Je hebt m al afquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Unicorn!
Hij is zo cute!
[ afbeelding ]
heel tof hoor, I haz a jealousquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
*klop klop* Ik kom even bij jullie gluren, want ik vind haken erg leuk, maar kan niets meer dan sleeves maken voor telefoons enzoPatronen kan ik ook niet 'lezen' dus daar wil ik me ook (of juist) in verdiepen!
Ik ben nu bezig met een sleeve voor mijn iPad. Hier twee close-upjes van mijn werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
*klop klop* Ik kom even bij jullie gluren, want ik vind haken erg leuk, maar kan niets meer dan sleeves maken voor telefoons enzoPatronen kan ik ook niet 'lezen' dus daar wil ik me ook (of juist) in verdiepen!
Ik ben nu bezig met een sleeve voor mijn iPad. Hier twee close-upjes van mijn werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... Vaste? Ik ben zo'n noobquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel tof hoor, I haz a jealous
wat voor steek is het?
Bedankt voor de tips! Er is op YouTube ook zoveel te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:55 schreef Kniertje22 het volgende:
Welkom Beefcake! En je haakt inderdaad erg mooi strak!
Ik ben zelf zo'n 2 maanden geleden met haken en ik wist echt helemaal niks. Waar ik zelf veel aan gehad heb zijn de boeken 'Haken voor coole meiden' (ja, ik vind mezelf wel cool) en '300 haaktips en technieken' en inderdaad de filmpjes op YouTube. Het fijne van die boeken is dat alles duidelijk wordt uitgelegd met fotootjes, zodat je dat rustig kunt bekijken. In die filmpjes gaat het vaak zo snel dat je 't niet altijd goed kunt volgen (helemaal als je de termen nog niet goed kent), maar er zijn ook genoeg filmpjes waar ze een stukje in slow-motion doen.
Aah, wat leuk zeg die Amineko.
die is leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
mijn meest recente bloemetje
Foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef trui het volgende:
ik ben vanavond bezig geweest met 't haken van een baars.op verzoek van m'n lieftallige echtgenoot, die nogal een visfanaat is. een van z'n visvrienden vertelde 'm gisteren dat hij vader gaat worden. een rammelbaars zou het perfecte cadeautje zijn, volgens manlief. dus ik heb 't chubby fish patroontje van mygurumi een beetje aangepast, zodat ie iets meer op zo'n vis zou gaan lijken. moet nu alleen de oogjes nog.
Naar aanleiding van mijn laptop sleeve vroeg een vriendinnetje mij een hoes voor haar ipad te maken maar die heb ik natuurlijk niet thuis liggen om te passen. Welke maat haaknaald heb je gebruikt en hoeveel steken heb je opgezet? Ik gebruik dezelfde methode [een koker maken en dan de onderkant dicht] dus dan zou het moten lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef beefcake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het een iPad 1 of 2? Dat scheelt wel een stukje in de maat namelijk. Ik heb voor mijn iPad 2 hoes een naald maat 3,5 gebruikt. Een heel rondje bestaat uit 94 steken. Nu zit de sleeve er best strak omheen, als je hem wat losser wil kan je een paar steken meer doen. De sleeve moet 25 cm lang worden, dan is hij net iets langer dan de iPad zelf. (Ik zit nu op 10,5 cm dus heb nog wat werk te gaan!)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
Naar aanleiding van mijn laptop sleeve vroeg een vriendinnetje mij een hoes voor haar ipad te maken maar die heb ik natuurlijk niet thuis liggen om te passen. Welke maat haaknaald heb je gebruikt en hoeveel steken heb je opgezet? Ik gebruik dezelfde methode [een koker maken en dan de onderkant dicht] dus dan zou het moten lukken
en crochetwitch ^^ die uil is te gek! jammer dat ik niet kan breien [nja, alleen een sjaal, rechtdoor is makkelijk]
Nee, hij is helemaal niet moeilijk! Maar ik heb deze dus ook gemaakt, maar ligt klaar om weer uit te halen. Leek toch een beetje teveel op een tafelkleed.quote:Oh en ik heb het patroon gekocht voor dit leuke vestje
[ afbeelding ]
dus van de week maar eens kijken of ik daar uit kom, het ziet er niet heel moeilijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |