abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97835803
zijn we weer
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:22 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97835858
ah lush-lady, mooi zo! wil je nog wel even de foto's vervangen door recentere?
in de haak.
pi_97836023
hoe doe ik dat??? want dat ben ik inderdaad vergeten
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:33:49 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97836173
je neemt het oude topic erbij, en dan de eigenschappen van de foto's die je hier nog even wil herhalen knippen en plakken tussen [ img ] - tags. als je ze wat kleiner wil laten zien in de op kun je nog [img=250 ] ofzo er tussen voegen in de eerste tag. (zonder alle spaties)
in de haak.
pi_97836334
Lush-lady, je was me voor!.Ik was ook al bezig met een nieuw topic :P
Ik weet nu in ieder geval hoe het moet! ;)
pi_97836356
gelukt, alleen is de grote niet aangepast.....
pi_97836407
Op mijn scherm wel. Misschien moet je even je pagina verversen :)
pi_97836456
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje: wat zijn wat jullie betreft de fijnste haaknaalden om mee te haken, bamboe, aluminium of plastic? Wil namelijk zo'n setje aanschaffen via Ebay maar zit te twijfelen wat voor materiaal ik zal nemen..
pi_97836560
Volgens mij is dat best wel persoonlijk. Zelf vind ik degene met zon grijs laagje het lekkerst. Maar heb bamboe via ebay besteld en zeker met de 3 en 3,5 is het net alsof je met een sate prikker aan het haken bent. Het is heel licht.
pi_97836564
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef StrawberryFields het volgende:
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje: wat zijn wat jullie betreft de fijnste haaknaalden om mee te haken, bamboe, aluminium of plastic? Wil namelijk zo'n setje aanschaffen via Ebay maar zit te twijfelen wat voor materiaal ik zal nemen..
ik heb verschillende. ergonomische en ouderwetse, allemaal metaal. ik merk niet veel verschil. Probeer anders een een paar van de hobbywinkel uit. Ze kosten niet veel. Gewone haaknaalden zijn meestal onder de 2 euro, Plastic vind ik persoonlijk niet werken, bamboe weet ik niet
pi_97836573
Hoi StrawberryFields :) Mijn voorkeur gaat uit naar alluminium. Die zijn wat steviger dan plastic. Bij mij zijn er al een aantal van plastic gesneuveld en de alluminium die ik heb, heb ik al van kinds af aan :)
Houten haaknaalden heb ik nog nooit gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.
pi_97837152
Mijn voorkeur gaat uit naar de ergonomische van Clover :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:10:59 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_97837697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef StrawberryFields het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb één ergonomische dure naald maar zelf vind ik het niet echt lekker haken, zal wel liggen aan de manier waarop ik de naald gebruik, met een pen vasthouden heb ik ook een afwijkende manier. :') Bamboe moet je goed bijhouden (schuren met fijn schuurpapier en liefst een laagje geven met zoiets als silliconenspray om het gladder te maken) want voor je het weer heb je haakjes en dat werkt absoluut :X . Ik werk het liefste met gecoat aluminium en voor de dikke haaknaalden plastic.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:32:20 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_97838557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef Herfstblad het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar de ergonomische van Clover :)
Die heb ik ook, zijn de fijnste haaknaalden die ik tot nu toe heb gebruikt :Y
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:45:58 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97839100
die vind ik ook heel fijn, maar gaat m'n voorkeur ineens weer uit naar een dunne metalen. ligt ook een beetje aan 't project.
in de haak.
pi_97841674
ik heb stalen naalden, tenminste, dat staat er op dat het staal is, en vind het prima werken.. ik hou vaak mn naald bovenlangs mn hand vast....beetje moeilijk uit te leggen maar tis zo.. en denk niet dat ik dat met een ergonomische voor elkaar zou krijgen
pi_97842139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Doobsie het volgende:
ik heb stalen naalden, tenminste, dat staat er op dat het staal is, en vind het prima werken.. ik hou vaak mn naald bovenlangs mn hand vast....beetje moeilijk uit te leggen maar tis zo.. en denk niet dat ik dat met een ergonomische voor elkaar zou krijgen
Foto?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:10:38 #19
244933 trovey
Nachtoele
pi_97842378
quote:
Bij die ergonomsiche zit het handvat me in de weg bij het vasthouden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97844584
*O* Ik heb mijn naalden binnen! En zonder miskleumen! Superblij! *O*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:07:15 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97844961
quote:
er zijn er vast meer maar 2 manieren van vasthouden komen 't meest voor: de pen-greep of de vork-greep. ik gebruik de vork-variant. :Y) en dan is zo'n ergonomische verdikking wel prettig. maar bij de pen-greep is 't volgens mij minder handig.
in de haak.
pi_97845388
Ooh die fiets haak dingen zijn wel leuk (uit vorig topic). Alleen heb ik bang als het regent dat ze vies gaan worden.

Vandaag waren men oogjes van 6060 er. Alleen heb ik niet super veel tijd om te haken omdat e3 bezig is (alles over games). Waarschijnlijk volgende week weer in de haak.
Only Heroes live forever.
blog
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:42:00 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97846408

Een etuitje was bij mij al snel niet meer overzichtelijk genoeg, dus nu zitten de haaknaalden in een handig doosje van de Blokker. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_97846485

Zo hou ik m ongeveer vast...

Note: Dit is geen foto van mezelf!
pi_97846958
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]

Een etuitje was bij mij al snel niet meer overzichtelijk genoeg, dus nu zitten de haaknaalden in een handig doosje van de Blokker. O+
Oh jee, dit is het begin van het eind Sanne...
*Staart naar 18 van die handige verdeeldozen en kastjes in eigen kamer*
pi_97847184
ik hou hem vast alsof ik een.. tsja... weet ik veel ik hou m'n wijsvinger over de lengte van de haak en het stompe uiteinde rust aan de binnenkant van m'n handpalm... alsof je een kind met een vork ziet eten denk ik :') Ik ben de kindversie van Trui :o
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:15:12 #27
52016 Lyssa
music <3
pi_97847663

Ik hou mn haaknaald zo vast, zou een ergonomische dan zin hebben?
pi_97848135
Zo, ik heb een productief middagje gehad. :) Ik heb nog 3 kleine blokken en een medium blok voor m'n deken gehaakt.

Ik houd m'n haaknaald ongeveer net zo vast als op de foto van Doobsie. De ergonomische die ik heb is dan wel fijn, maar ik vind hem wat stroever door de steken glijden dan de andere haaknaalden die ik heb.

En zo'n verdeeldoosje wil ik ook nog! :Y Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort klein viskoffertje. Waar bovenin vakjes zitten om de oogjes en kraaltjes enzo in te ordenen, en waar je onderin je schaar, stopnaalden enz. kwijt kan. Mijn haaknaalden zitten natuurlijk in m'n zelfgehaakte naaldenkoker. :P
pi_97849328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef Kniertje22 het volgende:
Zo, ik heb een productief middagje gehad. :) Ik heb nog 3 kleine blokken en een medium blok voor m'n deken gehaakt.
[ afbeelding ]

Ik houd m'n haaknaald ongeveer net zo vast als op de foto van Doobsie. De ergonomische die ik heb is dan wel fijn, maar ik vind hem wat stroever door de steken glijden dan de andere haaknaalden die ik heb.

En zo'n verdeeldoosje wil ik ook nog! :Y Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort klein viskoffertje. Waar bovenin vakjes zitten om de oogjes en kraaltjes enzo in te ordenen, en waar je onderin je schaar, stopnaalden enz. kwijt kan. Mijn haaknaalden zitten natuurlijk in m'n zelfgehaakte naaldenkoker. :P
Mooi begin al van je deken zeg!!
Enne.... heb je (nogmaals) fotootje van je zelfgehaakte naaldenkoker??? ikke aagie.. ik heb de mijne al tig keer uitgehaald en heb t nu opgegeven
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:00:44 #30
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_97850172
Wat een mooi garen Kniertje!

quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef crochetwitch het volgende:
Mmascha. Vertel, heb je dat van rechts naar links gehaakt of heb je rechts en linkshandig gehaakt? Welke techniek gebruik je voor dat tapestry??
Het is rondgehaakt met vasten. Ik heb me nog maar niet gewaagd aan een eenzijdig werkje. Ik had nl ook al gezien dat dat nou net wel lastig was.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')