Wat is het eigenlijk? Gewoon een visje?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Fish Tawashi gemaakt, met de hulp van Yachiru,want het is een Japans patroon
Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Gewoon een visje?
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.
Leuk Lyssa!
ik ben erg benieuwd of het mag, over een tijdje gaan we ook een lange tijd vliegen en dan is het wel erg leuk om onderweg een haakwerkje mee te nemen. Hou ons op de hoogte....quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef beefcake het volgende:
Bedankt Lijnloos! Ik zat ook even op Transavia te zoeken naar zo'n lijstje maar daar kon ik niets vinden. Ik zie nog wel wat ik doen tzt, in ieder geval een reserve in mijn koffer stoppen.
oh wat leuk dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef cropje het volgende:
Ik heb de afgelopen weken aan 'project fiets' gewerkt. Een oud stationsbarrel helemaal uit elkaar gehaald, alles opgeschuurd, geverfd, gelakt, versierd... En zo'n fiets is natuurlijk niet 'af' zonder een zelf gehaakt zadelhoesje!
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even zitten denken over gehaakte jasbeschermers, die vind ik zooo gaaf! Alleen ik ga fietstassen op m'n fiets doen (kan ECHT niet zonder!) dus dan zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van. Voorlopig blijft het dus even hierbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef cropje het volgende:
Ik heb de afgelopen weken aan 'project fiets' gewerkt. Een oud stationsbarrel helemaal uit elkaar gehaald, alles opgeschuurd, geverfd, gelakt, versierd... En zo'n fiets is natuurlijk niet 'af' zonder een zelf gehaakt zadelhoesje!
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even zitten denken over gehaakte jasbeschermers, die vind ik zooo gaaf! Alleen ik ga fietstassen op m'n fiets doen (kan ECHT niet zonder!) dus dan zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van. Voorlopig blijft het dus even hierbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehm datumprikker ofzo anyone? Wat is de vorige keer gebruikt precies?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef crochetwitch het volgende:
25 juni:
26 juni:
Herfstblad
2 juli:
EsseEi
3 juli:
EsseEi,
Kirsten
9 juli:
Herfstblad
EsseEi (tenzij mn vriendje dat niet zo heel leuk vind die dan bijna op vakantie gaat)
10 juli:
Herfstblad
EsseEi (tenzij mn vriendje dat niet zo heel leuk vind die dan bijna op vakantie gaat)
Kirsten
16 juli:
EsseEi
Crochetwitch
17 juli:
Herfstblad
EsseEi
Crochetwitch
Kirsten
Pennenblikje inderdaad. Ik heb het twee jaar geleden in Thailand gekocht voor een euro...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een handig blikje! Is dat gewoon een pennenblik? Ben steeds al op zoek naar iets fatsoenlijks om m'n haakspullen in mee te nemen, want ik reis veel en stop het nu in een etui maar dat werkt niet echt omdat alles dan steeds door elkaar ligt
dat denk ik ook wel maar soms open je Ravery niet elke dag ( ik dus niet) daarom dacht ik zet het even netjes hier neer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:48 schreef Tan het volgende:
Ik denk dat iedereen met Ravelry die mail wel heeft gekregen
Wat grappigquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.
Leuk Lyssa!
Wat een klein plaatje, maar zo te zien wel heel schattig! Telefoonhoesje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Lush-lady het volgende:
een paar van mijn laatste creaties, ik kan ze niet samen posten dus even losse posts
[ afbeelding ]
het stond ook op de homepage van ravelry als je voor 't eerst inlogde na die constatering, dus de boodschap is vast wel aangekomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:50 schreef Toverheks het volgende:
dat denk ik ook wel maar soms open je Ravery niet elke dag ( ik dus niet) daarom dacht ik zet het even netjes hier neer.
freedom ?? nu ben ik geloof ik dom. Wat bedoel je daar mee???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef bietel het volgende:
Die paddestoel vind ik leuk, Lush-ladyZiet er een beetje freefrom uit! Dat uiltje is ook schattig <3
Toverheks, thanks voor je post van ravelry! Ik had het ook al gezien, maar zoals je al zei: als je niet regelmatig op ravelry komt en je mail niet regelmatig checkt, is het handig als je hier nog een kans hebt om het tegen te komen!
Freeform, als in vrije vormquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
freedom ?? nu ben ik geloof ik dom. Wat bedoel je daar mee???
haha, dat klopt ja. ik vind het leuk om gewoon een beetje te freubelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef bietel het volgende:
[..]
Freeform, als in vrije vormZoals bijv.: http://www.ravelry.com/patterns/library/fragment-beret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |