Volgens mij heb ik dat ook nog gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik vond het persoonlijk belachelijk. Ik gaf hun goede tips en motiveerde ze omdat ze willen afvallen maar kwam er 1 al aanzetten met dat die een maagbandje wilt. Ik zei dus gewoon dat ze niet zo lui moet zijn en keihard ervoor moet werken. Maarja het zijn ook allemaal vrouwen daar, ook als ik hun dagelijkse eet lijstjes zie dan denk ik van wtf.
dat is aardig veel voor interval, maar jij bent ook iets van 200kg @ 4% BF met een 580kg deadlift las ik in andere topicsquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat is het koud buiten, toch nog 12x200m interval gedaan.
Omdat je wielrennen deed. Zulke mensen denken dat ze hun benen niet hoeven te trainen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Wat heeft overigens het niet bijhouden van dingen te maken met het al dan niet trainen van de benen?
Ja toch, fuck it. Ook heb ik hekel gekregen aan het woord "dieet".quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nog gelezen.Gewoon geen moeite meer in steken, zinkend schip. Gewoon shredded worden en ze advies geven wanneer ze erom vragen.
Dat is wat generaliserend, denk ik...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je wielrennen deed. Zulke mensen denken dat ze hun benen niet hoeven te trainen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |