SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Nee, geen advies geven. Gew pesten en nog meer onzeker maken als je zelf shredded bentquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook nog gelezen.Gewoon geen moeite meer in steken, zinkend schip. Gewoon shredded worden en ze advies geven wanneer ze erom vragen.
![]()
![]()
Benen trainen is toch het stokpaardje van bodybuilders om af te geven op andere sporters. Vlak voor een belangrijk evenement of 'in-season' is krachttraining an sich niet altijd aan te raden behalve op maintenance niveau.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat is het koud buiten, toch nog 12x200m interval gedaan.En dat met 36 cm biceps.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef Kroc het volgende:
[..]
dat is aardig veel voor interval, maar jij bent ook iets van 200kg @ 4% BF met een 580kg deadlift las ik in andere topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
En dat met 36 cm biceps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit.
![]()
Uiteraard heb ik het met minder gewicht gedaanquote:Goedzo man, mooi zo doorgaan. Desnoods gewoon even terugstappen naar minder gewicht om er goed aan te kunnen wennen.![]()
Hopelijk weer snel opbouwen.![]()
hehehe herkenbaar... op het werk ook een paar van die huisvrouwtjes... dan komen ze aan met van die opmerkingen van goh jij bent ook veel afgevallen en zulks en dan de vraag hoe ik dat voor elkaar krijg. als je dan begint over voeding dan krijg je van die opmerkingen van "ja, maar dat is echt niet normaal hoor" en "daar ga ik echt niet aan beginnen"quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was 2 dagen geband omdat ik goede tips gaf in LIF. Ze zagen het als trollen.
ik doe er de moeite niet meer voor. laat ze maar lekker sonja bakkeren zonder te sporten en 1-2 keer per week taart wegsnaaien op het werk en thuis aan de chips / wijn xDna na na na na na na Badjasman!![]()
Woord omhoog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehehe herkenbaar... op het werk ook een paar van die huisvrouwtjes... dan komen ze aan met van die opmerkingen van goh jij bent ook veel afgevallen en zulks en dan de vraag hoe ik dat voor elkaar krijg. als je dan begint over voeding dan krijg je van die opmerkingen van "ja, maar dat is echt niet normaal hoor" en "daar ga ik echt niet aan beginnen"
ik doe er de moeite niet meer voor. laat ze maar lekker sonja bakkeren zonder te sporten en 1-2 keer per week taart wegsnaaien op het werk en thuis aan de chips / wijn xD
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn' en 'er is iets mis met mijn stofwisseling'. Optyfen met die onzin. Gewoon je vreten op orde brengen en van je luie reet afkomen, dan val je gegarandeerd af,"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nog steeds Bondi Beach?quote:Op woensdag 16 november 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Woord omhoog.
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn' en 'er is iets mis met mijn stofwisseling'. Optyfen met die onzin. Gewoon je vreten op orde brengen en van je luie reet afkomen, dan val je gegarandeerd af,If not now, then when.![]()
Niet dat je er niets aan kunt doen, maar je kan best prima meer de aanleg hebben voor een stevige bouw en wat sneller mollig. Als ik kijk naar het verschil tussen mij en mijn broertje, ik heb de bouw van mijn moeder, mijn broertje van mijn vader. Mijn broertje leeft op snoep en is smal zoals mijn vader, ik daarintegen moet veel meer moeite doen op zo smal te worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 03:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik word echt doodziek van dat geouwehoer over 'genetisch dik zijn'
Ik heb trouwens de laatste tijd steeds meer 'last' van knikkende knieen, echt zeer doet het niet maar meer vervelend... Beetje mee oppassen denk ik.![]()
![]()
Ik weet heus wel dat er ecto / endo / meso is, maar ik doel meer op die zeikwijven (sorry dames, het zijn toch meestal de vrouwen die dit doen) die onder het genot van een taartpunt alles afschuiven op de genen. "Tja, trage stofwisseling he...". Muil houwen, beter vreten en trainen, trut.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Niet dat je er niets aan kunt doen, maar je kan best prima meer de aanleg hebben voor een stevige bouw en wat sneller mollig. Als ik kijk naar het verschil tussen mij en mijn broertje, ik heb de bouw van mijn moeder, mijn broertje van mijn vader. Mijn broertje leeft op snoep en is smal zoals mijn vader, ik daarintegen moet veel meer moeite doen op zo smal te worden.
Ik heb trouwens de laatste tijd steeds meer 'last' van knikkende knieen, echt zeer doet het niet maar meer vervelend... Beetje mee oppassen denk ik."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vanaf zaterdag pas. Vandaag de sleutels binnen van het nieuwe appartementquote:Toch jammer dat ik deze zomer moet doorbulken; zit helaas niets anders op als je pas een paar maanden bezig bent.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vandaag weer lowbar squat gedaan. Loop toch tegen één probleempje aan, wat wellicht door een verkeerde grip komt; er komt echt enorm veel spanning op mijn polsen te staan. Volgens mij komt dit omdat je eigenlijk een duimloze grip moet houden, maar dat voelt toch redelijk gevaarlijk aan. Heb helaas relatief kleine handen en altijd een zwaar bezwete (en dus erg glibberige) rug, dus ben bang dat de stang bij onvoldoende grip van m'n rug afdondert (zelfs met samengeknepen schouders). Iemand met suggesties?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Haal je informatie dan ook van de bron.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:59 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag weer lowbar squat gedaan. Loop toch tegen één probleempje aan, wat wellicht door een verkeerde grip komt; er komt echt enorm veel spanning op mijn polsen te staan. Volgens mij komt dit omdat je eigenlijk een duimloze grip moet houden, maar dat voelt toch redelijk gevaarlijk aan. Heb helaas relatief kleine handen en altijd een zwaar bezwete (en dus erg glibberige) rug, dus ben bang dat de stang bij onvoldoende grip van m'n rug afdondert (zelfs met samengeknepen schouders). Iemand met suggesties?![]()
http://startingstrength.c(...)e_squat_bar_positionwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Hiit smorgens zou het meest ideale zijn, vraag me alleen af of dat echt 5x pw moet of op niet traindagenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Ga gewoon onder je onderhoud eten, doe HIIT na je krachttraining, en voila.![]()
ligt eraan hoe intensief je interval trainingen zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hiit smorgens zou het meest ideale zijn, vraag me alleen af of dat echt 5x pw moet of op niet traindagen
burpee intervals voor 20 minuten is wat anders dan crosstrainer intervals voor 20 minuten
[ Bericht 8% gewijzigd door Kroc op 16-11-2011 14:31:02 ]![]()
Gewoon buiten sprintenbegin 30 sec sprint 60 rust 15 minutenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
ligt eraan hoe intensief je interval trainingen zijn
burpee intervals voor 20 minuten is wat anders dan crosstrainer intervals voor 20 minuten![]()
Netjes man, echt vet. Keek altijd dat programma van die gasten die mensen redden uit zee daar op Bondi, goeie omgeving wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag pas. Vandaag de sleutels binnen van het nieuwe appartementToch jammer dat ik deze zomer moet doorbulken; zit helaas niets anders op als je pas een paar maanden bezig bent.
En volgens mij moet je je duimen juist wel gebruiken bij de low bar squat?If not now, then when.![]()
Nee, je rug moet het gewicht dragen, je hebt je handen puur daar zodat je kan knijpen en spanning op je lichaam hebt, plus balanceren wanneer nodig.Een duimloze grip zorgt ervoor dat je het afleert om het gewicht op je polsen / handen te laten rusten.
Inderdaad even Rippetoad zijn filmpje checken. In dat low-bar artikel op StrongLifts.com staat ook zoiets.![]()
![]()
Letterlijke tekst van Quaker Cruesli Balans:
"Een volle kom Cruesli Balans (30gr) bevat 40% minder kcal dan een volle kom van andere krokante muesli's( 45 gr)"
En nog steeds 21 gram suiker per 100 gram.
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja mooi he, dat supermarktvoedselquote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef fathank het volgende:
Letterlijke tekst van Quaker Cruesli Balans:
"Een volle kom Cruesli Balans (30gr) bevat 40% minder kcal dan een volle kom van andere krokante muesli's( 45 gr)"
En nog steeds 21 gram suiker per 100 gram.
.
En 30 gram andere krokante muesli bevat 33% minder kcal dan 45 gram dezelfde andere krokante muesli
Confidence through competence![]()
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?![]()
SS's kern is squat, deadlift en bench press. Dus je voegt oefeningen toe voor lichaamsdelen die minder actief zijn met die drie oefeningen, zoals je bovenrug bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?Confidence through competence![]()
Ik heb het boek gelezen van SL 5x5 maar extra oefeningen toevoegen is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?If not now, then when.![]()
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.![]()
cleans? maar dat doet 90% van de SS mensen nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
http://stronglifts.com/th(...)ide-to-power-cleans/
"Power Cleans work your posterior chain hard: calves, hamstrings, glutes & lower back but also upper-back & traps."![]()
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Was hier is iemand die een 5x5 schema posste van SL met 1 à 2 extra oefeningen erin, kan m alleen nergens vinden iemand die weet wat ik bedoel of welke oefeningen je zoweiso er nog aan toe moet voegen?
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv Barbell Rows)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 5xFailure
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.na na na na na na na Badjasman!![]()
hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben sinds maandag idd begonnen met SL 5x5 en wijk ietswat af van het originele schema:
Workout A:
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xFailure (ipv BOR)
Push-ups 3xFailure
Reverse Crunch 3x12
Workout B:
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 5xFailure
Prone Bridge 3x30sec
Dikgedrukte oefeningen zijn toegevoegd.![]()
vind ik een fijnere oefening.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
hoezo doe je inverted rows dan ipv bor?na na na na na na na Badjasman!![]()
Jij hebt een konttransplantatie voor je kuiten nodig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.
Confidence through competence![]()
ik mis in het hele plaatje idd wel de kuiten (hoewel die toch al vrij netjes ontwikkeld zijn bij mij daar niet van).misschien dat ik een buikspier oefening ga invullen met calf raises.
enne panzer je mag wel wat van mijn ass hebben hoor (negerinnen zijn jaloers op mijn kont haha)en als dat te makkelijk wordt weight jackets enzulks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier ook fan van inverted rows (en lichaamsgewicht oefeningen)na na na na na na na Badjasman!![]()
Er was dus zo' n gast die zijn benen niet trainde en de reden daarvoor was dat hij niet wilde afvallen enzo. En toen zei ik dan moet je meer eten. Nee want alleen mensen die spuiten eten veel.
Begreep er helemaal niks van.![]()
Voetbal dit dat.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
Iets wat ik persoonlijk erg onderbelicht vind bij SS zijn de kuiten. Ook zonder extra oefening groeit alles op SS, behalve de kuiten. Ben er zelf pas sinds net achter dat calf raises als extra een must zijn, in tegenstelling tot extra crunches, hanging leg raises, etc.![]()
heb je hem een spuit aangeboden?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Er was dus zo' n gast die zijn benen niet trainde en de reden daarvoor was dat hij niet wilde afvallen enzo. En toen zei ik dan moet je meer eten. Nee want alleen mensen die spuiten eten veel.
Begreep er helemaal niks van.na na na na na na na Badjasman!![]()
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je hem een spuit aangeboden?![]()
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, anders had hij pliesie erbij gehaald.na na na na na na na Badjasman!![]()
Paar keer gebruikt en het bevalt!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gebruik je het voedingsschema ding van mij trouwens nog? En bevalt het?![]()
mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Paar keer gebruikt en het bevalt!
na na na na na na na Badjasman!![]()
Ook weer 2 weekjes bezig nu, maar mijn kracht is echt belabberd (niet dat het al veel was). 3 maanden niks gedaan en alleen maar gezopen in de tussentijd. Mpress had ik 6*50 kg, nu heb ik al moeite met 6*25 kg
. Hopelijk wordt ik snel weer wat sterker.
![]()
Greyskull LP is ook een interessant programma.
In plaats van 3x5, doe je 2x5 een 1 set met zoveel reps als dat je met goede form eruit kan knallen.quote:Monday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Wednesday
Bench/ or Press 2x5, 1x 5+
Weighted Chins 2 x 6-8 (press days, and only if you can do at least 6-8 BW chins)
Deadlift 1x 5+ (with or without power cleans as warmups)
Neck Harness
Friday
Bench/ or Press (A/B) 2x 5, 1 x 5+
Curl 2x 10-15 (bench days)
Squat 2x 5, 1x 5+
Neck Harness
Bodyweight Chins are done every day.
5 lb jumps on Squat and Deadlift
2.5lb jumps on pressing movements and curls (when rep ranges are satisfied)
When reps on last set fall below 5, take 10% off of bar and begin process over (on that lift only)we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
TT![]()
Volgende week even een andere sportschool zoeken, trainen heeft op een vrij laag pitje gestaan (en dat is te zien ook, helaas)![]()
![]()
Know that feel brah. De winter is nog lang. We komen groter en harder terug.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
TT![]()
Volgende week even een andere sportschool zoeken, trainen heeft op een vrij laag pitje gestaan (en dat is te zien ook, helaas)
Komende maanden heb ik niks te besteden aan uitgaan etc., dus alleen maar vreten en trainen.![]()
Blij dat ik daar nu ook achter ben. 3x15 one legged calf raises doe ik op dag Bquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: