Is er een linkje naar die beelden?quote:
Thanksquote:
Het 'Overweeg je ook om je tot de Islam te bekeren' moment was ook mooi.quote:
Zap dan gelijk wegquote:
En hoezo stel jij die diagnose? Omdat ze iets minder uit haar woorden komt dan anderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Remzz het volgende:
Dit kind is gewoon niet goed, valt mij elke keer op.
Inderdaad, alleen maar omdat er wat kwijl uit haar mondhoek druipt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hoezo stel jij die diagnose? Omdat ze iets minder uit haar woorden komt dan anderen?
Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
WTF is Wordfeud en waarom is dit een onderwerp bij DWDD?
\quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
Dat is de toekomst, we gaan documenteren wat de massa die week doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ericr het volgende:
Precies mijn gedachte. Met die hippe Apple gastjes met brilletjesquote:
Of gewoon naar Dance Valley. [/ritmomodus]quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die dat de godganselijke dag doetkunnen die mensen niet gewoon gaan fokken ofzo...
Maarja dat gaat niet overdag waar je vrienden niet bij zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me geen moer aan. Op een bord is veel leuker.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon naar Dance Valley. [/ritmomodus]
Klap in de nek met een Ipad, zijn ze nog extatisch ook als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Met die hippe Apple gastjes met brilletjes
Overdag zit ik op mijn werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maarja dat gaat niet overdag waar je vrienden niet bij zijnmaar in het echt is het echt leuker ja
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Overdag zit ik op mijn werkDaar zit ik te FOK!ken.
laat staan als je met een italiaan in het italiaans speeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef tong80 het volgende:
Als je in het Engels speelt met iemand uit dat taalgebied verlies je toch altijd ?
Wel doortrekken he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |