abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:16:17 #276
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97827635
ohh trouwens: mooi fietszadelhoesje :D en Yppy mooie shawls! :D
was ik gister helemaal vergeten te zeggen ;)
pi_97827839
}) Ik hoop dat vandaag mijn haaknaalden eens aankomen!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:24:22 #278
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_97828230
LEES EVEN, LEES EVEN, LEES EVEN A.U.B.
kREEG IK IN MIJN MAIL VAN RAVERY
VERANDER JE WWOORD VRAGEN ZE STAAT OOK OP HUN SITE.

(Wondering if this email is real? You can also see a similar notice by logging in to Ravelry.com)
Important Information about a Ravelry Security Breach

Dear Ravelry member,

An attacker recently managed to break in to one of Ravelry's secondary servers. Once inside, they were able to access user names, encrypted passwords, and possibly email addresses. Your passwords could not be seen and no financial or other sensitive information was accessed as we do not collect or store this type of data.

We think that it is important to be overly cautious and we need you to change your password on Ravelry and on any other sites where you've used the same or similar password, even if you used different usernames. Because passwords were encrypted, we do not think that your password has been exposed but it is important to change your passwords just to be safe. There is a chance that some passwords could be decrypted given enough time and computer power and we don't want to put anyone at risk.

You can change your password by logging into Ravelry (http://www.ravelry.com) and clicking the "change your password now" button on the security notice on the front page. You can also change your password by editing your profile: click your username in the upper right of the page to access your profile, and click "edit your profile" to change your password. If you do not remember your Ravelry password, and you have tried any passwords you may use on other sites, you can click "I forgot" on the Ravelry homepage to receive a link for changing your password. If your browser is remembering your password, you will need to log out to access that option.

If you would like to delete your Ravelry account, you do that by going to the change password page mentioned above and using the "Delete my Ravelry account" link.

More information regarding the security breach, including the steps we are taking to make Ravelry more secure, can be found in our full notice at http://www.ravelry.com/?showletter=1. Additionally, we are listing answers to Frequently Asked Questions and fielding further questions in our forums. You are also welcome to reply to this message if you have any questions or concerns.

We are deeply sorry that this has happened. We care very much about everyone on Ravelry and we're taking steps to make sure that we are all more safe from this sort of attack.

We are also very sorry that some people who are not active members may have been affected. If you'd like to delete your Ravelry account, please use the information above to do so.

Casey, Jess, Mary-Heather and Sarah

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 07-06-2011 08:37:46 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:48:31 #279
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_97828590
Ik denk dat iedereen met Ravelry die mail wel heeft gekregen :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:50:15 #280
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_97828610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:48 schreef Tan het volgende:
Ik denk dat iedereen met Ravelry die mail wel heeft gekregen :+
dat denk ik ook wel maar soms open je Ravery niet elke dag ( ik dus niet) daarom dacht ik zet het even netjes hier neer.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_97828749
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef mmascha het volgende:

[..]

Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.
Leuk Lyssa!
Wat grappig :D
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_97829060
Hier in het midden des lands is het per 1 juli zomervakantie en wij vertrekken dan ook meteen voor een paar weken naar Spanje.

25 juni: (2)
mijsje (maar 's avonds wel een verjaardag)
beefcake
26 juni: (3)
Herfstblad
mijsje
beefcake
2 juli: (2)
EsseEi
mijsje
3 juli: (2)
EsseEi
mijsje
9 juli: (3, tenzij vriendje van EsseEi roet in het eten gooit... ;) )
Herfstblad
EsseEi (tenzij mn vriendje dat niet zo heel leuk vind die dan bijna op vakantie gaat ;))
mijsje
10 juli: (3, tenzij vriendje van EsseEi roet in het eten gooit... ;) )
Herfstblad
EsseEi (tenzij mn vriendje dat niet zo heel leuk vind die dan bijna op vakantie gaat ;))
mijsje
16 juli: (3)
EsseEi
Crochetwitch
mijsje
17 juli: (4)
Herfstblad
EsseEi
Crochetwitch
mijsje

Die zadelhoes is prachtig!!

YPPY jouw foto doet het hier niet.

Hier is het eerste stukje van mijn iPad sleeve, herziene uitgave:
pi_97830438
een paar van mijn laatste creaties, ik kan ze niet samen posten dus even losse posts
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_97830480
nog eentje...
pi_97830488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Lush-lady het volgende:
een paar van mijn laatste creaties, ik kan ze niet samen posten dus even losse posts
[ afbeelding ]
Wat een klein plaatje, maar zo te zien wel heel schattig! Telefoonhoesje?
pi_97830529
en een laatste applicatie.... voor een shirt voor mijn tweejarige nichtje
pi_97830696
Leuke dingen, Lush-Lady! :)
pi_97831088
Mijn haaknaalden zijn gepost!!! (dus zijn door dat mens in shanghaii of weet ik veel waar ergens naar het postkantoor gebracht :Y ) en onderweg naar mij *O*

[ Bericht 83% gewijzigd door MissN op 07-06-2011 10:50:06 (ter verduidelijking :)) ]
haken is cool
pi_97831169
Ik moest er even over nadenken, ik las posten als in op Fok!, niet als in 'op de post doen'. Ik geloof dat ik bamboe of houten haaknaalden voor mijn verjaardag ga krijgen van vriendlief. Ik hoop dat het ook nog een beetje fijn haakt, zou zonde zijn anders.
pi_97831329
= aangepast ophelia , ik snap de verwarring
haken is cool
pi_97831471
Lush-lady wat een leuke applicaties heb je gemaakt O+
pi_97831799
*O* voor de haaknaalden(al hoeft dat op ebay niet altijd te betekenen dat ze weg zijn, maar toch *O* )
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:17:34 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97832051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:50 schreef Toverheks het volgende:
dat denk ik ook wel maar soms open je Ravery niet elke dag ( ik dus niet) daarom dacht ik zet het even netjes hier neer.
het stond ook op de homepage van ravelry als je voor 't eerst inlogde na die constatering, dus de boodschap is vast wel aangekomen.

wat ontzettend veel leuke dingen zijn hier weer geshowd! ik heb geen tijd om overal op te reageren, zit op m'n werk, maar echt hartstikke leuk allemaal! O+

een (park)meeting vind ik een heel leuk idee, ik zal later thuis even kijken wanneer ik kan.
in de haak.
pi_97832256
Wat een mooie kleden Mmasha! Vooral die 2e op de eerste foto! O+ (Ja, ik begin steeds meer verliefd te raken op die Granny Squares :) ) En knap ook dat je kunt haken en TV kijken tegelijk, ik heb al m'n aandacht nog bij m'n haakwerkje nodig...

Lyssa, die Tawashi's zien er erg grappig uit! Zou alleen niet goed weten wat ik er mee zou moeten, maar ach, dat weet ik ook niet van al m'n beestjes, haha.
Zo'n gepimpte fiets vind ik ook erg leuk! :Y
Mooie shawls Yppy! ^O^
Lush-lady, wat een mooie applicaties zeg! O+

Ik weet nog niet of ik op de meet kan komen. Ik wil wel graag, maar ik heb m'n werkrooster voor juli nog steeds niet... :( Daarbij heb ik voor een aantal weekenden ook al andere afspraken, dus ik moet nog even kijken.
pi_97833523
Die paddestoel vind ik leuk, Lush-lady :) Ziet er een beetje freefrom uit! Dat uiltje is ook schattig <3

Toverheks, thanks voor je post van ravelry! Ik had het ook al gezien, maar zoals je al zei: als je niet regelmatig op ravelry komt en je mail niet regelmatig checkt, is het handig als je hier nog een kans hebt om het tegen te komen!
pi_97833685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef bietel het volgende:
Die paddestoel vind ik leuk, Lush-lady :) Ziet er een beetje freefrom uit! Dat uiltje is ook schattig <3

Toverheks, thanks voor je post van ravelry! Ik had het ook al gezien, maar zoals je al zei: als je niet regelmatig op ravelry komt en je mail niet regelmatig checkt, is het handig als je hier nog een kans hebt om het tegen te komen!
freedom ?? nu ben ik geloof ik dom. Wat bedoel je daar mee???
pi_97833876
Mmascha. Vertel, heb je dat van rechts naar links gehaakt of heb je rechts en linkshandig gehaakt? Welke techniek gebruik je voor dat tapestry??
pi_97833895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

freedom ?? nu ben ik geloof ik dom. Wat bedoel je daar mee???
Freeform, als in vrije vorm :) Zoals bijv.: http://www.ravelry.com/patterns/library/fragment-beret
pi_97833977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef bietel het volgende:

[..]

Freeform, als in vrije vorm :) Zoals bijv.: http://www.ravelry.com/patterns/library/fragment-beret
haha, dat klopt ja. ik vind het leuk om gewoon een beetje te freubelen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:27:28 #300
244933 trovey
Nachtoele
pi_97834140
Wat een leuke dingen weer gezien O+ ....hier nog steeds bezig met de binnentas voor de fietsmand...het schiet niet erg op met die vasten }:| maar ik zet door. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')