Was een serieuze vraag, kwam het een paar keer tegen in een paar artikels, heeft niks met dat filmpje te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Vraag het Fat Joe.
"B'cause sweet potatoes is good fo' everyone!"
+1 liftquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja klopt in principe wel, behalve dan dat als je complexe carbs eet het heel gedoseerd gaat waardoor er geen echte insuline spike komt. Carbs zijn eigenlijk gewoon allemaal suikers aan elkaar gekoppeld, hoe complexer hoe minder de insulinespike.
Dus wees niet bang voor carbs, het zijn de mono- en disacchariden die kwalijk zijn (glucose, fructose, sucrose dat soort dingen).
Wat lult die kerel trouwens, beetje verkondigen dat bonen slecht voor je zijn (een van de gezondste dingen die je kan eten als je wil afvallen) en ook zo haten op rijst en pasta, nooit van bruine rijst en pasta gehoord zeker .
Ja is lekker en prima koolhydraten met veel vezelquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:
Iemand ervaring met zoete aardappel ?
Oh, geweldige discussies heb ik daarmee gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef NaRRaToR het volgende:
vraagje: is het zo dat kunstmatige suikers zoals aspartaam / acesulfaam-k ook een insulinespike genereren (ondanks dat het vervangers zijn)?
Niet of nauwelijks, ze zitten ook in veel minder grote hoeveelheden in je eten dan suikers (zijn wel 200x zo zoet). Probleempje is wel dat ze het eten zoeter laten smaken, zonder je eetlust te stillen (er zit niks in), wat er voor zorgt dat je eerder met honger blijft zitten en dan geneigd zal zijn meer te eten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef NaRRaToR het volgende:
vraagje: is het zo dat kunstmatige suikers zoals aspartaam / acesulfaam-k ook een insulinespike genereren (ondanks dat het vervangers zijn)?
dat is precies de reden waarom ik de vraag stelde. gisteren nog een discussie met een fatty. ja maar ik drink / eet alleen maar lightquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Niet of nauwelijks, ze zitten ook in veel minder grote hoeveelheden in je eten dan suikers (zijn wel 200x zo zoet). Probleempje is wel dat ze het eten zoeter laten smaken, zonder je eetlust te stillen (er zit niks in), wat er voor zorgt dat je eerder met honger blijft zitten en dan geneigd zal zijn meer te eten.
Het grappige is dat hoe dikker mensen zijn, hoe meer ze ook aspartaam en dat soort dingen eten.
Als je zonder discipline zoetstoffen toepast dan zal je er waarschijnlijk alleen maar meer van eten, dus ja fatties zijn er totaal niet bij gebaat (misschien moeten ze überhaupt geen cola drinkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is precies de reden waarom ik de vraag stelde. gisteren nog een discussie met een fatty. ja maar ik drink / eet alleen maar light
precies 90-99% van de tijd eet ik gezond, maar ik zal heus wel een keer de mac induiken / een stuk taart eten / cola drinken....quote:
dacht ik al....(en dat kreng ben ik natuurlijk kwijt) TKD = taekwondoquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is TKD?
En volgens mij mag je nog steeds alleen met fitnesspas de ruimte in....
quote:
QFTquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef 16meter het volgende:
Laat gaan joh, die mensen. Wie serieus wil trainen zoekt een ander wel uit op internet of in boeken. Dan ga je echt niet zomaar wat aankutten met curls en sit-ups.
Als je elke keer dat een ecto een oefening verkeerd uitvoert hem moet helpen dan heb je daar een dagtaak aan. De meeste mensen stellen bemoeienis uberhaupt niet op prijs, hoe goedbedoeld het ook is.
Is logisch. Komt voort uit onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Waarom gaat het in BB topics/fora 9 van de 10 keer over andere mensen die zich niet in de sport verdiept hebben en weinig verstand van KT hebben? Waarom niet gewoon op jezelf focussen als je in de gym hangt?
Sterkte ermee jochie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is logisch. Komt voort uit onzekerheid.
Dat is inderdaad heftig, stoer dat je nu alsnog (benen) traint, succes man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door een motorongeluk. Te hard rijden en een auto van links niet zien waar ik op knalde. Maar uiteindelijk doordat ik met bot wat door m'n kuit stak over de straat ben gegaan waardoor de ontsteking uiteindelijk zorgde dat het geamputeerd moest worden. Dat is 26 jaar geleden nu.

Iets met slapende honden en niet wakker maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heftig, stoer dat je nu alsnog (benen) traint, succes man. [ afbeelding ]
Dit topic gaat trouwens echt langzaam de laatste tijd, of ligt het aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |