Ik heb ze al vaak meegenomen en er is nog nooit moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Over reizen gesproken,weet iemand of ze op het vliegveld moeilijk doen over haaknaalden meenemen in het vliegtuig (in je handbagage)?
Ik denk dat als je een grotere, plastic of houten/bamboo haaknaald meeneemt, ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over zullen doen. Je kan alleen geen schaartje meenemen, dus zou je daar een andere oplossing voor moeten zoeken. Bijvoorbeeld een nagelknippertje ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Over reizen gesproken,weet iemand of ze op het vliegveld moeilijk doen over haaknaalden meenemen in het vliegtuig (in je handbagage)?
Wouw, wat een leuke kleedjesquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef mmascha het volgende:
Fotospam! Ik moest er eerst een nieuw flickr-account voor aanmaken want ik was mijn wachtwoord vergeten![]()
[ afbeelding ]
Ik ben van plan om met Koninginnedag kleedjes te gaan verkopen. Ik heb nu 4 af. Alleen hier en daar nog een klein draadjes-wegwerk-drama.![]()
[ afbeelding ]
Een foto van alleen het HomeSweetHome-kleedje.
[ afbeelding ]
Ik ben nog met 2 dekentjes bezig. Die groen/blauwe moet nog iets meer groen krijgen een een smal blauw randje erom. Vaak heb ik tijdens het maken van een prject alweer een volgend idee wat ik dan alvast test. Vandaar dat ik vaak met meerdere projecten tegelijk bezig ben.
[ afbeelding ]
Ik las hier laatst iets over tapestry en dat heb ik afgelopen weekend maar eens uitgeprobeerd. Het is een paddestoel.
Bij een haaknaald tot maat 1,5 kan ik me er nog iets bij voorstellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat iemand haaknaalden weg moest gooien op Schiphol. Persoonlijk zou ik het er niet op gokken
Wat is het eigenlijk? Gewoon een visje?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Fish Tawashi gemaakt, met de hulp van Yachiru,want het is een Japans patroon
Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Gewoon een visje?
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Een tawashi is een washandje voor de vaat. In heel veel vormen te maken.
Leuk Lyssa!
ik ben erg benieuwd of het mag, over een tijdje gaan we ook een lange tijd vliegen en dan is het wel erg leuk om onderweg een haakwerkje mee te nemen. Hou ons op de hoogte....quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef beefcake het volgende:
Bedankt Lijnloos! Ik zat ook even op Transavia te zoeken naar zo'n lijstje maar daar kon ik niets vinden. Ik zie nog wel wat ik doen tzt, in ieder geval een reserve in mijn koffer stoppen.
oh wat leuk dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef cropje het volgende:
Ik heb de afgelopen weken aan 'project fiets' gewerkt. Een oud stationsbarrel helemaal uit elkaar gehaald, alles opgeschuurd, geverfd, gelakt, versierd... En zo'n fiets is natuurlijk niet 'af' zonder een zelf gehaakt zadelhoesje!
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even zitten denken over gehaakte jasbeschermers, die vind ik zooo gaaf! Alleen ik ga fietstassen op m'n fiets doen (kan ECHT niet zonder!) dus dan zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van. Voorlopig blijft het dus even hierbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef cropje het volgende:
Ik heb de afgelopen weken aan 'project fiets' gewerkt. Een oud stationsbarrel helemaal uit elkaar gehaald, alles opgeschuurd, geverfd, gelakt, versierd... En zo'n fiets is natuurlijk niet 'af' zonder een zelf gehaakt zadelhoesje!
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog even zitten denken over gehaakte jasbeschermers, die vind ik zooo gaaf! Alleen ik ga fietstassen op m'n fiets doen (kan ECHT niet zonder!) dus dan zie je er waarschijnlijk helemaal niets meer van. Voorlopig blijft het dus even hierbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |