Oooh, Hello Kitty is cute!
Mooi bloemetje Mirjam, netjes gehaakt ook!
En dat hoesje van Muck vind ik ook erg leuk.
Ik heb hier thuis ook al tig dingen verzonnen die ik kan bekleden met haaksel; hoesjes voor telefoon, agenda, bloempotten, ja zelfs verwarmingsbuizen, haha. Niet dat ik dat allemaal ga doen hoor, maar ik zie wel steeds meer mogelijkheden.
Ik heb tussen alle oponthoud door (foto's in OP plaatsen en opgeroepen worden door m'n werk) ein-de-lijk m'n proeflapje voor m'n circles-to-squares deken kunnen haken. Hij is met haaknaald 5,5 bijna 14x14cm, dus precies het goede formaat.
![Amis074-1.jpg]()
Hij is nu natuurlijk nog maar in 1 kleur, want ik had maar 1 bolletje gekocht. Maar morgen ga ik dus nog 2 andere kleuren erbij uitzoeken en dan kan ik los!
Ik zit trouwens wel steeds moeilijk te doen als ik de toer moet sluiten met een halve vaste in de eerste steek.

Weet nooit goed of dat maar door 1 lusje moet of door beide lusjes... En ik vind dat het toch wel erg zichtbaar blijft waar je de toer bent geėindigd. Iemand daar nog een goede tip voor?
Oh, en ik moet trouwens niet teveel lezen over oogjes bestellen enzo, anders ga ik ook zo weer oogjes bestellen. Maar ja, een deken heeft geen oogjes, dus niet nodig.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kniertje22 op 02-06-2011 22:13:03 ]