Dat werkt bij mij niet altijd. Ik luisterde net Aloe Blacc, dan ga je niet zo hard.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gewoon mooi op het ritme of de beat van de muziek stappen zettenLekker hypnotiserend.
Smoesjes dus...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zijn een hoop hardlopers die dat hebben.
Op het strand in zacht zand lukt het trouwens wel, maar dat mag niemand weten. Straks komt iemand op het idiote idee me te laten rennen. Dan liever een autoped van panzer.
Gewoon house.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet altijd. Ik luisterde net Aloe Blacc, dan ga je niet zo hard.
En soms luister ik Skrillex. Dat werkt ook niet want dan kan je geen tempo aanhouden dan lijk je net eeen auto met een vrouw die niet kan schakelen.
Nicequote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
En soms luister ik Skrillex. Dat werkt ook niet want dan kan je geen tempo aanhouden dan lijk je net eeen auto met een vrouw die niet kan schakelen.
Rammsteinquote:
Het is in ieder geval een hover handquote:Op donderdag 12 april 2012 00:14 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand een foutje in de fotoshop ? de schaduwen bij de vinger kloppen iig
Vasten met je donder.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:17 schreef Toverbal0 het volgende:
kut! beleg voor op brood vergeten! zit nu al op werk tot 3 uur.. heb alleen 2 bananen.
Ik zet deze altijd aan voordat ik ga beginnen:quote:Op donderdag 12 april 2012 06:01 schreef star_gazer het volgende:
Boom! Als dit geen inspiratie geeft, weet ik het ook niet meer.
In plakjes snijden en elk kwartier een plakje onder je tong leggenquote:Op donderdag 12 april 2012 07:17 schreef Toverbal0 het volgende:
kut! beleg voor op brood vergeten! zit nu al op werk tot 3 uur.. heb alleen 2 bananen.
ja dat is niet echt de bedoeling, vroeger kon ik nog wel een halve dag door op het ontbijt, maar sinds ik er tegenwoordig om de 2 uur wat in gooi, verwacht mn lichaam dat nu ook!quote:
haha ja ik baalde ook flink.. maar heb inderdaad wat beleg gekocht in de kantine, ze vond het maar raar dat ik 10 plakken kaas wilde.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In plakjes snijden en elk kwartier een plakje onder je tong leggen![]()
Nee geintje.
Sterkte, want ik zou echt een verziekte dag hebben.
Kun je niet ergens wat kopen dan?
IF FTW! Moeiteloos 16 uur zonder voedsel.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:31 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ja dat is niet echt de bedoeling, vroeger kon ik nog wel een halve dag door op het ontbijt, maar sinds ik er tegenwoordig om de 2 uur wat in gooi, verwacht mn lichaam dat nu ook!
[..]
haha ja ik baalde ook flink.. maar heb inderdaad wat beleg gekocht in de kantine, ze vond het maar raar dat ik 10 plakken kaas wilde.
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind rennen ook gewoon niet leuk, waar heb je je gedachten bij? Bij KT denk ik RAAAWRR IK BEN EEN MONSTER IK KAN DIE SHIT WANT DAT DOEN MONSTERS RAAAWWRR, bij hardlopen denk ik 'ja hoelang duurt dit nog, gebeurt er nog wat spannends'. Altijd al gehad.
Dit maandag gedaan, behalve boomstammen gooien, dat ging me te ver. maar dat vind ik ook veel leuker dan hardlopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!
Ja die stria is verraderlijk, komt achteraf pas.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Trouwens #HOEDAN
Heel mijn bulkperiode geen striae gehad. 2 weekjes in de cut en ineens krijg ik stretchmarks op mijn schouders. Hoe kan dat
Kijk, dit klinkt al een stuk leuker. Bedankt voor de tip brah! Survivalrunnen doen ze ook hier in NL, dat lijkt me ook hard. Of gewoon 's nachts militair oefenterrein op en over de stormbaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.
Rugtassie om, 5 kg stenen erin en sjouwen maar. Bult op, bult af even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:53 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Dit maandag gedaan, behalve boomstammen gooien, dat ging me te ver. maar dat vind ik ook veel leuker dan hardlopen.
- Makkelijker om een bepaald (laag) kcal-target te halen op een dag, omdat je feeding window klein is. Minder handig voor als je boven maintenance eet.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?
Check anders even: www.leangains.comquote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?
Uit het boek eat-stop-eat:quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Dat ziet er uit als kampbewoners met wat spieren in mijn ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leangains.com/(...)ains+%28Leangains%29
Ik ietsjes hoger, ~12 - 14%. maar waarbij je nog wel definitie ziet.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind bf% tussen 8-10% het mooist bij gespierde mannen. Die gasten hierboven claimen op 6-8% te zitten.
Ja en Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me niet
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me niet
quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja en Ja.
http://lmgtfy.com/?q=hiit+treadmill
lol. Maar nee ik doe het liever na mn workout gewoon, dus kan ik mooi de loopband hitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!
Volgens mij snap je het concept van HIIT dan niet. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.
Maar je begrijpt dat het feit dat het op google staat niet betekent dat het per se kan he? Sommige linkjes zeggen van wel en op de andere staat van niet.
Dit is gewoon interval training dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.
Ik heb het zelf met dit schema opgebouwd: http://www.bodybuilding.c(...)burning-program.html
Als ik daar nee op zeg, ben ik dan ineens een slappe vaatdoek?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?
Wel een beetje tendentieus artikel, en ik denk dat het ook niet zo zeer agressie zou zijn die de rechtse stemkeuze verklaart maar meer dat men hard heeft moeten werken om zo'n fysiek te krijgen. Die mensen hebben een heleboel moeten doen om op dat niveau te komen, iets waar ze zelf verantwoordelijkheid voor hebben genomen, en zullen dus eerder voor een ideologie gaan waar eigen verantwoordelijkheid voorop staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.quote:
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Ja en Mark Rutte en Rutger van Castricum benchen wel 150kg wou je zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef 16meter het volgende:
die linkse tjappies zijn meestal wel pussy (niet in de zin van fighting skills of agressie, maar wel qua fysiek/kracht) dus ik geloof het wel
Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominemquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.
Gaat om kracht he, niet de vecht skillsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Jajong het volgende:
Ik stem SP en ik sla iedereen in dit topic binnen een minuut kapot, gegarandeerd. Ergo; SP stemmers zijn het sterkst.
nu komt het geweld wel vaak van links...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills
Je gaat alleen maar van jezelf uit. Jij alleen bent nog geen 0,001% van de statistieken uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.
Ik heb harder moeten vechten voor alles wat ik heb bereikt in mn leven dan de gemiddelde mens. Op sociaal, sportief en financieel gebied. En ik ben toch overwegend links. En sowieso, zeggen dat effort = reward gelijk staat aan 'rechts zijn' is ontzettend kortzichtig.
Alsof je als je SP stemt vindt dat iedereen alles maar gratis moet krijgen. Je reinste onzin.
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent n=1, die metastudie is n = heel veel waardoor je een potentiele correlatie vindt. Dan ga je een hypothese bouwen voor de causatie, en doet vervolgonderzoek om die te onderbouwen of verwerpen.
Voortschrijdende wetenschap.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
En die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.quote:The researchers looked at the political attitudes of actors in Hollywood and found those who played action stars were more likely to support military action by the US overseas.
Ik relateer kracht aan wie zou winnen in een gevecht. 250kg benchen is in mijn ogen nutteloos als je het nergens op kan toepassen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
Gaat om kracht he, niet de vecht skills
Achja, het is een Ajacied he.. die zijn nogal arrogant.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje
Ga iemand anders proberen te trollen please.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
dit is geen MMA topic mattie het gaat hier alleen maar om het plaatje
Dat komt doordat je te lam bent geweest om zelf te zoeken naar de wetenschappelijke bron. Die staat er echt in.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Jajong het volgende:
Dat artikel is gebaseerd op Hollywood acteurs. Get real. Heeft niks met wetenschap te maken.
En die laatste zin is maar om aan te geven hoe dom het artikel is. Ik zie nergens cijfers of bronnen.
Michielos on roids...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef 16meter het volgende:
ik lees nu al 3 of 4 posts achter elkaar over hoe je iedereen binnen 3 tellen in elkaar trapt, serieus dit is geen kung fu topic
michielos flashbacks
Daarnaast zitten al die action movie stars ook allemaal aan de saus.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen altijd rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.
Wederom lees je niet of verkeerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Jajong het volgende:
Er staat een link naar een artikel die je moet kopen voor 35euro. That's it. En ja de achterliggende onderzoeken zijn misschien geen broscience, maar de domme conclusies die veel mensen er uit halen; DAT is broscience.
Het ontdekken van correlaties met mogelijk causaal verband is onderdeel van wetenschappelijk onderzoek.quote:En dan nog iets, dat er onderzoek naar is gedaan, en dat er iets is gepubliceerd betekent niet dat het daadwerkelijk enige wetenschappelijke waarde heeft. Roos Vonk, anyone?
Nogmaals:quote:Heb een beetje het idee dat jij elk artikel blind gelooft ofzo.
De rest heeft gewoon een vriendelijke discussie met inhoudelijke argumenten waarom de correlatie wel of geen causaal verband zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent hier de enige die het zo wild zwart/wit als vaste conclusie wil zien.
natuurlijk is het een bullshit artikel, maak je niet druk manquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Jajong het volgende:
Het gaat er mij om dat volgens dat artikel omdat de meeste 'action movie stars' rechts zijn, dat daarom sterke mannen voornamelijk rechts zijn. Dat is klinkklare bullshit.
Of mensen die bodybuilden correleren deels met een lage waardering van collectiviteit (samenzijn), mensen die voetballen zullen dit waarschijnlijk wel hebben. Mensen die 'niet veel hebben' met andere mensen stemmen vaker rechts.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Ja ik reageer te fel daar heb je gelijk in. Dat doet tijdens debatten etc. ook vaak afbreuk aan wat ik nou eigenlijk wil zeggen. Heb nu al zin om mn thesis te gaan verdedigen over een aantal jaar. Dan ga ik wsl. schreeuwen als die commisie commentaar heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je hebt kritiek op journalistiek. Die deel ik vaak met je mee.Maar in je opvliegendheid neem je met enkele rake ad hominems ook een boel andere zaken mee die gewoon niet ter zake deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |