abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104473053
de meeste hebben leren squatten door gewoon te squatten denk ik, als je daarna later je techniek volgens het boekje wilt aanpassen dan is het inderdaad kut als je techniek ver afwijkt van de 'goede' techniek. Je gaat van automatisch naar procedureel/skill based en weer terug naar automatisch.

Zal wel zelfde zijn als bij mensen die zelf hebben leren autorijden en dan ineens rijlessen gaan nemen, slechte gewoontes zijn er soms lastig uit te slaan.
pi_104473199
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:03 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

1:30 mooie ROM hoor :') Maar verder vet filmpje :D

[..]

APPELTAART _O_

Nu trainen, kusjesss :*
Aardig filmpie, maar veel vh zelfde. Mannetjes van 60 kg die een flag oid doen vind ik niet heel bijzonder.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_104473505
Naja de grote richtlijnen zijn:

Rechte rug
Pararrel of dieper
Knien staan op dezelfde lijn als tenen
(vul zelf in)

Zolang ik me rug recht heb en goed naar beneden squat en ik het goed in me benen voel dan vind ik het goed.

Misschien een idee om per grote oefening zoals squat en deadlift een simpel lijstje te maken met de grote richtlijnen voor een goede techniek voor in de OP? Want zoals ik al zei word ik van internet juist onzekerder over de techniek.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 13:54:11 #104
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_104473758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Rechte rug
Pararrel of dieper
(vul zelf in)

Zolang ik me rug recht heb en goed naar beneden squat en ik het goed in me benen voel dan vind ik het goed.

Misschien een idee om per grote oefening zoals squat en deadlift een simpel lijstje te maken met de grote richtlijnen voor een goede techniek voor in de OP? Want zoals ik al zei word ik van internet juist onzekerder over de techniek.
met eventueel een plaatje erbij? plaatje zegt vaak meer. maar het is een goed initiatief.

Yuri had je nog opmerkingen op mijn stronglifts schema? ik zou het fijn vinden om wat feedback erop te krijgen namelijk :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_104474020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Rechte rug
Pararrel of dieper
(vul zelf in)

Belangrijk: Span je rugspieren aan. Alsof je je schouderbladen in je kontzak wil stoppen. Lats aanspannen. Dan je pens aanspannen, en in ieder geval NIET intrekken. Als je naar boven komt, laatste 1/4 a 1/3 deel van de bweging = KONT. Denk doggy style je chick :) Geldt voor voor zowel squats als deads.

Weet eigenlijk niet of je tips wilde, maar dit zijn dingen je nooit teveel kan zeggen / typen of trainen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_104474446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

met eventueel een plaatje erbij? plaatje zegt vaak meer. maar het is een goed initiatief.

Yuri had je nog opmerkingen op mijn stronglifts schema? ik zou het fijn vinden om wat feedback erop te krijgen namelijk :)
Opmerkingen niet echt, je moet natuurlijk trainen hoe jezelf wilt maar er stond in het boek dat het helemaal niet nodig is om extra oefeningen toe te voegen en dit eigenlijk dus zonde van de tijd is.

Ik weet niet wat je stats zijn, maar een mooi (algemeen) voorbeeld uit het boek zelf vind ik:

Het is net als een kunstenaar die en beeld maakt. Eerst de grote lijnen (SL 5x5) en daarna de definities (split schema).
If not now, then when.
pi_104474468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Belangrijk: Span je rugspieren aan. Alsof je je schouderbladen in je kontzak wil stoppen. Lats aanspannen. Dan je pens aanspannen, en in ieder geval NIET intrekken. Als je naar boven komt, laatste 1/4 a 1/3 deel van de bweging = KONT. Denk doggy style je chick :) Geldt voor voor zowel squats als deads.

Weet eigenlijk niet of je tips wilde, maar dit zijn dingen je nooit teveel kan zeggen / typen of trainen.
Nee ik vroeg niet specifiek om tips maar het is altijd mooi meegenomen, wat ik zelf lastig vind is om me buik aangespannen te houden tijdens een oefening.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 14:15:13 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104474490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef mister_popcorn het volgende:

Denk doggy style panzermaus z'n chick
:@
Confidence through competence
pi_104474492
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Lief dagboek:

Gisteren lekker getraind:
Opgewerkt naar enkele singels op 185 deads, daarna terug naar 160 voor plm 15 reps over 6 setjes. Tweede oefening was back squats, een easy 125 *1, daarna nog 3x3x100 en 2x8x80.
Toen was t wel weekend, en kon het spelen beginnen.
Eerst lekker liggen met Turkish Get Ups, daarna de longen uit mijn lijf gerend met de prowler.
Vandaag geen spierpijn, en een rustige schouder dag.

Groetjes,
Jullie misterpopcorn!
Goed bezig, chef!
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Omdat je wielrennen deed. Zulke mensen denken dat ze hun benen niet hoeven te trainen dan.

[..]

Niet generaliseren a.u.b.
Ik kachel met mijn 95kg tijdens de Amstel Gold Race na bijna 150km gewoon de Keuteberg op, lopende ecto's links en rechts passerend.
Overigens ben je in het wielrennen met 85kg al een zwaargewicht en is het beter speciale, op je hoge gewicht afgestemde wielen te gebruiken.
pi_104474547
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Goed bezig, chef!

[..]

Niet generaliseren a.u.b.
Ik kachel met mijn 95kg tijdens de Amstel Gold Race na bijna 150km gewoon de Keuteberg op, lopende ecto's links en rechts passerend.
Overigens ben je in het wielrennen met 85kg al een zwaargewicht en is het beter speciale, op je hoge gewicht afgestemde wielen te gebruiken.
Niet zo happen he. :6

Ik wist trouwens niet dat het zo erg in Amerika was:
quote:
According to the National Institute of Health, there are over 100 million overweight people in the
United States. Thats 55% of the adult population! Over 20% of U.S. adults are
clinically obese, which means they are at risk for one or more of over 30 health problems
that are associated with excess body fat.
Ook een leuke qoute:

quote:
If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the
diet weighing 200 pounds, would he disappear?
Trouwens goed bezig mensen, dit topic is weer de serieuze/leuke kant opgegaan. ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-11-2011 14:33:52 ]
If not now, then when.
pi_104475074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:39 schreef mister_popcorn het volgende:
Aardig filmpie, maar veel vh zelfde. Mannetjes van 60 kg die een flag oid doen vind ik niet heel bijzonder.
Idd, net zo impressive als ectos van 50 kg die tof doen dat ze hun lichaamsgewicht kunnen benchen :') :')
  donderdag 17 november 2011 @ 14:53:44 #112
13411 NaRRaToR
pi_104475708
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Opmerkingen niet echt, je moet natuurlijk trainen hoe jezelf wilt maar er stond in het boek dat het helemaal niet nodig is om extra oefeningen toe te voegen en dit eigenlijk dus zonde van de tijd is.

Ik weet niet wat je stats zijn, maar een mooi (algemeen) voorbeeld uit het boek zelf vind ik:

Het is net als een kunstenaar die en beeld maakt. Eerst de grote lijnen (SL 5x5) en daarna de definities (split schema).
Stats:
178cm, 78kg @13/14%BF (27 jaar)
Start gewichten van schema A en B deze week (kan ook wel 1rm posten maar ben nu hier mee bezig)

SQ: 105kg (5x5 en was makkelijk)
BP: 80kg (5x5 en makkelijk/uitdaging bij laatste set dus wel een goed gewicht)
DL: 80kgx12 en 90x5 (was dus duidelijk te laag ingeschat)
OP: 35kg (5x5 en redelijk goed gewicht dacht ik zo laatste set was pittig.)
BOR heb k dus vervangen voor inverted rows zoals je weet.

Ik zit zelf te denken aan de push-ups te vervangen voor iets wat bovenkant borst meer pakt (een incline press / diamond push-ups) en de brug oefening te vervangen voor kuiten (omdat ik die echt mis in het hele verhaal).
pi_104476087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Stats:
178cm, 78kg @13/14%BF (27 jaar)
Start gewichten van schema A en B deze week (kan ook wel 1rm posten maar ben nu hier mee bezig)

SQ: 105kg (5x5 en was makkelijk)
BP: 80kg (5x5 en makkelijk/uitdaging bij laatste set dus wel een goed gewicht)
DL: 80kgx12 en 90x5 (was dus duidelijk te laag ingeschat)
OP: 35kg (5x5 en redelijk goed gewicht dacht ik zo laatste set was pittig.)
BOR heb k dus vervangen voor inverted rows zoals je weet.

Ik zit zelf te denken aan de push-ups te vervangen voor iets wat bovenkant borst meer pakt (een incline press / diamond push-ups) en de brug oefening te vervangen voor kuiten (omdat ik die echt mis in het hele verhaal).
Wel raar dat je squat hoger is dan je deadlift terwijl dit omgekeerd zou moeten zijn. Waarom inverted rows in plaats van BOR?

Tevens snap ik sowieso niet dat je gelijk in je 1ste week al oefeningen gaat toevoegen? Waarom probeer je niet gewoon 12 weken dit zoals het in het boek ook staat, probeer het 12 weken en kijk dan verder. Er zijn naast dit ook SL Advanced etc. maar daar zit je nog lang niet aan zoals ik lees.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 15:15:45 #114
13411 NaRRaToR
pi_104476484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wel raar dat je squat hoger is dan je deadlift terwijl dit omgekeerd zou moeten zijn. Waarom inverted rows in plaats van BOR?

Tevens snap ik sowieso niet dat je gelijk in je 1ste week al oefeningen gaat toevoegen? Waarom probeer je niet gewoon 12 weken dit zoals het in het boek ook staat, probeer het 12 weken en kijk dan verder. Er zijn naast dit ook SL Advanced etc. maar daar zit je nog lang niet aan zoals ik lees.
Heb 15 jaar onder kunstschaatsen gezeten ergo zijn mijn bovenbenen vele malen sterker dan mijn onderrug. springen en landen (beide op een been) kost meer energie vanuit de benen dan rug (alleen stabilisatie).

Keuze voor inverted rows heb ik al eerder uitgelegd. ik vind dat een fijnere oefening dan BOR. De reden dat ik de oefeningen heb toegevoegd is omdat ik vond dat het niet compleet genoeg was (heb voor SL voornamelijk 3/4day splits gedaan, daarvoor veel machine werk maar zo lang ben ik nog niet serieus bezig), maar ik zou het inderdaad even kunnen proberen.

Iig bedankt dat je meedenkt :) (ik kom misschien wat eigenwijs over maar ik neem het weldegelijk in overweging :))
pi_104476679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Heb 15 jaar onder kunstschaatsen gezeten ergo zijn mijn bovenbenen vele malen sterker dan mijn onderrug. springen en landen (beide op een been) kost meer energie vanuit de benen dan rug (alleen stabilisatie).

Keuze voor inverted rows heb ik al eerder uitgelegd. ik vind dat een fijnere oefening dan BOR. De reden dat ik de oefeningen heb toegevoegd is omdat ik vond dat het niet compleet genoeg was (heb voor SL voornamelijk 3/4day splits gedaan, daarvoor veel machine werk maar zo lang ben ik nog niet serieus bezig), maar ik zou het inderdaad even kunnen proberen.

Iig bedankt dat je meedenkt :) (ik kom misschien wat eigenwijs over maar ik neem het weldegelijk in overweging :))
Ah zo oke dan is het duidelijk. Haha geen probleem, ik vroeg me alleen af waarom je het toevoegde omdat ik het zelf niet doe en wat de voor- nadelen ervan zijn. Ik ben zeer tevreden over de SL 5x5 omdat het toch zo compact is en toch zo effectief, ga het zeker aanhouden de komende 6 maanden.
If not now, then when.
pi_104478858
Zieke shit, 2% BF.

If not now, then when.
pi_104478961
Zwart-wit foto's :')
pi_104478994
Zullen veel chicks op die aderen geilen :p
pi_104479009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef mtchel112 het volgende:
Zullen veel chicks op die aderen geilen :p
Ik gok van niet. :D
If not now, then when.
pi_104479245
lekker gezond, zo'n laag BF
pi_104479336
Nog wat motivatie-pics (bron: DBB)

pi_104481530
Godverdomme, vandaag een beetje te hard mijn benen getrained, ik kan niet meer lopen :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:38:39 #123
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104481583
hoeveel squat je??
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 17 november 2011 @ 17:39:11 #124
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104481603
Is dit waar?

http://www.ergogenics.org/sportvoeding25.html

Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104481689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef seto het volgende:
hoeveel squat je??
30 kg excl stang, maar ben pas 3 weken bezig :P
pi_104481956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef IrCute het volgende:
Godverdomme, vandaag een beetje te hard mijn benen getrained, ik kan niet meer lopen :')
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
kap eens met die homo plaatjes..
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
pi_104482198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ja dat ken ik wel, maar toch heb ik altijd de neiging om het dan gewoon wel te eten. Probeer er dan ook nooit mee in aanraking te komen. Ook altijd leuk hoe mensen je aankijken als je een brownie o.i.d. afslaat :|W
Gisteren 20 minuten wachten in de kou op de tram...je kan wachten in een verwarmde ruimte naast de burgerking. LOL.
pi_104483084

Ben wel benieuwd hoe deze gast eruit ziet als hij alle spiermassa gaat afbreken. :D
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:27:36 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_104483191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef IrCute het volgende:

[..]

30 kg excl stang, maar ben pas 3 weken bezig :P
^O^
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_104483205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]

Ben wel benieuwd hoe deze gast eruit ziet als hij alle spiermassa gaat afbreken. :D
Nou, niet, hehe.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wat te veel van het goede is, ookal is dit een bodybuilding topic. Gelukkig is er voor jou en die andere mensen een speciaal forum.
De meeste kunnen wel maar zoals die neger in zijn onderbroek die hoef ik op mijn werk niet ervoorlangs te zien flitsen. :P
  donderdag 17 november 2011 @ 18:55:06 #131
55709 Stereotomy
pi_104484233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?

Ik heb me er wel aan gehouden, dus halve bak kwark naar binnen werken zit je aan 25 gram.
Wat is waar? Wat is je vraag?
pi_104484281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat is waar? Wat is je vraag?
Denk dat hij doelt op dit:

quote:
met 1,4 gram eiwit per kilo
If not now, then when.
pi_104484314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
Is dit waar?

Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:58:15 #134
55709 Stereotomy
pi_104484339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Denk dat hij doelt op dit:

[..]

Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.

Het ligt voor de hand dat er een bepaalde max aan ingenomen eiwitten zit, waarboven er géén extra stimulatie voor eiwitsynthese in spieren meer plaatsvindt maar de rest van je shake gewoon geoxideerd wordt.

Verder zoals Seam zegt veel mitsen en maren. Soort eiwit (al bewezen dat er andere responsie kan optreden), kleine sample groep, correlatie met spiermassa etc. etc.

Geen nieuwe dingen denk ik. :)

quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Seam het volgende:

[..]

Mha klinkt als een matig onderzoek (kleine onderzoekspopulatie, slechte oefeningen en enorme selectiebias). Ben wel benieuwd naar het complete artikel, misschien is er nog wel iets waardevols uit te halen.
free full text voor dit artikel w/

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 17-11-2011 19:09:41 ]
pi_104484382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelt op de post-workout eiwitten.

[..]

free full text voor dit artikel w/
Ah top even kijken dan :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:45:17 #136
55709 Stereotomy
pi_104486708
Ik zie dit nu pas:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

If there existed an airtight mathematical relationship between caloric intake and weight loss,
cutting caloric intake from 3000 to 1000 would result in a 60,000 calorie per year deficit
and would result in a 200 pound weight loss after a year. What if the person began the

Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.

Ten tweede: ja, je lichaam gaat zich aanpassen en gooit het metabolisme omlaag om zo lang mogelijk te overleven op die 1000 kcal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.

Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:50:29 #137
55709 Stereotomy
pi_104486978
Heb me er ook enorm aan geërgerd bij The Matrix dat die machines 'energie halen uit mensen'. :P Bullshit, mensen kosten energie :P

pi_104487260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie dit nu pas:

[..]

Ten eerste: het is in de orde grootte van 600.000 kcal deficit, niet 60.000.

Ten tweede: ja, je lichaam gaat zich aanpassen en gooit het metabolisme omlaag om zo lang mogelijk te overleven op die 1000 kcal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lichaam creeert geen energie uit iets. Het haalt het uit voedsel. Het verbrandt het, of slaat het op. Het lichaam is in staat dit dynamisch te regelen op basis van feedback.

Drogargmenten van mensen die te dom zijn om thermodynamica te snappen veranderen daar niks aan.
Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:01:38 #139
55709 Stereotomy
pi_104487606
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die qoute komt uit Burn the fat, feed the muscle.
Beetje jammer van dhr. Venuto dat hij daar niet aan gedacht heeft dan.

Maar hij blijft wel doorleren om het te begrijpen. Heb wel interviews van hem gezien met wetenschappers waarin hij zaken die hij in de gym ziet probeert te begrijpen.
pi_104488323
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me er ook enorm aan geërgerd bij The Matrix dat die machines 'energie halen uit mensen'. :P Bullshit, mensen kosten energie :P

[ afbeelding ]
Haha ja heb ik ook altijd.

quote:
Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.
pi_104488362
Het is ook meer een grap he van een ander boek, het is een qoute van een ander boek dat in BFFM staat, dat zegt Venuto ook in het boek.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:19:44 #142
55709 Stereotomy
pi_104488468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef Autobandje het volgende:

Ja basically zou ie dan sterven omdat ie zijn lichaam zo lang ondervoedt. Wat een onzinquote. Het is allemaal niet mathemathisch waterdicht, maar dat beweert ook niemand, het is onmogelijk om PRECIES te weten hoeveel het lichaam gebruikt en hoe efficiënt het is.
Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt. :P

Met een bod pod kom je een eind in de buurt, maar nogmaals, niet wachterdicht.

Fraaie dame ook. >:O
pi_104488650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, het is qua energie waterdicht (er zal niet zomaar ergens energie ontstaan of verdwijnen) maar je kunt het nooit waterdicht méten, dat is het punt. :P

[ afbeelding ]

Met een bod pod kom je een eind in de buurt, maar nogmaals, niet wachterdicht.

Fraaie dame ook. >:O
Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:25:22 #144
55709 Stereotomy
pi_104488716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zulke onschuldige chicks moet je gewoon keihard geven.
Eensch.

In zo'n bod pod staat nog op de todo list bij mij. w/

Lijkt me daarnaast ook leuk om mezelf in zo'n ding eens te meten. :+
pi_104488969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ik kan er anders geen genoeg van krijgen.

Wat is dat voor "P0D" waar dat meisje inzit?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 20:39:32 ]
pi_104489490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Daar wordt je gekloond. Lijkt me persoonlijk niks om daar in te zitten, laat me dan liever in een grote bak zakken.
If not now, then when.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:45:28 #147
55709 Stereotomy
pi_104489760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.
pi_104491364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kan je lichaamssamenstelling nauwkeurig bepalen, en sommige versies (daar ging het om) krijg je een masker op die je koolstofdioxide uitstoot en zuurstofinname kan analyseren. Aan de hand van dat laatste kun je heel nauwkeurig je energieverbruik meten.
Oow, ik dacht dat je je adem moest inhouden daarin, zo'n vetpercentage meter in en waterbak.
If not now, then when.
pi_104506588
Damn gister even in de badkamerspiegel een pijnlijke confrontatie gehad met mezelf. Vorig jaar echt als een beest getraind / cardio gedaan. Sinds het begin van de zomer echter alle discipline laten varen : Niet moeilijk doen over een macdonalds, ' s ochtends zonder problemen 4 tostis met mayo naar binnen werken, roken, drinken dat soort dingen..

Vanavond nog een groot feest, maar ben van plan vanaf morgen alles goed aan te gaan pakken. Voedingsschema weer volgen, eerst 6.5 Kilo afvalen dmv. cardio en dan weer flink in de sportschool tekeer gaan. Ga ook proberen tot oud en nieuw niet meer te drinken, wat tevens mijn deadline is waarvoor die Kilo' s eraf moeten zijn...
pi_104506745
6 kilo in 6 weken is nogal tja, lastig; het is te doen, maar vast minder makkelijk dan je denkt. Raak niet overmoedigd zou ik zeggen. Waarom stel je je doel niet bij tot de zomer ?

In Januari ziet niemand dat je afgevallen bent; als het warmer wordt; zal het beter opvallen, heb je een betere uitdaging voor jezelf en omdat het een reëel doel is zal het je ook gemotiveerd houden. Snelle cuts zijn slechte cuts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')