quote:Het hoofdnet van de NS kan volgens ProRail worden opgeknipt en in stukjes worden aanbesteed aan de geïnteresseerde spoorbedrijven. De verkeersleiding verwacht dat het aantal vertragingen zal afnemen als het hoofdnet in stukken wordt gehakt. De onderlinge afhankelijkheid wordt minder waardoor vertragingen minder snel tot een domino-effect leiden.
(lees verder op volkskrant.nl...)
zo ver kan ik niet in de toekomst kijken hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 10:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welke treinen krijgen we eigenlijk na de 'koplopers'?als ze over 20 jaar of zo afgeschreven worden?
Doe eens beter je best dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo ver kan ik niet in de toekomst kijken hoor
Neuh, helderziende zijn is maar saaiquote:Op donderdag 1 september 2011 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens beter je best dan.
Veevervoersbakken met een gelikte buitenkant.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Welke treinen krijgen we eigenlijk na de 'koplopers'?als ze over 20 jaar of zo afgeschreven worden?
Waren het niet gewoon 2 verschillende?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar komt die ICE vandaan als hij langs Velperpoort komt om half 9 en weer terug gaat om half 10?
Jawel als je van mooie plaatjes houdt, van Fles zijn keukenblad wil (w)eten en ik had je gemistquote:Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef Duvel het volgende:
Hoi. Is er hier nog wat gebeurd? M.a.w.: heeft teruglezen zin?
| 1 2 3 4 5 6 7 | 31-08-11 17:29:42PRIO 1 : AANRIJDING LETSEL THV EEN SPOOROVERGANG BINDERENDREEF DEU : 1971 1941 OVD-B1106598 BRW Brabant Zuid-Oost (Deurne Monitorcode)1106546 BRW Brabant Zuid-Oost (Deurne Postalarm)1106521 BRW Brabant Zuid-Oost (Deurne Bemanning HV groep-B)1106520 BRW Brabant Zuid-Oost (Deurne Bemanning HV groep-A)1104767 BRW Brabant Zuid-Oost (Deurne, Asten en Someren OvD |
Oei, dit gaat toch teruglezen worden dan! Ik was op vakantie.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef bork het volgende:
[..]
Jawel als je van mooie plaatjes houdt, van Fles zijn keukenblad wil (w)eten en ik had je gemist
Het gaat wel erg vaak mis tussen Eindhoven en Venlo. Wat is het daar toch? .............................quote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef blup het volgende:
Ik was hier rond dat tijdstip, heb wel een remmende trein gehoord ja.
[ code verwijderd ]
toch een beetje kriebels van.
Brabant/Limburg. Duh.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat wel erg vaak mis tussen Eindhoven en Venlo. Wat is het daar toch? .............................
Daar zijn ooit plannen voor geweest, zie Wikipedia DE: ICE 4. Een dubbeldeks-ICE zou dan in de 2e klas 629 zitplaatsen bieden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef TeringHenkie het volgende:
De ICE in dubbeldeksvariant zou wel awesome zijn.
Een van de weinige sporen in de buurt.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat wel erg vaak mis tussen Eindhoven en Venlo. Wat is het daar toch? .............................
Klopt, je moet de bakken zelfs korter maken, anders kom je de bochten niet door. Kijk maar naar SLT en TGV, de bakken daarvan zijn ook korter dan bij een vergelijkbare trein zonder Jacobsdraaistellen (zoals de Desiro ML voor de NMBS en de ICE).quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Of een nieuwe IRM-serie met Jacobsdraaistellen, je zou daar aardig wat m2 mee kunnen winnen zonder dat je de bakken langer hoeft te maken.
Ok, laatste poging: IRM in Talgo stijlquote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, je moet de bakken zelfs korter maken, anders kom je de bochten niet door. Kijk maar naar SLT en TGV, de bakken daarvan zijn ook korter dan bij een vergelijkbare trein zonder Jacobsdraaistellen (zoals de Desiro ML voor de NMBS en de ICE).
Dan is het geen IRM meer he. Maar zonder gekkigheid, ik vind de Talgo 22 (PDF) wel een mooie dubbeldekstrein. Het leuke aan de Talgo 22 is dat het bovendek over de gehele lengte van de trein doorloopt, met zo nu en dan een trap. Dat levert dus weer ruimte op.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:49 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ok, laatste poging: IRM in Talgo stijl
Kan wel mooi langs Doetinchemquote:Op donderdag 1 september 2011 11:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik denk een trein die ze de "super-SLeT" gaan noemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |