Is er een linkje naar die beelden?quote:
Thanksquote:
Het 'Overweeg je ook om je tot de Islam te bekeren' moment was ook mooi.quote:
Zap dan gelijk wegquote:
En hoezo stel jij die diagnose? Omdat ze iets minder uit haar woorden komt dan anderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Remzz het volgende:
Dit kind is gewoon niet goed, valt mij elke keer op.
Inderdaad, alleen maar omdat er wat kwijl uit haar mondhoek druipt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hoezo stel jij die diagnose? Omdat ze iets minder uit haar woorden komt dan anderen?
Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
WTF is Wordfeud en waarom is dit een onderwerp bij DWDD?
\quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
Dat is de toekomst, we gaan documenteren wat de massa die week doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
Precies mijn gedachte. Met die hippe Apple gastjes met brilletjesquote:
Of gewoon naar Dance Valley. [/ritmomodus]quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die dat de godganselijke dag doetkunnen die mensen niet gewoon gaan fokken ofzo...
Maarja dat gaat niet overdag waar je vrienden niet bij zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me geen moer aan. Op een bord is veel leuker.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon naar Dance Valley. [/ritmomodus]
Klap in de nek met een Ipad, zijn ze nog extatisch ook als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Met die hippe Apple gastjes met brilletjes
Overdag zit ik op mijn werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maarja dat gaat niet overdag waar je vrienden niet bij zijnmaar in het echt is het echt leuker ja
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Overdag zit ik op mijn werkDaar zit ik te FOK!ken.
laat staan als je met een italiaan in het italiaans speeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef tong80 het volgende:
Als je in het Engels speelt met iemand uit dat taalgebied verlies je toch altijd ?
Wel doortrekken he.quote:
achja anderen snappen de fok verslaving nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef tong80 het volgende:
Als veel Fokker snap ik deze verslaving niet. Even een peuk opsteken. * Burp* trouwens.
Dat is toch zo'n strook!quote:
Komt het nog goed tussen Patty Brard en haar enige dochter ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik verheug me nu al op het programma hierna over het relatieprobleem tussen Patty Brard en haar dochter.
Vond 'm toch wel grappig.quote:
Nee omdat ze doet alsof ze niet uit haar woorden kan komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hoezo stel jij die diagnose? Omdat ze iets minder uit haar woorden komt dan anderen?
het zou ook eens nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt het nog goed tussen Patty Brard en haar enige dochter ?
dan is ze wel heel consequentquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee omdat ze doet alsof ze niet uit haar woorden kan komen.
ik begin ook niet aan Wordfeudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik neem wel een rookpauze in plaats van een wordfeudpauze.
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Spelletje, spelletjes, wat voor spelletje? Ik houd niet van spelletjes!
Ouwe tietjes :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!
??? Ik weet wel wat het is hoor, ik deed gewoon Bert en Ernie na...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!
Caricequote:Filmproducent: Carice 'beperkte' actrice
Filmproduct Matthijs van Heijningen (De Bende van Oss) is weinig onder de indruk van de acteerprestaties van Carice van Houten. Hij begrijpt niet dat de 35-jarige actrice haar vijfde Gouden Kalf vrijdag in ontvangst kon nemen.
"Wéér een Kalf voor Carice van Houten, terwijl ze die rol in Black Butterflies gewoon slecht speelt. Het is een redelijk beperkte actrice, die altijd hetzelfde doet", bekritiseert Van Heijningen in de Filmkrant.
Ook acteur en Gouden Kalf-winnaar Nasrdin Dchar krijgt er flink van langs. De speech die de acteur hield over de angst tegen moslims, schoot bij Matthijs in het verkeerde keelgat. "Dat vond ik gewoon gênant. Hij probeert ons een soort schuldgevoel aan te praten, en iedereen staat op om te applaudiseren. Echt te zot voor woorden."
Jj had over spelletjes hoor..Hoef je niet zo chaggie te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
??? Ik weet wel wat het is hoor, ik deed gewoon Bert en Ernie na...
Zoals ik ook al bij het bericht had neegezet, meneer Van Heijningen is gewoon boos dat De Bende van Oss slechts een Kalf kreeg toegekend, terwijl ze acht nominaties hadden. Dit afgeven op anderen is gewoon treurig.quote:
En dan? Mag je dan geen kritiek hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef veronwacht het volgende:
Een buitengewoon slechte verliezer, inderdaad, die Van Heijningen.
Komt redelijk sneu over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En dan? Mag je dan geen kritiek hebben?
Komt Ivo?quote:
nooit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel eens verteld heb, maar ik vind hem niet echt grappig.
[TV TIP] Een kijkje in Sesamstraatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat stukje over Sesamstraat leuker.
Ja, boodschappen doen we alleen in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:41 schreef Tem het volgende:
Laten we het weer eens over Amsterdamse dingetjes hebben...
Een vrouw en iets onthouden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het al in gedachten gehouden om later te kijken
SRV man? wat zijn dat voor moderne fratsen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, boodschappen doen we alleen in Amsterdam.
Jullie hebben gewoon nog de SRV man.
Ik heb niks te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef veronwacht het volgende:
Waarom kijken jullie nog naar dit programma, dat schijnbaar zo verschrikkelijk is?
Je verwart item(s) met programma in dit geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef veronwacht het volgende:
Waarom kijken jullie nog naar dit programma, dat schijnbaar zo verschrikkelijk is?
Ah, daar is er weer één.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef veronwacht het volgende:
Lostquote:
Het is nogal bijzonder, een marokkaan die een gouden kalf krijgt, terwijl ze die dingen normaal gesproken stelen.quote:
Rijk de Gooijer flikkerde dat gouden kalf gewoon uit z'n taxiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel echt een hoogtepunt in de canon van onze vaderlandse geschiedenis, dat gouden kalf
Rijk is dan ook een baas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rijk de Gooijer flikkerde dat gouden kalf gewoon uit z'n taxi
Je kan ook gewoon thuisblijven en dan staan ze daar mooi met dat ding.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rijk de Gooijer flikkerde dat gouden kalf gewoon uit z'n taxi
Ja, maar dan wint er opeens iemand die er wel zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon thuisblijven en dan staan ze daar mooi met dat ding.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is nogal bijzonder, een marokkaan die een gouden kalf krijgt, terwijl ze die dingen normaal gesproken stelen.
Die blouse is ook veel te flets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef PirE het volgende:
Die "hippe" bril staat haar voor geen meter.
Zonder is ze knapper, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef PirE het volgende:
Die "hippe" bril staat haar voor geen meter.
Of een soort mislukte Portishead.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dit een slechte Sigur Ros immitatie?
ja maar jij hebt de oorlog meegemaakt, dat hakt er inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond de marcherende Duitsers wel goed. Confronterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |