Ik zie het verschil wel. Armen voor je uit of omhoog. Dat maakt een redelijk verschil in je schouders.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, het gaat mis zodra mijn schouder precies in die hoek van een Pec Deck komt. Schoulder Press gaat nog omdat je dan nog een klein beetje "vooruit" duwt maar bij Pec Deck komt er kracht op van voren zeg maar.. Beetje moeilijk uit te leggen.
Deze beweging zeg maar:
http://www.ehow.com/video(...)ricana-shoulder.html
Leuk als je een vriendin hebt ook zo'n deca dick... Maanden herstel heb je van die troep.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.
Ik kan wel wat missenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Leuk als je een vriendin hebt ook zo'n deca dick... Maanden herstel heb je van die troep.
Met trenbolone had ik er ook last van. Vreselijk lange nasleep.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan wel wat missen. Maar nee dat is ook een grote reden waarom ik 't destijds heb afgewezen.
Ik zou het persoonlijk niet doen; tenzij ze met iets veiligs komen ofc. Ik zou geen risico willen nemen dat je de bh van je vriendin moet lenen hehe.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb er serieus wel over gedacht om wat deca te poppen hoor.
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen; tenzij ze met iets veiligs komen ofc. Ik zou geen risico willen nemen dat je de bh van je vriendin moet lenen hehe.
Sowieso, mensen merken wel als je aan de roids gaat en kijken je dan ook ineens anders aan.
Ik hoor anders genoeg die aan de juice roepen dat ze natural zijn dus het kan best. En daarnaast, als jij ooit stopt met trainen of na je kuur weer zonder juice kilo's pakt zijn die kilo's echt wel natural.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.
Hij wordt er niet kleiner van hoor, je krijgt hem niet meer omhoog is meer het probleem.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan wel wat missen. Maar nee dat is ook een grote reden waarom ik 't destijds heb afgewezen.
Het gaat me ook niet zozeer om de chemie, maar meer gevoelsmatig. Je zult vast wel naar een x aantal weken geen molecuul meer kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor anders genoeg die aan de juice roepen dat ze natural zijn dus het kan best. En daarnaast, als jij ooit stopt met trainen of na je kuur weer zonder juice kilo's pakt zijn die kilo's echt wel natural.
Toen ik een half jaar gestopt was en weer begon beschouwde ik mezelf natural.
Daar zijn ook weer pillen voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hij wordt er niet kleiner van hoor, je krijgt hem niet meer omhoog is meer het probleem.
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat muscle memory echt bestaat. Heb persoonlijk wel gemerkt dat wanneer je weer begint met trainen je heel snel weer op je oude niveau zit maar dat kun je misschien ook toeschrijven aan het feit dat je qua voeding en training over veel kennis beschikt wat je voorheen niet had.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Muscle memory zou het dan wat minder natural maken
Ik vind dat als je aan je plafond zit en je geen progressie meer boekt met een ander trainingsroutine en voeding dat roids de volgende logische stap zijn als je serieus met je sport bezig bent. Heb wel een hekel aan mensen die na 4 weken trainen al gaan juicen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet zozeer om de chemie, maar meer gevoelsmatig. Je zult vast wel naar een x aantal weken geen molecuul meer kunnen vinden.
Maar je hebt ergens wel gelijk. Niks mis met roids, maar denk dat veel mensen moreel bezwaard zijn.
Is wel bewezen hoor, Bruusgaard et al. hebben veel werk gedaan op dat vlak, moet je maar eens opzoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat muscle memory echt bestaat. Heb persoonlijk wel gemerkt dat wanneer je weer begint met trainen je heel snel weer op je oude niveau zit maar dat kun je misschien ook toeschrijven aan het feit dat je qua voeding en training over veel kennis beschikt wat je voorheen niet had.
AAS zou ik ten sterkste afraden voor herstel van een blessure.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Jajong het volgende:
Enige reden voor mij om te gebruiken zou voor herstel van een blessure te zijn.
Je wordt sneller sterker, mede dankzij de verhoogde eiwitsynthese, maar je pezen en ligamenten blijven achter. Sterker nog, AAS verlagen collageen aanmaak (vooral het type wat je wilt hebben voor je pezen).quote:
Wel goeie gains gemaakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met trenbolone had ik er ook last van. Vreselijk lange nasleep.
Brouwer Noten/Zuidvruchten BV is een echt Hollandsch bedrijf.quote:
Idd obliquesquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
Begin nu al zichtbaar vet kwijt te raken op mijn obliques, die hebben toch wat meer massa dan ik dacht.Vind dikke obliques zelf minder mooi, jullie?
in de VS krijg je meestal AAS en HGH voorgeschreven om beter te herstellen van blessures, je loopt er iig geen 2 jaar mee rond.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niks mis met roids, vind ik persoonlijk. Voel mezelf altijd wel moreel bezwaard want je kunt nooit meer zeggen dat je natural bent. Dat is eigenlijk de voornaamste reden voor mij om het niet te doen.
Er is niets mis met machines.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Snakey het volgende:
Doen jullie dit ook? Sommige machines doe ik soms omdat ze best fijn zijn, andere omdat ik ze belachelijk vind.![]()
Er is bij ons een pec dec, maar dan met van die losse armen. Daarop gaat het gewicht tot 100 kilo. Die vind ik wel fijn om af en toe te doen. En dan is er een tricep machine waar je in gaat zitten, ellenbogen op het bankje en dan druk je het gewicht naar voren. Die gaat tot 70 kilo.
Nou is mijn spel om dat soort machines te ´verslaan´.![]()
Op de pec dec heb ik al 6x 100 kilo gedrukt, maar ik heb pas gewonnen als ik 8 reps van 100 met ferfecte form kan. Ben er bijna dus.![]()
Op die tricep machine kom ik nu net tot 8x 50 kilo, die moet ik dus nog wat harder aanpakken.![]()
Je moet wat he als je alleen traint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |