Klopt net nog wel ff....grappig dat je nu meteen het effect kunt zien (realtime). En dat de media zo klakkeloos een bericht overneemt van mij vind ik nog steeds mooiste (smakeloze) grapquote:
Moet ik even aan Joshua vragen daar zit ik. Jammer dat hij nu plat ligt ivm Adsense met al die aantallen. LOL.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef RPG het volgende:
wat voor hosting gebruik je eigenlijk? Een shared omgeving ?
Uhuh, en dan met zo'n geluidje elke keer als er een klik isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is het ook!
En nog iets om je lekker te maken het beweegt ook allemaal realtime
Dit zouden ze ook voor Adsense moeten maken dat je gewoon in realtime je bedrag ziet oplopen.
Haha, vetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik sta op de FP : [Upd] Verontwaardiging over LuckyTV-filmpje Beatrix
Site ligt nu half plat lol :
http://gyazo.com/371d2e1f365d8304af8900a61d2ab672
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef JoshuaL het volgende:
De server kan het aantal bezoekers met gemak aan. Alleen zijn er mensen zo leuk om een slowjoris aanval uit te voeren. Heb gelukkig een aantal IP's weten te blokkeren waardoor alles nu weer een stuk beter moet werken.
Omdat dat juist mijn grap was. Zij maken ook altijd grappen en nu vond ik het tijd voor een grapje. Moet kunnen op z'n tijd :-)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef HalvinCarris het volgende:
Razor, waarom post je dat die gast van LuckyTV op non-actief zou zijn gezet? En doe anders aan redelijke bronvermelding. Zo kan niemand je weblogje serieus nemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat dat juist mijn grap was. Zij maken ook altijd grappen en nu vond ik het tijd voor een grapje. Moet kunnen op z'n tijd :-)
Was even benieuwd hoe snel andere media dit zouden oppakken zonder de bron te checken. Het is gebeurd bij deze.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]deze post.
Het is maar hoe je wil overkomen he
dirkjo of ursel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef JortK het volgende:
Wie was hier nu degene die die Twitter tool had gemaakt?
Ik heb alleen maar een autoTweeter gebakken in Zend Framework.quote:
Ik dacht dat die applicatie meerdere functionaliteiten had?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een autoTweeter gebakken in Zend Framework.
Niet die autoFollower applicatie
Ik denk dat je dan die andere bedoeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die applicatie meerdere functionaliteiten had?
Meldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef JortK het volgende:
Wie was hier nu degene die die Twitter tool had gemaakt?
Die zocht ik, ik ga even kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meld
http://twifo.net
Is een auto-follow (people en search based) en unfollow tool, maar kan uitgebreid worden; heb ook wel de tijd om iets specifieks te maken![]()
Is die van Razor?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef JortK het volgende:
Comic Sanshttp://passiefinternetinkomen.nl/
Dat is lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef Razor21 het volgende:
Nee die is niet van mij.
Gisteren op 13 euro geeindigd vandaag zitten we op 8 euro. Dus 21 euro in 1.5 dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |