Staat er toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Poppenkastpop het volgende:
TT moet natuurlijk "schaep" zijn
Ik zou d'r wel doen hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zou het langer volhouden op haar rug? Femke of een Schaap?
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Ze is zo dom dat het haar lekkerheid schaadt.
Hij is wel dun iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Die torso van Van Gelder, alsof ik mezelf zie zitten
Ey, wie de fak is DrDentzz?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Die torso van Van Gelder, alsof ik mezelf zie zitten
ik zie gewoon een schaap die ligt te chillen op zn rug, doet onze hond zo vaakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef Poppenkastpop het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hijgende_schaap.html
Ja, viel mij ook op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef marcodej het volgende:
Van Gelder kijkt een stuk frisser uit zijn ogen.
Ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een soort noodaccountje, DrDentz had een ban van 48 uur
terechtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een soort noodaccountje, DrDentz had een ban van 48 uur
Hij zal toch niet clean zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef marcodej het volgende:
Van Gelder kijkt een stuk frisser uit zijn ogen.
Allerminstquote:
Sbs had per ongeluk getwitterd, 'Beatrix hersenbloeding' ofzo, er was een oefening met limousines bij het ziekenhuis en toen dachten mensen dat ze dood wasquote:
Compleet gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/305(...)rt-over-beatrix.html
Nu vind ik 'm wel leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/305(...)rt-over-beatrix.html
Wat is daar nou "quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh jee de eerste tweets verschijnen alweer hoor
Leg uit dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef starla het volgende:
Mensen die de clue niet snappen...OMG.
SBS had per ongeluk 'Beatrix hersenbloeding' getweetquote:
Zucht, je kunt toch wel nederlands of niet? Geenszins, allerminst, niet etc.quote:
In elke zin zat een ontkenningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef starla het volgende:
[..]
Zucht, je kunt toch wel nederlands of niet? Geenszins, allerminst, niet etc.
O. Dat hoorde ik helemaal niet. Als je het zoveel moeite vindt hoefde je me trouwens niet van uitleg te voorzien hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef starla het volgende:
[..]
Zucht, je kunt toch wel nederlands of niet? Geenszins, allerminst, niet etc.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een reacties trouwens op twitter trouwens over die lucky
Als een schaap op z'n rug ligt, dan gaat hij dood. Dus zo'n aanstellerij is dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat gezucht en gesteun meteen, beetje aanstellerij.
Dit ging over die lucky, ik had het niet over de reacties op dat schaap.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Als een schaap op z'n rug ligt, dan gaat hij dood. Dus zo'n aanstellerij is dat niet.
Ik zei toch 'ik snap het niet, of het is niet grappig', en ik vroeg juist wat er grappig aan was. Jij zat meteen te katten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef starla het volgende:
Ik vind het een beetje aanstellen om iets niet grappig te vinden als je het niet eens snapt, but thats my 2 cents.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit ging over die lucky, ik had het niet over de reacties op dat schaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snap je de belediging aan mijn adres niet lolquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit ging over die lucky, ik had het niet over de reacties op dat schaap.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]O pardon. De humor ontgaat me vaker vanavond, zo blijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, op de site van Lucky die plat ligt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Stansfield het volgende:
Is die lucky tv al ergens terug te zien. Ik heb het gemist en ben wel benieuwd.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Stansfield het volgende:
Is die lucky tv al ergens terug te zien. Ik heb het gemist en ben wel benieuwd.
Ow ik zie het idd. Komt omdat ad.nl er heen linkt nu denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, op de site van Lucky die plat ligt.
De webpagina kan niet worden weergegevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Ritmo het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Hier staat ie.
Autisten vinden dit nou juist grappig. Want iemand anders dood/in de ellende = leuk voor ze.quote:
Je snapt de hele grap niet, zie post hierbovenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Autisten vinden dit nou juist grappig. Want iemand anders dood/in de ellende = leuk voor ze.
quote:Sander van de Pavert op non-actief gesteld na smakeloze grap over #Beatrix - http://t.co/J1kQd9dB
Dat maakt me een sad pandaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow wat overdreven allemaal, triest gedoe
[..]
Dus omdat de rest van Nederland niet goed kan luisteren of een beperkte woordenschat heeft mag hij geen grapjes meer maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij is op non-actief gezet, de luckytv maker
Niks overdreven,terecht op non - actief gesteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow wat overdreven allemaal, triest gedoe
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niks overdreven,terecht op non - actief gesteld![]()
Waarom terecht? Jij snapt de grap ook niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niks overdreven,terecht op non - actief gesteld![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:10 schreef florisje het volgende:
zijn die filmpjes op het einde dan grappig bedoeld??? ik dacht dat kunst was ofzo...
Het probleem is dat veel mensen niet bekend waren met het gedoe gisteren. Verder vallen sommige woorden ook niet goed op. Maar het is wel heel erg vreemd dat er na het zien van deze Lucky echt mensen zijn die denken dat Beatrix is overleden. Iedereen weet toch dat Lucky TV satire is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Strani het volgende:
Tering zeg, ik heb het filmpje net gezien en vond het een leuk, vrij onschuldig filmpje. Meteen terechte kritiek op de fout van Shownieuws gisteren. Er zijn in het verleden veel hardere filmpjes gemaakt en die mochten dan wel?
Net als iemand een paar posts hierboven zal ik ook zeker de VARA mailen als hij echt op non-actief is gesteld.
Je hebt gelijk. Het laat ook zien hoe dom mensen zijn. Alsof er in een hele aflevering van DWDD niemand rept over Beatrix als ze daadwerkelijk overleden is. En dan in LuckyTV ineens wel..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel mensen niet bekend waren met het gedoe gisteren. Verder vallen sommige woorden ook niet goed op. Maar het is wel heel erg vreemd dat er na het zien van deze Lucky echt mensen zijn die denken dat Beatrix is overleden. Iedereen weet toch dat Lucky TV satire is?
Aan de andere kant zie ik de laatste weken steeds meer nieuwsberichten langskomen, die gepost worden n.a.v. stukjes uit De Speld
Ik wacht nog even op een officiele bevestiging van die schorsing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef problematiQue het volgende:
Sturen we allemaal een mailtje naar DWDD/Vara? Wat een onzin dat ze hem op 'non-actief' zetten om zo'n non-rel. Het is SBS6 waar we met z'n allen verontwaardigd over zouden moeten zijn.
http://omroep.vara.nl/De-Wereld-Draait-Door.1456.0.html
Ben je dom?quote:
Bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, dat van het op non-actief zetten was ook een garp.
Te subtiel wellicht voor de lagere klasses van het volk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je dom?
De grap is natuurlijk dat het een serieus overlijdensbericht is, maar dat er op het einde "reclame" wordt gemaakt om naar SBS 6 te kijken (kijkertjes scoren over lijken). Alleen de grap had meer over the top gemoeten.
serieus overlijdensbericht vol met ontkenningen van het overlijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je dom?
De grap is natuurlijk dat het een serieus overlijdensbericht is, maar dat er op het einde "reclame" wordt gemaakt om naar SBS 6 te kijken (kijkertjes scoren over lijken). Alleen de grap had meer over the top gemoeten.
De schuld (of het wel of niet smakeloos doet, maakt in deze niet uit) ligt in deze ook bij zowel de maker als de redactie. Als maker kun je zeker een fout maken, maar de redactie staat verder er vanaf, dus die moeten wel in kunnen schatten of ze het wel of niet uitzenden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de DWDD-redactie de filmpjes eerst zelf ziet voordat ze het uitzenden. Ze zijn er dus akkoord mee gegaan, en moeten niet achteraf hypocriet doen.
Kijkertjes scoren over nep-lijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
serieus overlijdensbericht vol met ontkenningen van het overlijden.
Ik denk dat vooral het laatste erg klopt. Als de grap meer over de top was geweest, was er waarschijnlijk wat minder commotie geweest. Nu is hij te subtiel voor de gemiddelde kijker. Of die gemiddelde kijker dan te dom is, is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je dom?
Kan het zijn dat mensen de grap wel snappen maar het filmpje evengoed niet zeer smaakvol vinden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Strani het volgende:
Die Sander moet elke dag met wat leuks komen en doet dit helemaal in z'n eentje. Die kan vanuit z'n zolderkamer toch ook niet voorzien dat het Nederlandse volk blijkbaar een stuk dommer is dan we allemaal dachten?
Zie het nu voor het eerst. Wat een walgelijke smakeloze grap.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier nog het betreffende filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)filmpje_luckytv.html
Ho ho, ik zei niet dat iemand dood moest hoor. Ik maak me er wel boos over dat mensen de carriere van een zeer getalenteerd persoon willen verknallen omdat ze niet tegen 1 van z'n honderden filmpjes konden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan het zijn dat mensen de grap wel snappen maar het filmpje evengoed niet zeer smaakvol vinden?
Of moet iedereen dood die niet jouw humor deelt?
Ik vind 'm wel kunnen, maar kan me goed voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Sander van de Pavert is vanavond na de uitzending van De Wereld Draait Door allerminst per direct op non-actief gesteld door de Vara. De Vara zal morgenochtend geenszins met de redactie van Lucky TV overleggen over deze kwestie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.tvpremiere.nl/(...)e-grap-over-beatrix/
Wat was er briljant aanquote:
Hij was briljant genoeg om te filteren wie wel goed kan luisteren en wie niet, dat sowieso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er briljant aan
Leg eens uit.
?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij was briljant genoeg om te filteren wie wel goed kan luisteren en wie niet, dat sowieso.
Dit gaat toch nergens over? TWEE MENSEN OP TWITTER!quote:Een filmpje aan het einde van het VARA tv-programma De Wereld Draait Door, waarin de dood van koningin Beatrix op satirische wijze wordt ontkend, is bij veel Nederlanders in slechte aarde gevallen.
Een slechte grap, zegt de een op Twitter. Een ander sneert op de berichtensite: Nee, ze is niet dood, het was een zieke grap van LuckyTV.
In het filmpje in het programmaonderdeel LuckyTV wordt bericht over de dood van Beatrix die 'geenszins' zou hebben plaatsgevonden.
Ze moeten niet dood, ze moeten zich niet aanstellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan het zijn dat mensen de grap wel snappen maar het filmpje evengoed niet zeer smaakvol vinden?
Of moet iedereen dood die niet jouw humor deelt?
Ik vind 'm wel kunnen, maar kan me goed voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Dat er veel mensen zijn die er over vallen klopt in deze wel. Maar dat ze dan als voorbeeld Twitter erbij halen is dan wel weer wat treurig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:15 schreef pberends het volgende:
ANP is ook zo goed he:
[..]
Dit gaat toch nergens over? TWEE MENSEN OP TWITTER!![]()
'Koning Beatrix is gisteren vroeg in de middag allerminst overleden aan de gevolgen van een zware hersenbloeding. Dat meldt de RVD. Noch werd het staatshoofd rond de klok van twee uur in allerijl overgebracht naar het universitair Medisch Centrum in Utrecht waar ze korte tijd later evenmin overleed. Staatshoofden over de hele wereld hebben generlei medeleven en steun betuigd. Premier Rutte liet na de komende drie dagen uit te roepen tot periode van nationale rouw.' enz. enz.quote:
http://www.nu.nl/media/26(...)filmpje-beatrix.htmlquote:De maker van het filmpje, programmamaker Sander van de Pavert, zei woensdagavond het filmpje te hebben gemaakt in reactie op koppen in de kranten van woensdag met de strekking: Beatrix geen hersenbloeding. Die koppen ontstonden naar aanleiding van een twitterbericht van SBS Shownieuws, waarin per abuis 'hersenbloeding Beatrix' werd getwitterd.
''Het gaat mij eigenlijk niet eens zozeer om Beatrix'', aldus Van de Pavert. ''Maar meer om de manier waarop media omgaan met dit soort nieuws. Het meest komische is dat het nieuws is dat iets níet is gebeurd. Dat vergroot ik uit.''
Dieuwke Wynia, eindredacteur van De Wereld Draait Door, zei te veronderstellen dat vrijwel iedere kijker weet dat er aan het einde van het programma een zogenoemde Lucky uitgezonden wordt en geen echt nieuwsbericht.
Het schaap. 100%.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Poppenkastpop het volgende:
Wat vonden jullie erger: dat creperend schaap of de lucky?
Zo sluit het ANP-bericht af. Zou DWDD de maker dan wél steunen?quote:Dieuwke Wynia, eindredacteur van De Wereld Draait Door, zei te veronderstellen dat vrijwel iedere kijker weet dat er aan het einde van het programma een zogenoemde Lucky uitgezonden wordt en geen echt nieuwsbericht.
Uiteraard. Voor als je het gemist had, het bericht op http://www.tvpremiere.nl/(...)e-grap-over-beatrix/ was fake (een grap van Razor21, zie Google Adsense & dergelijke: Deel 31 Met toch weer AdSense).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo sluit het ANP-bericht af. Zou DWDD de maker dan wél steunen?
Oh, dan vond ik de LuckyTV leuker dan het nepartikel..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor als je het gemist had, het bericht op http://www.tvpremiere.nl/(...)e-grap-over-beatrix/ was fake (zie update).
Niks stiekem, dat heeft ze gewoon zelf verteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Die Yvon schijnt wel een geile donder te zijn stiekem, veel wisselende seksuele contacten enzo.
Misschien ff de tekst luisteren de volgende keer? Ipv dat je als een zombie non stop op fok loopt te spammenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was er briljant aan
Leg eens uit.
Soa's zoals de boeren kraag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Die Yvon schijnt wel een geile donder te zijn stiekem, veel wisselende seksuele contacten enzo.
Ik vond het allebei niet erg. Wat een onzin zeg, die ophef.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Poppenkastpop het volgende:
Wat vonden jullie erger: dat creperend schaap of de lucky?
Ow yeahquote:Komende uitzending
Gasten in de uitzending van 20 oktober 2011 zijn o.a.: Dieuwke Levinson, Arps en Stijn Franken (advocaten Willem Holleeder), Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren. Muziek is er óók van Nobody Beats the Drum en tafelheer is Giel Beelen. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Je lijkt wel een meisje van 12 die Justin Bieber gaat zienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow yeahWtf, even de hele Nederlandse elite aan DJ's aan tafel met als toetje Nobody Beats the drum die de muziek doet.
![]()
Nee hoor, maar deze 4 grote namen bij elkaar zie je niet vaak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Je lijkt wel een meisje van 12 die Justin Bieber gaat zien
Idd, ik vind momenteel Afrojack nog een interessanter verhaal, dat van Tiesto kennen we nu wel (en bovendien wordt daar al genoeg over gepraat in Profiel vanavond). Zelfs al vind je Afrojack niets, hij is sinds een paar maanden terug de eerste Nederlander die in Amerika op 1 stond sinds de Golden Earring in de jaren '80. Dus toch wel interessante gast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef alors het volgende:
Gaat het niet gewoon over dat Amsterdam Dance Event? Het lijkt me niet dat ze met z'n allen over Tiesto gaan roddelen
Identityquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik vind momenteel Afrojack nog een interessanter verhaal, dat van Tiesto kennen we nu wel (en bovendien wordt daar al genoeg over gepraat in Profiel vanavond). Zelfs al vind je Afrojack niets, hij is sinds een paar maanden terug de eerste Nederlander die in Amerika op 1 stond sinds de Golden Earring in de jaren '80. Dus toch wel interessante gast.
En ook Sander van Doorn z'n kop zie je gewoon in New York op grote billboards, gaat ook heel erg hard.
Eerder over Pownews (dat bleek te liegen) dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop wel dat Ferry het even over Bassie gaat hebben.
Is dat niet volgende weekquote:DJ Mag top 100
Vandaag wordt de DJ mag top 100 bekend gemaakt. DJ Magazine - kortweg DJ Mag - is een toonaangevend Brits tijdschrift over elektronische dansmuziek en dj's. DJ Mag is dé lijst met de 100 beste DJ’s ter wereld. Het is voor het eerst dat de bekendmaking in Nederland tijdens het Amsterdam Dance Event plaatsvindt. Ook dit jaar staan er in de top 20 weer veel Nederlanders, waaronder de vier die vanavond te gast zijn: Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren.
Nee, volgens mij morgen tijdens het ADE.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet volgende week
Helaas denk ik toch dat Guetta wint.
Helaas zegt ie, iedere andere winnaar dan Guetta zal onbegrijpelijk zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet volgende week
Helaas denk ik toch dat Guetta wint.
Als het om meeste hits scoren met elke wereldster gaat is hij de winnaar ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Helaas zegt ie, iedere andere winnaar dan Guetta zal onbegrijpelijk zijn
En zijn nummers met Akon, Rihanna, Usher, Nicki Minaj en Flo Ridaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als het om meeste hits scoren met elke wereldster gaat is hij de winnaar ja.
Maar op echte DJ-skills? Dat weet ik niet, ik moet nog een keer een live-set van hem meemaken.
Dat zijn wel de best verkopende artiesten ter wereld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zijn nummers met Akon, Rihanna, Usher, Nicki Minaj en Flo Rida
Maargoed het gaat om de populairste persoon, niet om DJ skils bij DJ mag
Als ze dat flikken kijk ik nooit meer DWDD, echt. Maar goed, dergelijke namen durf je toch niet af te zeggen, zeg het andere item met die advocaten van Holleeder dan maar af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef Specularium het volgende:
Zou de uitzending aangepast worden?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ze dat flikken kijk ik nooit meer DWDD, echt. Maar goed, dergelijke namen durf je toch niet af te zeggen, zeg het andere item met die advocaten van Holleeder dan maar af.
Tsja, ik begon met de week al meer te twijfelen aan het programma (echt bijna elke dag kut-gasten) en dan zou dat dus wel de druppel zijn.quote:
Maar Nederland 3 is wel op jongeren gericht dus dat zou DWDD ook moeten zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:01 schreef Ritmo het volgende:
DWDD voor jongeren? Niet specifiek hoor. Ze richten zich eerder op babyboomers.
quote:- Met Prem Radhakishun en Martin Simek bespreken we de ontwikkelingen in Libië naar aanleiding van de dood van Khadaffi.
Klopt, maar dan moeten ze eens beginnen met ophouden over televisie en muziek in de jaren '70 te praten alsof elke kijker erbij was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Nederland 3 is wel op jongeren gericht dus dat zou DWDD ook moeten zijn.
Precies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten ze eens beginnen met ophouden over televisie en muziek in de jaren '70 te praten alsof elke kijker erbij was.
Al doen ze soms nog even een minderwaardig "voor de piepjonge kijkertjes die er in 1961 nog niet bij waren" bij.quote:
Dat doen ze niet want matthijs zegt altijd om de haverklap "leg het eens uit voor de jongere kijker" ... en dat doet hij tot ten treurens toe, hij bedoel echter niet de jonge kijker maar de ongeinformeerde kijker. Want ook al was je er niet bij zijn het nooit namen die je zelfs als je jong bent niet zou kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten ze eens beginnen met ophouden over televisie en muziek in de jaren '70 te praten alsof elke kijker erbij was.
dat doet hij ook voor de ouderen waarbij hij netjes moet uitleggen dat een app niets anders is dan een computerprogramma, een phone een telefoon, en hip-hop uit meer dan rap bestaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Al doen ze soms nog even een minderwaardig "voor de piepjonge kijkertjes die er in 1961 nog niet bij waren" bij.
Volgens mij hebben de Earring nooit een single op 1 gehad in de VSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik vind momenteel Afrojack nog een interessanter verhaal, dat van Tiesto kennen we nu wel (en bovendien wordt daar al genoeg over gepraat in Profiel vanavond). Zelfs al vind je Afrojack niets, hij is sinds een paar maanden terug de eerste Nederlander die in Amerika op 1 stond sinds de Golden Earring in de jaren '80. Dus toch wel interessante gast.
En ook Sander van Doorn z'n kop zie je gewoon in New York op grote billboards, gaat ook heel erg hard.
En natuurlijk Ferry vs. Pownews, zou dat nog aan bod komen?![]()
Ja, maar daarmee bedoelen ze dus: "voor de kleine minderheid kleuters die toevallig nog op is en met papa en mama mee kijkt". Althans, zo'n toontje slaan ze aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat doen ze niet want matthijs zegt altijd om de haverklap "leg het eens uit voor de jongere kijker" ... en dat doet hij tot ten treurens toe, hij bedoel echter niet de jonge kijker maar de ongeinformeerde kijker. Want ook al was je er niet bij zijn het nooit namen die je zelfs als je jong bent niet zou kennen.
het was niet alleen het festival er is ook nog eens een wereldberoemde film geweest, en er zijn ook nog eens edities in de jaren 90 geweest, ik denk dat je best kunt verwachten dat de gemiddelde dwdd kijker weet wat woodstock is, en betekent heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee bedoelen ze dus: "voor de kleine minderheid kleuters die toevallig nog op is en met papa en mama mee kijkt". Althans, zo'n toontje slaan ze aan.
En ja, ook ik ken Cruijff en de Beatles natuurlijk, maar ga niet zitten kwijlen met Leo Blokhuis over Woodstock alsof iedereen die kijkt het zich nog herinnert als de dag van gisteren herinnert en het geweldig vindt.
Even googlen laat me zien dat je gelijk hebt. Las laatst in een artikel (over die hit van Afrojack) dat ze in de jaren '80 een nummer 1 hit hadden daar (maar ik zie nu dat dat 'slechts' in de rock charts was).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Earring nooit een single op 1 gehad in de VS
iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Earring nooit een single op 1 gehad in de VS
Absoluut, maar het gaat me meer om het toontje wat ze aanslaan. Alsof elke 20-jarige van nu moet gaan huilen dat ie er niet bij was. Zo spreek je geen jongere doelgroep aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het was niet alleen het festival er is ook nog eens een wereldberoemde film geweest, en er zijn ook nog eens edities in de jaren 90 geweest, ik denk dat je best kunt verwachten dat de gemiddelde dwdd kijker weet wat woodstock is, en betekent heeft.
Nostalgie heet dat kom jij ook nog wel een keer achter...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Absoluut, maar het gaat me meer om het toontje wat ze aanslaan. Alsof elke 20-jarige van nu moet gaan huilen dat ie er niet bij was.
Ja opa.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nostalgie heet dat kom jij ook nog wel een keer achter...
Wat zemel je nou, ze behandelen zelf freaking 'wordfeud' dat maakt dit programma juist zo goed (en ja ik vind het nog steeds een goed programma) de afwisseling van onderwerpen van kunst naar nieuws, van hedendaagse celebreties naar vergeten cult helden. Van kleine viezerik naar lenny kuhr...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja opa.Maar ik bedoelde dus te zeggen dat je je daarmee dus niet op jongeren richt. Ouwe jongens krentebrood, en dan zielig gaan doen over hoe mooi het 30 jaar geleden was.
DWDD richt op de wat hoger opgeleide twintiger/dertiger, dit sluit gewoon aan op hun belevingswereld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze mogen het er ook best over hebben, maar wel met mate en niet teveel met een belerend "jij moet alle nummers van Shaffy kennen want anders ben je een kleuter"-toontje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
En natuurlijk spreek je een doelgroep wel zo aan, elke nieuwe muziek stroming is voortgekomen uit het kijken naar vroegere, wie weet wakker je een vlam aan bij een 15 jarige die de nieuwe ramses shaffy wordt. (om maar eens meneer shaffy weer aan te halen)
het is eerder het toontje van "goh er zijn nu misschien generaties die nog nooit van bob dylan hebben gehoord laten we hen er ook bij betrekken"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze mogen het er ook best over hebben, maar wel met mate en niet teveel met een belerend "jij moet alle nummers van Shaffy kennen want anders ben je een kleuter"-toontje.
Ja, en dan spreekt Mathijs Android uit als "Endrowiet".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat zemel je nou, ze behandelen zelf freaking 'wordfeud' dat maakt dit programma juist zo goed (en ja ik vind het nog steeds een goed programma) de afwisseling van onderwerpen van kunst naar nieuws, van hedendaagse celebreties naar vergeten cult helden. Van kleine viezerik naar lenny kuhr...de kracht van dit programma
Wat wil je dan dat ze alleen maar items behandelen die van 2010 zijn.... En de zoon van matthijs moet het gaan presenteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en dan spreekt Mathijs Android uit als "Endrowiet".
Wordfeud is overigens bij veertigers net zo populair als onder jongeren trouwens.
Vooral dertigers dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
DWDD richt op de wat hoger opgeleide twintiger/dertiger, dit sluit gewoon aan op hun belevingswereld.
En daarnaast, old school-shizzle behandelen ze zelden hoor.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze alleen maar items behandelen die van 2010 zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |