Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk ze hyves dan jonge, dat is gewoon een ecto:
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeft
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik krijg een sticker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kreeg toevallig een mail over squats van Stronglifts.combut you too wereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squatting pain-free as a baby. So why can't you do it
anymore today?
Mmm
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Vergeet het en ga door met waar je mee bezig was. Dan mis je een rep., so fucking what? Morgen doe je het weer beter.
die gastquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.
Good for you. Dan moet je vooral blijven doen wat je doet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.
Dat kan best wel lastig zijn, ik heb altijd een setje blaadjes mee voor het geval ik weer heb van: "oh shit, hoe zat het ook alweer?"quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?
Best wel, gewichten verander je nog wel eens maar sets blijven meestal toch wel enigszins hetzelfde neem ik aan..quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel sets ik nog moet. Best wel achterlijk eigenlijk.
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliftenquote:
reken daarbij mee uit de kosten van een thuisinstallatie versus sportschool abbo.....dan is de keuze zo gemaakt. tis dat ik er de ruimte niet voor heb...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?
Ik heb in tijden niet zo gelachen, mooi was dat man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje incl. curls, benen en incline en decline was ¤ 125,- bij HeliSports.
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
2x 50mm halters ¤ 90,- bij Fitness-seller
http://www.fitness-seller(...)--kogellagering.html
1x Olympische stang + 120kg 50mm gewichten + speciale klemmen was ¤ 150,- op DBB.
Dit is van mij, voor de rest goed kijken op Marktplaats en vooral DBB omdat het daar erg goedkoop is. Heb dit trouwens niet in 1x allemaal gekocht, eerst stang en bankje, daarna halters en vervolgens het rack. Gewoon kijken of er een mooie aanbieding is.
Succes bro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-11-2011 02:46:04 ]If not now, then when.
Super chill, maar ik zou ook een cable crossover, leg extension, leg curl, leg press etc.. willen en dat is niet te betalen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.
ik word vrolijk als ik hem bezig zie. Hij heeft er echt veel plezier in. Mooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliften![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Koklyaev
quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.
Als ik jou was voor ¤ 275,- dat powerrack bij Henk van DBB bestellen, dipsteunen zitten erbij, optrekken, noodopvang, deadlift houder, squat, benchpress.
Ontwerp:Superbedankt man, hier kan ik wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje incl. curls, benen en incline en decline was ¤ 125,- bij HeliSports.
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
2x 50mm halters ¤ 90,- bij Fitness-seller
http://www.fitness-seller(...)--kogellagering.html
1x Olympische stang + 120kg 50mm gewichten + speciale klemmen was ¤ 150,- op DBB.
Dit is van mij, voor de rest goed kijken op Marktplaats en vooral DBB omdat het daar erg goedkoop is. Heb dit trouwens niet in 1x allemaal gekocht, eerst stang en bankje, daarna halters en vervolgens het rack. Gewoon kijken of er een mooie aanbieding is.
Succes bro.![]()
Hoeveel ruimte heb jij nodig voor de opstelling zelf + extra ruimte voor wanneer je bezig bent? En ook ik ben benieuwd naar pics haha, had al gelezen over je cage.
![]()
Ik ben accountant dus vergeet niet zo snel nummers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel sets ik nog moet. Best wel achterlijk eigenlijk.
Ik had vorige week al pics gepost maar hier nogmaals:quote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Superbedankt man, hier kan ik wat mee.Hoeveel ruimte heb jij nodig voor de opstelling zelf + extra ruimte voor wanneer je bezig bent? En ook ik ben benieuwd naar pics haha, had al gelezen over je cage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ja, je hebt sowieso de ruimte van de cage nodig, voor afmetingen check www.powercage.nl en dan projecten en dan specificaties. Je moet wel vrij binnen de cage kunnen bewegen en de stang ook. Voor de rest heb ik dan nog meer ruimte voor boksbal, stoeltjes, tafel, fiets etc.. zoals je op de foto's ziet.If not now, then when.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had vorige week al pics gepost maar hier nogmaals:Ah nice man, mooi spul allemaal. Ook leuk dat je die twee stoeltjes hebt staan, kun je mooi andere gasten / je vriendin uitnodigen en samen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ja, je hebt sowieso de ruimte van de cage nodig, voor afmetingen check www.powercage.nl en dan projecten en dan specificaties. Je moet wel vrij binnen de cage kunnen bewegen en de stang ook. Voor de rest heb ik dan nog meer ruimte voor boksbal, stoeltjes, tafel, fiets etc.. zoals je op de foto's ziet.
Ik zie dat je trouwens houten platen onder je cage hebt staan, vanwaar is dat? Heb het idee om er in de garage ruimte voor te maken, maar dat is (ook?) een betonnen vloer, dus moet wel achter matten aan... want anders wordt het een ge-echo van jewelste.Hoe los jij dat op?
Dudequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
je vriendin uitnodigen en samen trainen.
Bij ons traint een ex prof body builder met zijn vriendin.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude
Wie traint er nou samen met z'n chick
Sowieso de fictieve vriendin van Panzermaus
hier ook het zelfde; een enorm grote gast die een keer zijn neefje/zoontje heeft meegenomen en alleen maar isolatie oefeningen liet doen voor rug, triceps en kuitenquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef Snakey het volgende:
Bij ons traint een ex prof body builder met zijn vriendin.![]()
Het is goed voor haar in de zin dat ze een enorme berg kilo's kwijt is. Maar ik ben bang dat hij haar aan het opbranden is. Denk dat het te zwaar is voor haar.
ge-echo?quote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah nice man, mooi spul allemaal. Ook leuk dat je die twee stoeltjes hebt staan, kun je mooi andere gasten / je vriendin uitnodigen en samen trainen.
Ik zie dat je trouwens houten platen onder je cage hebt staan, vanwaar is dat? Heb het idee om er in de garage ruimte voor te maken, maar dat is (ook?) een betonnen vloer, dus moet wel achter matten aan... want anders wordt het een ge-echo van jewelste.Hoe los jij dat op?
Meisjes kunnen prima squatten en dansen etc.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude
Wie traint er nou samen met z'n chick
Sowieso de fictieve vriendin van Panzermaus
Ja, of het ligt aan de muren. Maar als je er iets zwaars laat vallen, dan maakt dat zo'n hard metaal-achtig echogeluid.quote:Op zondag 20 november 2011 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ge-echo?
Ik heb die houten platen er ten eerste omdat dan de vocht vanuit de vloer niet in de cage trekt maar in het hout (cage kan er wel tegen maar beter zo) en ten tweede omdat de garage vloer niet 100% recht is vandaar. Ik ga zelf ook nog matten kopen denk ik want de cage staat nu net iets te hoog.
Maar de cage is een dikke aanrader, sowieso zou ik die als eerste bestellen omdat die toch het duurst is en het 3 a 4 weken duurt voordat die klaar is en in die tussentijd je alsnog spullen kan bijkopen.
En die stoeltjes idd, creeer je meer een gym omgeving van.Ben er zeer tevreden mee, draag nu wel zelf handschoentjes in de begin van de training omdat de stang tering koud is...
Zomer trainen is heerlijk, winter ook als je opgewarmd bent.
Fraumenschen dienen ten allen tijden conform in de keuken te blijven.quote:Op zondag 20 november 2011 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Meisjes kunnen prima squatten en dansen etc.
Over het aanrecht ermee.quote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fraumenschen dienen ten allen tijden conform in de keuken te blijven.
Je rukhand is altijd sterker idd.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben rechtshandig en merk dat alles rechts sterker is dan links vooralsnog. Hoop ik over een jaar gelijk getrokken (![]()
) te hebben...
Dat zal nooit gelijk trekken omdat je bijna alles met je rechterhand doet.quote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ben rechtshandig en merk dat alles rechts sterker is dan links vooralsnog. Hoop ik over een jaar gelijk getrokken (![]()
) te hebben...
Hè? Het is het meest voorkomende type collageen in je lichaam, vooral bekend van b.v. littekens. Maar waar er het meeste van in zit? Je huid lijkt me, omdat die het grootst is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Collageen type I: bot, pezen, ligamenten, huid, fascia, bloedvaten, fibrotisch kraakbeen
In wat zit hier het meeste van in?
Ik wil iedere week zwaarder gaan, dus dan is het wel handig om te weten wat je de vorige keer precies gedaan hebt..quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?
True enough. Misschien moet ik die hele weegschaal maar gewoon vergeten. Op een gegeven moment raak je er erg gefixeerd op...quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef fathank het volgende:
De spiegel is de beste weegschaal. En laat je vetpercentage meten en doe dat over een week of 6 weer.
Je moet toenadering zoeken tot de ecto in jezelf! Leaning out without cardio, clean bulk all year long.quote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef o.us het volgende:
Ik háát het om binnen aan cardio te doen. Rennen in het park / bos doet mij echter veel deugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |