hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv BOR)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 5xFailure
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.
vind ik een fijnere oefening.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?
Jij hebt een konttransplantatie voor je kuiten nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
en als dat te makkelijk wordt weight jackets enzulks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier ook fan van inverted rows (en lichaamsgewicht oefeningen)
Voetbal dit dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
heb je hem een spuit aangeboden?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Er was dus zo' n gast die zijn benen niet trainde en de reden daarvoor was dat hij niet wilde afvallen enzo. En toen zei ik dan moet je meer eten. Nee want alleen mensen die spuiten eten veel.
Begreep er helemaal niks van.
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je hem een spuit aangeboden?
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.
Paar keer gebruikt en het bevalt!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?
mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Paar keer gebruikt en het bevalt!
quote:Monday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Wednesday
Bench/ or Press 2x5, 1x 5+
Weighted Chins 2 x 6-8 (press days, and only if you can do at least 6-8 BW chins)
Deadlift 1x 5+ (with or without power cleans as warmups)
Neck Harness
Friday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Bodyweight Chins are done every day.
5 lb jumps on Squat and Deadlift
2.5lb jumps on pressing movements and curls (when rep ranges are satisfied)
When reps on last set fall below 5, take 10% off of bar and begin process over (on that lift only)
Know that feel brah. De winter is nog lang. We komen groter en harder terug.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
TT![]()
Volgende week even een andere sportschool zoeken, trainen heeft op een vrij laag pitje gestaan (en dat is te zien ook, helaas)
Blij dat ik daar nu ook achter ben. 3x15 one legged calf raises doe ik op dag Bquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Die pak je toch met rows mee?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef 16meter het volgende:
rear delts blijven ook achter met rimpelteen
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Kan de rust ook wel even gebruiken want druk met studie nu. Verder gewoon boven onderhoud blijven eten lijkt me?
Ik weet niet of jij ook het Stronglifts 5x5 boek hebt gelezen van Mehdi zelf maar er staat duidelijk in dat extra oefeningen totaal onnodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv Barbell Rows)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 5xFailure
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.
in een week gebeurt er niet zoveelquote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Autobandje het volgende:
Zal je zien dat je over een week gewoon sterker bent dan je was Panzer. En eet idd niet te weinig, maar kijk uit dat je niet teveel eet, dan word je als je niet beweegt wel erg vettig
Eh ja was maar een weekje he, dan is dat ook wel weer zoquote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
in een week gebeurt er niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |