zoals ik het lees kreeg ze te veel aandacht van de mensen waar ze t niet van hoefde te hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Te weinig of teveel aandacht wat is het nu?Verder is dochter net zo'n aandachttrekker als moeder, het lijkt wel heel erg op een andere familie in dit subforum.
Terwijl Patty normaal met niemand ruzie heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Te weinig of teveel aandacht wat is het nu?Verder is dochter net zo'n aandachttrekker als moeder, het lijkt wel heel erg op een andere familie in dit subforum.
Nee joh. Al jaren niks meer gehoord van Priscilla. Tot nu dan. Maar heb niet het idee dat zij zo nodig al die media-aandacht wilt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Dus praat ze het van zich af op televisie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee joh. Al jaren niks meer gehoord van Priscilla. Tot nu dan. Maar heb niet het idee dat zij zo nodig al die media-aandacht wilt.
Zometeen om 20.25 uur op NED-3quote:
Ik heb het meegemaakt met een oudere ploeggenoot. Mensen kwamen apies kijken toen ie failliet was gegaan. Ik zal die mensen nooit meer vergeten zei ie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat faillissement, wat een treurnis is dat zeg, mensen die aapies komen kijken en komen filmen in je huis![]()
Ik ken dat verhaal nou al ruim 10 jaar, maar nu ik het zo zie... damn...
Volgens mij zei Patty ook ooit dat zelfs de knuffels van haar dochter verkocht werden.![]()
![]()
Ja vind ik ookquote:
Wat ik me afvraag, haar vader is toch een rijk man?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat faillissement, wat een treurnis is dat zeg, mensen die aapies komen kijken en komen filmen in je huis![]()
Ik ken dat verhaal nou al ruim 10 jaar, maar nu ik het zo zie... damn...
Volgens mij zei Patty ook ooit dat zelfs de knuffels van haar dochter verkocht werden.![]()
![]()
De vader van Priscilla is rijk hè, niet de vader van Patty.. je gaat niet je ex-vrouw steunen tijdens een faillissement tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, haar vader is toch een rijk man?
Waarom is hij dan niet bijgesprongen destijds??
Ja daar doelde ik ook op Carlo Nasi toch ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De vader van Priscilla is rijk hè, niet de vader van Patty.. je gaat niet je ex-vrouw steunen tijdens een faillissement toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |