) of door direct contact op te nemen met één van de mods:
]: Klik)
Sterkte.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik lees een topic eerst voor ik ga editten of sluiten. heb ik nog niet gedaan dus geen actie..
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef eriksd het volgende:
Veel te veel gevraagd. TS wil gewoon gal spuien en nu is Rutte even de sjaak. Morgen zal het wel het aantal hogeropgeleiden of de bevolkinsdichtheid zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Klaag nog even over het leed dat VVD het anders. En we allemaal er helemaal naast zitten.
Je kan het, komop!
[quote]Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij uberhaupt af waarom php zich zo aangetrokken voelt tot de VVD.
Leg eens uit php?
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Idem. Hij past imo beter bij de Duitse NPD. Ze doen het in Duitsland tegenwoordig wel goed.
Het was ook de bedoeling om een aardige discussie op gang te brengen. Maar Erik presteert het weer om het na de eerste post alweer het topic te verkloten en gaat daarna prinsheerlijk verder.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef du_ke het volgende:
Omdat ik eerst het topic door wou lezen. Dat staat hier ook in het topic...
Dat heb ik nu gedaan en er is wel een hoop gebaggerd in een topic dat niet onaardig begon en waarin best een paar aardige aanzetten richting discussie gegeven worden alleen die sneeuwen nogal onder. ik twijfel tussen een grote schoonmaak en dicht.
Bespaar de moeite liever. Het niveau van de users is om te janken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond het een baggertopic.
Mis blijkbaar de "aardige aanzetten richting discussie" die du_ke ontwaarde, maar ik zou zeggen, slotje erop en over een maand nog eens opnieuw proberen.
In SCquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
Wat jij zegt kan. Maar ik heb het idee dat de rol van Erik in relletjes zoals nu te weinig opgemerkt wordt, ik ben voornemens hem dan ook wat vaker met een flinke schep zout te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Dat hij aangespoord wordt om niet zomaar mensen te afficheren met partijen van extreemrechtse signatuur.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
Het is weer open.
En de mededeling daar geldt hier ook
Kunnen jullie de SC in het daarvoor bestemde topic houden, het gehak op elkaar voor jezelf houden en commentaar op een topic in het FB-topic?
Alvast bedankt!
Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Omdat appel.
Een kabinet onder een VVD leider is het beste wat je op dit moment kan overkomen.
Rutte komt af en toe idd studentikoos over, maar het is iig te begrijpen.
Met dat gezever over dat statenlid. Als je denkt dat "staatsman na 1 dag" Kok nooit heeft moeten lobbien kom je echt uit een 1.
Kortom lekker bashtopic gebaseerd op inhoudloos gezever en een verkapt ik heb links gestemd topic dus ik ben superieur.; Sterf
Opgeruimd en geband. Blijft open.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:
Nog blij met Rutte als premier?
[..]
Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.
Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.quote:Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.
Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van forum user in huis moet hebben. Zijn houding (lichaamstaal) is Fok!-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos. Hij vermengt de rol van paticipant op Fok! met die van het dominee; hij voelt niet aan wat done en not done is. . Hij ontbeert alles wat een Fok! user in huis zou moeten hebben....
Stelling: EG gaat em niet worden.
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.
Ik ben blij dat je op deze mooie dag je dan toch nog gevleid voelt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin van TS toch openlaten...
Voel ik mij dan toch weer gevleid.
Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Zeeland het volgende:
'Lekken en media gebruik door politici', pronken voor publiek...
Kunnen jullie FTS niet een cursusje topic openen geven? Of elk topic van zijn hand gelijk sluiten?
Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
Wat de TS er van vindt is over het algemeen maar matig van belang in onze keuze een topic al dan niet te sluiten. Moet je maar beter nadenken voor je het opent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten.![]()
Inhoudelijk genoeg voor jankzakjes. Geef complimenten is het ook weer niet goed. Sjongejonge modje wil ook ook de man spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
Probeer dan ook een debat te starten ipv van dat geroeptoeter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten.![]()
Voel ik mij dan toch weer gevleid.
Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.
Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen?Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.quote:
Nee, dat woord is "opsnorren".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Hmm. Weer wat geleerd. Voorts ben ik weer weg uit dit topic anders krijg ik weer een note. Alhoewel mijn naam wel vaak voorkomt hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Wordt hier vaak zat gebruikt.quote:
Opsnollen?quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/SNOLLENquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opsnollen?
Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord.
Friesquote:
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.quote:
Jij komt toch uit Friesland???quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.
Dat telt als een ander land natuurlijk.
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd zo cru hoeft te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
Nog veel oostelijker wordt dat vanzelf opsnollen.quote:
Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
De meeste diktators in spe zijn links?quote:Op zaterdag 30 april 2011 06:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.
Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De meeste diktators in spe zijn links?
Ja? Volgens mij niet, kijk maar eens naar bijv. Afrika. En de communistische dictators die er zijn, hebben vaak hun Communistische ideeën laten vallen na aantreden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
Dat is ook een optie. Moet dan wel even duidelijk zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Het loopt vanzelf vol en dan hoeft er van mij geen nieuwe te komen.
Moet ik mee helpen?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Het loopt vanzelf vol en dan hoeft er van mij geen nieuwe te komen.
Het is een en al geouwehoer idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad.
Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om eenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een en al geouwehoer idd.
TS verzoekt om alle offtopic reacties te verwijderen.
Reacties lijken echt nergens op.
Alle reacties vanaf Nog blij met Rutte als premier? zijn allemaal off topic
kunnen gedeleted worden.
De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om een
inhoudelijke onderbouwing van je TS te honoreren. Je roeptoetert van alles, maar kennelijk kom je zelf ook niet verder dan dat. Beetje makkelijk om dan te gaan klagen.
Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan.
Omdat snel duidelijk werd dat Rutte een heilig huisje is, waar niet tegenaan geschopt mag worden ( want wie zegt nou niet dat de pubers hier niet rechts zijn, althans in grote meerderheid), werd al snel duidelijk dat het topic geen kans kon maken.
Ik heb de crew meerdere malen verzocht het topic te sluiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat crew daar geen gehoor aan geeft.
Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.
Zelfs na veelvuldige pogingen slaag jij er niet in om inhoudelijk te worden. Een slotje zou dan inderdaad op zijn plaats zijn.
Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.
En ja, ik ga geen topic reanimeren als ik van mening ben dat die kleuters het toch verbaggeren.
Hooguit een palliatieve sedatie en zelfs dat verdiende het niet eens meer.
Heeft niets met luiheid te maken, maar alles over een debatstijl wat vandaag de dag zeer gangbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.
Ik ga toch zeker geen energie steken in het schrijven van mijn mening over jou oneliners als mij niet duidelijk is waar jij je mening op baseert? Luie debater ben jij zeg.
Als je dat als kracht ziet is het treurig met je gesteld.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft niets met luiheid te maken, maar alles over een debatstijl wat vandaag de dag zeer gangbaar is.
Mijn kracht is oneliners lanceren. Ik ben net zo goed als Geert in dit opzicht.
Het is uiteraard jouw keus wie je serieus neemt en wie niet. Maar ik vind het vandaag de dag juist een gebrek als mensen hun standpunten slecht "wollig"" en met grote omhaal van woorden kunnen poneren. Want dan haak ik halverwege af.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je dat als kracht ziet is het treurig met je gesteld.
Ik vind het ook niets met politiek te maken hebben en getuigen van een gebrek aan capaciteiten. Als je dan ook nog verwacht dat andere daar serieus op ingaan, dan kun je er misschien beter mee stoppen. Dan ben je radeloos verloren. Ik weet nu in ieder geval dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen.
Ik vond deze discussie al een stuk interessanter dan je hele topic EG.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is uiteraard jouw keus wie je serieus neemt en wie niet. Maar ik vind het vandaag de dag juist een gebrek als mensen hun standpunten slecht "wollig"" en met grote omhaal van woorden kunnen poneren. Want dan haak ik halverwege af.
Maar ja, ieder zijn stijl.
TS zou ook kunnen proberen om wat minder te zeuren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een en al geouwehoer idd.
TS verzoekt om alle offtopic reacties te verwijderen.
Reacties lijken echt nergens op.
Alle reacties vanaf Nog blij met Rutte als premier? zijn allemaal off topic
kunnen gedeleted worden.
Vind ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
TS zou ook kunnen proberen om wat minder te zeuren.
Ik ben liever een saaie inhoudelijke politicus, dan iemand die niet verder komt dan oneliners en die vervolgens (zelfs op verzoek) niet kan onderbouwen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is uiteraard jouw keus wie je serieus neemt en wie niet. Maar ik vind het vandaag de dag juist een gebrek als mensen hun standpunten slecht "wollig"" en met grote omhaal van woorden kunnen poneren. Want dan haak ik halverwege af.
Maar ja, ieder zijn stijl.
Ik geloof dat je iets meer moet kunnen dan alleen nadenken. Als je niet verder komt dan 'zijn houding' om aan te geven dat Rutte een slechte premier is, dan moet je misschien maar een inhoudelijke discussie gaan voeren in ONZ. Of KLB. Maar beledig de collectieve intelligentie van POL niet met dit soort bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat prutstopic van EG? Hij heeft zijn kruit al lang en breed verschoten en kan het ondertussen vergeten dat hij nog maar enige zeggenschap heeft over dat topic. Hopelijk leert hij er van voor hij een nieuw topic opent. van te voren nadenken over een topic kan echt geen kwaad.
Ik had ook geen oordeel gegeven of al die off-topic reacties interessant zijn of niet. Ze hebben totaal niks met het onderwerp te maken en hadden beter in een ander topic gekund.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond deze discussie al een stuk interessanter dan je hele topic EG.
Dat is veel te gemakkelijk, Du_ke. Je mag mij gerust verwijten dat ik eerder betere topics heb geopend, maar met een knipoog andere op wijzen dat de reacties wel meer ontopic mogen en dan vervolgens niks doen vind ik er op zijn zacht gezegd niet sterk. Het zou ook geen kwaad kunnen om de hand ook in eigen boezem te steken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
TS zou ook kunnen proberen om wat minder te zeuren.
Wat deze reactie in vredesnaam toevoegt, mag Joost weten. En die weet het waarschijnlijk ook niet.quote:
Ik ga over mijn eigen woorden en stijl en al helemaal of ik in POL post.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben liever een saaie inhoudelijke politicus, dan iemand die niet verder komt dan oneliners en die vervolgens (zelfs op verzoek) niet kan onderbouwen.
Dat jij de spanningsboog van een kleuter hebt geeft alleen maar jouw probleem aan. Dan moet je je misschien met iets anders dan politiek bezig gaan houden.
Waarom laat je een prutstopic in vredesnaam open?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat prutstopic van EG?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ik had liever gezien dat Remlofs eerste voorstel werd uitgevoerd. Topic sluiten en het over 1 maand weer proberen.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik geloof dat je iets meer moet kunnen dan alleen nadenken. Als je niet verder komt dan 'zijn houding' om aan te geven dat Rutte een slechte premier is, dan moet je misschien maar een inhoudelijke discussie gaan voeren in ONZ. Of KLB. Maar beledig de collectieve intelligentie van POL niet met dit soort bullshit.
De suggestie van een teleologie in deze doet geen recht. Het gaat mij om de zuiverheid. En die mis ik oprecht. Dan kan je 2 dingen doen: laten passeren of stelling nemen. Ik kies dan liever voor het laatste.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht EG. Je weet toch
Onzin, een topic over Rutte kan best een keer, daar hoeft ook niet per se een grootse onderbouwing bij. Het heeft tot best een aantal interessante (sub)discussies geleid. Dan maar blijven zeiken in FB over de openingspost komt nogal zeurderig over.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik geloof dat je iets meer moet kunnen dan alleen nadenken. Als je niet verder komt dan 'zijn houding' om aan te geven dat Rutte een slechte premier is, dan moet je misschien maar een inhoudelijke discussie gaan voeren in ONZ. Of KLB. Maar beledig de collectieve intelligentie van POL niet met dit soort bullshit.
Knul, als je de volgende keer de rest van mijn posts hier ook even leest...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom laat je een prutstopic in vredesnaam open?(en al helemaal als TS tot 3 x toe een verzoek doet om het te sluiten omdat het toch niks meer kan worden
)
Ik ben een groot voorstander van een topic over Rutte. Maar EG moet niet zeuren over het gebrek aan inhoudelijkheid als hij zelf een OP schrijft zonder inhoud.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, een topic over Rutte kan best een keer, daar hoeft ook niet per se een grootse onderbouwing bij. Het heeft tot best een aantal interessante (sub)discussies geleid. Dan maar blijven zeiken in FB over de openingspost komt nogal zeurderig over.
Nee. Je draait en je bent niet eerlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knul, als je de volgende keer de rest van mijn posts hier ook even leest...
Onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Je draait en je bent niet eerlijk.
Hoevaak op een dag maak jij deze 'grap'? Besef je niet dat de mods en admins heel coulant met jou omgaan? Zo coulant zelfs 'het spijt me dat ik het moet zeggen' dat ik het mietjes van het zuiverste soort vind.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn wc is verstopt, kan duke remlof of joac dat even fixen?
Als je minder poep praat, dan kan kunnen de leidingen het wel aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn wc is verstopt, kan duke remlof of joac dat even fixen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je minder poep praat, dan kan kunnen de leidingen het wel aan.![]()
![]()
![]()
Ach overal moet je een dorpsgek toelatenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoevaak op een dag maak jij deze 'grap'? Besef je niet dat de mods en admins heel coulant met jou omgaan? Zo coulant zelfs 'het spijt me dat ik het moet zeggen' dat ik het mietjes van het zuiverste soort vind.
Maar wat is daar de achterliggende gedachte dan achter? Je hebt php onder je duim, maar ik begrijp niet dat je dat een gevoel van voldoening kan geven. Sterker nog, ik denk dat je echt geniet van je positie als moderator op een forum waar zeker 90% een puber is. Ik weet geen mooi woord voor iemand die geniet van macht over een zwakke groep, maar ik vind het wat mieterig overkomen.quote:
Ik ben niet blind duke. Je vertegenwoordigt de puberale tak van fok, wat ook weer de reikwijdte van jouw gezag aantoont. haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
De hoeveelheid pubers in POL valt nog wel mee hoor. En ik heb niks met macht, ik probeer vooral technisch te modden en verder de discussie zoveel als mogelijk zelfstandig te laten verlopen.
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.quote:
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.
Nou begin dan maar eens, wat bedoel je met die puberale tak van fok en hoe zit dat hier in POL?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wees redelijk, Duke vertegenwoordigt meer het linkse-elitaire deel van FOK! dan puberaal rechts.
Bij jou komt die nogal vroeg bovendrijven he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Banaan in je reet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, op banaanvragen (zoals MLG deed) staat een ban.
We gaan er vanuit dat iemand na 18 jaren wel een goed beeld heeft, aangezien het dan stemgerechtigde volwassenen zijn. Maar ook daarvoor kunnen mensen zich natuurlijk al op de politiek oriënteren, bijvoorbeeld door middel van het voeren van discussies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Dit geeft maar weer eens aan op wat voor niveau jij je bevindt.quote:
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
Iets met een pot en een ketel...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
En een balk en een splinter...quote:
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer geinen man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer gijnen man.
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.
Ik had vooralsnog niets te klagen, totdat hij de zoveelste poging deed om mij zwart te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Php, misschien kan je beter proberen het FB-topic te ontwijken als het je niet direct aangaat. Dat lijkt me beter voor iedereen en niet in de laatste plaats voor jou.
Negeren kan je leren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.
Jahaa, echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
De vraag is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
In de 2e Kamer komen..
Er was laatst toch een discussie over matige OP's, en dat een simpel artikel met 1 of 2 zinnen niet meer voldoende was? Nu heb je een OP met welgeteld 2 zinnen, zonder enige aanzet tot discussie. Dat heeft toch geen zin?
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is toch duidelijk?
Topic is opgeruimd trouwens.
Inderdaad. Wtf! Dat hier uberhaupt nog een gesprek op 'hoog niveau' tussen remlof en duke moet zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Lees de eerste pagina eens voor de lol...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Een keer zo'n vraag is niet zo'n punt volgens mij. Zo heel gek veel topics zijn er niet momenteel en er is ook bepaald geen tsunami van dergelijke topics. Mocht zoiets gebeuren dan grijpen we in. We zijn er zelf bij om die glijdende schaal te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.
Ga dat vertellen in het topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
quote:
Gefixt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?
TT klopt volgens mij niet helemaal.
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt
Ik heb eroverheen gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
Het is maar goed dat je er ''kan'' inzette, dit is namelijk verre van een doodsverwensing zijn. De betreffende opmerking had 100 procent betrekking op mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.
Doorslaggevende factor: ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.quote:
"Als ik jou was schoot ik 'n kogel door m'n kop".quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig.
Tot dusver mijn POL-FB.
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Topic met potentie.
Remlof:
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
ALSOF DAT BOEIT? Het is verdomme een interessant onderwerp. Daar gaat het om.
Bedoel je dit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoi
Ik vind het vrij bizar dat dit figuur via een compleet onnavolgbare redenering mij wegzet als jodenhater
Hij hekelt deze mening juist. Hij staat er niet zelf achter. Hij is er tegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.
Niets, maar 'm copypasten is posten uit naam van een gebande, daarom heb ik 'm dus maar weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?
Doodsbedreiging?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:46 schreef betyar het volgende:
TT oké. Toen las ik de OP en moest ik spontaan poepen.
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te bestquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te best
Nu wil ik niet persoonlijk worden hoor, maar voeg jij wél iets toe?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.
Wat loop je nou te klikken bij de meesterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Zeg waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat loop je nou te klikken bij de meesterAls er iemand hier én een reputatie heeft én er een elke keer in slaagt iedereen tegen zich te krijgen ben jij het.
Met the well being van dit forum. Net zoals vele anderen.quote:
Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.quote:
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.
Omdat de OP in orde is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?
Klopt, omdat iedereen het negeerde. Maar ik wilde jullie alleen maar helpen door jullie hiervan in kennis te stellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Omdat de OP in orde is.![]()
rare post van betyar, maar discussie is er niet door beïnvloed
En deze discussie is over.
quote:
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?quote:
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:11 schreef betyar het volgende:
[..]
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?
Beetje zwakjes vind ik dat. En ik weet het, wat ik vind moet ik bij de politie afgeven.![]()
De SC sluiten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef eriksd het volgende:
Daar komt nog bij dat dag in dag uit de SC en POL in het algemeen worden verziekt door dat gebagger. Doe er eens wat aan
Oh?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking. Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.quote:
de uitlokking was zelf een bedreiging. Dat maakt de actie van php niet ok maar in dit geval begon het andere knulletjequote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking.
Daar denk ik dan anders over.quote:Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.
Ja maar hij heeft me omgekocht met een biertje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef eriksd het volgende:
Om over het gebash van betyar nog maar te zwijgen.
Ik ook, daarom klaag ik er niet over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Voorschrift het volgende:
Fantaseren over het ontslaan van php staat gelijk aan een bedreiging uiten aan het adres van je provider wegens herassment?!
Juist.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
Dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
Dan zou jij waarschijnlijk anders reageren.quote:
Ik moest ook tig posts en topics teruglezen. Het gaat volgens mij om von_Preussen.quote:
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigenquote:
Link?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigen
Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).quote:
Ja, je hebt gelijk.. Php heeft mij er ook al eens van beticht, terwijl dat niet het geval was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).
Wat mij betreft mogen de mods in mijn DM-box gaan neuzen, ik heb namelijks niets te verbergen of iets waar ik me schuldig over zou moeten voelen.
Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.
Is niet nodig. Php liegt, dat weet ik en bij deze weten de mods dat ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.
Nee dat kan ik niet, wil ik ook niet. Weet wel dat je gisteren over de schreef bent gegaan wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.
Zoals jullie de laatste tijd bezig zijn is echtgaaf voorlopig vast niet de laatste die een afkoelban krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef eriksd het volgende:
Sowieso een vraagje aan de mods: hoelang denken jullie dat dit nog goed gaat?
Zou je niet eens naar de bron van alle commotie kijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals jullie de laatste tijd bezig zijn is echtgaaf voorlopig vast niet de laatste die een afkoelban krijgt
Jij bent voorlopig weer even weg uit POL en NWS, we hadden een afspraak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigen
Die is in dit geval zeer zeker niet eenzijdig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar de bron van alle commotie kijken?
Beste Yvonne, kijk even in de ''forum@fok'' mailbox.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent voorlopig weer even weg uit POL en NWS, we hadden een afspraak.
In dit specifieke geval misschien niet. Jij weet echter ook wel dat de afgelopen, nou laat ik eens voorzichtig zijn, 50 SC topics er continu een hoop gedonder is rond 1 persoon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is in dit geval zeer zeker niet eenzijdig.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef yvonne het volgende:
Ho maar, het is klaar
php is weg uit POL/NWS.
Echtgaaf en een ban?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals jullie de laatste tijd bezig zijn is echtgaaf voorlopig vast niet de laatste die een afkoelban krijgt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef yvonne het volgende:
Ho maar, het is klaar
php is weg uit POL/NWS.
Mooi, is ie daar waar ie hoort.quote:
Dankzij php weet ik nu hoeveel het kost om een zuurtest te doen terwijl ik hooikoortspillen slik en dat allemaal op een hometrainer terwijl ik een boek lees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de neuk heeft die link ermee te maken.
Dat en de magnetronpanda hield mij warm terwijl ik Secretary (quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dankzij php weet ik nu hoeveel het kost om een zuurtest te doen terwijl ik hooikoortspillen slik en dat allemaal op een hometrainer terwijl ik een boek lees.
Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemietVolgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
Is ook niet moeilijk, het Belgische volk bestaat sowieso niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemietVolgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
bagger inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef Disana het volgende:
Media, nu.nl, pvda, e.d. -1 fail rond pvv afbeeldingen #tig
Het begon al met een warrig verhaal, maar nu gaat het ook alleen nog maar over de geestesgesteldheid en taalvaardigheid van TS.
Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?
Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.
Kom op, zeg. In combinatie met de TS weet je van te voren welke kant de discussie op gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)
Gefixed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Monque het volgende:
'immigranten keihard nodig'
Spelfoutje in titel.
Ow jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu nog van "kwalitiets" "kwaliteits" maken ;-)
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze gare spammende TS.
Kan iemand me dit uitleggen ?
Nou, dat was ook niet de bedoeling kan ik je zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.
Verwijder je dit ook meneer de supermod?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
Zouden jullie willen proberen het een beetje meer bij het onderwerp te houden?
En kap gewoon met die sneue persoonlijke aanvallen over en weer!
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad en tot nu toe ben je gewoon een ruime netto-ontvanger met een mager toekomstperspectief... Je liegt dus gewoon weer eens de boel bij elkaar...[..]
Maar je trekt het wel leeg tot de laatste stuiver? Hypocriet figuur.
Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Verwijder je dit ook meneer de supermod?
Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.quote:Over hypocriet gesproken. Waarom doe je zelf persoonlijke aanvallen of heb je last van vergeetachtigheid en hoogmoedswaanzin?
Let vooral op het vette en onderlijnde hoe hypocriet je bent.
[..]
Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?
[..]
Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.
Dat is wat anders dan elkaar over en weer uitschelden voor rotte vis en gehuil over taalfouten...
Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten.![]()
![]()
Oké,.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.
Denk maar wat je wilt. Ik heb mijn uitleg gegeven en jij komt daarop niet verder danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké,.
Duidelijker kan het niet om een klacht over moderatie afdoen als gezuig.
Mwah, je had ongelijk in die discussie...quote:Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.
Vind ik wel. Ik krijg soms het idee dat je alleen naar je eigen mening kijkt en denkt dat dat het enige juiste is. Sommige mensen denken gewoon anders, maar met hetzelfde doel.quote:
Zwak van jou hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Verwijder je dit ook meneer de supermod?
Over hypocriet gesproken. Waarom doe je zelf persoonlijke aanvallen of heb je last van vergeetachtigheid en hoogmoedswaanzin?
Let vooral op het vette en onderlijnde hoe hypocriet je bent.
[..]
Ik snap niet waarom je deze fout maakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het hij niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.
Dat is wat anders dan elkaar over en weer uitschelden voor rotte vis en gehuil over taalfouten...
Natuurlijk kan je afvragen wie er echt een probleem heeft, maar nodig vind ik het niet om dat zomaar te laten passeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon normaal bent, zonder die psychische stoornissen te uiten, dan wordt er ook normaal tegen jou gesproken.
Alles mag toch als psychische stoornis worden gekwalificeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou religie niet als psychische stoornis mogen worden gekwalificeerd?
Mijn observatie wordt ondersteund door de genoemde boeken in het topic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou religie niet als psychische stoornis mogen worden gekwalificeerd?
yooooo slotje gezien...quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:26 schreef Bluesdude het volgende:
Diego zit weer op de trolltoer
Madres de plaza de mayo/dwaze moeders
Het meettopic staat er buiten, toen was ik beleefd. Mijn echte gedachte over jouw gaat veel en veel verder.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Betyar wilt een persoonsbeschrijvinkje geven in de SC.
Ik geef hem bij deze alvast toestemming mij te ''karikaturiseren'', zoals het onlangs in het meettopic werd genoemd.
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Het meettopic staat er buiten, toen was ik beleefd. Mijn echte gedachte over jouw gaat veel en veel verder.
We wachten in spanning totdat betyar mij verbaal te lijf gaat.quote:
terecht natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We wachten in spanning totdat betyar mij verbaal te lijf gaat.
Om duistere redenen heeft hij een totale aversie jegens mijn persoon.
Ah nee joh, het is een aardige gast.quote:
Je bronvermelding klopt nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:17 schreef Monque het volgende:
Zeg, kan deze weer open? Waarom heeft 'links' haar standpunt over kinderporno verandert?
Er wordt over het algemeen normaal in gediscussieerd, er is bronvermelding enz.
Dat kun je er weldegelijk uithalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Bluesdude het volgende:
Je bronvermelding klopt niet
Je beweert dat daar staat dat "links" tegen een verbod op kinderporno was... maar dat staat valt niet te vinden op je 'bron'
Dat is gewoon niet waar, in 1995 nog produceerde de PvdA een rapport om kinderporno vanaf 12 jaar te legaliseren.quote:Zover ik weet waren linkse partijen altijd al tegen kinderporno en voor een verbod ervan.
dus nietquote:
1 commissie zette zijn gedachten in dat rapportquote:Dat is gewoon niet waar, in 1995 nog produceerde de PvdA een rapport om kinderporno vanaf 12 jaar te legaliseren.
Ingesteld door de partij en bemand met partijprominenten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
1 commissie zette zijn gedachten in dat rapport
hoeveel mensen waren dat ?
5 ?
Dit te willen ontkennen is toch wel erg naief, zelfs Andere Tijden heeft er nog een uitzending aan gewijd: http://beta.uitzendinggem(...)mte-voor-de-pedofielquote:de pvda heeft die gedachte nooit overgenomen.. en ook de pvda is nog steeds niet 'heel links'
en die commissie scheen nog steeds kinderporno met kinderen onder de 12 strafbaar te willen stellen en boven de 12 konden de kinderen zelf een strafklacht indienen... een idioot plan dus
maar geen bewijs voor je bewering dat heel links vroeger tegen een verbod van kinderporno was
kom eens met serieuse bronnen . Dit is flauwekul
...niet. Het zou je sieren dat gewoon toe te geven.quote:Zover ik weet waren linkse partijen altijd al tegen kinderporno en voor een verbod ervan.
Het zou je sieren voortaan een goede motivatie te geven voor het sluiten van een topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:39 schreef du_ke het volgende:
Het zou je sieren de volgende keer een fatsoenlijk topic te openen.
Ik vond het voornamelijk vragen naar de bekende weg, alsof je niet weet dat voortschrijdende inzichten gewoonlijk tot andere regels leiden. En verder was het een beetje bashen van en vingerwijzen naar 'links' (kijk eens wat ze doen!), wat me nogal zinloos voorkwam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:41 schreef Monque het volgende:
[..]
Het zou je sieren voortaan een goede motivatie te geven voor het sluiten van een topic.
Voor zover ik weet, is het algemeen bekend dat linkse partijen sinds mei '68/sexuele revolutie het voortouw hebben genomen in het oprekken van de zedelijkheidswetgeving. Daar zijn een deel van de VVD en CDA een tijd lang in meegegaan. Echter, bij het wijzigen van de wetgeving in 2002 waren het alleen nog PvdA, D66 en Groenlinks die hiertegen waren. Tot zover de vaststelling.
Daarnaast geef ik in de OP een duidelijke vooronderstelling aan, maar vraag om onderbouwing mocht deze niet kloppen. Ook kwam er in het topic een normale discussie opgaan, met maar weinig oneliners. Al met al was er niets mis met het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |