Bedankt, heb ik gedaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt even een verzoekje in het Feedbacktopic plaatsen voor de TT
Geen dank hoor! Had 'm zien staan in een boekje dat ik heb (300 haaktips en technieken). Vond de naam er wel op lijken, dus dacht al dat dat hem moest zijn. Heb die steek zelf nog niet gedaan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:52 schreef Redostrike het volgende:
@Kniertje22: Dat is hem idd, maar wat een steekwel mooi resultaat. Hartelijk bedankt.
Het bericht met de foto erin quoten en dan de tekst om de url aanpassen zodat er weer IMG en /IMG is vaak het snelste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Kniertje22 het volgende:
[..]
Bedankt, heb ik gedaan!Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik alle haaksels hier kan krijgen, ben ik helemaal uit de brand.
(Ik zorg er dus wél voor dat ik niet weer de laatste post krijg...
)
[..]
nou de Action heeft zo nu en dan ook wel eens wol liggen. Maar dat is niet zo heel mooi en even duur als bij de zeeman en wibra.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra![]()
Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
Euroland (heet het zo?) heeft Phildar in de aanbieding. Is ook wat dunner dan Wibra en Zeeman, maar wel een goed merk. Acryl wol én katoen. Al is die katoen wel 2 euro, dus weer niet echt goedkoop. Er zitten wel leuke kleuren tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik maak mijn deken van Zeeman wol, maar moet dus ook echt eens gaan kijken bij de Wibra![]()
Wordt er in andere Nederlandse ketens eigenlijk nog wol verkocht? Behalve bij Zeeman en Wibra dus?
Waarom zou dat niet netjes zijn? Kan altijd dat er iets fout is gegaan met het drukken en dat dat over het hoofd is gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk laptophoesje!
Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
Dan moet ik bijbetalen en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gaat het dan fout als het boven de 22 euro is?
Die van 6060 zet wel altijd minder erop.
Waar had je dat besteld?
Ik heb nu 3 dingetjes uit china/hongkong binnen, en 2 die al eerder verzonden zijn nog niet...Dus begin me wel zorgen te maken, maar ja gaat om 7 euro ofzo
Waar nog plastic aan zat? Ik begrijp niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm hopelijk zijn dat wel goede! Had ook van die oogjes waar nog van dat plastic aan zat, en die waren echt onmogelijk.
Wat moet je met 100 paar oogjes??
En war had je die viltdingetjes vandaan?
Ah ja, bij de hele kleine is dat zo, ik heb alleen maar grotere gekocht. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Op de foto van de oogjes zie je nog een restje plastic aan het uiteinde. Oogjes die dat bij mij hadden, gingen met geen mogelijkheid dicht. Hoop dat deze dat wel gewoon doen!
Mooi vierkantje! Ik wil ook lekker dom vierkantjes doen. Maar heb nog een kussen die in elkaar moet dus mn moeder zou me vermoorden. Gelukkig is het bijna juli en dan mag ik van mezelf en deken gaan maken!
Was gezellig inderdaad!quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:18 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Net Guppyfriend op bezoek gehad! Was gezellig!
Weer een fout? Zonde dat in al haar boekjes totnutoe foutjes hebben gezetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk laptophoesje!
Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
Pfff, nou gelukkig maar!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Herfstblad het volgende:
Bij mij ging het de eerste keer met een nieuw topic ook mis, KniertjeDus je bent niet de enige.
ik vind 'm echt heel tof!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef saaw het volgende:
tadaaaaaa
[ afbeelding ]
Moet ook maar eens bij de Zeeman gaan kijken dus. Heb afgelopen week 5 mutsen en deze hoes gehaakt van Wibra wol, word er helemaal blij van
O dat klintk weer te leuk! Ik moet eerst van mezelf nog 2 dekentje afhaken. Net tussendoor even een hoesje voor mijn ereader gemaakt. Ik wilde toch nog dat tapestry proberen dus dat heb ik maar even gecombineerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:12 schreef MissN het volgende:
k zag net iemand fietsen met een vet mooi gehaakt jurkje..gewoon hemdmodel zeg maar![]()
![]()
![]()
Ben helemaal geinspireerd!! Er zaten ook gewoon squares in en de achterkant was gewoon van stokjes..zo even snel te zien!
Mooi Mirjam!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
mijn meest recente bloemetje
mooi!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef saaw het volgende:
tadaaaaaa
[ afbeelding ]
Moet ook maar eens bij de Zeeman gaan kijken dus. Heb afgelopen week 5 mutsen en deze hoes gehaakt van Wibra wol, word er helemaal blij van
Je hebt m al afquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Unicorn!
Hij is zo cute!
[ afbeelding ]
heel tof hoor, I haz a jealousquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
*klop klop* Ik kom even bij jullie gluren, want ik vind haken erg leuk, maar kan niets meer dan sleeves maken voor telefoons enzoPatronen kan ik ook niet 'lezen' dus daar wil ik me ook (of juist) in verdiepen!
Ik ben nu bezig met een sleeve voor mijn iPad. Hier twee close-upjes van mijn werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
*klop klop* Ik kom even bij jullie gluren, want ik vind haken erg leuk, maar kan niets meer dan sleeves maken voor telefoons enzoPatronen kan ik ook niet 'lezen' dus daar wil ik me ook (of juist) in verdiepen!
Ik ben nu bezig met een sleeve voor mijn iPad. Hier twee close-upjes van mijn werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... Vaste? Ik ben zo'n noobquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel tof hoor, I haz a jealous
wat voor steek is het?
Bedankt voor de tips! Er is op YouTube ook zoveel te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Kniertje22 het volgende:
Welkom Beefcake! En je haakt inderdaad erg mooi strak!
Ik ben zelf zo'n 2 maanden geleden met haken en ik wist echt helemaal niks. Waar ik zelf veel aan gehad heb zijn de boeken 'Haken voor coole meiden' (ja, ik vind mezelf wel cool) en '300 haaktips en technieken' en inderdaad de filmpjes op YouTube. Het fijne van die boeken is dat alles duidelijk wordt uitgelegd met fotootjes, zodat je dat rustig kunt bekijken. In die filmpjes gaat het vaak zo snel dat je 't niet altijd goed kunt volgen (helemaal als je de termen nog niet goed kent), maar er zijn ook genoeg filmpjes waar ze een stukje in slow-motion doen.
Aah, wat leuk zeg die Amineko.
die is leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
mijn meest recente bloemetje
Foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef trui het volgende:
ik ben vanavond bezig geweest met 't haken van een baars.op verzoek van m'n lieftallige echtgenoot, die nogal een visfanaat is. een van z'n visvrienden vertelde 'm gisteren dat hij vader gaat worden. een rammelbaars zou het perfecte cadeautje zijn, volgens manlief. dus ik heb 't chubby fish patroontje van mygurumi een beetje aangepast, zodat ie iets meer op zo'n vis zou gaan lijken. moet nu alleen de oogjes nog.
Naar aanleiding van mijn laptop sleeve vroeg een vriendinnetje mij een hoes voor haar ipad te maken maar die heb ik natuurlijk niet thuis liggen om te passen. Welke maat haaknaald heb je gebruikt en hoeveel steken heb je opgezet? Ik gebruik dezelfde methode [een koker maken en dan de onderkant dicht] dus dan zou het moten lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het een iPad 1 of 2? Dat scheelt wel een stukje in de maat namelijk. Ik heb voor mijn iPad 2 hoes een naald maat 3,5 gebruikt. Een heel rondje bestaat uit 94 steken. Nu zit de sleeve er best strak omheen, als je hem wat losser wil kan je een paar steken meer doen. De sleeve moet 25 cm lang worden, dan is hij net iets langer dan de iPad zelf. (Ik zit nu op 10,5 cm dus heb nog wat werk te gaan!)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn laptop sleeve vroeg een vriendinnetje mij een hoes voor haar ipad te maken maar die heb ik natuurlijk niet thuis liggen om te passen. Welke maat haaknaald heb je gebruikt en hoeveel steken heb je opgezet? Ik gebruik dezelfde methode [een koker maken en dan de onderkant dicht] dus dan zou het moten lukken
en crochetwitch ^^ die uil is te gek! jammer dat ik niet kan breien [nja, alleen een sjaal, rechtdoor is makkelijk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |