Dan bestel je ze toch op internet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef Dottey het volgende:
Ik heb zelf nog steeds geen haaknaalden gevonden... sjught nadeel van in een klein dorp wonen. Zal er echt tegen aan moeten lopen ben ik bang. Heb teveel ideeen om te starten ^ ^
vreselijk ^ ^ ,nu maar eerst wat breiwerk afmaken
Ik ben daar niet zo vanquote:
Waarom niet? Bij bijvoorbeeld hobbydoos kun je ze thuis laten bezorgen, maar ook op afspraak ophalen als je het anders niet vertrouwd o.i.d.quote:
why not?quote:
ik houd gewoon niet zo van online winkelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij bijvoorbeeld hobbydoos kun je ze thuis laten bezorgen, maar ook op afspraak ophalen als je het anders niet vertrouwd o.i.d.
Ow, oke. Dat kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik houd gewoon niet zo van online winkelen
Ik houd eigenlijk helemaal niet van winkelen ^^ maar soms moet je ^^quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ow, oke. Dat kanIk hou wel van het gemak en het grote aanbod moet ik zeggen
ja ik probeerde mijn mams al te bellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:33 schreef MissN het volgende:
haha dan kom je ook nooit aan haaknaalden...
misschien bij je oma (als je die hebt)
Deze vond ik dus nog in het oude topic. Dat heb ik ook eens gehad en weet je wat als je een beetje peutert kun je dus het knoopje aan het begin van je streng lossen lospeuteren en dan uithalen tot waar je ben geëindigd met de vasten als je begrijpt wat ik bedoel. Dan heb je alleen een wat langer draadje aan het begin van je werk zitten.......quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef annelotje het volgende:
Wat n leuke dingen. Die angrybirds op n rijtje!
Mooie granny's voor een tas en een schattig uiltje.
Ik ben al n stuk met mn dekentje. Ik had wel veeeeel te veel lossen opgezet. Had het patroon van lucy gevolgd maar zij gebruikt denk ik dunner garen. Ik ga m nu maar breder maken ipv langer en nu komen de strepen dus in de lengte. Ik zal morgen een foto maken
Mijn eerste haaknaalden waren (ook) die van m'n moederquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja ik probeerde mijn mams al te bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |