Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk ze hyves dan jonge, dat is gewoon een ecto:
http://www.hyves.nl/index(...)cture_ProfileBoxLeft
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die theorie ben je hersens verloren ofzo? Je weet toch wel wat je doet en pakt, hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik krijg een sticker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als jij van elke oefening je exacte reps en gewicht onthoudt krijg je een sticker van me.
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kreeg toevallig een mail over squats van Stronglifts.combut you too wereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squatting pain-free as a baby. So why can't you do it
anymore today?
Mmm
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik wel eens vergeet of ik nou 7 of 8 reps deed bij een oefening, held.
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Vergeet het en ga door met waar je mee bezig was. Dan mis je een rep., so fucking what? Morgen doe je het weer beter.
die gastquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.
Good for you. Dan moet je vooral blijven doen wat je doet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Progressie = progressie. Het houdt me scherp.
Dat kan best wel lastig zijn, ik heb altijd een setje blaadjes mee voor het geval ik weer heb van: "oh shit, hoe zat het ook alweer?"quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg een sticker.![]()
Dus ja, dat weet ik van alle gewichten die ik pak. Hoe moeilijk is het om een 4 day split te onthouden?
Best wel, gewichten verander je nog wel eens maar sets blijven meestal toch wel enigszins hetzelfde neem ik aan..quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil nog wel eens vergeten hoeveel sets ik nog moet. Best wel achterlijk eigenlijk.
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliftenquote:
reken daarbij mee uit de kosten van een thuisinstallatie versus sportschool abbo.....dan is de keuze zo gemaakt. tis dat ik er de ruimte niet voor heb...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?
Ik heb in tijden niet zo gelachen, mooi was dat man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Z'n stats ook echt, hij claimt 90kg te kunnen benchen en DL 60kg, hahahaha. Ik call bedachte stats.
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat thuis zelf het een en ander uitstallen me erg interessant lijkt. Wat heb je allemaal echt nodig? Een rack (met dipsteunen + optrekstang), bankje, Olympische stang en een zooitje schijven. Zou mooi zijn om er ook dumbbells uit te kunnen draaien. Voor cardio heb ik geen apparaten nodig.
24/7 open, alles wat ik nodig heb, kan op elk moment van de dag trainen, geen wachttijden, etc. Tweedehands of derdehands, het zal mij een worst zijn... ijzer is ijzer. Iemand een idee hoeveel je vandaag de dag ongeveer kwijt bent aan bovenstaande, ervan uitgaande dat je alles tweedehands haalt etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bankje incl. curls, benen en incline en decline was ¤ 125,- bij HeliSports.
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
2x 50mm halters ¤ 90,- bij Fitness-seller
http://www.fitness-seller(...)--kogellagering.html
1x Olympische stang + 120kg 50mm gewichten + speciale klemmen was ¤ 150,- op DBB.
Dit is van mij, voor de rest goed kijken op Marktplaats en vooral DBB omdat het daar erg goedkoop is. Heb dit trouwens niet in 1x allemaal gekocht, eerst stang en bankje, daarna halters en vervolgens het rack. Gewoon kijken of er een mooie aanbieding is.
Succes bro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-11-2011 02:46:04 ]If not now, then when.
Super chill, maar ik zou ook een cable crossover, leg extension, leg curl, leg press etc.. willen en dat is niet te betalen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is erg relaxt kerel, bijv. als ik vroeg klaar ben met school even omkleden en gelijk knallen of bijv. gisteren toen ik nog moest trainen was het 22:00 nog even snel knallen daarna nog even een rondje rennen en gelijk de warme douche in.
Geen lastige fitness instructeurs, geen wachtrij zoals je zegt, elk moment op de dag, motiverender, meer profijt van uiteindelijk etc. etc.
ik word vrolijk als ik hem bezig zie. Hij heeft er echt veel plezier in. Mooiquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
tis dan ook een pro in gewichtheffen, strongman en powerliften![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Koklyaev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |