quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme, vandaag een beetje te hard mijn benen getrained, ik kan niet meer lopen
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
kap eens met die homo plaatjes..
Gisteren 20 minuten wachten in de kou op de tram...je kan wachten in een verwarmde ruimte naast de burgerking. LOL.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel, maar toch heb ik altijd de neiging om het dan gewoon wel te eten. Probeer er dan ook nooit mee in aanraking te komen. Ook altijd leuk hoe mensen je aankijken als je een brownie o.i.d. afslaat
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
30 kg excl stang, maar ben pas 3 weken bezig
Nou, niet, hehe.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoe deze gast eruit ziet als hij alle spiermassa gaat afbreken.
De meeste kunnen wel maar zoals die neger in zijn onderbroek die hoef ik op mijn werk niet ervoorlangs te zien flitsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
Wat is waar? Wat is je vraag?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?
http://www.ergogenics.org/sportvoeding25.html
Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.
Denk dat hij doelt op dit:quote:Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is waar? Wat is je vraag?
quote:met 1,4 gram eiwit per kilo
Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?
http://www.ergogenics.org/sportvoeding25.html
Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.
Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk dat hij doelt op dit:
[..]
free full text voor dit artikelquote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.
Ah top even kijken danquote:Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.
[..]
free full text voor dit artikel
Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the
diet weighing 200 pounds, would he disappear?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.
Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.Confidence through competence
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dit nu pas:
[..]
Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.
Ten tweede: ja, je lichaam gaat zich aanpassen en gooit het metabolisme omlaag om zo lang mogelijk te overleven op die 1000 kcal.Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.
Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.If not now, then when.
Beetje jammer van dhr. Venuto dat hij daar niet aan gedacht heeft dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.
Haha ja heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me er ook enorm aan geërgerd bij The Matrix dat die machines 'energie halen uit mensen'.Bullshit, mensen kosten energie
[ afbeelding ]
Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.quote:If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the
diet weighing 200 pounds, would he disappear?
Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Autobandje het volgende:
Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.
Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt.
[ afbeelding ]
Met een bod pod kom je een eind in de buurt, maar nogmaals, niet wachterdicht.
Fraaie dame ook.![]()
Eensch.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
Daar wordt je gekloond. Lijkt me persoonlijk niks om daar in te zitten, laat me dan liever in een grote bak zakken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.
Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?
Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.
Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?
Oow, ik dacht dat je je adem moest inhouden daarin, zo'n vetpercentage meter in en waterbak.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |