SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Nee, geen advies geven. Gew pesten en nog meer onzeker maken als je zelf shredded bentquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook nog gelezen.Gewoon geen moeite meer in steken, zinkend schip. Gewoon shredded worden en ze advies geven wanneer ze erom vragen.
![]()
![]()
Benen trainen is toch het stokpaardje van bodybuilders om af te geven op andere sporters. Vlak voor een belangrijk evenement of 'in-season' is krachttraining an sich niet altijd aan te raden behalve op maintenance niveau.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat is het koud buiten, toch nog 12x200m interval gedaan.En dat met 36 cm biceps.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Kroc het volgende:
[..]
dat is aardig veel voor interval, maar jij bent ook iets van 200kg @ 4% BF met een 580kg deadlift las ik in andere topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
En dat met 36 cm biceps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit.
![]()
Uiteraard heb ik het met minder gewicht gedaanquote:Goedzo man, mooi zo doorgaan. Desnoods gewoon even terugstappen naar minder gewicht om er goed aan te kunnen wennen.![]()
Hopelijk weer snel opbouwen.![]()
hehehe herkenbaar... op het werk ook een paar van die huisvrouwtjes... dan komen ze aan met van die opmerkingen van goh jij bent ook veel afgevallen en zulks en dan de vraag hoe ik dat voor elkaar krijg. als je dan begint over voeding dan krijg je van die opmerkingen van "ja, maar dat is echt niet normaal hoor" en "daar ga ik echt niet aan beginnen"quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was 2 dagen geband omdat ik goede tips gaf in LIF. Ze zagen het als trollen.
ik doe er de moeite niet meer voor. laat ze maar lekker sonja bakkeren zonder te sporten en 1-2 keer per week taart wegsnaaien op het werk en thuis aan de chips / wijn xDna na na na na na na Badjasman!![]()
Woord omhoog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehehe herkenbaar... op het werk ook een paar van die huisvrouwtjes... dan komen ze aan met van die opmerkingen van goh jij bent ook veel afgevallen en zulks en dan de vraag hoe ik dat voor elkaar krijg. als je dan begint over voeding dan krijg je van die opmerkingen van "ja, maar dat is echt niet normaal hoor" en "daar ga ik echt niet aan beginnen"
ik doe er de moeite niet meer voor. laat ze maar lekker sonja bakkeren zonder te sporten en 1-2 keer per week taart wegsnaaien op het werk en thuis aan de chips / wijn xD
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn' en 'er is iets mis met mijn stofwisseling'. Optyfen met die onzin. Gewoon je vreten op orde brengen en van je luie reet afkomen, dan val je gegarandeerd af,"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nog steeds Bondi Beach?quote:Op woensdag 16 november 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Woord omhoog.
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn' en 'er is iets mis met mijn stofwisseling'. Optyfen met die onzin. Gewoon je vreten op orde brengen en van je luie reet afkomen, dan val je gegarandeerd af,If not now, then when.![]()
Niet dat je er niets aan kunt doen, maar je kan best prima meer de aanleg hebben voor een stevige bouw en wat sneller mollig. Als ik kijk naar het verschil tussen mij en mijn broertje, ik heb de bouw van mijn moeder, mijn broertje van mijn vader. Mijn broertje leeft op snoep en is smal zoals mijn vader, ik daarintegen moet veel meer moeite doen op zo smal te worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn'
Ik heb trouwens de laatste tijd steeds meer 'last' van knikkende knieen, echt zeer doet het niet maar meer vervelend... Beetje mee oppassen denk ik.![]()
![]()
Ik weet heus wel dat er ecto / endo / meso is, maar ik doel meer op die zeikwijven (sorry dames, het zijn toch meestal de vrouwen die dit doen) die onder het genot van een taartpunt alles afschuiven op de genen. "Tja, trage stofwisseling he...". Muil houwen, beter vreten en trainen, trut.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Niet dat je er niets aan kunt doen, maar je kan best prima meer de aanleg hebben voor een stevige bouw en wat sneller mollig. Als ik kijk naar het verschil tussen mij en mijn broertje, ik heb de bouw van mijn moeder, mijn broertje van mijn vader. Mijn broertje leeft op snoep en is smal zoals mijn vader, ik daarintegen moet veel meer moeite doen op zo smal te worden.
Ik heb trouwens de laatste tijd steeds meer 'last' van knikkende knieen, echt zeer doet het niet maar meer vervelend... Beetje mee oppassen denk ik."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vanaf zaterdag pas. Vandaag de sleutels binnen van het nieuwe appartementquote:Toch jammer dat ik deze zomer moet doorbulken; zit helaas niets anders op als je pas een paar maanden bezig bent.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vandaag weer lowbar squat gedaan. Loop toch tegen één probleempje aan, wat wellicht door een verkeerde grip komt; er komt echt enorm veel spanning op mijn polsen te staan. Volgens mij komt dit omdat je eigenlijk een duimloze grip moet houden, maar dat voelt toch redelijk gevaarlijk aan. Heb helaas relatief kleine handen en altijd een zwaar bezwete (en dus erg glibberige) rug, dus ben bang dat de stang bij onvoldoende grip van m'n rug afdondert (zelfs met samengeknepen schouders). Iemand met suggesties?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Haal je informatie dan ook van de bron.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:59 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag weer lowbar squat gedaan. Loop toch tegen één probleempje aan, wat wellicht door een verkeerde grip komt; er komt echt enorm veel spanning op mijn polsen te staan. Volgens mij komt dit omdat je eigenlijk een duimloze grip moet houden, maar dat voelt toch redelijk gevaarlijk aan. Heb helaas relatief kleine handen en altijd een zwaar bezwete (en dus erg glibberige) rug, dus ben bang dat de stang bij onvoldoende grip van m'n rug afdondert (zelfs met samengeknepen schouders). Iemand met suggesties?![]()
http://startingstrength.c(...)e_squat_bar_positionwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Hiit smorgens zou het meest ideale zijn, vraag me alleen af of dat echt 5x pw moet of op niet traindagenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Ga gewoon onder je onderhoud eten, doe HIIT na je krachttraining, en voila.![]()
ligt eraan hoe intensief je interval trainingen zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hiit smorgens zou het meest ideale zijn, vraag me alleen af of dat echt 5x pw moet of op niet traindagen
burpee intervals voor 20 minuten is wat anders dan crosstrainer intervals voor 20 minuten
[ Bericht 8% gewijzigd door Kroc op 16-11-2011 14:31:02 ]![]()
Gewoon buiten sprintenbegin 30 sec sprint 60 rust 15 minutenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
ligt eraan hoe intensief je interval trainingen zijn
burpee intervals voor 20 minuten is wat anders dan crosstrainer intervals voor 20 minuten![]()
Netjes man, echt vet. Keek altijd dat programma van die gasten die mensen redden uit zee daar op Bondi, goeie omgeving wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag pas. Vandaag de sleutels binnen van het nieuwe appartementToch jammer dat ik deze zomer moet doorbulken; zit helaas niets anders op als je pas een paar maanden bezig bent.
En volgens mij moet je je duimen juist wel gebruiken bij de low bar squat?If not now, then when.![]()
Nee, je rug moet het gewicht dragen, je hebt je handen puur daar zodat je kan knijpen en spanning op je lichaam hebt, plus balanceren wanneer nodig.Een duimloze grip zorgt ervoor dat je het afleert om het gewicht op je polsen / handen te laten rusten.
Inderdaad even Rippetoad zijn filmpje checken. In dat low-bar artikel op StrongLifts.com staat ook zoiets.![]()
![]()
Letterlijke tekst van Quaker Cruesli Balans:
"Een volle kom Cruesli Balans (30gr) bevat 40% minder kcal dan een volle kom van andere krokante muesli's( 45 gr)"
En nog steeds 21 gram suiker per 100 gram.
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja mooi he, dat supermarktvoedselquote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef fathank het volgende:
Letterlijke tekst van Quaker Cruesli Balans:
"Een volle kom Cruesli Balans (30gr) bevat 40% minder kcal dan een volle kom van andere krokante muesli's( 45 gr)"
En nog steeds 21 gram suiker per 100 gram.
.
En 30 gram andere krokante muesli bevat 33% minder kcal dan 45 gram dezelfde andere krokante muesli
Confidence through competence![]()
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?![]()
SS's kern is squat, deadlift en bench press. Dus je voegt oefeningen toe voor lichaamsdelen die minder actief zijn met die drie oefeningen, zoals je bovenrug bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?Confidence through competence![]()
Ik heb het boek gelezen van SL 5x5 maar extra oefeningen toevoegen is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?If not now, then when.![]()
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.![]()
cleans? maar dat doet 90% van de SS mensen nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
http://stronglifts.com/th(...)ide-to-power-cleans/
"Power Cleans work your posterior chain hard: calves, hamstrings, glutes & lower back but also upper-back & traps."![]()
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv Barbell Rows)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 5xFailure
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.na na na na na na na Badjasman!![]()
hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv BOR)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.![]()
vind ik een fijnere oefening.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?na na na na na na na Badjasman!![]()
Jij hebt een konttransplantatie voor je kuiten nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
ik mis in het hele plaatje idd wel de kuiten (hoewel die toch al vrij netjes ontwikkeld zijn bij mij daar niet van).misschien dat ik een buikspier oefening ga invullen met calf raises.
enne panzer je mag wel wat van mijn ass hebben hoor (negerinnen zijn jaloers op mijn kont haha)en als dat te makkelijk wordt weight jackets enzulks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier ook fan van inverted rows (en lichaamsgewicht oefeningen)na na na na na na na Badjasman!![]()
Er was dus zo' n gast die zijn benen niet trainde en de reden daarvoor was dat hij niet wilde afvallen enzo. En toen zei ik dan moet je meer eten. Nee want alleen mensen die spuiten eten veel.
Begreep er helemaal niks van.![]()
Voetbal dit dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.![]()
heb je hem een spuit aangeboden?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Er was dus zo' n gast die zijn benen niet trainde en de reden daarvoor was dat hij niet wilde afvallen enzo. En toen zei ik dan moet je meer eten. Nee want alleen mensen die spuiten eten veel.
Begreep er helemaal niks van.na na na na na na na Badjasman!![]()
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je hem een spuit aangeboden?![]()
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.na na na na na na na Badjasman!![]()
Paar keer gebruikt en het bevalt!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?![]()
mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Paar keer gebruikt en het bevalt!
na na na na na na na Badjasman!![]()
Ook weer 2 weekjes bezig nu, maar mijn kracht is echt belabberd (niet dat het al veel was). 3 maanden niks gedaan en alleen maar gezopen in de tussentijd. Mpress had ik 6*50 kg, nu heb ik al moeite met 6*25 kg
. Hopelijk wordt ik snel weer wat sterker.
![]()
Greyskull LP is ook een interessant programma.
In plaats van 3x5, doe je 2x5 een 1 set met zoveel reps als dat je met goede form eruit kan knallen.quote:Monday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Wednesday
Bench/ or Press 2x5, 1x 5+
Weighted Chins 2 x 6-8 (press days, and only if you can do at least 6-8 BW chins)
Deadlift 1x 5+ (with or without power cleans as warmups)
Neck Harness
Friday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Bodyweight Chins are done every day.
5 lb jumps on Squat and Deadlift
2.5lb jumps on pressing movements and curls (when rep ranges are satisfied)
When reps on last set fall below 5, take 10% off of bar and begin process over (on that lift only)we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
TT![]()
Volgende week even een andere sportschool zoeken, trainen heeft op een vrij laag pitje gestaan (en dat is te zien ook, helaas)![]()
![]()
Know that feel brah. De winter is nog lang. We komen groter en harder terug.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
TT![]()
Volgende week even een andere sportschool zoeken, trainen heeft op een vrij laag pitje gestaan (en dat is te zien ook, helaas)
Komende maanden heb ik niks te besteden aan uitgaan etc., dus alleen maar vreten en trainen.![]()
Blij dat ik daar nu ook achter ben. 3x15 one legged calf raises doe ik op dag Bquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Die pak je toch met rows mee?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef 16meter het volgende:
rear delts blijven ook achter met rimpelteenI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Jullie Panzermaus gaat een weekje helemaal rust nemen, ik had al het idee dat er iets was, maar nu is het overduidelijk.Kan niet eens meer pushups doen zonder last van mijn linkerelleboog, zodra ik kracht ga zetten met mijn triceps doet het pijn en 'knakt' het daar, alsof je met een vinger op die pees zit te 'rollen'. Zat met bench op 70 kg maar dat is door de pijn ingezakt. Heb vandaag na 2e set 65 kg de handdoek in de ring gegooid, form is gewoon hetzelfde (laten checken), goed uitgerust en gegeten. Kan niet goed kracht zetten, omdat er iets niet helemaal goed zit daar en het pijn doet. Verdraaid, overstrekt, ik weet het niet, tendonitis lijkt me. Over een weekje maar weer eens een paar pushups proberen.
Benen laat ik ook maar even met rust want mijn kuit speelt ook weer op.
Kan de rust ook wel even gebruiken want druk met studie nu. Verder gewoon boven onderhoud blijven eten lijkt me?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Kan de rust ook wel even gebruiken want druk met studie nu. Verder gewoon boven onderhoud blijven eten lijkt me?![]()
![]()
"Ook de beentjes trainen"
Done.
Nu dood.
Extension
Squat
Hack squat
Hamstring curl
Superset: Extension, squat, walking lunges, squat, walking lunges...
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Zal je zien dat je over een week gewoon sterker bent dan je was Panzer. En eet idd niet te weinig, maar kijk uit dat je niet teveel eet, dan word je als je niet beweegt wel erg vettig![]()
![]()
Ik weet niet of jij ook het Stronglifts 5x5 boek hebt gelezen van Mehdi zelf maar er staat duidelijk in dat extra oefeningen totaal onnodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv Barbell Rows)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.If not now, then when.![]()
isolatie voor de buik snap ik dan nog wel, maar die push-ups voegen toch niks toe?in een week gebeurt er niet zoveelquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Autobandje het volgende:
Zal je zien dat je over een week gewoon sterker bent dan je was Panzer. En eet idd niet te weinig, maar kijk uit dat je niet teveel eet, dan word je als je niet beweegt wel erg vettig![]()
Eh ja was maar een weekje he, dan is dat ook wel weer zoquote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
in een week gebeurt er niet zoveel![]()
![]()
Naja, ik zeg ook niet dat hij het moet doen volgens SL maar het staat er in dus vandaar dat ik het even zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef 16meter het volgende:
isolatie voor de buik snap ik dan nog wel, maar die push-ups voegen toch niks toe?
[..]
in een week gebeurt er niet zoveel
En voor Narrator, je weet dat je A, B, A moet doen en de week erop B, A, B? Just in case.If not now, then when.![]()
Ik kijk het eerst een weekje aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:05 schreef Weissman het volgende:
En een bezoekje aan de huisarts/fysio ?De symptomen zijn vrij duidelijk namelijk, gewoon rust nemen.
Leuk topic in LIF trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef Samson het volgende:
Tja, het is maar wat je wil bereiken, dat opgepompte vind ik niet mooi, zelf ben ik maar 68kg bij 1.80 maar wel met een sixpack en de spieren op de juiste plaatsen. Dus geen type bodybuilder, dat laat ik aan de sjonnies over.![]()
ja ik heb het boek gelezen en weet dat het 3 dagen in de week is. Ik weet ook dat ik afwijk van het originele programma.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik zeg ook niet dat hij het moet doen volgens SL maar het staat er in dus vandaar dat ik het even zeg.
En voor Narrator, je weet dat je A, B, A moet doen en de week erop B, A, B? Just in case.
Ik heb dit schema ook eerder gepost met de vraag of ik er andere oefeningen in zou moeten stoppen dan die ik er nu in heb gedaan. Daar kwam geen reactie op, maar ik zou zeggen schiet er eens op.
Wat ik persoonlijk mis is kuiten in het programma en wellicht de push-ups veranderen in diamond pushups (voor bovenkant borst / triceps).na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk topic in LIF trouwens.
[..]
Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Know that feel brah. De winter is nog lang. We komen groter en harder terug.
Komende maanden heb ik niks te besteden aan uitgaan etc., dus alleen maar vreten en trainen.![]()
Overigens wel even aan dit topic moeten denken vorige week. Ik vertelde aan een jongen uit mijn klas dat ik een andere sportschool ging zoeken, hij vroeg of hij mee mocht. Meteen zei hij: 'Maar ik ga niet mijn eetschema aanpassen enzo hoor, jij wel?' Toen ik vertelde dat ik al een apart eetschema had zei hij: 'maar je drinkt toch zeker geen eiwitshakes?' Waarop ik zei: 'Jawel'. Zijn reactie: 'Maar je bent toch geen bodybuilder?'
![]()
![]()
![]()
Haha Panzermaus, mooie post hoor, deze:En dan die reactiequote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat TS meer geholpen is met praktische tips over hoe hij verantwoord zijn vet kan omzetten in spier.En doe jezelf een lol en praat niet over die anebolen en poedertjes, dit is illegaal en levensgevaarlijk. De politie controleert regelmatig sportscholen, al helemaal in de Randstad. Maar vanachter jullie computers durven jullie wel. Nou, jullie komen jezelf wel tegen. Zielig gewoon hoe jullie dit topic verpesten met vieze bodybuildtips.
Of toch du vader?![]()
Het zijn bijna altijd Chinezen die bijna verzuipen. Ze kunenn vaak niet zwemmen, maar gaan zonder nadenken hup het water in, maar de stroming is echt bizar sterk op sommige dagen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes man, echt vet. Keek altijd dat programma van die gasten die mensen redden uit zee daar op Bondi, goeie omgeving wel.
Mijn nieuwe full-body cardio workout; surfen
-
Het lijkt mij logisch om juist OP onderhoud te gaan eten, maar wel ervoor zorgen dat je je eiwitten binnen krijgt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Kan de rust ook wel even gebruiken want druk met studie nu. Verder gewoon boven onderhoud blijven eten lijkt me?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Roken verneukt je longen. Je uithoudingsvermogen gaat ervan naar de klote, waardoor je minder goede workouts kunt neerzetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:19 schreef boskameel het volgende:
heeft roken net zoveel invloed als alcohol?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Bij anatomieles in de snijzaal in m'n eerste studiejaar dit gezien:quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Roken verneukt je longen. Je uithoudingsvermogen gaat ervan naar de klote, waardoor je minder goede workouts kunt neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel overtuigend op zich.
Naja ik rook, ben ook nog niet van plan om op korte termijn te stoppen maar zeker in de toekomst, voor de zomer.If not now, then when.![]()
Is het vreemd als ik dit gedrag associeer aan mensen die alleen aan afvallen denken als de zomer komt en verder niks aan een gezonde levensstijl doenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik rook, ben ook nog niet van plan om op korte termijn te stoppen maar zeker in de toekomst, voor de zomer.![]()
![]()
Vind je het moeilijk om te stoppen (serieuze vraag) ?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik rook, ben ook nog niet van plan om op korte termijn te stoppen maar zeker in de toekomst, voor de zomer.Confidence through competence![]()
Wat is de minst gore smaak whey? Heb nu al een tijdje 2,5KG cookie dough waarvan geleidelijk 1kg naar binnen is geforceerd. Ik zit nu op een punt waar naar binnen proppen niet meer werkt naar binnen houden lukt ook niet meer. Ik er dus van over mijn nek gegaan en ben er nu wel klaar mee.![]()
Koop je whey bij een toko die kleine zakjes in verschillende smaken verkoopt (Body en Fitshop bv) en kijk wat je favorieten zijn. Alleen jij kunt je eigen smaak bepalen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is de minst gore smaak whey? Heb nu al een tijdje 2,5KG cookie dough waarvan geleidelijk 1kg naar binnen is geforceerd. Ik zit nu op een punt waar naar binnen proppen niet meer werkt naar binnen houden lukt ook niet meer. Ik er dus van over mijn nek gegaan en ben er nu wel klaar mee.Confidence through competence![]()
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik dit gedrag associeer aan mensen die alleen aan afvallen denken als de zomer komt en verder niks aan een gezonde levensstijl doen
If not now, then when.![]()
Xxl heeft ook een doos te koop voor 25 euro geloof ik met alle smaakjes er in.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Koop je whey bij een toko die kleine zakjes in verschillende smaken verkoopt (Body en Fitshop bv) en kijk wat je favorieten zijn. Alleen jij kunt je eigen smaak bepalen.If not now, then when.![]()
Niet erg moeilijk, maar het is erg lelijk omdat mensen om mij heen wel allemaal roken incl. me pa en ma.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk om te stoppen (serieuze vraag) ?
Ben nu trouwens bezig in het boek Burn the fat, feed the muscle. Heb je die al gelezen?If not now, then when.![]()
Stop gewoon met die gore rotzooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet erg moeilijk, maar het is erg lelijk omdat mensen om mij heen wel allemaal roken incl. me pa en ma.
Ben nu trouwens bezig in het boek Burn the fat, feed the muscle. Heb je die al gelezen?
BTFFTM is een prima boek trouwens
-
Haha dat heb ik ook. Ik koop daarom potten van max 900 gr, en vaak ben ik die nadat ze bijna leeg zijn alweer zat.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is de minst gore smaak whey? Heb nu al een tijdje 2,5KG cookie dough waarvan geleidelijk 1kg naar binnen is geforceerd. Ik zit nu op een punt waar naar binnen proppen niet meer werkt naar binnen houden lukt ook niet meer. Ik er dus van over mijn nek gegaan en ben er nu wel klaar mee.![]()
-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat herkenbaar zeg, Vele vragen mij hoe je op gewicht blijft, maar zodra je inderdaad over voeding begint is het niet normaal, niet gezond of raar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehehe herkenbaar... op het werk ook een paar van die huisvrouwtjes... dan komen ze aan met van die opmerkingen van goh jij bent ook veel afgevallen en zulks en dan de vraag hoe ik dat voor elkaar krijg. als je dan begint over voeding dan krijg je van die opmerkingen van "ja, maar dat is echt niet normaal hoor" en "daar ga ik echt niet aan beginnen"
ik doe er de moeite niet meer voor. laat ze maar lekker sonja bakkeren zonder te sporten en 1-2 keer per week taart wegsnaaien op het werk en thuis aan de chips / wijn xD
Als ik in de ochtend op mijn werk wat eten uitpak, die gezichten... is dat,.. is dat magere kwark!?
Is dat nou een wortel die je daar hebt!? Ga je een granaatappel eten, wat raar!
En in de middag, Ga je nou echt Vis eten, ieuuuwh zeg!
Laat ze lekker maar lekker dik worden, elke middag een kroket op wit brood, want dat is wel normaal.
![]()
![]()
Feed the Fat, Burn the Muscle like a huisvrouwtje.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat herkenbaar zeg, Vele vragen mij hoe je op gewicht blijft, maar zodra je inderdaad over voeding begint is het niet normaal, niet gezond of raar.
Als ik in de ochtend op mijn werk wat eten uitpak, die gezichten... is dat,.. is dat magere kwark!?
Laat ze lekker maar lekker dik worden, elke middag een kroket op wit brood, want dat is wel normaal.
![]()
Ik eet dat spul al bijna een jaar niet meer, kan het ook niet meer wegkrijgen. Andere suikerdingen als jam en appeltaart word ik tegenwoordig ook een soort van misselijk van.Prima.
![]()
Ja dat ken ik wel, maar toch heb ik altijd de neiging om het dan gewoon wel te eten. Probeer er dan ook nooit mee in aanraking te komen. Ook altijd leuk hoe mensen je aankijken als je een brownie o.i.d. afslaatquote:Op donderdag 17 november 2011 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
Ik eet dat spul al bijna een jaar niet meer, kan het ook niet meer wegkrijgen. Andere suikerdingen als jam en appeltaart word ik tegenwoordig ook een soort van misselijk van.Prima.
![]()
![]()
ho ho ho je KAN te ver gaan he!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hagelslag zou verboden moeten wordenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zeer herkenbaar dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:42 schreef ZetaOS het volgende:
Wat herkenbaar zeg, Vele vragen mij hoe je op gewicht blijft, maar zodra je inderdaad over voeding begint is het niet normaal, niet gezond of raar.
![]()
Prachtigquote:
1:30 mooie ROM hoorquote:Maar verder vet filmpje
APPELTAARTquote:Op donderdag 17 november 2011 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
Nu trainen, kusjesss
Of toch du vader?![]()
wel sterk, maar qua fysiek niet zo bijzonder, die ene gast is best ectoquote:![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 11:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Zo weer ff triceps/borst bikkelen, yeah buddy!![]()
Ooh man o man, die squats zijn keihard, me benen zijn keihard al paar dagen, shit is awesome.
Toch hoe meer ik lees en filmpjes kijk over techniek hoe slechter me techniek wordt.
Haha, dat laatste had ik ook. Zeker omdat je vaak tegenstrijdige berichten leest, maar meestal voel je zelf wel of je goed zit of niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ooh man o man, die squats zijn keihard, me benen zijn keihard al paar dagen, shit is awesome.
Toch hoe meer ik lees en filmpjes kijk over techniek hoe slechter me techniek wordt.![]()
![]()
Herkenbaar... vandaag liep ik ook te klooien met de positie van m'n handen n.a.v. die Stronglifts pagina over squat problemen.
Laat 'm wel op m'n traps rusten gewoon, met brede grip. Werkt voor mij, maar laat Rippletoe het niet zien.![]()
de meeste hebben leren squatten door gewoon te squatten denk ik, als je daarna later je techniek volgens het boekje wilt aanpassen dan is het inderdaad kut als je techniek ver afwijkt van de 'goede' techniek. Je gaat van automatisch naar procedureel/skill based en weer terug naar automatisch.
Zal wel zelfde zijn als bij mensen die zelf hebben leren autorijden en dan ineens rijlessen gaan nemen, slechte gewoontes zijn er soms lastig uit te slaan.![]()
Aardig filmpie, maar veel vh zelfde. Mannetjes van 60 kg die een flag oid doen vind ik niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
1:30 mooie ROM hoorMaar verder vet filmpje
[..]
APPELTAART
Nu trainen, kusjessshij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Naja de grote richtlijnen zijn:
Rechte rug
Pararrel of dieper
Knien staan op dezelfde lijn als tenen
(vul zelf in)
Zolang ik me rug recht heb en goed naar beneden squat en ik het goed in me benen voel dan vind ik het goed.
Misschien een idee om per grote oefening zoals squat en deadlift een simpel lijstje te maken met de grote richtlijnen voor een goede techniek voor in de OP? Want zoals ik al zei word ik van internet juist onzekerder over de techniek.If not now, then when.![]()
met eventueel een plaatje erbij? plaatje zegt vaak meer. maar het is een goed initiatief.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rechte rug
Pararrel of dieper
(vul zelf in)
Zolang ik me rug recht heb en goed naar beneden squat en ik het goed in me benen voel dan vind ik het goed.
Misschien een idee om per grote oefening zoals squat en deadlift een simpel lijstje te maken met de grote richtlijnen voor een goede techniek voor in de OP? Want zoals ik al zei word ik van internet juist onzekerder over de techniek.
Yuri had je nog opmerkingen op mijn stronglifts schema? ik zou het fijn vinden om wat feedback erop te krijgen namelijk
Belangrijk: Span je rugspieren aan. Alsof je je schouderbladen in je kontzak wil stoppen. Lats aanspannen. Dan je pens aanspannen, en in ieder geval NIET intrekken. Als je naar boven komt, laatste 1/4 a 1/3 deel van de bweging = KONT. Denk doggy style je chickquote:Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rechte rug
Pararrel of dieper
(vul zelf in)
Misschien een idee om per grote oefening zoals squat en deadlift een simpel lijstje te maken met de grote richtlijnen voor een goede techniek voor in de OP? Want zoals ik al zei word ik van internet juist onzekerder over de techniek.Geldt voor voor zowel squats als deads.
Weet eigenlijk niet of je tips wilde, maar dit zijn dingen je nooit teveel kan zeggen / typen of trainen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Opmerkingen niet echt, je moet natuurlijk trainen hoe jezelf wilt maar er stond in het boek dat het helemaal niet nodig is om extra oefeningen toe te voegen en dit eigenlijk dus zonde van de tijd is.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
met eventueel een plaatje erbij? plaatje zegt vaak meer. maar het is een goed initiatief.
Yuri had je nog opmerkingen op mijn stronglifts schema? ik zou het fijn vinden om wat feedback erop te krijgen namelijk
Ik weet niet wat je stats zijn, maar een mooi (algemeen) voorbeeld uit het boek zelf vind ik:
Het is net als een kunstenaar die en beeld maakt. Eerst de grote lijnen (SL 5x5) en daarna de definities (split schema).If not now, then when.![]()
Nee ik vroeg niet specifiek om tips maar het is altijd mooi meegenomen, wat ik zelf lastig vind is om me buik aangespannen te houden tijdens een oefening.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Belangrijk: Span je rugspieren aan. Alsof je je schouderbladen in je kontzak wil stoppen. Lats aanspannen. Dan je pens aanspannen, en in ieder geval NIET intrekken. Als je naar boven komt, laatste 1/4 a 1/3 deel van de bweging = KONT. Denk doggy style je chickGeldt voor voor zowel squats als deads.
Weet eigenlijk niet of je tips wilde, maar dit zijn dingen je nooit teveel kan zeggen / typen of trainen.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:
Denk doggy style panzermaus z'n chick
Goed bezig, chef!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Lief dagboek:
Gisteren lekker getraind:
Opgewerkt naar enkele singels op 185 deads, daarna terug naar 160 voor plm 15 reps over 6 setjes. Tweede oefening was back squats, een easy 125 *1, daarna nog 3x3x100 en 2x8x80.
Toen was t wel weekend, en kon het spelen beginnen.
Eerst lekker liggen met Turkish Get Ups, daarna de longen uit mijn lijf gerend met de prowler.
Vandaag geen spierpijn, en een rustige schouder dag.
Groetjes,
Jullie misterpopcorn!Niet generaliseren a.u.b.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je wielrennen deed. Zulke mensen denken dat ze hun benen niet hoeven te trainen dan.
[..]
Ik kachel met mijn 95kg tijdens de Amstel Gold Race na bijna 150km gewoon de Keuteberg op, lopende ecto's links en rechts passerend.
Overigens ben je in het wielrennen met 85kg al een zwaargewicht en is het beter speciale, op je hoge gewicht afgestemde wielen te gebruiken.![]()
Niet zo happen he.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goed bezig, chef!
[..]
Niet generaliseren a.u.b.
Ik kachel met mijn 95kg tijdens de Amstel Gold Race na bijna 150km gewoon de Keuteberg op, lopende ecto's links en rechts passerend.
Overigens ben je in het wielrennen met 85kg al een zwaargewicht en is het beter speciale, op je hoge gewicht afgestemde wielen te gebruiken.
Ik wist trouwens niet dat het zo erg in Amerika was:Ook een leuke qoute:quote:According to the National Institute of Health, there are over 100 million overweight people in the
United States. Thats 55% of the adult population! Over 20% of U.S. adults are
clinically obese, which means they are at risk for one or more of over 30 health problems
that are associated with excess body fat.Trouwens goed bezig mensen, dit topic is weer de serieuze/leuke kant opgegaan.quote:If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the
diet weighing 200 pounds, would he disappear?
[ Bericht 15% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-11-2011 14:33:52 ]If not now, then when.![]()
Idd, net zo impressive als ectos van 50 kg die tof doen dat ze hun lichaamsgewicht kunnen benchenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:39 schreef mister_popcorn het volgende:
Aardig filmpie, maar veel vh zelfde. Mannetjes van 60 kg die een flag oid doen vind ik niet heel bijzonder.![]()
![]()
![]()
Stats:quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Opmerkingen niet echt, je moet natuurlijk trainen hoe jezelf wilt maar er stond in het boek dat het helemaal niet nodig is om extra oefeningen toe te voegen en dit eigenlijk dus zonde van de tijd is.
Ik weet niet wat je stats zijn, maar een mooi (algemeen) voorbeeld uit het boek zelf vind ik:
Het is net als een kunstenaar die en beeld maakt. Eerst de grote lijnen (SL 5x5) en daarna de definities (split schema).
178cm, 78kg @13/14%BF (27 jaar)
Start gewichten van schema A en B deze week (kan ook wel 1rm posten maar ben nu hier mee bezig)
SQ: 105kg (5x5 en was makkelijk)
BP: 80kg (5x5 en makkelijk/uitdaging bij laatste set dus wel een goed gewicht)
DL: 80kgx12 en 90x5 (was dus duidelijk te laag ingeschat)
OP: 35kg (5x5 en redelijk goed gewicht dacht ik zo laatste set was pittig.)
BOR heb k dus vervangen voor inverted rows zoals je weet.
Ik zit zelf te denken aan de push-ups te vervangen voor iets wat bovenkant borst meer pakt (een incline press / diamond push-ups) en de brug oefening te vervangen voor kuiten (omdat ik die echt mis in het hele verhaal).na na na na na na na Badjasman!![]()
Wel raar dat je squat hoger is dan je deadlift terwijl dit omgekeerd zou moeten zijn. Waarom inverted rows in plaats van BOR?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Stats:
178cm, 78kg @13/14%BF (27 jaar)
Start gewichten van schema A en B deze week (kan ook wel 1rm posten maar ben nu hier mee bezig)
SQ: 105kg (5x5 en was makkelijk)
BP: 80kg (5x5 en makkelijk/uitdaging bij laatste set dus wel een goed gewicht)
DL: 80kgx12 en 90x5 (was dus duidelijk te laag ingeschat)
OP: 35kg (5x5 en redelijk goed gewicht dacht ik zo laatste set was pittig.)
BOR heb k dus vervangen voor inverted rows zoals je weet.
Ik zit zelf te denken aan de push-ups te vervangen voor iets wat bovenkant borst meer pakt (een incline press / diamond push-ups) en de brug oefening te vervangen voor kuiten (omdat ik die echt mis in het hele verhaal).
Tevens snap ik sowieso niet dat je gelijk in je 1ste week al oefeningen gaat toevoegen? Waarom probeer je niet gewoon 12 weken dit zoals het in het boek ook staat, probeer het 12 weken en kijk dan verder. Er zijn naast dit ook SL Advanced etc. maar daar zit je nog lang niet aan zoals ik lees.If not now, then when.![]()
Heb 15 jaar onder kunstschaatsen gezeten ergo zijn mijn bovenbenen vele malen sterker dan mijn onderrug. springen en landen (beide op een been) kost meer energie vanuit de benen dan rug (alleen stabilisatie).quote:Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel raar dat je squat hoger is dan je deadlift terwijl dit omgekeerd zou moeten zijn. Waarom inverted rows in plaats van BOR?
Tevens snap ik sowieso niet dat je gelijk in je 1ste week al oefeningen gaat toevoegen? Waarom probeer je niet gewoon 12 weken dit zoals het in het boek ook staat, probeer het 12 weken en kijk dan verder. Er zijn naast dit ook SL Advanced etc. maar daar zit je nog lang niet aan zoals ik lees.
Keuze voor inverted rows heb ik al eerder uitgelegd. ik vind dat een fijnere oefening dan BOR. De reden dat ik de oefeningen heb toegevoegd is omdat ik vond dat het niet compleet genoeg was (heb voor SL voornamelijk 3/4day splits gedaan, daarvoor veel machine werk maar zo lang ben ik nog niet serieus bezig), maar ik zou het inderdaad even kunnen proberen.
Iig bedankt dat je meedenkt(ik kom misschien wat eigenwijs over maar ik neem het weldegelijk in overweging
)
Ah zo oke dan is het duidelijk. Haha geen probleem, ik vroeg me alleen af waarom je het toevoegde omdat ik het zelf niet doe en wat de voor- nadelen ervan zijn. Ik ben zeer tevreden over de SL 5x5 omdat het toch zo compact is en toch zo effectief, ga het zeker aanhouden de komende 6 maanden.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Heb 15 jaar onder kunstschaatsen gezeten ergo zijn mijn bovenbenen vele malen sterker dan mijn onderrug. springen en landen (beide op een been) kost meer energie vanuit de benen dan rug (alleen stabilisatie).
Keuze voor inverted rows heb ik al eerder uitgelegd. ik vind dat een fijnere oefening dan BOR. De reden dat ik de oefeningen heb toegevoegd is omdat ik vond dat het niet compleet genoeg was (heb voor SL voornamelijk 3/4day splits gedaan, daarvoor veel machine werk maar zo lang ben ik nog niet serieus bezig), maar ik zou het inderdaad even kunnen proberen.
Iig bedankt dat je meedenkt(ik kom misschien wat eigenwijs over maar ik neem het weldegelijk in overweging
)
Ik gok van niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef mtchel112 het volgende:
Zullen veel chicks op die aderen geilen :p
Is dit waar?
http://www.ergogenics.org/sportvoeding25.html
Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme, vandaag een beetje te hard mijn benen getrained, ik kan niet meer lopen
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
kap eens met die homo plaatjes..![]()
Gisteren 20 minuten wachten in de kou op de tram...je kan wachten in een verwarmde ruimte naast de burgerking. LOL.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel, maar toch heb ik altijd de neiging om het dan gewoon wel te eten. Probeer er dan ook nooit mee in aanraking te komen. Ook altijd leuk hoe mensen je aankijken als je een brownie o.i.d. afslaat![]()
![]()
Ben wel benieuwd hoe deze gast eruit ziet als hij alle spiermassa gaat afbreken.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
30 kg excl stang, maar ben pas 3 weken bezig![]()
![]()
Nou, niet, hehe.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoe deze gast eruit ziet als hij alle spiermassa gaat afbreken.De meeste kunnen wel maar zoals die neger in zijn onderbroek die hoef ik op mijn werk niet ervoorlangs te zien flitsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wat is waar? Wat is je vraag?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?
Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.Confidence through competence![]()
Denk dat hij doelt op dit:quote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is waar? Wat is je vraag?quote:met 1,4 gram eiwit per kiloIf not now, then when.![]()
Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?
Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk dat hij doelt op dit:
[..]
Het ligt voor de hand dat er een bepaalde max aan ingenomen eiwitten zit, waarboven er géén extra stimulatie voor eiwitsynthese in spieren meer plaatsvindt maar de rest van je shake gewoon geoxideerd wordt.
Verder zoals Seam zegt veel mitsen en maren. Soort eiwit (al bewezen dat er andere responsie kan optreden), kleine sample groep, correlatie met spiermassa etc. etc.
Geen nieuwe dingen denk ik.free full text voor dit artikelquote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 17-11-2011 19:09:41 ]Confidence through competence![]()
Ah top even kijken danquote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.
[..]
free full text voor dit artikel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik zie dit nu pas:Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the
diet weighing 200 pounds, would he disappear?
Ten tweede: ja, je lichaam gaat zich aanpassen en gooit het metabolisme omlaag om zo lang mogelijk te overleven op die 1000 kcal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.
Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.Confidence through competence![]()
Heb me er ook enorm aan geërgerd bij The Matrix dat die machines 'energie halen uit mensen'.Bullshit, mensen kosten energie
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dit nu pas:
[..]
Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.
Ten tweede: ja, je lichaam gaat zich aanpassen en gooit het metabolisme omlaag om zo lang mogelijk te overleven op die 1000 kcal.Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.
Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.If not now, then when.![]()
Beetje jammer van dhr. Venuto dat hij daar niet aan gedacht heeft dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.
Maar hij blijft wel doorleren om het te begrijpen. Heb wel interviews van hem gezien met wetenschappers waarin hij zaken die hij in de gym ziet probeert te begrijpen.Confidence through competence![]()
Haha ja heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me er ook enorm aan geërgerd bij The Matrix dat die machines 'energie halen uit mensen'.Bullshit, mensen kosten energie
[ afbeelding ]Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.quote:If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
diet weighing 200 pounds, would he disappear?![]()
Het is ook meer een grap he van een ander boek, het is een qoute van een ander boek dat in BFFM staat, dat zegt Venuto ook in het boek.If not now, then when.![]()
Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Autobandje het volgende:
Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.
Met een bod pod kom je een eind in de buurt, maar nogmaals, niet wachterdicht.
Fraaie dame ook.
Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt.
[ afbeelding ]
Met een bod pod kom je een eind in de buurt, maar nogmaals, niet wachterdicht.
Fraaie dame ook.
Eensch.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.
In zo'n bod pod staat nog op de todo list bij mij.
Lijkt me daarnaast ook leuk om mezelf in zo'n ding eens te meten.
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 20:39:32 ]![]()
Daar wordt je gekloond. Lijkt me persoonlijk niks om daar in te zitten, laat me dan liever in een grote bak zakken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.
Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?If not now, then when.![]()
Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.
Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?Confidence through competence![]()
Oow, ik dacht dat je je adem moest inhouden daarin, zo'n vetpercentage meter in en waterbak.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.If not now, then when.![]()
Damn gister even in de badkamerspiegel een pijnlijke confrontatie gehad met mezelf. Vorig jaar echt als een beest getraind / cardio gedaan. Sinds het begin van de zomer echter alle discipline laten varen : Niet moeilijk doen over een macdonalds, ' s ochtends zonder problemen 4 tostis met mayo naar binnen werken, roken, drinken dat soort dingen..
Vanavond nog een groot feest, maar ben van plan vanaf morgen alles goed aan te gaan pakken. Voedingsschema weer volgen, eerst 6.5 Kilo afvalen dmv. cardio en dan weer flink in de sportschool tekeer gaan. Ga ook proberen tot oud en nieuw niet meer te drinken, wat tevens mijn deadline is waarvoor die Kilo' s eraf moeten zijn...![]()
6 kilo in 6 weken is nogal tja, lastig; het is te doen, maar vast minder makkelijk dan je denkt. Raak niet overmoedigd zou ik zeggen. Waarom stel je je doel niet bij tot de zomer ?
In Januari ziet niemand dat je afgevallen bent; als het warmer wordt; zal het beter opvallen, heb je een betere uitdaging voor jezelf en omdat het een reëel doel is zal het je ook gemotiveerd houden. Snelle cuts zijn slechte cuts.![]()
De tyfus, nu al 2 dagen helemaal kapot van de spierpijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef Mr.J het volgende:
"Ook de beentjes trainen"
Done.
Nu dood.
Extension
Squat
Hack squat
Hamstring curl
Superset: Extension, squat, walking lunges, squat, walking lunges...![]()
Vanavond ook nog een hardcore feestje.
Geen idee hoe ik dat ga doen.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik hoop niet voor je op een locatie met veel trappen, opstapjes etcquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
De tyfus, nu al 2 dagen helemaal kapot van de spierpijn.
Vanavond ook nog een hardcore feestje.
Geen idee hoe ik dat ga doen..
En gewoon voorzichtig de spierpijn eruit hakken.
Welk feestje trouwens..?Lunges zijn nog best lastig ook met een barbell in je nek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef 16meter het volgende:
Die superset lijkt me trouwens belachelijk zwaar
Lunges sowieso al.Behulpzaam als een waterkraan.
Nu je het zegt, O&N is al over 6 weken inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:20 schreef Weissman het volgende:
6 kilo in 6 weken is nogal tja, lastig; het is te doen, maar vast minder makkelijk dan je denkt. Raak niet overmoedigd zou ik zeggen. Waarom stel je je doel niet bij tot de zomer ?
In Januari ziet niemand dat je afgevallen bent; als het warmer wordt; zal het beter opvallen, heb je een betere uitdaging voor jezelf en omdat het een reëel doel is zal het je ook gemotiveerd houden. Snelle cuts zijn slechte cuts.Leek nog zo ver weg..
Vanaf juni ben ik door mijn slechte leefgewoonten ook weer 5 kilo aangekomen, terwijl ik bijna op mijn doelstelling zat. Vandaar nu 6 kilo, dan ben ik perfect op gewicht..
Maar de essentie is in ieder geval dat ik het weer net zo aan ga pakken als destijds: Enkel goed, simpel voedsel eten.
Alleen water drinken, in de ochtend een flinke shake met havermout, elke dag 800 KCAL verbranden dmv. cardio, en 200 KCAL onder mijn dagelijkse behoefte gaan zitten.
Op die manier deed ik het destijds, en liep dus per dag 1000 Kcal in, terwijl ik eigenlijk nooit echt honger had. Het zijn de eerste ca. 2 weken die het even kut maken, maar daarna heb je niets liever dan water en gezond voer..![]()
doe ze nooit met dumbells, anders kunnen de bois niet curlen met hun rug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef 16meter het volgende:
Vind het met dumbbells juist lastiger om je evenwicht te bewaren.Behulpzaam als een waterkraan.
Die superset aan het einde was kut ja. Zeker met 30 reps extension.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef 16meter het volgende:
Die superset lijkt me trouwens belachelijk zwaar
Lunges sowieso al.Plaatselijk tentje, hebben ze elke 4 weken paar bekende djs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je op een locatie met veel trappen, opstapjes etc.
En gewoon voorzichtig de spierpijn eruit hakken.
Welk feestje trouwens..?
[..]
Lunges zijn nog best lastig ook met een barbell in je nek.
http://partyflock.nl/party/211935:Vol_Gas.htmlGodfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik ben deze week ook maar eens met Squaten en Dead liften begonnen, voor zover ik dat kan dan. Ik mis mijn linkeronderbeen dus benen trainen is niet echt makkelijk.![]()
Maar goed, het begint er nu een beetje raar uit te zien met een redelijke ontwikkeling van mijn bovenlijf, en een paar stokjes er onder.![]()
Ik was al begonnen met de leg press, waarop ik 100 kilo kan doen en nog goed in balans blijven, als in, voelen dat ik op bijde benen genoeg druk geef zodat ik m'n rug niet verziek.
Ik doe de squats voor nu nog in de smith en lift dan tot 70 kilo. Dat is niet veel, maar m'n benen zijn zwaar ondertraind uiteraard. Ik weet eigenlijk niet zeker of het wel een goed plan is om dit in de smith te doen. Op zich kan het wel natuurlijk, maar ik denk dat het het doel van de squat wat teniet doet. Ik kan het wel gewoon los doen, maar dan moet ik een stukje lichter trainen. Los is meer een psychologische angst die ik moet overwinnen ivm met evenwicht, en het idee dat ik m'n prothese kan breken...![]()
Echt perfect zal ik de squat nooit kunnen doen omdat ik niet ver genoeg door kan zakken. Tegen de 45 graden aan drukt m'n prothese in mijn knieholte op mijn pezen wat behoorlijke pijnplekken op kan leveren waardoor ik benen trainen gelijk een paar weken kan vergeten.
Maar wat denken jullie? Uit de smith blijven en gewoon los trainen en dan maar een stukje lichter? Of gewoon wel de smith gebruiken?
Oh ja, mijn god wat doet dat zeer overal! Ik heb een kantoor baan dus zolang ik zit is er niks aan de hand, maar als ik dan op moet staan...![]()
![]()
Het is natuurlijk een beetje macho om te zeggen dat je *moet* squatten.Dat je vaak zonder goede reden voor pussy wordt uitgemaakt als je niet squat of deadlift draagt daar aan bij. Een Leg Press heeft vergelijkbare resultaten, al gebruik je daar iets meer quads, minder hamstrings en verder geen synergisten zoals de erector spinae.
Ik zou uit de smith machine blijven ivm de onnatuurlijke curves en het op leg press of squat met lagere gewichten houden.
Heb je nog wel je knie van je ene been?Confidence through competence![]()
Wat voor prothese heb je? Kan maandag evt navraag voor je doen mbt sterkte wat een koker aankan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:58 schreef Snakey het volgende:
Ik ben deze week ook maar eens met Squaten en Dead liften begonnen, voor zover ik dat kan dan. Ik mis mijn linkeronderbeen dus benen trainen is niet echt makkelijk.![]()
Maar goed, het begint er nu een beetje raar uit te zien met een redelijke ontwikkeling van mijn bovenlijf, en een paar stokjes er onder.![]()
Ik was al begonnen met de leg press, waarop ik 100 kilo kan doen en nog goed in balans blijven, als in, voelen dat ik op bijde benen genoeg druk geef zodat ik m'n rug niet verziek.
Ik doe de squats voor nu nog in de smith en lift dan tot 70 kilo. Dat is niet veel, maar m'n benen zijn zwaar ondertraind uiteraard. Ik weet eigenlijk niet zeker of het wel een goed plan is om dit in de smith te doen. Op zich kan het wel natuurlijk, maar ik denk dat het het doel van de squat wat teniet doet. Ik kan het wel gewoon los doen, maar dan moet ik een stukje lichter trainen. Los is meer een psychologische angst die ik moet overwinnen ivm met evenwicht, en het idee dat ik m'n prothese kan breken...![]()
Echt perfect zal ik de squat nooit kunnen doen omdat ik niet ver genoeg door kan zakken. Tegen de 45 graden aan drukt m'n prothese in mijn knieholte op mijn pezen wat behoorlijke pijnplekken op kan leveren waardoor ik benen trainen gelijk een paar weken kan vergeten.
Maar wat denken jullie? Uit de smith blijven en gewoon los trainen en dan maar een stukje lichter? Of gewoon wel de smith gebruiken?
Oh ja, mijn god wat doet dat zeer overal! Ik heb een kantoor baan dus zolang ik zit is er niks aan de hand, maar als ik dan op moet staan...![]()
Het 'moet' niet uiteraard, ik wil het doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Het is natuurlijk een beetje macho om te zeggen dat je *moet* squatten.Dat je vaak zonder goede reden voor pussy wordt uitgemaakt als je niet squat of deadlift draagt daar aan bij. Een Leg Press heeft vergelijkbare resultaten, al gebruik je daar iets meer quads, minder hamstrings en verder geen synergisten zoals de erector spinae.
Ik zou uit de smith machine blijven ivm de onnatuurlijke curves en het op leg press of squat met lagere gewichten houden.
Heb je nog wel je knie van je ene been?Het is ook kijken wat wel en niet lukt uiteraard, misschien moet ik over een tijdje beslissen dat het gewoon niet gaat omdat ik ook niet kan voorzien wat voor uitwerking het op mijn been heeft. Dan hou ik het inderdaad bij de leg press. Voor macho gedoe ben ik iets te oud ondertussen.
![]()
En thanks, dan blijf ik uit de smith.
Ja ik heb mijn knie nog, zonder zou squaten helemaal niet gaan denk ik.Ik ook niet, maar het is moeilijk ergens iets te vinden over trainen met een prothese, dus ik doe hier gewoon een schot in het donker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef Kroc het volgende:
lastig te zeggen, ik ben geen ergotherapeut in ieder geval![]()
Wat voor materialen bedoel je? Of het feit dat het een onderbeensprothese is?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat voor prothese heb je? Kan maandag evt navraag voor je doen mbt sterkte wat een koker aankan.
Uit welk materiaal de koker is gemaakt weet ik niet, zou ik moeten vragen. De koker is 1 zorg, maar ik heb al twee keer een been gebroken gewoon met lopen. Dan breekt de titanium bout die de voet met de rest verbindt.![]()
Ja wat voor type onderbeenprothese het is dan had ik even wat navraag kunnen doen maar goed, je vertelt zelf al dat je banger bent voor die bout dan de koker zelf. Wel apart, heb dat nog nooit gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat voor materialen bedoel je? Of het feit dat het een onderbeensprothese is?
Uit welk materiaal de koker is gemaakt weet ik niet, zou ik moeten vragen. De koker is 1 zorg, maar ik heb al twee keer een been gebroken gewoon met lopen. Dan breekt de titanium bout die de voet met de rest verbindt..
![]()
Vanwaar dequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja wat voor type onderbeenprothese het is dan had ik even wat navraag kunnen doen maar goed, je vertelt zelf al dat je banger bent voor die bout dan de koker zelf. Wel apart, heb dat nog nooit gezien.
smily? Ik heb er twee gebroken, en ik ben niet de enige.
![]()
Panzer was jaloers op z'n kuiten en heeft het gestolenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien beetje raar om te vragen, maar hoezo mis je een onderbeen?
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien beetje raar om te vragen, maar hoezo mis je een onderbeen?![]()
Da's best heftig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.Confidence through competence![]()
Ik kan ze natuurlijk wel een enorme 'kuitspier' laten maken. Maar dat ziet er waarschijnlijk een beetje raar uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Panzer was jaloers op z'n kuiten en heeft het gestolen![]()
![]()
Idd heftig man, succes met het trainen iig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.
Sorry, zit op mobiel en bedoelde idd de 'verbaasde' smiley maar voerde hem dus op de messenger manier in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zit hij er wel erg ver naast.
Maar iig veel succes Snakey, mooi om te zien dat je sport, zie veel mensen die het bijltje erbij neergooien als ik weer eens bij het spreekuur aanwezig ben.![]()
Geen probleem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Sorry, zit op mobiel en bedoelde idd de 'verbaasde' smiley maar voerde hem dus op de messenger manier in.![]()
vandaag 6:30 eruit gegaan om een hiit training te doen, was een struggle maar ik was erna springlevend en er kwam echt een stoit endorphine vrij geloof ik zat ik een super humeur heeft dus vele voordelen![]()
Damn gister even in de badkamerspiegel een goddelijke confrontatie gehad met mezelf. Vorig jaar echt als een beest getraind / cardio gedaan. Sinds het begin van de zomer echter nog meer discipline bij gekomen: Niet moeilijk doen over een 3 weken geen cheat dag, ochtends zonder problemen biefstukje bakken met kwark naar binnen werken, roken, drinken dat soort dingen deed ik al nooit.
Vanavond nog werken op een groot feest, Ga ook proberen tot oud en nieuw niet meer in de spiegel te kijken, wat een beest ben ik toch..
![]()
![]()
hahahaquote:
Als we toch gaan fappen...
Gisteravond 40 kg one handen snatch gedaan. Ben er wel tevreden mee.
Verder kut training waar je u tegen zegt, maar die snatch vergoed het eea.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik zou lekker licht blijven doen, of het nou squat of smit is; gezondheid boven alles.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:58 schreef Snakey het volgende:
Oh ja, mijn god wat doet dat zeer overal! Ik heb een kantoor baan dus zolang ik zit is er niks aan de hand, maar als ik dan op moet staan...
Daarnaast kan je ook stevige benen krijgen van volume, dus up de set & reps. En dan misschien om en om afwisselen, ene dag smit, andere dag squat?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik zie geen neger in zijn onderbroek. Of je moet, Tom Platz voor een neger aanzien.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De meeste kunnen wel maar zoals die neger in zijn onderbroek die hoef ik op mijn werk niet ervoorlangs te zien flitsen.![]()
Juist de smith vermijden, zo krijgt die betere balans. Snap niet dat je iemand een smith aanraad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik zou lekker licht blijven doen, of het nou squat of smit is; gezondheid boven alles.
Daarnaast kan je ook stevige benen krijgen van volume, dus up de set & reps. En dan misschien om en om afwisselen, ene dag smit, andere dag squat?
Hij doelde op Coleman denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie geen neger in zijn onderbroek. Of je moet, Tom Platz voor een neger aanzien.Ziek. Netjes dat je met zo'n 'handicap' nog lekker kunt trainen en gewoon squats etc. doet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.![]()
Mja, als dat in mijn geval (beter) zou werken is het niet zo'n gekke gedachte natuurlijk. Maar je hebt gelijk over balans, het komt mijn balans alleen maar ten goede om het niet in de smith te doen. Vandaar dat ik het hier ook vroeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist de smith vermijden, zo krijgt die betere balans. Snap niet dat je iemand een smith aanraad.Shit happens. Er zijn mensen die een crash niet overleven, of in een rolstoel terecht zijn gekomen waardoor het enige wat ze liften een wenkbrauw is. Dus ja, ik prijs mezelf gelukkig met wat ik wél kan. En ik vind dat je altijd je grenzen op moet zoeken, dat maakt het leven waard het te leven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef 16meter het volgende:
Ziek. Netjes dat je met zo'n 'handicap' nog lekker kunt trainen en gewoon squats etc. doet.![]()
Niet alleen op dit vlak uiteraard, maar in general.![]()
Mr. Universe Eyebrow Competitions.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon synthol in die wenkbrauw spuiten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Panzer was jaloers op z'n kuiten en heeft het gestolen![]()
![]()
____^__
Respect man, echt. Woensdag een curlbroboer bij zijn dumbbells weggesleept en hem squats laten zien + doen. 'oh joah ik geloof het wel hoor mar das niks voor mij, dat ken ik niet weet je, daar zijn me knieën nie voor gemaakt. En me benen zijn al goed getraind met voetbal'. Schrijnende stereotypes, I know.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, als dat in mijn geval (beter) zou werken is het niet zo'n gekke gedachte natuurlijk. Maar je hebt gelijk over balans, het komt mijn balans alleen maar ten goede om het niet in de smith te doen. Vandaar dat ik het hier ook vroeg.
[..]
Shit happens. Er zijn mensen die een crash niet overleven, of in een rolstoel terecht zijn gekomen waardoor het enige wat ze liften een wenkbrauw is. Dus ja, ik prijs mezelf gelukkig met wat ik wél kan. En ik vind dat je altijd je grenzen op moet zoeken, dat maakt het leven waard het te leven.![]()
Niet alleen op dit vlak uiteraard, maar in general.Maar goed, ik zou bijna wensen dat er in de sportschool meer mensen met jouw probleem zouden zijn, goede inspiratie. 'Kan ik niet', ze moesten eens weten.
![]()
Laat gaan joh, die mensen. Wie serieus wil trainen zoekt een ander wel uit op internet of in boeken. Dan ga je echt niet zomaar wat aankutten met curls en sit-ups.
Als je elke keer dat een ecto een oefening verkeerd uitvoert hem moet helpen dan heb je daar een dagtaak aan. De meeste mensen stellen bemoeienis uberhaupt niet op prijs, hoe goedbedoeld het ook is.![]()
Thanks. Heel veel mensen denken dat ze van alles niet kunnen, zonder het geprobeerd te hebben. Tja, dan blijf je lekker veilig op de bank zitten ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Panzermaus het volgende:
Respect man, echt. Woensdag een curlbroboer bij zijn dumbbells weggesleept en hem squats laten zien + doen. 'oh joah ik geloof het wel hoor mar das niks voor mij, dat ken ik niet weet je, daar zijn me knieën nie voor gemaakt. En me benen zijn al goed getraind met voetbal'. Schrijnende stereotypes, I know.Maar goed, ik zou bijna wensen dat er in de sportschool meer mensen met jouw probleem zouden zijn, goede inspiratie. 'Kan ik niet', ze moesten eens weten.
![]()
Tja, hij had me een dag eerder gevraagd of ik hem kon laten zien wat ik zoal deed, aangezien hij een beetje de indruk kreeg dat wat hij nu deed 'niet werkte voor hem' qua resultaat. Dus ik na mijn eigen squats hem ze ook laten doen (hij was aan het curlen), nou, dat beviel dus niet.
Heb hem ook Pendlay Rows laten doen en dat vond hij wél leuk, en wist ze aanvankelijk ook redelijk goed te doen qua form. Maar even later zag ik dat hij gehurkt als een gorilla bezig was 'want dan kan ik meer gewicht doen en voel ik ze beter'.Heb nog een laatste maal over de form gepraat en gezegd dat het anders echt slecht voor je rug kan zijn, dat werkte wel en hij gaat ze 'binnenkort weer proberen'. Ach, ik help ze graag maar ik heb altijd het idee dat het niet echt aanslaat.
Eerder die avond vroeg hij mij trouwens ook of ik 'aan de pilletjes zat'.
En Snakey, inderdaad. Mensen schieten ideeën vaak al af voordat ze het ook maar enigzins geprobeerd hebben, desnoods in hun hoofd. Ik denk altijd, 'als je iets niet kunt, dan leer je het maar'.![]()
Deze uitspraak doet me denken aan iemand.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
Tja, hij had me een dag eerder gevraagd of ik hem kon laten zien wat ik zoal deed, aangezien hij een beetje de indruk kreeg dat wat hij nu deed 'niet werkte voor hem' qua resultaat. Dus ik na mijn eigen squats hem ze ook laten doen (hij was aan het curlen), nou, dat beviel dus niet.
Heb hem ook Pendlay Rows laten doen en dat vond hij wél leuk, en wist ze aanvankelijk ook redelijk goed te doen qua form. Maar even later zag ik dat hij gehurkt als een gorilla bezig was 'want dan kan ik meer gewicht doen en voel ik ze beter'.Heb nog een laatste maal over de form gepraat en gezegd dat het anders echt slecht voor je rug kan zijn, dat werkte wel en hij gaat ze 'binnenkort weer proberen'. Ach, ik help ze graag maar ik heb altijd het idee dat het niet echt aanslaat.
Eerder die avond vroeg mij trouwens ook of ik 'aan de pilletjes zat'.
En toen vroeg de buurvrouw ook nog of je aan de anaboluh zat.
[ Bericht 67% gewijzigd door 16meter op 18-11-2011 19:30:40 ]![]()
Iemand goede manieren om spierpijn zo veel mogelijk te voorkomen? Het maakt me normaal niet uit, maar door werk kom ik dit keer in de problemen met mn trainingen. (KT, voetbal, KT, voetbal, rust, voetbal, KT). Ik moet namelijk op dinsdag en donderdag wel goed kunnen presteren. Ik train normaal op zondag en woensdag fullbody
[ Bericht 92% gewijzigd door ThomasV. op 18-11-2011 20:29:00 ]![]()
Stereo klopt het wat hij hier zegt over dat die carbs in suiker veranderen als het je lichaam binnendringt?
Jah, in die zin blijf je je rot lachen. Iemand iets uitleggen over hoe ze hun schouders beter kunnen trainen, en dan als antwoord krijgen; "ja, maar ik wil er niet uitzien als Schwarzenegger". As if...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
Eerder die avond vroeg hij mij trouwens ook of ik 'aan de pilletjes zat'.
Het leren inderdaad, en als dat echt niet lukt het vergeten en je ergens anders op concentreren. We zijn (gelukkig) niet allemaal gemaakt om hetzelfde te doen, dus wees goed in wat je wel kunt doen.quote:En Snakey, inderdaad. Mensen schieten ideeën vaak al af voordat ze het ook maar enigzins geprobeerd hebben, desnoods in hun hoofd. Ik denk altijd, 'als je iets niet kunt, dan leer je het maar'.![]()
Ik neem ze ook. Speciale pillen 2 maal daags waar je vanzelf spieren van krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze uitspraak doet me denken aan iemand.
Ze zijn echt fantastisch!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja klopt in principe wel, behalve dan dat als je complexe carbs eet het heel gedoseerd gaat waardoor er geen echte insuline spike komt. Carbs zijn eigenlijk gewoon allemaal suikers aan elkaar gekoppeld, hoe complexer hoe minder de insulinespike.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stereo klopt het wat hij hier zegt over dat die carbs in suiker veranderen als het je lichaam binnendringt?
Dus wees niet bang voor carbs, het zijn de mono- en disacchariden die kwalijk zijn (glucose, fructose, sucrose dat soort dingen).
Wat lult die kerel trouwens, beetje verkondigen dat bonen slecht voor je zijn (een van de gezondste dingen die je kan eten als je wil afvallen) en ook zo haten op rijst en pasta, nooit van bruine rijst en pasta gehoord zeker .
[ Bericht 15% gewijzigd door Autobandje op 19-11-2011 00:33:58 ]![]()
Vraag het Fat Joe.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:
Iemand ervaring met zoete aardappel ?
"B'cause sweet potatoes is good fo' everyone!"![]()
Was een serieuze vraag, kwam het een paar keer tegen in een paar artikels, heeft niks met dat filmpje te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Vraag het Fat Joe.
"B'cause sweet potatoes is good fo' everyone!"![]()
+1 liftquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja klopt in principe wel, behalve dan dat als je complexe carbs eet het heel gedoseerd gaat waardoor er geen echte insuline spike komt. Carbs zijn eigenlijk gewoon allemaal suikers aan elkaar gekoppeld, hoe complexer hoe minder de insulinespike.
Dus wees niet bang voor carbs, het zijn de mono- en disacchariden die kwalijk zijn (glucose, fructose, sucrose dat soort dingen).
Wat lult die kerel trouwens, beetje verkondigen dat bonen slecht voor je zijn (een van de gezondste dingen die je kan eten als je wil afvallen) en ook zo haten op rijst en pasta, nooit van bruine rijst en pasta gehoord zeker .
alle suikers zijn koolhydraten.
Zetmeel (aardappel, pasta, brood) zijn ketens van glucosemoleculen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zetmeel
Je krijgt dus, als ze afgebroken zijn, losse glucosemoleculen. Maar het kost het lichaam dus wat tijd om ze af te breken in vergelijking met puur druivensuiker (=dextrose = glucose) te eten of opgelost te drinken, wat tot een minder heftige insulineresponsie leidt.Confidence through competence![]()
Ja is lekker en prima koolhydraten met veel vezelquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:
Iemand ervaring met zoete aardappel ?![]()
![]()
vraagje: is het zo dat kunstmatige suikers zoals aspartaam / acesulfaam-k ook een insulinespike genereren (ondanks dat het vervangers zijn)?na na na na na na na Badjasman!![]()
Oh, geweldige discussies heb ik daarmee gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef NaRRaToR het volgende:
vraagje: is het zo dat kunstmatige suikers zoals aspartaam / acesulfaam-k ook een insulinespike genereren (ondanks dat het vervangers zijn)?
Wat was de conclusie ook alweer, ben ik alweer vergeten
Ik geloof dat er: 1) ja, verhogingen in de insuline meetbaar zijn die statistisch significant zijn (dus hogere pieken dan die alleen bij toeval kunnne ontstaan) maar dat 2) deze 'pieken' klinisch niet relevant zijn (als in: veel lager dan die je bij voedsel met normaal energetische waarde mag verwachten) en dus geen werkzame invloed hebben op je insulinehuishouding.
Blijkbaar heeft je lichaam andere, belangrijkere mechanismes naast de smaakpapillen die tot insulineresponsie triggeren, maar dat zoete smaak zelf dus ook licht invloed heeft op de insulineresponsie.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1946186
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2182973
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9734727Confidence through competence![]()
Niet of nauwelijks, ze zitten ook in veel minder grote hoeveelheden in je eten dan suikers (zijn wel 200x zo zoet). Probleempje is wel dat ze het eten zoeter laten smaken, zonder je eetlust te stillen (er zit niks in), wat er voor zorgt dat je eerder met honger blijft zitten en dan geneigd zal zijn meer te eten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef NaRRaToR het volgende:
vraagje: is het zo dat kunstmatige suikers zoals aspartaam / acesulfaam-k ook een insulinespike genereren (ondanks dat het vervangers zijn)?
Het grappige is dat hoe dikker mensen zijn, hoe meer ze ook aspartaam en dat soort dingen eten.
![]()
dat is precies de reden waarom ik de vraag stelde. gisteren nog een discussie met een fatty. ja maar ik drink / eet alleen maar lightquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niet of nauwelijks, ze zitten ook in veel minder grote hoeveelheden in je eten dan suikers (zijn wel 200x zo zoet). Probleempje is wel dat ze het eten zoeter laten smaken, zonder je eetlust te stillen (er zit niks in), wat er voor zorgt dat je eerder met honger blijft zitten en dan geneigd zal zijn meer te eten.
Het grappige is dat hoe dikker mensen zijn, hoe meer ze ook aspartaam en dat soort dingen eten.
Als je zonder discipline zoetstoffen toepast dan zal je er waarschijnlijk alleen maar meer van eten, dus ja fatties zijn er totaal niet bij gebaat (misschien moeten ze überhaupt geen cola drinkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is precies de reden waarom ik de vraag stelde. gisteren nog een discussie met een fatty. ja maar ik drink / eet alleen maar light). Als je wel strikte discipline hebt dan kan het volgens de literatuur weinig kwaad (in ieder geval volgens huidige inzichten).
![]()
precies 90-99% van de tijd eet ik gezond, maar ik zal heus wel een keer de mac induiken / een stuk taart eten / cola drinken....quote:
eet/drink (ongezonde dingen) met mate.... maar dat geldt voor alles wel zo'n beetje.
btw stereo. geldt de sportkaartvrije week volgende week ook voor fitness? ik ga wel 1 of 2 keer TKD doen...
ben overigens wel benieuwd hoe ik de komende 3 weekenden ga doen qua eten... mag weer ene duistere zakenman uit spanje gaan helpen en dat zijn lange dagen vaak zonder veel eten. (ja pepernoten mjah xD)....na na na na na na na Badjasman!![]()
Wat is TKD?
En volgens mij mag je nog steeds alleen met fitnesspas de ruimte in....Confidence through competence![]()
dacht ik al....(en dat kreng ben ik natuurlijk kwijt) TKD = taekwondoquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is TKD?
En volgens mij mag je nog steeds alleen met fitnesspas de ruimte in....na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
QFTquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef 16meter het volgende:
Laat gaan joh, die mensen. Wie serieus wil trainen zoekt een ander wel uit op internet of in boeken. Dan ga je echt niet zomaar wat aankutten met curls en sit-ups.
Als je elke keer dat een ecto een oefening verkeerd uitvoert hem moet helpen dan heb je daar een dagtaak aan. De meeste mensen stellen bemoeienis uberhaupt niet op prijs, hoe goedbedoeld het ook is.![]()
Waarom gaat het in BB topics/fora 9 van de 10 keer over andere mensen die zich niet in de sport verdiept hebben en weinig verstand van KT hebben? Waarom niet gewoon op jezelf focussen als je in de gym hangt?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Is logisch. Komt voort uit onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom gaat het in BB topics/fora 9 van de 10 keer over andere mensen die zich niet in de sport verdiept hebben en weinig verstand van KT hebben? Waarom niet gewoon op jezelf focussen als je in de gym hangt?![]()
Sterkte ermee jochie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is logisch. Komt voort uit onzekerheid.![]()
Blijkbaar kunnen mensen niet meer zelf nadenken dat is eigenlijk de rode draad als het over voeding gaatIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Godverdomme, vanochtend echt raar gelegen in m'n bed ofzo, werd wakker met echt belachelijk veel pijn in lateral deltoid (links), als ik m'n arm opzij of naar boven beweeg doet het echt motherfucking veel pijn
Of toch du vader?![]()
Dat is inderdaad heftig, stoer dat je nu alsnog (benen) traint, succes man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.
Dit topic gaat trouwens echt langzaam de laatste tijd, of ligt het aan mij?
Of toch du vader?![]()
Iets met slapende honden en niet wakker maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heftig, stoer dat je nu alsnog (benen) traint, succes man. [ afbeelding ]
Dit topic gaat trouwens echt langzaam de laatste tijd, of ligt het aan mij?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niks mis mee; liever kwaliteitsposts en langzaam dan gezeik en snel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Dit topic gaat trouwens echt langzaam de laatste tijd, of ligt het aan mij?Deze man snapt hetquote:
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2011 17:07:28 ]![]()
Wat is er mis met een kladblok en pen als meten weten is?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dit dus. Sowieso elektronica bij je hebben als je in beast-modus bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:16 schreef kidkash19 het volgende:
Wat is er mis met een kladblok en pen als meten weten is?![]()
![]()
Hoef je ook niet bang te zijn dat er iets kapotgaat als het valt of er een schijf op terecht komt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja want je kan een smartphone niet in je broek houden of hem onder een bankje leggen zodat hij niet kapot gaat... Wat maakt het uit of iemand het op z'n smartphone doet?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Maakt mij ook niet uit maar vind het meer vreemd dat men vraagt of een app voor iets wat je heel simpel op een kladblokje kan bijhouden, wat is er zo lastig aan het simpel houden van dingen?
En ja ik heb gezien hoe iemand zijn smartphone onder de DBs kwam omdat hij uit zn zak was gevallen tijdens de DB bench press en hij zn gewichten liet vallen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Beter concentreren op waar je mee bezig bent dan steeds met zo'n apparaatje klungelen tussendoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ja want je kan een smartphone niet in je broek houden of hem onder een bankje leggen zodat hij niet kapot gaat... Wat maakt het uit of iemand het op z'n smartphone doet?
[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 19-11-2011 17:45:00 ]![]()
Vind bijhouden op m'n telefoon handiger om eerlijk te zijn, maar dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:22 schreef kidkash19 het volgende:
Maakt mij ook niet uit maar vind het meer vreemd dat men vraagt of een app voor iets wat je heel simpel op een kladblokje kan bijhouden, wat is er zo lastig aan het simpel houden van dingen?
En ja ik heb gezien hoe iemand zijn smartphone onder de DBs kwam omdat hij uit zn zak was gevallen tijdens de DB bench press en hij zn gewichten liet vallen
Haha, dat is de reden waarom ik hem altijd onder een bankje leg als ik een oefening ga doen waarbij ik moet liggen.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Tussen m'n sets door is gewicht + reps invoeren en dan op save klikken niet zo lastig..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beter concentreren op waar je mee bezig bent dan steeds met z'n apparaatje klungelen tussendoor.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Voor mensen die zelfs een hammer curl niet correct kunnen uitvoeren is het een hele opgave hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Tussen m'n sets door is gewicht + reps invoeren en dan op save klikken niet zo lastig..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor mensen die zelfs een hammer curl niet correct kunnen uitvoeren is het een hele opgave hoor
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Dat dus. En je weet over het algemeen uit je hoofd toch wel wat je lift, drukt, trekt? Je hebt een gemiddelde, sommige dagen zit je daar een beetje onder, sommige dagen boven. Daar heb je toch geen app voor nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beter concentreren op waar je mee bezig bent dan steeds met z'n apparaatje klungelen tussendoor.
Wat een onzin zeg.![]()
![]()
Ik zie regelmatig mensen met een phone bezig in de sportschool. Mijn conclusie is dat ze uiteindelijk meer bezig zijn met hun phone dan met hun workout.
En dan raken ze ook nog geirriteerd als iemand ze belt.![]()
![]()
Ik train op het moment volgens de HIT theorie van Dorian Yates hetgeen inhoud dat ik 1 werkset per oefening doe. Ik wil dus elke training óf een klein beetje zwaarder pakken óf een rep meer doen. Daarom wil ik het bijhouden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus. En je weet over het algemeen uit je hoofd toch wel wat je lift, drukt, trekt? Je hebt een gemiddelde, sommige dagen zit je daar een beetje onder, sommige dagen boven. Daar heb je toch geen app voor nodig.
Wat een onzin zeg.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
schiet je niks mee opquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:38 schreef Snakey het volgende:
Ik zie regelmatig mensen met een phone bezig in de sportschool. Mijn conclusie is dat ze uiteindelijk meer bezig zijn met hun phone dan met hun workout.
En dan raken ze ook nog geirriteerd als iemand ze belt.![]()
Sommige apps helpen wel degelijk. Zo kun je alle info zien op een website thuis en kun je grafieken analyseren. Dit scheelt weer bij Excel grafiekjes maken bijv. (ik gebruik overigens gewoon een noteblock).If not now, then when.![]()
Noteblokje is wel handig voor de gasten die meer krachtgericht trainen.
Voor (recreatieve) bodybuilding doeleinden > tot failure trainen, klaar.
Blijkbaar doe je het niet zo best bij de vrouwen als krachtsporter:
vallen meisjes niet meer op lange gespierde jongens ofzo?
[ Bericht 27% gewijzigd door 16meter op 19-11-2011 18:10:00 ]![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:58 schreef 16meter het volgende:
vallen meisjes niet meer op lange gespierde jongens ofzo?
Kijk ze hyves dan jonge, dat is gewoon een ecto:
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeftIf not now, then when.![]()
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik train op het moment volgens de HIT theorie van Dorian Yates hetgeen inhoud dat ik 1 werkset per oefening doe. Ik wil dus elke training óf een klein beetje zwaarder pakken óf een rep meer doen. Daarom wil ik het bijhouden.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:58 schreef 16meter het volgende:
vallen meisjes niet meer op lange gespierde jongens ofzo?WTF is deze ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeftquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?![]()
![]()
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeft
Of toch du vader?![]()
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Kreeg toevallig een mail over squats van Stronglifts.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ik krijg een sticker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?![]()
![]()
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kreeg toevallig een mail over squats van Stronglifts.combut you too wereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squatting pain-free as a baby. So why can't you do it
anymore today?
Mmm![]()
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.
Vergeet het en ga door met waar je mee bezig was. Dan mis je een rep., so fucking what? Morgen doe je het weer beter.![]()
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Vergeet het en ga door met waar je mee bezig was. Dan mis je een rep., so fucking what? Morgen doe je het weer beter.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
die gastquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.![]()
![]()
Good for you. Dan moet je vooral blijven doen wat je doet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.![]()
![]()
Dat kan best wel lastig zijn, ik heb altijd een setje blaadjes mee voor het geval ik weer heb van: "oh shit, hoe zat het ook alweer?"quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?Best wel, gewichten verander je nog wel eens maar sets blijven meestal toch wel enigszins hetzelfde neem ik aan..quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel sets ik nog moet. Best wel achterlijk eigenlijk.
[ Bericht 14% gewijzigd door drumstickNL op 19-11-2011 21:59:29 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliftenquote:![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Koklyaev![]()
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?![]()
![]()
reken daarbij mee uit de kosten van een thuisinstallatie versus sportschool abbo.....dan is de keuze zo gemaakt. tis dat ik er de ruimte niet voor heb...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen, mooi was dat man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.
Ecto met Gyno denkt Rambo te zijn.![]()
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.
Als ik jou was voor ¤ 275,- dat powerrack bij Henk van DBB bestellen, dipsteunen zitten erbij, optrekken, noodopvang, deadlift houder, squat, benchpress.
Ontwerp:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje incl. curls, benen en incline en decline was ¤ 125,- bij HeliSports.
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
2x 50mm halters ¤ 90,- bij Fitness-seller
http://www.fitness-seller(...)--kogellagering.html
1x Olympische stang + 120kg 50mm gewichten + speciale klemmen was ¤ 150,- op DBB.
Dit is van mij, voor de rest goed kijken op Marktplaats en vooral DBB omdat het daar erg goedkoop is. Heb dit trouwens niet in 1x allemaal gekocht, eerst stang en bankje, daarna halters en vervolgens het rack. Gewoon kijken of er een mooie aanbieding is.
Succes bro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-11-2011 02:46:04 ]If not now, then when.![]()
Super chill, maar ik zou ook een cable crossover, leg extension, leg curl, leg press etc.. willen en dat is niet te betalen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.![]()
ik word vrolijk als ik hem bezig zie. Hij heeft er echt veel plezier in. Mooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliften![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Koklyaevhij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.
Als ik jou was voor ¤ 275,- dat powerrack bij Henk van DBB bestellen, dipsteunen zitten erbij, optrekken, noodopvang, deadlift houder, squat, benchpress.
Ontwerp:Superbedankt man, hier kan ik wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje incl. curls, benen en incline en decline was ¤ 125,- bij HeliSports.
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
2x 50mm halters ¤ 90,- bij Fitness-seller
http://www.fitness-seller(...)--kogellagering.html
1x Olympische stang + 120kg 50mm gewichten + speciale klemmen was ¤ 150,- op DBB.
Dit is van mij, voor de rest goed kijken op Marktplaats en vooral DBB omdat het daar erg goedkoop is. Heb dit trouwens niet in 1x allemaal gekocht, eerst stang en bankje, daarna halters en vervolgens het rack. Gewoon kijken of er een mooie aanbieding is.
Succes bro.![]()
Hoeveel ruimte heb jij nodig voor de opstelling zelf + extra ruimte voor wanneer je bezig bent? En ook ik ben benieuwd naar pics haha, had al gelezen over je cage.
![]()
![]()
Ik ben accountant dus vergeet niet zo snel nummers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel sets ik nog moet. Best wel achterlijk eigenlijk.![]()
Maar als ik 5 x 5 setjes doe moet ik ook wel eens naar de gewichten kijken om te weten hoeveel sets ik heb gedaan.![]()
![]()
Ik vind dat het me motiveert dat wanneer ik een laatste set er nog net 4 reps uit kan persen, dat ik me totaal kan focussen op dat ik de volgende keer 5-6 reps kan halen.
Net een atleet die zich helemaal richt om een persoonlijk record(tijd) van zichzelf of een concurrent aan flarden te schieten.
Anyway, genoeg gebrabbeld, nu naar de gym, lekker rustig altijd
Ik had vorige week al pics gepost maar hier nogmaals:quote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Superbedankt man, hier kan ik wat mee.Hoeveel ruimte heb jij nodig voor de opstelling zelf + extra ruimte voor wanneer je bezig bent? En ook ik ben benieuwd naar pics haha, had al gelezen over je cage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ja, je hebt sowieso de ruimte van de cage nodig, voor afmetingen check www.powercage.nl en dan projecten en dan specificaties. Je moet wel vrij binnen de cage kunnen bewegen en de stang ook. Voor de rest heb ik dan nog meer ruimte voor boksbal, stoeltjes, tafel, fiets etc.. zoals je op de foto's ziet.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had vorige week al pics gepost maar hier nogmaals:Ah nice man, mooi spul allemaal. Ook leuk dat je die twee stoeltjes hebt staan, kun je mooi andere gasten / je vriendin uitnodigen en samen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ja, je hebt sowieso de ruimte van de cage nodig, voor afmetingen check www.powercage.nl en dan projecten en dan specificaties. Je moet wel vrij binnen de cage kunnen bewegen en de stang ook. Voor de rest heb ik dan nog meer ruimte voor boksbal, stoeltjes, tafel, fiets etc.. zoals je op de foto's ziet.
Ik zie dat je trouwens houten platen onder je cage hebt staan, vanwaar is dat? Heb het idee om er in de garage ruimte voor te maken, maar dat is (ook?) een betonnen vloer, dus moet wel achter matten aan... want anders wordt het een ge-echo van jewelste.Hoe los jij dat op?
![]()
Dudequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
je vriendin uitnodigen en samen trainen.
Wie traint er nou samen met z'n chick
Sowieso de fictieve vriendin van Panzermaus![]()
![]()
Bij ons traint een ex prof body builder met zijn vriendin.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude
Sowieso de fictieve vriendin van Panzermaus![]()
Het is goed voor haar in de zin dat ze een enorme berg kilo's kwijt is. Maar ik ben bang dat hij haar aan het opbranden is. Denk dat het te zwaar is voor haar.![]()
hier ook het zelfde; een enorm grote gast die een keer zijn neefje/zoontje heeft meegenomen en alleen maar isolatie oefeningen liet doen voor rug, triceps en kuitenquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef Snakey het volgende:
Bij ons traint een ex prof body builder met zijn vriendin.![]()
Het is goed voor haar in de zin dat ze een enorme berg kilo's kwijt is. Maar ik ben bang dat hij haar aan het opbranden is. Denk dat het te zwaar is voor haar.en de andere keer had hij een vrouwelijke familie lid bij, waarmee hij precies de zelfde oefeningen deed
![]()
sowieso chicks die hun biceps trainen omdat hun vriendje dat ook doet![]()
![]()
anyway, ik hoor net dat mijn nicht aan het Sonja-Bakkeren is![]()
![]()
![]()
ge-echo?quote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah nice man, mooi spul allemaal. Ook leuk dat je die twee stoeltjes hebt staan, kun je mooi andere gasten / je vriendin uitnodigen en samen trainen.
Ik zie dat je trouwens houten platen onder je cage hebt staan, vanwaar is dat? Heb het idee om er in de garage ruimte voor te maken, maar dat is (ook?) een betonnen vloer, dus moet wel achter matten aan... want anders wordt het een ge-echo van jewelste.Hoe los jij dat op?
Ik heb die houten platen er ten eerste omdat dan de vocht vanuit de vloer niet in de cage trekt maar in het hout (cage kan er wel tegen maar beter zo) en ten tweede omdat de garage vloer niet 100% recht is vandaar. Ik ga zelf ook nog matten kopen denk ik want de cage staat nu net iets te hoog.
Maar de cage is een dikke aanrader, sowieso zou ik die als eerste bestellen omdat die toch het duurst is en het 3 a 4 weken duurt voordat die klaar is en in die tussentijd je alsnog spullen kan bijkopen.
En die stoeltjes idd, creeer je meer een gym omgeving van.Ben er zeer tevreden mee, draag nu wel zelf handschoentjes in de begin van de training omdat de stang tering koud is...
Zomer trainen is heerlijk, winter ook als je opgewarmd bent.
Meisjes kunnen prima squatten en dansen etc.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude
Sowieso de fictieve vriendin van PanzermausJa, of het ligt aan de muren. Maar als je er iets zwaars laat vallen, dan maakt dat zo'n hard metaal-achtig echogeluid.quote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ge-echo?
Ik heb die houten platen er ten eerste omdat dan de vocht vanuit de vloer niet in de cage trekt maar in het hout (cage kan er wel tegen maar beter zo) en ten tweede omdat de garage vloer niet 100% recht is vandaar. Ik ga zelf ook nog matten kopen denk ik want de cage staat nu net iets te hoog.
Maar de cage is een dikke aanrader, sowieso zou ik die als eerste bestellen omdat die toch het duurst is en het 3 a 4 weken duurt voordat die klaar is en in die tussentijd je alsnog spullen kan bijkopen.
En die stoeltjes idd, creeer je meer een gym omgeving van.Ben er zeer tevreden mee, draag nu wel zelf handschoentjes in de begin van de training omdat de stang tering koud is...
Zomer trainen is heerlijk, winter ook als je opgewarmd bent.
En ah, logisch. Maar echt mooi ingericht allemaal, hard jelly hier. Woon nog thuis maar een weekendje garage opruimen (+ muizen vangen) en ruimte maken moet geen probleem zijn.
Maar de gedachte van een gym bij huis, te nice.Ook om op random momenten dingen uit te proberen, etc. Kan ik mijn bro ook motiveren om aan de slag te gaan, die jongen is een beer, maar is nu chubby aan het worden en verziekt compleet zijn houding, zit ook op zijn onderrug etc.
[ Bericht 55% gewijzigd door Panzermaus op 20-11-2011 15:03:51 ]![]()
Fraumenschen dienen ten allen tijden conform in de keuken te blijven.quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Meisjes kunnen prima squatten en dansen etc.![]()
Over het aanrecht ermee.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fraumenschen dienen ten allen tijden conform in de keuken te blijven.
Tevens, zat even te Marktplaatsen.
http://m.marktplaats.nl/a(...)html?previousPage=lr
Zeeland is wel een beetje ver weg, maar hele mooie set.![]()
![]()
Gisteren bent presses gedaan maar toen ik rechts ging doen bij de derde set voelde ik het heel raar trekken in mijn rug. Het was echt een spiertje en niet een disc, maar toch maar gestopt.
Ik doe nu ook al een hele tijd veel one handed lifts omdat ik vooral mijn linkerarm wilde stimuleren, uiteindelijk ben ik hier nu sterker in geworden dan mijn rechterarm![]()
Met boksen merk ik ook dat ik ineens teringhard kan slaan met links, rechts is meer een afmaker geworden ipv een puur dominante arm.
Dat ik ineens sterker zou worder met links dan rechts had ik niet verwacht, ondanks dat pure power van rechts komt.![]()
Ben rechtshandig en merk dat alles rechts sterker is dan links vooralsnog. Hoop ik over een jaar gelijk getrokken (![]()
) te hebben...
Je rukhand is altijd sterker idd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben rechtshandig en merk dat alles rechts sterker is dan links vooralsnog. Hoop ik over een jaar gelijk getrokken (![]()
) te hebben...
Dat zal nooit gelijk trekken omdat je bijna alles met je rechterhand doet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
) te hebben...
![]()
Collageen type I: bot, pezen, ligamenten, huid, fascia, bloedvaten, fibrotisch kraakbeen
In wat zit hier het meeste van in?If not now, then when.![]()
Hè? Het is het meest voorkomende type collageen in je lichaam, vooral bekend van b.v. littekens. Maar waar er het meeste van in zit? Je huid lijkt me, omdat die het grootst is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Collageen type I: bot, pezen, ligamenten, huid, fascia, bloedvaten, fibrotisch kraakbeen
In wat zit hier het meeste van in?
[ Bericht 0% gewijzigd door Autobandje op 21-11-2011 08:52:01 ]![]()
Ik wil iedere week zwaarder gaan, dus dan is het wel handig om te weten wat je de vorige keer precies gedaan hebt..quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?Behulpzaam als een waterkraan.
Herkenen jullie dit? Ik ben ongeveer half september weer serieus gaan trainen. Ik woog toen 98 kilo, ik weeg nu 93 kilo en wil eigenlijk nog een kilo of 5 kwijt. De omtrek van mijn buik (ik dronk vrij veel bier) is enorm afgenomen, maar ik blijf al weken op 93 kilo hangen, ook al zie ik dat er buikvet verdwijnt.
Ik heb wel redelijk wat spieropbouw gehad tegelijkertijd, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de spieropbouw het vet wat verdwijnt op zou heffen. Ik eet gewoon gezond en op onderhoud. Misschien wat harder trekken aan de cardio? Ik zou niet weten wat ik nog meer zou kunnen doen.
Ik ben niet een enorme fan van cardio, maar als het moet dan moet het maar....![]()
Ik háát het om binnen aan cardio te doen. Rennen in het park / bos doet mij echter veel deugd.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 21-11-2011 12:01:57 ]Feyenoord Rotterdam![]()
De spiegel is de beste weegschaal. En laat je vetpercentage meten en doe dat over een week of 6 weer.Behulpzaam als een waterkraan.
True enough. Misschien moet ik die hele weegschaal maar gewoon vergeten. Op een gegeven moment raak je er erg gefixeerd op...quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef fathank het volgende:
De spiegel is de beste weegschaal. En laat je vetpercentage meten en doe dat over een week of 6 weer.![]()
Je moet toenadering zoeken tot de ecto in jezelf! Leaning out without cardio, clean bulk all year long.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef o.us het volgende:
Ik háát het om binnen aan cardio te doen. Rennen in het park / bos doet mij echter veel deugd.
![]()
BS: vrouwen dienen net zo hard te trainen als mannen: welke vrouwen in de sportschool zijn het mooist? De vrouwen die de hele tijd lopen te cardioen of diegene die aan KT doen?quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fraumenschen dienen ten allen tijden conform in de keuken te blijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: