Niet doorhebben dat ik chargeerde om een punt te maken, je bent niet de eerste die te dom is om dat door te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Maar jij klapt toch iedereen in dit topic binnen 1 min kapot?
Ik ben jaloers op jouw gym want als ik borst wil trainen moet ik dat dus ook met 32kilo doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij mij net nieuwe set dumbells gekregen, gaat tot de 55 volgens mij. Superfijn. Ik vandaag ook db shoulderpress met 32kgs, volgende week 34
Ow, geen idee eigenlijk. Ik heb dan vaak al wel een andere press gedaan, wat ten koste van m´n dumbell press gaat, maar ik geloof nooit dat ik de 30 kilo haal. Ook niet als eerste oefening. Ik zal het volgende week eens proberen als ik er aan denk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan lopen mijn schouders nogal wat voor op de rest i guess.. Want volgens mij ben jij veel sterker over 't algemeen dan ik.
Dat is wel matig man. Ja mijn gym is vrij awesome. 2 powerracks. Dumbells tot 55 kilo en van de meeste ook nog 2 verschillende soorten. minstens 10 bankjes. stuk of 2 van de cablestations. Ook minstens 10 Olympische barbells.. Smith Machine, en ook nog es een hoop machines mocht je dat willen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw gym want als ik borst wil trainen moet ik dat dus ook met 32kilo doen.
Niet doorhebben dat het een onzin post was en meteen weer met beledigingen gaan smijten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik chargeerde om een punt te maken, je bent niet de eerste die te dom is om dat door te hebben.
Ahja dat kan ook uitmaken inderdaad, ik begin mn schouderdag met DB press. En daarna Clean & Jerks voor 45kg volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, geen idee eigenlijk. Ik heb dan vaak al wel een andere press gedaan, wat ten koste van m´n dumbell press gaat, maar ik geloof nooit dat ik de 30 kilo haal. Ook niet als eerste oefening. Ik zal het volgende week eens proberen als ik er aan denk.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker getraind.. al lagen die dumbbells allemaal door elkaargoffedomme heulemaal moeten zoeken. Kleine moeite om ze terug te leggen waar ze horen/je ze gepakt heb..
Wij hebben zo'n vet passief-agressieve kerel die de hele dag meer bezig is met alles recht te leggen en terug te zetten dan met zelf trainen. Complete autist. En dan heb ik 't niet over DB's terug leggen die op de grond leggen maar nee echt alles op volgorde van groot naar klein en op kleurcode en weet ik veel. Heel apart, maar wel handig want weet alles te vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker getraind.. al lagen die dumbbells allemaal door elkaargoffedomme heulemaal moeten zoeken. Kleine moeite om ze terug te leggen waar ze horen/je ze gepakt heb..
Hahahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Doen jullie dit ook? Sommige machines doe ik soms omdat ze best fijn zijn, andere omdat ik ze belachelijk vind.![]()
Er is bij ons een pec dec, maar dan met van die losse armen. Daarop gaat het gewicht tot 100 kilo. Die vind ik wel fijn om af en toe te doen. En dan is er een tricep machine waar je in gaat zitten, ellenbogen op het bankje en dan druk je het gewicht naar voren. Die gaat tot 70 kilo.
Nou is mijn spel om dat soort machines te ´verslaan´.![]()
Op de pec dec heb ik al 6x 100 kilo gedrukt, maar ik heb pas gewonnen als ik 8 reps van 100 met ferfecte form kan. Ben er bijna dus.![]()
Op die tricep machine kom ik nu net tot 8x 50 kilo, die moet ik dus nog wat harder aanpakken.![]()
Je moet wat he als je alleen traint.
Dat is altijd zo´n vreselijke teringzooi hier. En dan zijn er ook nog twee verschillende zalen waarbij mensen soms 1 dumbell meenemen waarvan er maar 1 setje is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
ze zouden eigenlijk een kleurtje moeten hebben ipv nrsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Pec Deck verzuur ik zo snel opquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Doen jullie dit ook? Sommige machines doe ik soms omdat ze best fijn zijn, andere omdat ik ze belachelijk vind.![]()
Er is bij ons een pec dec, maar dan met van die losse armen. Daarop gaat het gewicht tot 100 kilo. Die vind ik wel fijn om af en toe te doen. En dan is er een tricep machine waar je in gaat zitten, ellenbogen op het bankje en dan druk je het gewicht naar voren. Die gaat tot 70 kilo.
Op de pec dec heb ik al 6x 100 kilo gedrukt, maar ik heb pas gewonnen als ik 8 reps van 100 met ferfecte form kan. Ben er bijna dus.![]()
Op die tricep machine kom ik nu net tot 8x 50 kilo, die moet ik dus nog wat harder aanpakken.![]()
Ik stoor me er wel degelijk aan maar ik ga ze niet allemaal recht leggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n vet passief-agressieve kerel die de hele dag meer bezig is met alles recht te leggen en terug te zetten dan met zelf trainen. Complete autist. En dan heb ik 't niet over DB's terug leggen die op de grond leggen maar nee echt alles op volgorde van groot naar klein en op kleurcode en weet ik veel. Heel apart, maar wel handig want weet alles te vinden
Want nummers en de grote van dumbells op een rij leggen is te moeilijk voor de gemiddelde mens?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk een kleurtje moeten hebben ipv nrs
van een gym afgekickt omdat ik dumbells en schijven op het blok deed neerleggenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Heb je geen last van je schouder bij een normale bench press dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
Pec Dec kan ik ook niet, aan mn linkerschouder geopereerd 2 jaar terug en dat is nou net de beweging die zon beetje als enige nog steeds voor geen meter wil.. Dinsdag weer naar fysio LoL.
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je geen last van je schouder bij een normale bench press dan?
Dat was mijn mijn volgende vraag, hoe gaat dat dan met BJJquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggen.
Deze beweging zeg maar:
http://www.ehow.com/video(...)ricana-shoulder.html
Gaat in principe wel, maar bij sommige dingen tik ik sneller af dan gemiddeld jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was mijn mijn volgende vraag, hoe gaat dat dan met BJJ
3 maanden AAS en HGH, ben je daar ook weer vanafquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
Pec Dec kan ik ook niet, aan mn linkerschouder geopereerd 2 jaar terug en dat is nou net de beweging die zon beetje als enige nog steeds voor geen meter wil.. Dinsdag weer naar fysio LoL.
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
3 maanden AAS en HGH, ben je daar ook weer vanaf
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Waaghals het volgende:
Panzermaus
Door belgische hormonenmaffia geleverde steak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |