abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97620651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Op de foto van de oogjes zie je nog een restje plastic aan het uiteinde. Oogjes die dat bij mij hadden, gingen met geen mogelijkheid dicht. Hoop dat deze dat wel gewoon doen!

Mooi vierkantje! Ik wil ook lekker dom vierkantjes doen. Maar heb nog een kussen die in elkaar moet dus mn moeder zou me vermoorden. Gelukkig is het bijna juli en dan mag ik van mezelf en deken gaan maken!
Ah ja, bij de hele kleine is dat zo, ik heb alleen maar grotere gekocht. Ik ben benieuwd :D
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 14:48:24 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_97620746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:18 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Net Guppyfriend op bezoek gehad! Was gezellig!
Was gezellig inderdaad! :Y Nu thuis en snel een jurkje aangetrokken, wat was het heet op de fiets :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_97621037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk laptophoesje!

Ik heb christel krukkert zojuist een mailtje gestuurd, er zit volgens mij een fout in een patroon in het boekje. Maar zit eigenlijk te twijfelen of dat wel zo netjes is.
Weer een fout? Zonde dat in al haar boekjes totnutoe foutjes hebben gezeten :o Kan gebeuren natuurlijk, maar jammer vind ik het wel.
Vooral in de eerste druk van Gehaakte beestenboel.

En ik vind het wel netjes hoor. Fouten kunnen gemaakt worden en het is handig als jij weet waar je aan toe bent ;)
pi_97621248
Nou ja een fout, er was volgens mij een regel vergeten. Het ging van 48 naar 36, terwijl je maar 6x minderd. En ook van 4 naar 2 ertussen. Op de heenweg was wel gewoon 42 en 3 ertussen. Dus ergens is de regel weggevallen. Snap het ook niet zo, zoiets wordt toch nagekeken? Sowieso al nagehaakt(lijkt mij) en de proefdruk wordt toch ook nagekeken, en dan zie je misschien een verkeerd cijfertje niet, maar dit wel. Lijkt mij.

Man wat heeft dat ding reuzenpoten trouwens! En als ik naar zn hoofd kijk vind ik m zo raar. Maar er moeten natuurlijk nog ogen bovenop.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:11:04 #30
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97621379
hmm ik vind het niet meer dan normaal eigenlijk dat je even mailt :) (of althans: als je het niet doet, snap ik dat ook, maar vind het helemaal niet stom ofzo, eerder aardig!:))

ik ben de krokodil van skymagenta aan het maken, en die bovenkant bestaat dus uit een rechte lap :P en ik hou niet zo van rechte lappen haken hahaha :$

oh en bedacht me trouwens een leuk kado voor 1e verjaardag van mn nichtje (over 2 maanden ;)): de koe van Christel Krukkert! M'n zus wou graag een grote knuffelkoe voor op dr kamer (met delfts blauw en dik bruna thema enzo ;)), dus met dubbele draad kom ik een heel eind denk ik! :D maar misschien geef ik 'm wel zomaar ;)
pi_97621522
Die is leuk ja! Maar gebrek aan donkergroen hier helaas! En tijd ook enzo :P Dat piratenschip van haar is ook zo cool. Maar ja wat moet ik met een piratenschip.

Ow met dubbele draad kom je wel een eind! Lijf is 54 en kop 60 dus das best wel groot!
pi_97622604
ik ben nog steeds bloemen aan het haken, en begin het steeds meer in de vingers te krijgen, leuk O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:55:44 #33
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97622657
Mijn opschrijfboekje dat ik altijd overal mee naartoe sleept, werd smoezelig van het verhuizen van tas naar tas, dus ik heb er een hoesje omheen gemaakt:

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_97623487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:15 schreef Herfstblad het volgende:
Bij mij ging het de eerste keer met een nieuw topic ook mis, Kniertje ;) Dus je bent niet de enige.
Pfff, nou gelukkig maar! :) Voelde me echt wel heel dom, terwijl ik dat volgens mij toch niet ben (tenminste, niet heel erg :P ). Maar het nu is nu (bijna) gelukt met heel wat hulp uit het feedbacktopic.

@Bietel en Redostrike; het spijt me, het lukt me niet om jullie foto's te plaatsen... Ik doe hetzelfde als bij de andere, maar toch gaat het niet goed. Ik zal er later nog wel weer eens naar kijken, maar wil nu zo eerst even een stukje haken. ;)

@Saaw; mooie laptophoes zeg!
pi_97623546

mijn meest recente bloemetje O+
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:40:19 #36
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97623875
Oeh ik was dat laptophoesje helemaal vergeten terwijl ik 'm super mooi vind!!!

En leuk notitieboekhoesje ook :D en mooie bloem Mirjam ^^
pi_97623895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef saaw het volgende:
tadaaaaaa *O*
[ afbeelding ]

Moet ook maar eens bij de Zeeman gaan kijken dus. Heb afgelopen week 5 mutsen en deze hoes gehaakt van Wibra wol, word er helemaal blij van :D
ik vind 'm echt heel tof!
pi_97624849
k zag net iemand fietsen met een vet mooi gehaakt jurkje..gewoon hemdmodel zeg maar O+ O+ O+
Ben helemaal geinspireerd!! Er zaten ook gewoon squares in en de achterkant was gewoon van stokjes..zo even snel te zien!
haken is cool
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:59:22 #39
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_97628204
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:12 schreef MissN het volgende:
k zag net iemand fietsen met een vet mooi gehaakt jurkje..gewoon hemdmodel zeg maar O+ O+ O+
Ben helemaal geinspireerd!! Er zaten ook gewoon squares in en de achterkant was gewoon van stokjes..zo even snel te zien!
O dat klintk weer te leuk! Ik moet eerst van mezelf nog 2 dekentje afhaken. Net tussendoor even een hoesje voor mijn ereader gemaakt. Ik wilde toch nog dat tapestry proberen dus dat heb ik maar even gecombineerd.

Er zijn weer mooie dingen gemaakt! Mooie OP ook!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:27:32 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97629409
ik heb vanmiddag op een braderie een gehaakt rokje gekocht. voor slechts 3,50, en 't past nog perfect ook. inclusief voering. daar kan ik 't niet zelf voor maken. :)
in de haak.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:34:32 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97629675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

mijn meest recente bloemetje O+
Mooi Mirjam! O+
En Muck ook al zo'n mooi hoesje.

Ik denk dat ik mij op een "bag divider" ga storten. Ik wissel nogal eens van tas, dus een binnentas waar alles in zit in zijn eigen vakje lijkt me ideaal. Mijn tas ziet er altijd uit of er een bom in ontploft is. :o
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:37:05 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97629778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:21 schreef saaw het volgende:
tadaaaaaa *O*
[ afbeelding ]

Moet ook maar eens bij de Zeeman gaan kijken dus. Heb afgelopen week 5 mutsen en deze hoes gehaakt van Wibra wol, word er helemaal blij van :D
mooi!

muck, jouw boek-hoesje vind ik ook leuk gelukt!

goed idee, sanne!
in de haak.
pi_97632035
Niet erg hoor Kniertje.

Ik heb net enkele gekleurde oogjes besteld bij die 6060 (clara) heel vriendelijk persoon heeft voor mij een speciale listing gemaakt op etsy met mijn gevraagde kleurtjes. En ik heb al bevestiging dat het verzonden is. Fantastisch gewoon.
Only Heroes live forever.
blog
pi_97632552
6060 is een fijne verkoopster :) Ik koop altijd mijn ogen bij haar.
pi_97633777
Clara is inderdaad snel met verzenden, bestel er ook altijd!

Mijn Hello Kitty is af!

Nu hopen dat nichtje er ook blij mee zal zijn :-)
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:18:22 #46
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97633862
geweldig goed gelukt, stefanie! zelfs met langwerpige oogjes en dat gele neusje is ook leuk! mooi hoor! als je nichtje daar niet blij mee is dan stuur je 'm maar naar hier. ;)
in de haak.
pi_97633947
Wel ja, ik vond steeds dat Hello Kitty langwerpige ogen heeft, dus heb er maar besteld ;-) Ik zal hem doorsturen als ze er niet blij mee is :D
pi_97635815
Oooh, Hello Kitty is cute! O+
Mooi bloemetje Mirjam, netjes gehaakt ook!
En dat hoesje van Muck vind ik ook erg leuk. :Y

Ik heb hier thuis ook al tig dingen verzonnen die ik kan bekleden met haaksel; hoesjes voor telefoon, agenda, bloempotten, ja zelfs verwarmingsbuizen, haha. Niet dat ik dat allemaal ga doen hoor, maar ik zie wel steeds meer mogelijkheden. :P

Ik heb tussen alle oponthoud door (foto's in OP plaatsen en opgeroepen worden door m'n werk) ein-de-lijk m'n proeflapje voor m'n circles-to-squares deken kunnen haken. Hij is met haaknaald 5,5 bijna 14x14cm, dus precies het goede formaat. :)

Hij is nu natuurlijk nog maar in 1 kleur, want ik had maar 1 bolletje gekocht. Maar morgen ga ik dus nog 2 andere kleuren erbij uitzoeken en dan kan ik los! :D
Ik zit trouwens wel steeds moeilijk te doen als ik de toer moet sluiten met een halve vaste in de eerste steek. :{ Weet nooit goed of dat maar door 1 lusje moet of door beide lusjes... En ik vind dat het toch wel erg zichtbaar blijft waar je de toer bent geėindigd. Iemand daar nog een goede tip voor?

Oh, en ik moet trouwens niet teveel lezen over oogjes bestellen enzo, anders ga ik ook zo weer oogjes bestellen. Maar ja, een deken heeft geen oogjes, dus niet nodig. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Kniertje22 op 02-06-2011 22:13:03 ]
pi_97635980
Leuke hello kitty :D
Only Heroes live forever.
blog
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:12:22 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97636191
Wat een schatje van een Hello Kitty! O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')