Uit het boek eat-stop-eat:quote:Op donderdag 12 april 2012 08:41 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waar dat IF voor dient? Ik hoor het woord steeds vaker vallen en weet ruwweg wat het is, maar ik kan me niet voorstellen waarvoor het nuttig is. Waar gebruiken jullie het voor en waarom? Hoe werkt het?
Dat ziet er uit als kampbewoners met wat spieren in mijn ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leangains.com/(...)ains+%28Leangains%29
Ik ietsjes hoger, ~12 - 14%. maar waarbij je nog wel definitie ziet.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind bf% tussen 8-10% het mooist bij gespierde mannen. Die gasten hierboven claimen op 6-8% te zitten.
Ja en Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me niet
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef Lakitu het volgende:
Iemand hier die HIIT doet? Aware me, kan dat ook gewoon op een loopband? Google helpt me niet
quote:Op donderdag 12 april 2012 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga het bos in. Stukkie hardlopen, pushups, pull ups, boomstam gooien en weer doorgaan. Ffffuuuuaaaaaaarrrrkkkkkkk!!!
Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ga regelmatig met een maatje van me die militair is. Na 3 kwartier kun je me opvegen. Wel lekker voor de condititie.
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja en Ja.
http://lmgtfy.com/?q=hiit+treadmill
lol. Maar nee ik doe het liever na mn workout gewoon, dus kan ik mooi de loopband hitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ga gewoon lekker naar buiten, zoals deze baas hier!
Volgens mij snap je het concept van HIIT dan niet. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke thanks en thanks, even uitzoeken hoe dan.
Maar je begrijpt dat het feit dat het op google staat niet betekent dat het per se kan he? Sommige linkjes zeggen van wel en op de andere staat van niet.
Dit is gewoon interval training dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
. Gewoon simpelweg bijv. 30 seconde keihard rennen op de loopband, dan 60 seconde langzamer, dan weer 30 seconde rennen, 60 sec langzamer etc etc etc. Je kunt het zelfs met touwtjespringen doen, op de fiets, op de crosstrainer enz.
Ik heb het zelf met dit schema opgebouwd: http://www.bodybuilding.c(...)burning-program.html
Als ik daar nee op zeg, ben ik dan ineens een slappe vaatdoek?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?
Wel een beetje tendentieus artikel, en ik denk dat het ook niet zo zeer agressie zou zijn die de rechtse stemkeuze verklaart maar meer dat men hard heeft moeten werken om zo'n fysiek te krijgen. Die mensen hebben een heleboel moeten doen om op dat niveau te komen, iets waar ze zelf verantwoordelijkheid voor hebben genomen, en zullen dus eerder voor een ideologie gaan waar eigen verantwoordelijkheid voorop staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef seto het volgende:
Strong men more likely to vote Conservative
Kern van waarheid?
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.quote:
Dat je het kan onderbouwen betekent niet dat het ook waar is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. Het is waar wat Sean zegt, mensen die hard hebben moeten vechten voor hun eigen 'ding', wat dat 'ding' dan ook moge zijn, zijn meer rechts georienteerd. Voor zover dat voor jezelf vechten en dat van een ander ook verwachten een rechts denkbeeld is dan uiteraard.
Ja en Mark Rutte en Rutger van Castricum benchen wel 150kg wou je zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef 16meter het volgende:
die linkse tjappies zijn meestal wel pussy (niet in de zin van fighting skills of agressie, maar wel qua fysiek/kracht) dus ik geloof het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |