om niet heel de tijd die klotebar langs je pielemuis te schuiven...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Zag net trouwens shrugs in de Smith doen, meer mensen die dit ooit gedaan gehebben?
Onjuist. Ik doe altijd kuiten in de Smith.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Smith is sowieso waardeloos voor welke oefening dan ook.
Ik kijk het wel, maar meer omdat ik zelf ook olympische lifts doe.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Kijkt iemand eigk het EK gewichtheffen op eurosport? Er zitten nog best leuke meisjes bij
beter echte juice als je echt resultaat wilt, injects bedoel ik danquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef DerSkunk het volgende:
Iemand hier ervaring met epistane of havoc?
Gister toevallig ff Snatches van mannen bw t/m 69kg gezien. Was wel leuk om te zien, hoogste was geloof ik 157kg oid.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Kijkt iemand eigk het EK gewichtheffen op eurosport? Er zitten nog best leuke meisjes bij
Je Ritalin vergeten vanochtend?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.
Dat jij kuiten in de smith doet maakt de smith niet ineens waardevol.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Onjuist. Ik doe altijd kuiten in de Smith.
Haha, dan weet ik niet met wat voor paal jij rondloopt maar daar heb ik nooit last van. Of zegt dat iets over die van mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me een prima manier om niet heel de tijd die klotebar langs je pielemuis te schuiven...
Is verhoudingen wellicht: bij mij knijpt de smith eerst mijn ballen fijn en besluit dan afhankelijk van het weer wel of niet over mijn pielemuis heen te schuivenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dan weet ik niet met wat voor paal jij rondloopt maar daar heb ik nooit last van. Of zegt dat iets over die van mij
Haha, laatst hoorde ik ook een zo'n tokkie tegen iemand roepen: 'haha jongen kende gij maar 20 kilo drukken?' en die kerel heel droog: 'dit is mijn warming-up, lul'. En daarna gewoon keihard 110 kg benchen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Hmmm, vanmorgen even wezen trainen.
Was met shoulder press begonnen en viel mij op dat 2 mannen aan het lachen waren om mijn gewicht.
Hoorde ze er over praten, "haha 14 kilo maar"![]()
Ik was dus nog opwarmen met 14 kilo dumbels, en die 2 aan hun max met 20 kilo per arm.
Rustig opgewerkt naar 9x32 kilo dumbells, toen was het lachen ze wel vergaan![]()
Helaas gaan de dumbells maar tot 32 kilo![]()
Veder niks te klagen.
Evenzo de supplementen guru's. Nierstenen en kanker van de kernatines.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Dat soort mensen
Iedereen heeft vast wel vergelijkbare anecdotes. In mijn gym heb je zat van die idioten die commentaar hebben op mijn (freeweight) squat, en vervolgens zelf 50kg in de smith gaan squatten, of elke mogelijke platter eraan hangen en dan super korte ROM
Bij mij net nieuwe set dumbells gekregen, gaat tot de 55 volgens mij. Superfijn. Ik vandaag ook db shoulderpress met 32kgs, volgende week 34quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Hmmm, vanmorgen even wezen trainen.
Was met shoulder press begonnen en viel mij op dat 2 mannen aan het lachen waren om mijn gewicht.
Hoorde ze er over praten, "haha 14 kilo maar"![]()
Ik was dus nog opwarmen met 14 kilo dumbels, en die 2 aan hun max met 20 kilo per arm.
Rustig opgewerkt naar 9x32 kilo dumbells, toen was het lachen ze wel vergaan![]()
Veder niks te klagen.
Ze gaan hier tot 55 kilo, niet dat ik die gebruik. Maar ik gebruik wel steeds vaker dumbells tussen 30 en 40 kilo. In de sportschool in Nederland gaan ze maar tot 30 kilo. Dan ben ik daar dus eigenlijk wel klaar nu. Ik zal inventief met bv de barbell moeten worden, of naar een andere gym, maar dan moet ik ineens nogal veel gaan autorijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:
Veder niks te klagen.
Ik haal op een goede dag net 27,5 kilo dumbells voor schouderpress.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef kevin_ het volgende:
Gekte, ik doe mijn echte sets shoulder press met 16kg. Dips kan ik dan weer wel 12+ keer.
Zittend inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef Jajong het volgende:
Doe je die dan staand ofzo? Of zittend met je rug tegen een bankie?
Dan lopen mijn schouders nogal wat voor op de rest i guess.. Want volgens mij ben jij veel sterker over 't algemeen dan ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |