ik begin ook niet aan Wordfeudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik neem wel een rookpauze in plaats van een wordfeudpauze.
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Spelletje, spelletjes, wat voor spelletje? Ik houd niet van spelletjes!
Ouwe tietjes :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!
??? Ik weet wel wat het is hoor, ik deed gewoon Bert en Ernie na...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wordfeud via je mobiele internet of iPad net als vroeger Scrabble met een bord. Maar dan via mobiel. Moet je inloggen en dan vrienden uitnodigen om aan wordfeud mee te doen..Oké, ik lees ook maar via twitter want ik heb, en wil geen wordfeud op mijn mobiele internet!!
Caricequote:Filmproducent: Carice 'beperkte' actrice
Filmproduct Matthijs van Heijningen (De Bende van Oss) is weinig onder de indruk van de acteerprestaties van Carice van Houten. Hij begrijpt niet dat de 35-jarige actrice haar vijfde Gouden Kalf vrijdag in ontvangst kon nemen.
"Wéér een Kalf voor Carice van Houten, terwijl ze die rol in Black Butterflies gewoon slecht speelt. Het is een redelijk beperkte actrice, die altijd hetzelfde doet", bekritiseert Van Heijningen in de Filmkrant.
Ook acteur en Gouden Kalf-winnaar Nasrdin Dchar krijgt er flink van langs. De speech die de acteur hield over de angst tegen moslims, schoot bij Matthijs in het verkeerde keelgat. "Dat vond ik gewoon gênant. Hij probeert ons een soort schuldgevoel aan te praten, en iedereen staat op om te applaudiseren. Echt te zot voor woorden."
Jj had over spelletjes hoor..Hoef je niet zo chaggie te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
??? Ik weet wel wat het is hoor, ik deed gewoon Bert en Ernie na...
Zoals ik ook al bij het bericht had neegezet, meneer Van Heijningen is gewoon boos dat De Bende van Oss slechts een Kalf kreeg toegekend, terwijl ze acht nominaties hadden. Dit afgeven op anderen is gewoon treurig.quote:
En dan? Mag je dan geen kritiek hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef veronwacht het volgende:
Een buitengewoon slechte verliezer, inderdaad, die Van Heijningen.
Komt redelijk sneu over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En dan? Mag je dan geen kritiek hebben?
Komt Ivo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |