Ik was er alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef Dottey het volgende:
Kan misschien een mod even #94 in #93 veranderen. Had niet door dat er autom. doorgeteld werd
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef mmascha het volgende:
[..]
Tas is van de AH. Ik heb um al een hele tijd. Maar nu kan ik ze niet meer vinden
Bij Hoogvliet hebben ze ook dit model, nog saaier dan die van AH, die ik stiekem wél leuk vind, maar die van Hoogvliet kan dus wel een opleukaktie gebruiken;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef EsseEi het volgende:
ohhh die tas is gaaf!!! Heb ze vaak gezien (op straat enzo) maar dat is echt een tof idee!
ik ook traag toetsenbord. (eigenlijk alleen bij Fok!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was er alAlleen een beetje langzaam met typen
chillquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef MissN het volgende:
De foto's in de OP moeten ook nog ff veranderd....
En er mist een linkje naar topic 92
Ik ken geen Hoogvliet hier in de buurt. Ik ga eens zoeken. Ben wel benieuwd hoe ie nog saaier kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:23 schreef Whiskers het volgende:
[..]
[..]
Bij Hoogvliet hebben ze ook dit model, nog saaier dan die van AH, die ik stiekem wél leuk vind, maar die van Hoogvliet kan dus wel een opleukaktie gebruiken;)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:08 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dottey: goed werk geleverd aan de OP hoor!
Die is leuk jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen...die is ook erg leuk
[ afbeelding ]
Welke winkel / welk merk en welke kleur? Misschien kunnen wij je helpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:52 schreef kwiwi het volgende:
Shit... Was aan een leuke kussensloop begonnen voor m'n vriend, maar nu kom ik blauw garen te kort voor een stuk of 10 rijtjes vastenEn in de winkel hebben ze die kleur niet meer. Grr... Kan ik de helft weer gaan uithalen om er in het midden aan de achterkant een stuk in een andere kleur tussen te zetten.
Zit in Cyprus en hier is al maar 1 winkeltje in de buurt waar ik dat garen kon vinden.. Dus heel lief aangebodenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke winkel / welk merk en welke kleur? Misschien kunnen wij je helpen?
Dat bekkiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Lyssa het volgende:
Mijn kameleon is ook af! Ik heb het patroon wat aangepast, want een kameleon met drie tenen vind ik maar gekOok de ogen heb ik wat aangepast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |