Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.
Gaat om kracht he, niet de vecht skillsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.
nu komt het geweld wel vaak van links...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills
Je gaat alleen maar van jezelf uit. Jij alleen bent nog geen 0,001% van de statistieken uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links. En sowieso, zeggen dat effort = reward gelijk staat aan 'rechts zijn' is ontzettend kortzichtig.
Alsof je als je SP stemt vindt dat iedereen alles maar gratis moet krijgen. Je reinste onzin.
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.
Voortschrijdende wetenschap.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
En die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.quote:The researchers looked at the political attitudes of actors in Hollywood and found those who played action stars were more likely to support military action by the US overseas.
Ik relateer kracht aan wie zou winnen in een gevecht. 250kg benchen is in mijn ogen nutteloos als je het nergens op kan toepassen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills
Achja, het is een Ajacied he.. die zijn nogal arrogant.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje
Ga iemand anders proberen te trollen please.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje
Dat komt doordat je te lam bent geweest om zelf te zoeken naar de wetenschappelijke bron. Die staat er echt in.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Jajong het volgende:
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.
En die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.
Michielos on roids...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
ik lees nu al 3 of 4 posts achter elkaar over hoe je iedereen binnen 3 tellen in elkaar trapt, serieus dit is geen kung fu topic
michielos flashbacks
Daarnaast zitten al die action movie stars ook allemaal aan de saus.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen altijd rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.
Wederom lees je niet of verkeerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Er staat een link naar een artikel die je moet kopen voor 35euro. That's it. En ja de achterliggende onderzoeken zijn misschien geen broscience, maar de domme conclusies die veel mensen er uit halen; DAT is broscience.
Het ontdekken van correlaties met mogelijk causaal verband is onderdeel van wetenschappelijk onderzoek.quote:En dan nog iets, dat er onderzoek naar is gedaan, en dat er iets is gepubliceerd betekent niet dat het daadwerkelijk enige wetenschappelijke waarde heeft. Roos Vonk, anyone?
Nogmaals:quote:Heb een beetje het idee dat jij elk artikel blind gelooft ofzo.
De rest heeft gewoon een vriendelijke discussie met inhoudelijke argumenten waarom de correlatie wel of geen causaal verband zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent hier de enige die het zo wild zwart/wit als vaste conclusie wil zien.
natuurlijk is het een bullshit artikel, maak je niet druk manquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat volgens dat artikel omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen voornamelijk rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.
Of mensen die bodybuilden correleren deels met een lage waardering van collectiviteit (samenzijn), mensen die voetballen zullen dit waarschijnlijk wel hebben. Mensen die 'niet veel hebben' met andere mensen stemmen vaker rechts.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Ja ik reageer te fel daar heb je gelijk in. Dat doet tijdens debatten etc. ook vaak afbreuk aan wat ik nou eigenlijk wil zeggen. Heb nu al zin om mn thesis te gaan verdedigen over een aantal jaar. Dan ga ik wsl. schreeuwen als die commisie commentaar heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je hebt kritiek op journalistiek. Die deel ik vaak met je mee.Maar in je opvliegendheid neem je met enkele rake ad hominems ook een boel andere zaken mee die gewoon niet ter zake deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |