abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 19:00:18 #1
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96099970
POL-Feedbacktopic

Richtlijnen

• Val mensen niet persoonlijk aan tijdens discussies, richt je op het onderwerp en de argumenten

• Zorg dat topics een duidelijk politiek onderwerp hebben, en er ruimte tot discussie is

• Onderwerpen die vaak ter sprake komen hebben een Centraal Topic, gelieve hierin te posten in plaats van een los topic te openen

• Maak van dit topic geen Slowchat, dit kan in de [POL-CAFE]-reeks

De Moderators

Voor vragen, tips, op- of aanmerkingen met betrekking tot het Subforum Politiek kun je terecht in dit topic, via een topic report (mod.gif) of door direct contact op te nemen met één van de mods:

du_ke (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
JoaC (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
Mwanatabu (Via PM [ swtb_no_pm.png ]: Klik)
N.B. Voorschrift had ooit een G.W. Bush UI :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 19:00:54 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100002
Post #76 van MLG in dat topic van EG verwijderen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100139
Ik lees een topic eerst voor ik ga editten of sluiten. heb ik nog niet gedaan dus geen actie..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:04:29 #4
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100167
Mooi, en vergeet vooral niet je conclusies te trekken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik lees een topic eerst voor ik ga editten of sluiten. heb ik nog niet gedaan dus geen actie..
Sterkte.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:09:08 #6
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100381
Ik heb even de desbetreffende reacties ge-quote en in dat topic gezet om het duke wat makkelijker te maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96100396
Plaats ze dan hier als dat je doel is :')
  donderdag 28 april 2011 @ 19:11:03 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96100467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:51 schreef eriksd het volgende:
Veel te veel gevraagd. TS wil gewoon gal spuien en nu is Rutte even de sjaak. Morgen zal het wel het aantal hogeropgeleiden of de bevolkinsdichtheid zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Klaag nog even over het leed dat VVD het anders. En we allemaal er helemaal naast zitten.
Je kan het, komop!

[quote]0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vraag mij uberhaupt af waarom php zich zo aangetrokken voelt tot de VVD.
Leg eens uit php? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Idem. Hij past imo beter bij de Duitse NPD. Ze doen het in Duitsland tegenwoordig wel goed.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96101332
Precies. Dank PHP, inderdaad de gewraakte post.

Er werd door Erik met die post als eerste gebaggerd.

Ik vind het normaal dat je user een topic mag openen maar ook kan verzoeken die te sluiten als het topic daar aanleiding toe geeft.

Ik begrijp dus niet waarom die dan open blijft.
pi_96101674
Omdat ik eerst het topic door wou lezen. Dat staat hier ook in het topic...

Dat heb ik nu gedaan en er is wel een hoop gebaggerd in een topic dat niet onaardig begon en waarin best een paar aardige aanzetten richting discussie gegeven worden alleen die sneeuwen nogal onder. ik twijfel tussen een grote schoonmaak en dicht.
pi_96102235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef du_ke het volgende:
Omdat ik eerst het topic door wou lezen. Dat staat hier ook in het topic...

Dat heb ik nu gedaan en er is wel een hoop gebaggerd in een topic dat niet onaardig begon en waarin best een paar aardige aanzetten richting discussie gegeven worden alleen die sneeuwen nogal onder. ik twijfel tussen een grote schoonmaak en dicht.
Het was ook de bedoeling om een aardige discussie op gang te brengen. Maar Erik presteert het weer om het na de eerste post alweer het topic te verkloten en gaat daarna prinsheerlijk verder.

Nee, stel ik het optreden van Rutte ter discussie.....dan reageren ze als een wesp gestoken terwijl ze uitleven als Cohen wordt bekritiseerd. :')

En dan met drog argumenten komen al zou ik niet uiteen hebben gezet waarom ik kritiek heb op Rutte. En dan is het steeds direct gaan flamen en op de man gaan spelen . Erik presteert het steeds weer om verdomd slecht te lezen, te interpreteren en nuance komt al helemaal niet bij hem op. In plaats van te besluiten om dan gewoon weg te blijven, ja die keus kon hij ook maken , kiest hij er liever voor om het topic omzeep te helpen...

I rest my case.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:01:51 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96103415
Ik vond het een baggertopic.
Mis blijkbaar de "aardige aanzetten richting discussie" die du_ke ontwaarde, maar ik zou zeggen, slotje erop en over een maand nog eens opnieuw proberen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96103528
quote:
19s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond het een baggertopic.
Mis blijkbaar de "aardige aanzetten richting discussie" die du_ke ontwaarde, maar ik zou zeggen, slotje erop en over een maand nog eens opnieuw proberen.
Bespaar de moeite liever. Het niveau van de users is om te janken.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:11:37 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96104067
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:21:28 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96104693
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96104733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Ach, je hoi's zijn ook niet de meest intectuele bijdragen aan een discussie. De door jou bekritiseerden weten vaker inhoudelijk te reageren dan jijzelf, dat zeg ik niet omdat ik een politieke visie deel, maar omdat ik jou ook wel eens van trollen en rellen verdenk.
In SC :W
  donderdag 28 april 2011 @ 20:24:39 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96104851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Wat jij zegt kan. Maar ik heb het idee dat de rol van Erik in relletjes zoals nu te weinig opgemerkt wordt, ik ben voornemens hem dan ook wat vaker met een flinke schep zout te nemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 20:25:42 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96104907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat die aantijging van MLG tegen mij gewoon beloond hoort te worden met een passende note.
Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?
  donderdag 28 april 2011 @ 20:27:34 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96105029
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat schiet jij er mee op en wat zal dat mlg interesseren?
Dat hij aangespoord wordt om niet zomaar mensen te afficheren met partijen van extreemrechtse signatuur.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 28 april 2011 @ 21:00:48 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_96107126
Kappen met die SC hier, daar hebben we een aparte reeks voor.
pi_96108153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
:')

Anyway waar het mij om ging; het was geen onaardig topic qua insteek. Wellicht heropenen na du_ke's taakstraf?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96117296
Het is weer open.

En de mededeling daar geldt hier ook ;)

Kunnen jullie de SC in het daarvoor bestemde topic houden, het gehak op elkaar voor jezelf houden en commentaar op een topic in het FB-topic?

Alvast bedankt!
pi_96122417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
Het is weer open.

En de mededeling daar geldt hier ook ;)

Kunnen jullie de SC in het daarvoor bestemde topic houden, het gehak op elkaar voor jezelf houden en commentaar op een topic in het FB-topic?

Alvast bedankt!
Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:

Nog blij met Rutte als premier?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef dasorakel het volgende:

[..]

Omdat appel.

Een kabinet onder een VVD leider is het beste wat je op dit moment kan overkomen.
Rutte komt af en toe idd studentikoos over, maar het is iig te begrijpen.

Met dat gezever over dat statenlid. Als je denkt dat "staatsman na 1 dag" Kok nooit heeft moeten lobbien kom je echt uit een 1.

Kortom lekker bashtopic gebaseerd op inhoudloos gezever en een verkapt ik heb links gestemd topic dus ik ben superieur.; Sterf
Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:49:40 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_96122591
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gooi dat ding nou dicht, na gebagger is de doodswens ook een feit:

[..]

Dicht die handel, ik blijf niet aan gang.
Opgeruimd en geband. Blijft open.
  vrijdag 29 april 2011 @ 07:40:22 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96124532
Dat is wel heel erg kort van stof.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96127814
quote:
Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.

Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van forum user in huis moet hebben. Zijn houding (lichaamstaal) is Fok!-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos. Hij vermengt de rol van paticipant op Fok! met die van het dominee; hij voelt niet aan wat done en not done is. . Hij ontbeert alles wat een Fok! user in huis zou moeten hebben....

Stelling: EG gaat em niet worden.
Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 10:29:37 ]
pi_96129259
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Daarom is het een waardeloos topic. Het zou wat kunnen zijn als er een normale OP was gemaakt die uitnodigt tot een discussie. Dit is alleen maar jankbakken.
Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten. :{

Voel ik mij dan toch weer gevleid.

Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.

Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 29-04-2011 11:08:38 ]
pi_96129427
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin van TS toch openlaten...

Ik ben blij dat je op deze mooie dag je dan toch nog gevleid voelt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:27:43 #29
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96139494
'Lekken en media gebruik door politici', pronken voor publiek...

Kunnen jullie FTS niet een cursusje topic openen geven? Of elk topic van zijn hand gelijk sluiten?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_96141485
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Zeeland het volgende:
'Lekken en media gebruik door politici', pronken voor publiek...

Kunnen jullie FTS niet een cursusje topic openen geven? Of elk topic van zijn hand gelijk sluiten?
Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
pi_96145099
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat zal jij een druk en moeilijk leven hebben. Respect hoor.
Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
pi_96147373
quote:

[..]

Crew denkt daar kennelijk heel anders over. Ze moeten het een geweldig topic vinden als ze het topic tegen de zin (!) van TS toch openlaten. :{

Wat de TS er van vindt is over het algemeen maar matig van belang in onze keuze een topic al dan niet te sluiten. Moet je maar beter nadenken voor je het opent.
pi_96148333
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Had je nog inhoudelijke feedback of kom je hier alleen om op de man te spelen?
Inhoudelijk genoeg voor jankzakjes. Geef complimenten is het ook weer niet goed. Sjongejonge modje wil ook ook de man spelen.
pi_96148475
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
De rest is al weggetreiterd of digitaal achter de tralies.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:24:16 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96148639
Mij krijgen ze hier nooit weg. Ik ben gewoon het allerbeste onkruid!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96148978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja duke, ook gefeliciteerd met POL. Ik wens je veel succes met je linkse vriendjes. kunnen jullie in koor zonder onderbrekingen van users die andere mening hebben doorjanken
Wat een onzin :).
pi_96149579
quote:

[..]

Wat ik op zich wel vreemd vind. Eerder werd niet zonder slag of stoot een topic tegen de zin van TS gesloten. Temeer dat het een kansloos topic blijkt. Nogmaals te vergelijken met zaaien op rotsen.

Een jaar of wat terug kon je nog mooie discussies hebben met users die serieus het debat aangaan. Ik zie nu hoofdzakelijk baggeraars.

Probeer dan ook een debat te starten ipv van dat geroeptoeter.
pi_96149881
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen? :{ Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:47:36 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hang jij serieus alleen maar op POL rond om je eigen frustraties te botvieren op anderen? :{ Ik heb serieus nog nooit een constructieve post van je gezien. Agressieproblemen oid?
Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:54:29 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96155452
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb jij loopt anders ook iedereen te vertellen dat hij of zij kansloos is en nog niets goeds heeft gedaan. Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:56:43 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Opsnollen. Is dat Vlaams ofzo?
Geen idee, het woord wordt hier in het oosten nog wel eens gebruikt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:05 #42
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, dat woord is "opsnorren".

POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:33 #43
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96155602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hmm. Weer wat geleerd. Voorts ben ik weer weg uit dit topic anders krijg ik weer een note. Alhoewel mijn naam wel vaak voorkomt hier :P
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:57:44 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155610
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wordt hier vaak zat gebruikt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:58:15 #45
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155635
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wordt hier vaak zat gebruikt.
Opsnollen?

Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:58:42 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155653
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Opsnollen?

Ik woon hier nu gecumuleerd al een aardig aantal jaar, nog nooit van gehoord. :')
http://www.encyclo.nl/begrip/SNOLLEN

Nooit te oud om wat bij te leren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:59:40 #47
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155704
Ugh, provincialen ook altijd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:00:30 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155750
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ugh, provincialen ook altijd.
Fries :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:01:26 #49
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Fries :')
Ik wist niet dat je in Friesland woonde.

Dat telt als een ander land natuurlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:01:45 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96155814
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je in Friesland woonde.

Dat telt als een ander land natuurlijk.
Jij komt toch uit Friesland???
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:03:09 #51
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96155877
Nee. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96156396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik moet anders ook nog steeds jouw eerste constructieve bijdrage opsnollen.
Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:51:20 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96158294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik doe al genoeg actief mee in discussies hoor. Van Dr.Nikita heb ik helaas nog weinig reacties gezien die ergens over gingen.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd zo cru hoeft te doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96165968
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nog veel oostelijker wordt dat vanzelf opsnollen. ;)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96168292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.

Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 30-04-2011 07:15:10 ]
pi_96170081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 06:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je nooit goed opgelet en je kunt waarschijnlijk niet zo goed lezen. Geeft niks verder hoor, hebben heel veel zelfingenomen gastjes last van die de knopjes van Fok! als verlengstuk van hun ego zien daar ze thuis niets te vertellen hebben.

Ohja, en de meeste diktators (in spé) zijn nogal links. Hoe zou dat komen?
De meeste diktators in spe zijn links?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96174979
Kan dat topic over de PVV dicht? Het loopt nu al weer uit de hand :r
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:05:08 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96175842
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

De meeste diktators in spe zijn links?
Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96176012
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niet alle communisten zijn dictator, maar de (meeste) dictators waren wel communist!
Ja? Volgens mij niet, kijk maar eens naar bijv. Afrika. En de communistische dictators die er zijn, hebben vaak hun Communistische ideeën laten vallen na aantreden.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:01:52 #60
177885 JoaC
Het is patat
pi_96178086
Dames, ergens ander SC'en
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_96203883
Rechtsstaat Nederland: een lachertje!

Kan iemand dit bedroevende topic euthanaseren?
pi_96204230
Leek me nou net zo'n mooi topic voor jou.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:03:30 #63
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96205119
Het is een soort mengsel van Klopkoek en Papierversnipperaar.

De ultieme FOK! clown dus, stiekem vermakelijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:26:39 #64
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96213366
Kunnen we het PVV haat en taboe topic niet sluiten en iedereen verzoeken verder te gaan in het Centrale PVV-topique?
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96213471
Het loopt vanzelf vol en dan hoeft er van mij geen nieuwe te komen.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:30:13 #66
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96213524
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Dat is ook een optie. Moet dan wel even duidelijk zijn :P
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 17:30:34 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96213543
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
Moet ik mee helpen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96213749
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Moet ik mee helpen?
Neuh, lijkt me niet noodzakelijk.
pi_96221023

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad ;).
Het is een en al geouwehoer idd. :{

TS verzoekt om alle offtopic reacties te verwijderen.

Reacties lijken echt nergens op.

Alle reacties vanaf Nog blij met Rutte als premier? zijn allemaal off topic

kunnen gedeleted worden.
pi_96222000
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

kunnen gedeleted worden.

Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om een
inhoudelijke onderbouwing van je TS te honoreren. Je roeptoetert van alles, maar kennelijk kom je zelf ook niet verder dan dat. Beetje makkelijk om dan te gaan klagen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96222331
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je zou zelf eens kunnen beginnen met de verzoeken om een
inhoudelijke onderbouwing van je TS te honoreren. Je roeptoetert van alles, maar kennelijk kom je zelf ook niet verder dan dat. Beetje makkelijk om dan te gaan klagen.
De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan. :')

Omdat snel duidelijk werd dat Rutte een heilig huisje is, waar niet tegenaan geschopt mag worden ( want wie zegt nou niet dat de pubers hier niet rechts zijn, althans in grote meerderheid), werd al snel duidelijk dat het topic geen kans kon maken.

Ik heb de crew meerdere malen verzocht het topic te sluiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat crew daar geen gehoor aan geeft.
pi_96222600
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De klacht lijkt mij meer dan terecht. De aanzet heb ik in OP gegeven. En verder in het topic aangevuld. Ik durft te wedden dat het topic een megasucces was geworden als het over Cohen was gegaan. :')

Omdat snel duidelijk werd dat Rutte een heilig huisje is, waar niet tegenaan geschopt mag worden ( want wie zegt nou niet dat de pubers hier niet rechts zijn, althans in grote meerderheid), werd al snel duidelijk dat het topic geen kans kon maken.

Ik heb de crew meerdere malen verzocht het topic te sluiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat crew daar geen gehoor aan geeft.
Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.

Zelfs na veelvuldige pogingen slaag jij er niet in om inhoudelijk te worden. Een slotje zou dan inderdaad op zijn plaats zijn.
pi_96222828
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer geprobeerd om je de TS inhoudelijk te laten onderbouwen, maar helaas kwam je niet verder dan wat Wilderiaanse oneliners over zijn houding. Je kunt het je mede users niet kwalijk nemen dat ze niet inhoudelijk reageren op een kansloze TS.

Zelfs na veelvuldige pogingen slaag jij er niet in om inhoudelijk te worden. Een slotje zou dan inderdaad op zijn plaats zijn.
Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.

En ja, ik ga geen topic reanimeren als ik van mening ben dat die kleuters het toch verbaggeren.

Hooguit een palliatieve sedatie en zelfs dat verdiende het niet eens meer.
pi_96223018
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan het oneliners noemen, maar wie wil er nog ellenlange lappen tekst in dit tijdperk? Die oneliners waar jij over sprak, waren genoeg om op in te haken. Dat deed je dus niet, evenmin als de anderen.

En ja, ik ga geen topic reanimeren als ik van mening ben dat die kleuters het toch verbaggeren.

Hooguit een palliatieve sedatie en zelfs dat verdiende het niet eens meer.
Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.

Ik ga toch zeker geen energie steken in het schrijven van mijn mening over jou oneliners als mij niet duidelijk is waar jij je mening op baseert? Luie debater ben jij zeg.
pi_96224193
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik wil ellenlange lappen tekst, als je daarmee wel slaagt om over te komen als iemand met een inhoudelijke mening. Als je alleen maar wil toeteren, dan moet je geen topic openen, maar een trompet kopen.

Ik ga toch zeker geen energie steken in het schrijven van mijn mening over jou oneliners als mij niet duidelijk is waar jij je mening op baseert? Luie debater ben jij zeg.
Heeft niets met luiheid te maken, maar alles over een debatstijl wat vandaag de dag zeer gangbaar is.

Mijn kracht is oneliners lanceren. Ik ben net zo goed als Geert in dit opzicht.
pi_96224805
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Heeft niets met luiheid te maken, maar alles over een debatstijl wat vandaag de dag zeer gangbaar is.

Mijn kracht is oneliners lanceren. Ik ben net zo goed als Geert in dit opzicht.
Als je dat als kracht ziet is het treurig met je gesteld.

Ik vind het ook niets met politiek te maken hebben en getuigen van een gebrek aan capaciteiten. Als je dan ook nog verwacht dat andere daar serieus op ingaan, dan kun je er misschien beter mee stoppen. Dan ben je radeloos verloren. Ik weet nu in ieder geval dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen.
pi_96225517
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als je dat als kracht ziet is het treurig met je gesteld.

Ik vind het ook niets met politiek te maken hebben en getuigen van een gebrek aan capaciteiten. Als je dan ook nog verwacht dat andere daar serieus op ingaan, dan kun je er misschien beter mee stoppen. Dan ben je radeloos verloren. Ik weet nu in ieder geval dat ik jou niet meer serieus hoef te nemen.
Het is uiteraard jouw keus wie je serieus neemt en wie niet. Maar ik vind het vandaag de dag juist een gebrek als mensen hun standpunten slecht "wollig"" en met grote omhaal van woorden kunnen poneren. Want dan haak ik halverwege af.

Maar ja, ieder zijn stijl. :)
  zondag 1 mei 2011 @ 22:08:50 #78
177885 JoaC
Het is patat
pi_96225586
EG verweet Rutte toch retoriek?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_96225807
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is uiteraard jouw keus wie je serieus neemt en wie niet. Maar ik vind het vandaag de dag juist een gebrek als mensen hun standpunten slecht "wollig"" en met grote omhaal van woorden kunnen poneren. Want dan haak ik halverwege af.

Ik vond deze discussie al een stuk interessanter dan je hele topic EG. :)
pi_96225827
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

kunnen gedeleted worden.

TS zou ook kunnen proberen om wat minder te zeuren.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:51:36 #81
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96227609
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 01:49:34 #82
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96234491
En er zijn bepaalde figuren die zich niet overal mee zouden moeten bemoeien.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96237015
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben liever een saaie inhoudelijke politicus, dan iemand die niet verder komt dan oneliners en die vervolgens (zelfs op verzoek) niet kan onderbouwen.

Dat jij de spanningsboog van een kleuter hebt geeft alleen maar jouw probleem aan. Dan moet je je misschien met iets anders dan politiek bezig gaan houden.
pi_96237397
Gaat het nou nog steeds over dat prutstopic van EG? Hij heeft zijn kruit al lang en breed verschoten en kan het ondertussen vergeten dat hij nog maar enige zeggenschap heeft over dat topic. Hopelijk leert hij er van voor hij een nieuw topic opent. van te voren nadenken over een topic kan echt geen kwaad :N.
pi_96237487
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat prutstopic van EG? Hij heeft zijn kruit al lang en breed verschoten en kan het ondertussen vergeten dat hij nog maar enige zeggenschap heeft over dat topic. Hopelijk leert hij er van voor hij een nieuw topic opent. van te voren nadenken over een topic kan echt geen kwaad :N.
Ik geloof dat je iets meer moet kunnen dan alleen nadenken. Als je niet verder komt dan 'zijn houding' om aan te geven dat Rutte een slechte premier is, dan moet je misschien maar een inhoudelijke discussie gaan voeren in ONZ. Of KLB. Maar beledig de collectieve intelligentie van POL niet met dit soort bullshit.
pi_96241050
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik vond deze discussie al een stuk interessanter dan je hele topic EG. :)
Ik had ook geen oordeel gegeven of al die off-topic reacties interessant zijn of niet. Ze hebben totaal niks met het onderwerp te maken en hadden beter in een ander topic gekund.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is veel te gemakkelijk, Du_ke. Je mag mij gerust verwijten dat ik eerder betere topics heb geopend, maar met een knipoog andere op wijzen dat de reacties wel meer ontopic mogen en dan vervolgens niks doen vind ik er op zijn zacht gezegd niet sterk. Het zou ook geen kwaad kunnen om de hand ook in eigen boezem te steken.

Ik vind dat je bar weinig gezag laat zien als mod :) (Ik mocht/mag chewie niet, maar hij had dat dus overduidelijk wel, ondanks de maar zeer beperkte bevoegdheden die een mod heeft. )
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Wat deze reactie in vredesnaam toevoegt, mag Joost weten. En die weet het waarschijnlijk ook niet.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben liever een saaie inhoudelijke politicus, dan iemand die niet verder komt dan oneliners en die vervolgens (zelfs op verzoek) niet kan onderbouwen.

Dat jij de spanningsboog van een kleuter hebt geeft alleen maar jouw probleem aan. Dan moet je je misschien met iets anders dan politiek bezig gaan houden.
Ik ga over mijn eigen woorden en stijl en al helemaal of ik in POL post.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat prutstopic van EG?
Waarom laat je een prutstopic in vredesnaam open? |:( (en al helemaal als TS tot 3 x toe een verzoek doet om het te sluiten omdat het toch niks meer kan worden :') )
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik geloof dat je iets meer moet kunnen dan alleen nadenken. Als je niet verder komt dan 'zijn houding' om aan te geven dat Rutte een slechte premier is, dan moet je misschien maar een inhoudelijke discussie gaan voeren in ONZ. Of KLB. Maar beledig de collectieve intelligentie van POL niet met dit soort bullshit.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ik had liever gezien dat Remlofs eerste voorstel werd uitgevoerd. Topic sluiten en het over 1 maand weer proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 02-05-2011 11:39:40 ]
pi_96241669
Negatieve aandacht is ook aandacht EG. Je weet toch :P
pi_96241905
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht EG. Je weet toch :P
De suggestie van een teleologie in deze doet geen recht. Het gaat mij om de zuiverheid. En die mis ik oprecht. Dan kan je 2 dingen doen: laten passeren of stelling nemen. Ik kies dan liever voor het laatste. :)
pi_96258131
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Onzin, een topic over Rutte kan best een keer, daar hoeft ook niet per se een grootse onderbouwing bij. Het heeft tot best een aantal interessante (sub)discussies geleid. Dan maar blijven zeiken in FB over de openingspost komt nogal zeurderig over.
pi_96258156
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:

Waarom laat je een prutstopic in vredesnaam open? |:( (en al helemaal als TS tot 3 x toe een verzoek doet om het te sluiten omdat het toch niks meer kan worden :') )

Knul, als je de volgende keer de rest van mijn posts hier ook even leest...
pi_96260966
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Onzin, een topic over Rutte kan best een keer, daar hoeft ook niet per se een grootse onderbouwing bij. Het heeft tot best een aantal interessante (sub)discussies geleid. Dan maar blijven zeiken in FB over de openingspost komt nogal zeurderig over.
Ik ben een groot voorstander van een topic over Rutte. Maar EG moet niet zeuren over het gebrek aan inhoudelijkheid als hij zelf een OP schrijft zonder inhoud.
pi_96264319
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Knul, als je de volgende keer de rest van mijn posts hier ook even leest...
Nee. Je draait en je bent niet eerlijk.
pi_96265901
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee. Je draait en je bent niet eerlijk.
Onzin.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:26:03 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96266184
Mijn wc is verstopt, kan duke remlof of joac dat even fixen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:10:36 #95
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_96299090
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hoevaak op een dag maak jij deze 'grap'? Besef je niet dat de mods en admins heel coulant met jou omgaan? Zo coulant zelfs 'het spijt me dat ik het moet zeggen' dat ik het mietjes van het zuiverste soort vind.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:46:37 #96
177885 JoaC
Het is patat
pi_96300534
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Als je minder poep praat, dan kan kunnen de leidingen het wel aan. :D :P :o ;)
[..]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:19:09 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96301955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef JoaC het volgende:

[..]

Als je minder poep praat, dan kan kunnen de leidingen het wel aan. :D :P :o ;)
:@
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96302060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Hoevaak op een dag maak jij deze 'grap'? Besef je niet dat de mods en admins heel coulant met jou omgaan? Zo coulant zelfs 'het spijt me dat ik het moet zeggen' dat ik het mietjes van het zuiverste soort vind.
Ach overal moet je een dorpsgek toelaten :+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:40:13 #99
294269 mlg
pi_96302711
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach overal moet je een dorpsgek toelaten :+
Maar wat is daar de achterliggende gedachte dan achter? Je hebt php onder je duim, maar ik begrijp niet dat je dat een gevoel van voldoening kan geven. Sterker nog, ik denk dat je echt geniet van je positie als moderator op een forum waar zeker 90% een puber is. Ik weet geen mooi woord voor iemand die geniet van macht over een zwakke groep, maar ik vind het wat mieterig overkomen. :) Nou.. misschien is 'puberkoning' wel een mooi woord daarvoor.
pi_96302802
De hoeveelheid pubers in POL valt nog wel mee hoor. En ik heb niks met macht, ik probeer vooral technisch te modden en verder de discussie zoveel als mogelijk zelfstandig te laten verlopen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:46:24 #101
294269 mlg
pi_96302946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
De hoeveelheid pubers in POL valt nog wel mee hoor. En ik heb niks met macht, ik probeer vooral technisch te modden en verder de discussie zoveel als mogelijk zelfstandig te laten verlopen.
Ik ben niet blind duke. Je vertegenwoordigt de puberale tak van fok, wat ook weer de reikwijdte van jouw gezag aantoont. haha.
pi_96302998
Het zal wel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:50:09 #103
294269 mlg
pi_96303078
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
Het zal wel.
Je moet ergens beginnen. :)
pi_96303129
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef mlg het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen. :)
Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:55:26 #105
294269 mlg
pi_96303283
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik snap geen hol van geneuzel hier vandaag. Maar als je nog inhoudelijke FB heb hoor ik het graag.
Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:47 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96303400
Wees redelijk, Duke vertegenwoordigt meer het linkse-elitaire deel van FOK! dan puberaal rechts.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96303460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef mlg het volgende:

[..]

Als dit geen feedback was, dan weet ik het ook niet meer. Volgens mij moet ik met mijn schrijfwijze terug naar 10 jaar geleden, want dat zal je wellicht wel begrijpen.
Nou begin dan maar eens, wat bedoel je met die puberale tak van fok en hoe zit dat hier in POL?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:00:14 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96303462
Duke, op banaanvragen (zoals MLG deed) staat een ban.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:00:46 #109
294269 mlg
pi_96303482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wees redelijk, Duke vertegenwoordigt meer het linkse-elitaire deel van FOK! dan puberaal rechts.
Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:01:14 #110
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96303499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Pubers zijn per definitie niet links of rechts. De ware aard van een individu komt pas met de jaren.
Bij jou komt die nogal vroeg bovendrijven he?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:01:48 #111
294269 mlg
pi_96303531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, op banaanvragen (zoals MLG deed) staat een ban.
Banaan in je reet.
pi_96303559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:00 schreef mlg het volgende:

[..]

We gaan er vanuit dat iemand na 18 jaren wel een goed beeld heeft, aangezien het dan stemgerechtigde volwassenen zijn. Maar ook daarvoor kunnen mensen zich natuurlijk al op de politiek oriënteren, bijvoorbeeld door middel van het voeren van discussies.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:02:59 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96303585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef mlg het volgende:

[..]

Banaan in je reet.
Dit geeft maar weer eens aan op wat voor niveau jij je bevindt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96303726
Kappen nu dames. Terug naar de FB op POL.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:13:32 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96303975
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:15:18 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_96304045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste opmerking van mijn zijde. Bij deze wil ik melden dat ik het niveau van MLG laakbaar vindt, de laatste dagen zit hij contant sneren uit te delen in de hoop dat ik daarop reageer. Ik hoop dat dit vanaf nu afgelopen is.
Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.
pi_96304176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
Iets met een pot en een ketel...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:19:43 #118
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_96304221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Iets met een pot en een ketel...
En een balk en een splinter...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:20:35 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96304250
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Och, sneren uitdelen is jou ook niet vreemd php, zelfs niet naar mij of andere crew.
Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer geinen man.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96304253
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En een balk en een splinter...
En two wrongs en a right...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:21:08 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_96304264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Naar jou? Die wo2 grapjes? Dat is toch meer gijnen man.
Geinen. En misschien bedoelt mlg het ook wel als een geintje naar jou.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:22:16 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96304321
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:22:50 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_96304345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik had het al verbeterd, en als hij werkelijks iets constructiefs heeft dan kan ie dat gewoon middels DM naar mij toe dm'en.
Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:24:31 #124
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96304439
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Datzelfde geldt voor jou en dat doe je ook niet.
Ik had vooralsnog niets te klagen, totdat hij de zoveelste poging deed om mij zwart te maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96304452
Php, misschien kan je beter proberen het FB-topic te ontwijken als het je niet direct aangaat. Dat lijkt me beter voor iedereen en niet in de laatste plaats voor jou.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:27:04 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96304563
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
Php, misschien kan je beter proberen het FB-topic te ontwijken als het je niet direct aangaat. Dat lijkt me beter voor iedereen en niet in de laatste plaats voor jou.
Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96304592
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik ben al weg hoor. Alleen ging het mij wel aan omdat MLG het nodig vond om jullie voor pussy´s uit te maken omdat ik hier nog vrij rond loop.
Negeren kan je leren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:34:11 #128
294269 mlg
pi_96304941
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Jahaa, echt. :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:36:38 #129
294269 mlg
pi_96305038
-kssst-

[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-05-2011 18:38:16 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:03:45 #130
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96309801
In de 2e Kamer komen..

Er was laatst toch een discussie over matige OP's, en dat een simpel artikel met 1 of 2 zinnen niet meer voldoende was? Nu heb je een OP met welgeteld 2 zinnen, zonder enige aanzet tot discussie. Dat heeft toch geen zin?
Bis bis bis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:05:07 #131
104871 remlof
Europees federalist
pi_96309862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
In de 2e Kamer komen..

Er was laatst toch een discussie over matige OP's, en dat een simpel artikel met 1 of 2 zinnen niet meer voldoende was? Nu heb je een OP met welgeteld 2 zinnen, zonder enige aanzet tot discussie. Dat heeft toch geen zin?
De vraag is toch duidelijk?

Topic is opgeruimd trouwens.
pi_96309871
Ik wacht het nog heel even af, kijken of TS nog reageert. Anders gaat het dicht.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:06:23 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_96309930
Sorry duke, ik was je voor. Als ze het weer verzieken ga ik noten.
En dan is het aan jou om het open te laten of niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:06:47 #134
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96309949
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef remlof het volgende:

[..]

De vraag is toch duidelijk?

Topic is opgeruimd trouwens.
Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Bis bis bis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:10:48 #135
294269 mlg
pi_96310167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja, gaan we dan ook topics krijgen met; hoeveel zetels zijn er in de Tweede Kamer? Wat voor telefoontoestel krijgen kamerleden? Beetje meer prikkeling tot discussie kan geen kwaad toch?
Inderdaad. Wtf! Dat hier uberhaupt nog een gesprek op 'hoog niveau' tussen remlof en duke moet zijn.

Serieus jongens.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:12:54 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_96310279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:14:26 #137
294269 mlg
pi_96310391
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit is niet een vraag die je zo kan googlen. Misschien weet iemand van de politieke kenners hier nog een verhaal over een stormloopbaan van een historisch kamerlid ofzo. Het is geen vraag naar feiten en dus kan het interessant worden, als jullie het de kans geven.
Lees de eerste pagina eens voor de lol...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:16:15 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96310515
quote:

[..]

Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.
Bis bis bis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:16:39 #139
294269 mlg
pi_96310543
quote:

[..]

En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
pi_96310623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dan nog. Is POL een vraagbaak voor allerhande dingen die bij iemand opkomen zonder enige zelfreflectie vooraf of wat achtergrondinfo en een mening/feitencomplex? Als je dit soort OP's toe gaat staan zit je op een behoorlijk glijdende schaal.
Een keer zo'n vraag is niet zo'n punt volgens mij. Zo heel gek veel topics zijn er niet momenteel en er is ook bepaald geen tsunami van dergelijke topics. Mocht zoiets gebeuren dan grijpen we in. We zijn er zelf bij om die glijdende schaal te voorkomen.
En vermoedelijk zakt het toch in no-time weg.
pi_96310684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef mlg het volgende:

[..]

En hoezo staat het antwoord 'hoe je in de tweede kamer komt' niet op internet?
Ga dat vertellen in het topic.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:02:45 #142
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96313338
Kan je nu eens een blik werpen? :P
Bis bis bis
pi_96316049
Het kan minder :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:53:57 #144
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96340407
Waarvoor heb ik een note?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96340659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
_O-
-Linkse Boomknuffelaar
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:27:57 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96341819
Waar is die antisemitisme binnen Nederland?

TT klopt volgens mij niet helemaal.
Bis bis bis
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:32:14 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_96342001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:32:27 #148
104871 remlof
Europees federalist
pi_96342010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?

TT klopt volgens mij niet helemaal.
Gefixt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:34:36 #149
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96342099
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Voor je verkapte doodsverwensing. Bij de volgende krijg je er gratis een ban tot kerstmis bij :*
Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:48:53 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_96342717
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Welke? Ik weet even serieus niet waar je het over hebt :)
Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:09:14 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96343554
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem met jou php. Lees de huidige sc nog maar eens na, ik heb er zelfs op gereageerd.
Ik heb eroverheen gelezen.

Maar ik neem aan dat je dit bedoelt?
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Pas op, dit kan ik als een verkapte doodsverwensing uitleggen.
Het is maar goed dat je er ''kan'' inzette, dit is namelijk verre van een doodsverwensing zijn. De betreffende opmerking had 100 procent betrekking op mij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:30:50 #152
104871 remlof
Europees federalist
pi_96346694
Het was een verkapte doodsverwensing, punt uit. Niet meer doen of je ligt er af.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:31:13 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96346703
Dat was het niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:40:13 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_96347087
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:21:57 #155
294269 mlg
pi_96348742
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Dat vind jij niet maar dat was het wel. En elke FA of A zal het met mij eens zijn, dus einde discussie.
Doorslaggevende factor: ik ook.
pi_96374118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef mlg het volgende:

[..]

Doorslaggevende factor: ik ook.
Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.

"Als ik zus of zo was, zou ik zelfmoord plegen.", heeft niks met een doodsverwensing te maken.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:52:28 #157
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96376106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb even teruggeklikt naar de oorsprong: geen sprake van verkapte doodsverwensing. Hoogstens van een dodelijke belediging.
Maar dat is in dit kader vast een verkeerd grapje.
"Als ik jou was schoot ik 'n kogel door m'n kop".

Hihihi grapjeeeeee! :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96376162
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:57:24 #159
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96376176
quote:
4s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zijn de (F)A's prima in staat om te beoordelen wat al of niet een (verkapte) doodsbedreiging is. Daarover een discussie aangaan in POL-FB lijkt me niet heel nuttig.
Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig. :*

Tot dusver mijn POL-FB. O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96376188
:*
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:15:35 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96380035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind je wel zo lief, zo'n goeie mod, zo aardig, zo'n leuke jongen, zo knap zo zwoel zo'n knappe lach, ik zou je wel willen vreten zo schattig. :*

Tot dusver mijn POL-FB. O+
:+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96380716
edit.
pi_96380909
toch maar niet meneer de priester?
pi_96382028
Houd de SC waar die hoort aub.
pi_96396964
Hoi :)

Ik vind het vrij bizar dat dit figuur via een compleet onnavolgbare redenering mij wegzet als jodenhater en wanneer daarop aangsproken natuurlijk niet achter z'n eigen woorden staat. Nog beleefd gevraagd hoe hij bij die bizarre conslusie komt, maar blijkbaar was de doelstelling puur iemand wegzetten, want beargumenteren ho maar.

Ik vind het minder om weggezet te worden als jodenhater, gezien m'n gehele oeuvre ook nog eens bizar, dus zou het waarderen als jullie daar iets aan doen ;)

Dank u :)

Waar is dat antisemitisme binnen Nederland?
Seculier-Fundamentalistisch
pi_96403083
Topic met potentie.

Remlof:
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.

ALSOF DAT BOEIT? Het is verdomme een interessant onderwerp. Daar gaat het om.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:40:51 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_96403147
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Topic met potentie.

Remlof:
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.

ALSOF DAT BOEIT? Het is verdomme een interessant onderwerp. Daar gaat het om.
Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.
pi_96403607
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoi :)

Ik vind het vrij bizar dat dit figuur via een compleet onnavolgbare redenering mij wegzet als jodenhater
Bedoel je dit ?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.
Hij hekelt deze mening juist. Hij staat er niet zelf achter. Hij is er tegen.
Iemand voor anti-semiet uitmaken is normale fokbezigheid..Het is mij ook gebeurd. Niks van aantrekken en ga naar een andere site.
Als 1 persoon dat steeds weer doet ... dan kunnen de modjes wel waarschuwen of iemand wegens trollen voordragen aan de FA's..
pi_96405226
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat boeit zeker wel, hij is niet meer welkom door zijn gedrag in het verleden dus bieden we hem ook geen platform meer. Open maar een nieuw topic, wel met eigen OP graag.
Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:21:13 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_96418522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is er zo schokkend dat die OP weg is gehaald?
Niets, maar 'm copypasten is posten uit naam van een gebande, daarom heb ik 'm dus maar weggehaald.
pi_96419260
quote:
4s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef du_ke het volgende:
Doodsbedreiging?
Het verwijt was doodsverwensing. Dat is niet geheel hetzelfde.

En ik deel je oordeel over de capaciteiten van de (F)A's niet. Maar wel je idee over het nut van dioscussie met hen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:45:13 #172
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96479560
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 07:46 schreef betyar het volgende:
TT oké. Toen las ik de OP en moest ik spontaan poepen.
Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96479773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gaan wij vanaf nu iets doen aan dit soort zuig reacties? Dit kan er toe leiden dat een topic ontspoort namelijk.
Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te best :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:57:34 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96479964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is niks gebeurd dus wat zeur je? En de OP was ook niet al te best :')
Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96481297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er is anders nog een redelijk topic ontstaan, maar let er gewoon op. De beste man voegt niets toe.
Nu wil ik niet persoonlijk worden hoor, maar voeg jij wél iets toe?
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:14:27 #176
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96482552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat loop je nou te klikken bij de meester :') Als er iemand hier én een reputatie heeft én er een elke keer in slaagt iedereen tegen zich te krijgen ben jij het.
Bis bis bis
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:18:32 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96482713
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat loop je nou te klikken bij de meester :') Als er iemand hier én een reputatie heeft én er een elke keer in slaagt iedereen tegen zich te krijgen ben jij het.
Zeg waar bemoei jij je mee?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96483039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Met the well being van dit forum. Net zoals vele anderen.
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:28:30 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_96483049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:29:17 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96483073
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wou dat net aan jou vragen. Hou dit topic effe voor echte, directe feedback ajb, de rest kan je kwijt in de SC.
Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:31:36 #181
177885 JoaC
Het is patat
pi_96483154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom antwoord jij niet op mijn eerste post?
Omdat de OP in orde is. ;)

rare post van betyar, maar discussie is er niet door beïnvloed

En deze discussie is over.
[..]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:34:29 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96483256
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:

[..]

Omdat de OP in orde is. ;)

rare post van betyar, maar discussie is er niet door beïnvloed

Klopt, omdat iedereen het negeerde. Maar ik wilde jullie alleen maar helpen door jullie hiervan in kennis te stellen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:35:41 #183
177885 JoaC
Het is patat
pi_96483307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:

[..]
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:11:00 #184
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96635319
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je gelooft die kleuter toch niet?
De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?
Beetje zwakjes vind ik dat. En ik weet het, wat ik vind moet ik bij de politie afgeven. :O :O

[ Bericht 0% gewijzigd door betyar op 11-05-2011 06:17:31 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:28:19 #185
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96636191
Daar komt nog bij dat dag in dag uit de SC en POL in het algemeen worden verziekt door dat gebagger van welgeteld 1 user. Doe er eens wat aan :Y
Bis bis bis
pi_96636195
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 06:11 schreef betyar het volgende:

[..]

De gemouw en getroll van PHP wordt elke dag getolereerd, een ander zakt eventjes af naar dat niveau en is meteen een kleuter en moet kappen?
Beetje zwakjes vind ik dat. En ik weet het, wat ik vind moet ik bij de politie afgeven. :O :O
Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.
pi_96636199
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef eriksd het volgende:
Daar komt nog bij dat dag in dag uit de SC en POL in het algemeen worden verziekt door dat gebagger. Doe er eens wat aan :Y
De SC sluiten?
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:42:06 #188
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96636385
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik volg zeker driekwart van wat er in de SC geluld wordt tegenwoordig niet maar als ik mensen anderen zie bedreigen dan grijp ik in.
Oh?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96636501
quote:
5s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh?

[..]

Kijk eens hoe dat uitgelokt werd...
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:49:41 #190
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96636529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kijk eens hoe dat uitgelokt werd...
Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking. Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96636542
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen, maar ik vond het niet een bedreiging waard die uitlokking.
de uitlokking was zelf een bedreiging. Dat maakt de actie van php niet ok maar in dit geval begon het andere knulletje

quote:
Van beide kanten smakeloos, maar de post hierboven slaat alles.
Daar denk ik dan anders over.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:52:18 #192
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96636571
Fantaseren over het ontslaan van php staat gelijk aan een bedreiging uiten aan het adres van je provider wegens herassment?!

Juist. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:08:32 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96636927
Om over het gebash van betyar nog maar te zwijgen.
Bis bis bis
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:12:48 #194
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96637011
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef eriksd het volgende:
Om over het gebash van betyar nog maar te zwijgen.
Ja maar hij heeft me omgekocht met een biertje.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:17:17 #195
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96637103
Bedoelde meer dat continu afgeven op hem door PHP.
Bis bis bis
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:20:26 #196
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96637176
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
Ik ook, daarom klaag ik er niet over. :@
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:30:46 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96641674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:52 schreef Voorschrift het volgende:
Fantaseren over het ontslaan van php staat gelijk aan een bedreiging uiten aan het adres van je provider wegens herassment?!

Juist. :')
als jij eens wist wat ik in mij dm heb zitten van die gozer...
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:37:14 #198
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96649344
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
_O-
Uiteraard, betyar lokt niet uit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:37:56 #199
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96649369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:38:30 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96649391
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan?
Dan zou jij waarschijnlijk anders reageren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:06:39 #201
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96656335
Welke gozer?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:16:22 #202
294269 mlg
pi_96656875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
Welke gozer?
Ik moest ook tig posts en topics teruglezen. Het gaat volgens mij om von_Preussen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:17:19 #203
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96656945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
Welke gozer?
Preussen, hij vindt het nodig om mij te bedreigen :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:21:20 #204
177885 JoaC
Het is patat
pi_96657172
SC in SC

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Link?
[..]
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:21:27 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_96657182
Kap eens met die slowchat hier, zo kunnen we de echte feedback en vragen nooit terugvinden }:|
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:27:57 #206
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96657531
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan?
Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).

Wat mij betreft mogen de mods in mijn DM-box gaan neuzen, ik heb namelijks niets te verbergen of iets waar ik me schuldig over zou moeten voelen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:32:29 #207
294269 mlg
pi_96657737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dan zou je weten dat er niets onbehoorlijks in z'n DM-box zit (althans, niet van mij).

Wat mij betreft mogen de mods in mijn DM-box gaan neuzen, ik heb namelijks niets te verbergen of iets waar ik me schuldig over zou moeten voelen.
Ja, je hebt gelijk.. Php heeft mij er ook al eens van beticht, terwijl dat niet het geval was.
pi_96657830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:37:46 #209
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96657972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als het ernstig is mailen naar forum@fok.nl aub.
Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:39:19 #210
294269 mlg
pi_96658040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zeg, kan jij als mod in mijn DM-box kijken? Want in dat geval zou ik je dat aanraden, ik heb niets te verbergen, dan kan jij je eigen conclusie's trekken.
Is niet nodig. Php liegt, dat weet ik en bij deze weten de mods dat ook.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:51:14 #211
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96658596
Sowieso een vraagje aan de mods: hoelang denken jullie dat dit nog goed gaat?
Bis bis bis
pi_96658633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nee dat kan ik niet, wil ik ook niet. Weet wel dat je gisteren over de schreef bent gegaan wat mij betreft.
pi_96658657
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef eriksd het volgende:
Sowieso een vraagje aan de mods: hoelang denken jullie dat dit nog goed gaat?
Zoals jullie de laatste tijd bezig zijn is echtgaaf voorlopig vast niet de laatste die een afkoelban krijgt :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:53:08 #214
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96658685
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zoals jullie de laatste tijd bezig zijn is echtgaaf voorlopig vast niet de laatste die een afkoelban krijgt :')
Zou je niet eens naar de bron van alle commotie kijken?
Bis bis bis
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 17:54:46 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96658762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij bent voorlopig weer even weg uit POL en NWS, we hadden een afspraak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96658823
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zou je niet eens naar de bron van alle commotie kijken?
Die is in dit geval zeer zeker niet eenzijdig.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:55:59 #217
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96658825
quote:
13s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij bent voorlopig weer even weg uit POL en NWS, we hadden een afspraak.
Beste Yvonne, kijk even in de ''forum@fok'' mailbox.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:57:45 #218
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96658910
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die is in dit geval zeer zeker niet eenzijdig.
In dit specifieke geval misschien niet. Jij weet echter ook wel dat de afgelopen, nou laat ik eens voorzichtig zijn, 50 SC topics er continu een hoop gedonder is rond 1 persoon.
Bis bis bis
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 17:58:45 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96658966
Ho maar, het is klaar
php is weg uit POL/NWS.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_96659424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef yvonne het volgende:
Ho maar, het is klaar
php is weg uit POL/NWS.
*O*
Werd tijd
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Echtgaaf en een ban?
De omgekeerde wereld
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96659434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef yvonne het volgende:
Ho maar, het is klaar
php is weg uit POL/NWS.
:'(

Nu komt hij terug in KLB.
  Admin woensdag 11 mei 2011 @ 18:11:05 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96659463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Chai het volgende:

[..]

:'(

Nu komt hij terug in KLB.
Mooi, is ie daar waar ie hoort.

woensdag 11 mei 2011 @ 18:24:13 #223
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96660034
pi_96663588
Wat de neuk heeft die link ermee te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:38:46 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96663870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de neuk heeft die link ermee te maken.
Dankzij php weet ik nu hoeveel het kost om een zuurtest te doen terwijl ik hooikoortspillen slik en dat allemaal op een hometrainer terwijl ik een boek lees. O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:46 #226
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96676722
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dankzij php weet ik nu hoeveel het kost om een zuurtest te doen terwijl ik hooikoortspillen slik en dat allemaal op een hometrainer terwijl ik een boek lees. O+
Dat en de magnetronpanda hield mij warm terwijl ik Secretary ( O+ ) keek op de hoekbank via mijn nieuwe Synology disk station.
Carpe Libertatem
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:10:32 #227
66444 Lord_Vetinari
pi_96738256
Belgische Volkskrant: helft Brusselse moslims antisemiet

:? Volgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
pi_96738455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

:? Volgens de OP is de bron De Morgen en niet de Belgische Volkskrant (die volgens mij niet eens bestaat).
Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:28:18 #229
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96738716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Is ook niet moeilijk, het Belgische volk bestaat sowieso niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 12:52:25 #230
137949 Disana
pi_96745929
Media, nu.nl, pvda, e.d. -1 fail rond pvv afbeeldingen #tig

Het begon al met een warrig verhaal, maar nu gaat het ook alleen nog maar over de geestesgesteldheid en taalvaardigheid van TS.
pi_96756441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef Disana het volgende:
Media, nu.nl, pvda, e.d. -1 fail rond pvv afbeeldingen #tig

Het begon al met een warrig verhaal, maar nu gaat het ook alleen nog maar over de geestesgesteldheid en taalvaardigheid van TS.
bagger inderdaad
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:44:46 #232
66444 Lord_Vetinari
pi_96760366
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, maar De Morgen is wel het Belgische equivalent van de Nederlandse Volksrant misschien? In ieder geval volgens TS?
Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.
pi_96760539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat draagt die kwalificatie dan bij aan de TT, vraag ik me af. Het leidt alleen maar af en zorgt voor een vooringenomen discussie.
Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:50:17 #234
66444 Lord_Vetinari
pi_96760591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo lang het niet te gek wordt zal ik niet snel TT's veranderen. Daarin hebben mensen naar mijn idee een zekere vrijheid en discussie uitlokken kan geen kwaad (al kan die vooringenomen zijn, dat reken je maar af op argumenten)
Kom op, zeg. In combinatie met de TS weet je van te voren welke kant de discussie op gaat.
pi_96773727
- damnz-

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 22:49:43 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:28:16 #236
330215 Monque
panta rhei
pi_96795217
'imigranten keihard nodig'

Spelfoutje in titel. :@
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:30:17 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_96795286
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Monque het volgende:
'immigranten keihard nodig'

Spelfoutje in titel. :@
Gefixed.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:21:24 #238
330215 Monque
panta rhei
pi_96797032
thnx!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:32:01 #239
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96834707
Armeense Genocide-topic mag wat mij betreft dicht
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:10 #240
294269 mlg
pi_96835522
Ik sluit me aan bij Dutchnative: Slotje ^O^ Armeense Genocide, a LIE
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:33 #241
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 15 mei 2011 @ 13:52:05 #242
294269 mlg
pi_96835564
Dat was snel. :D

Daar kan duke nog wat van leren. 8)7
pi_96835581
Kijken wat de mensen in Turkije daar van vinden!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:52:32 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_96835595
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
Dat was snel. :D
Ja, ik las mee.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:26 #245
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96958836
[POLCAFE#1973] Waar we kwalitietskranten lezen.

Zou je er een lopende zin van willen maken. Ik weet na al niet meer wat ik wilde typen. :?

Waar we kwaliteitsmedia gebruiken ofzo. :P

Edit: Is al zie ik.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:42:58 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96958938
Nu nog van "kwalitiets" "kwaliteits" maken ;-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:43:23 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_96958976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu nog van "kwalitiets" "kwaliteits" maken ;-)
Ow ja _O-
pi_96966183
Met kwalitiets zijn ze leuker :+
  maandag 23 mei 2011 @ 17:41:42 #249
294269 mlg
pi_97208655
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze gare spammende TS.
Kan iemand me dit uitleggen ?
pi_97210115
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze gare spammende TS.
Kan iemand me dit uitleggen ?
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:18:46 #251
294269 mlg
pi_97213192
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.
Nou, dat was ook niet de bedoeling kan ik je zeggen.
pi_97213433
Als je wat te zeuren hebt over een topic doe dat dan gewoon hier en niet in het topic. Dat voegt niets toe.
pi_97236353
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
Zouden jullie willen proberen het een beetje meer bij het onderwerp te houden?
En kap gewoon met die sneue persoonlijke aanvallen over en weer!
Verwijder je dit ook meneer de supermod?

Over hypocriet gesproken. Waarom doe je zelf persoonlijke aanvallen of heb je last van vergeetachtigheid en hoogmoedswaanzin?

Let vooral op het vette en onderlijnde hoe hypocriet je bent.

quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar hebben we het over gehad en tot nu toe ben je gewoon een ruime netto-ontvanger met een mager toekomstperspectief... Je liegt dus gewoon weer eens de boel bij elkaar...[..]

Maar je trekt het wel leeg tot de laatste stuiver :{? Hypocriet figuur.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:51:43 #254
294269 mlg
pi_97250091
Nooit slim om iemand anders iets te verwijten en jezelf er schuldig aan maken.
pi_97259545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?

quote:
Over hypocriet gesproken. Waarom doe je zelf persoonlijke aanvallen of heb je last van vergeetachtigheid en hoogmoedswaanzin?

[..]

Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.

Dat is wat anders dan elkaar over en weer uitschelden voor rotte vis en gehuil over taalfouten...
pi_97259871
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?

[..]

Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.

Dat is wat anders dan elkaar over en weer uitschelden voor rotte vis en gehuil over taalfouten...
Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten. :') :') :')
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:24:49 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_97259904
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten. :') :') :')
Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.
pi_97260573
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.
Oké,.

Duidelijker kan het niet om een klacht over moderatie afdoen als gezuig.
pi_97260644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Oké,.

Duidelijker kan het niet om een klacht over moderatie afdoen als gezuig.
Denk maar wat je wilt. Ik heb mijn uitleg gegeven en jij komt daarop niet verder dan :'). Volgens mij weten we dan wel waar we aan toe zijn.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:49:25 #260
294269 mlg
pi_97261412
quote:
Mwah, je had ongelijk in die discussie...
pi_97261450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef mlg het volgende:

[..]

Mwah, je had ongelijk in die discussie...
Nee.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:12:06 #262
294269 mlg
pi_97262730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee.
Vind ik wel. Ik krijg soms het idee dat je alleen naar je eigen mening kijkt en denkt dat dat het enige juiste is. Sommige mensen denken gewoon anders, maar met hetzelfde doel.
pi_97279489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Zwak van jou hoor.
Er wordt hier terecht geconstateerd dat de aangesprokene herhaald onwaarheid spreekt, zoals al eerder aangetoond. En dat als gesprekspartner, niet als moderator.
Als iemand tegen mij onzin uitkraamt, beargumenteer ik een ander standpunt. Als hij blijft doorgaan, vertel ik gewoon dat hij aantoonbaar en/of aangetoond uit zijn nek kletst. Je denkt toch niet dat ik tot in het oneindige mijn redeneringen ga herhalen?
pi_97279599
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:

Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het hij niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.

Ik snap niet waarom je deze fout maakt.
pi_97334906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef mlg het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon normaal bent, zonder die psychische stoornissen te uiten, dan wordt er ook normaal tegen jou gesproken.
Natuurlijk kan je afvragen wie er echt een probleem heeft, maar nodig vind ik het niet om dat zomaar te laten passeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 26-05-2011 13:17:17 ]
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:29:36 #266
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97335657
Waarom zou religie niet als psychische stoornis mogen worden gekwalificeerd?
Bis bis bis
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:08:26 #267
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97337397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef eriksd het volgende:
Alles mag toch als psychische stoornis worden gekwalificeerd?
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:20:10 #268
294269 mlg
pi_97337877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef eriksd het volgende:
Mijn observatie wordt ondersteund door de genoemde boeken in het topic.
pi_97347497
Iets meer respect over en weer kan geen kwaad natuurlijk...

maar verder geen reden om in te grijpen wat mij betreft.
pi_97361709
Motivatie gif voor JoaC

donderdag 26 mei 2011 @ 22:48:30 #271
177885 JoaC
Het is patat
pi_97362208
Embrace of the Vampire?
[..]
pi_97362421
Hoewel zeker motiverend maar niet echt FB materiaal.
pi_97362492
Geen idee eigenlijk. Zal er geen gewoonte van maken ;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:54:35 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_97439208
Zou iemand aub de TT van dit draadje [POL Meet] Utrecht, 28 Mei #6
weer terug kunnen veranderen in: POL CAFE # 2028 Waar (bijna) iedereenaan het meeten is

Bij voorbaat dank ^O^
  zondag 29 mei 2011 @ 00:29:15 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_97443183
Bolkesteijn, wat doe je nu??? :o
  zondag 29 mei 2011 @ 00:29:46 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_97443196
Of was het remlof?? :?
  zondag 29 mei 2011 @ 00:38:17 #277
104871 remlof
Europees federalist
  zondag 29 mei 2011 @ 00:40:01 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_97443510
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:38 schreef remlof het volgende:
Opgeslot :P
pi_97600881
Topic Titel van Slowchat moet 'Waar Mladic Nederlands leert' zijn, en niet 'Maar Mladic Nederlands leert'
-Linkse Boomknuffelaar
pi_97612346
Diego zit weer op de trolltoer
Madres de plaza de mayo/dwaze moeders
pi_97627472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:26 schreef Bluesdude het volgende:
Diego zit weer op de trolltoer
Madres de plaza de mayo/dwaze moeders
yooooo slotje gezien...
men probeert soms een dergelijk topic nog te redden.... maar ik ben er voor om de TS af te straffen(lik-op-stuk-) voor zijn gemier en de boel snel sluiten... Dan komt ie maar hier klagen en beloven dat hij het wel goed zal doen bij een tweede kans.
  maandag 6 juni 2011 @ 01:21:08 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97771135
Betyar wilt een persoonsbeschrijvinkje geven in de SC.
Ik geef hem bij deze alvast toestemming mij te ''karikaturiseren'', zoals het onlangs in het meettopic werd genoemd.
  maandag 6 juni 2011 @ 01:24:02 #283
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_97771224
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Betyar wilt een persoonsbeschrijvinkje geven in de SC.
Ik geef hem bij deze alvast toestemming mij te ''karikaturiseren'', zoals het onlangs in het meettopic werd genoemd.
Het meettopic staat er buiten, toen was ik beleefd. Mijn echte gedachte over jouw gaat veel en veel verder.
pi_97774841
Jongens toch....
  maandag 6 juni 2011 @ 19:38:44 #285
294269 mlg
pi_97800820
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 01:24 schreef betyar het volgende:

[..]

Het meettopic staat er buiten, toen was ik beleefd. Mijn echte gedachte over jouw gaat veel en veel verder.
Wat is er aan de hand?
  maandag 6 juni 2011 @ 19:42:34 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97801093
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand?
We wachten in spanning totdat betyar mij verbaal te lijf gaat.
Om duistere redenen heeft hij een totale aversie jegens mijn persoon.
pi_97801133
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

We wachten in spanning totdat betyar mij verbaal te lijf gaat.
Om duistere redenen heeft hij een totale aversie jegens mijn persoon.
terecht natuurlijk :P
  maandag 6 juni 2011 @ 20:34:51 #288
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97804793
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Tem het volgende:

[..]

terecht natuurlijk :P
Ah nee joh, het is een aardige gast.
Bis bis bis
  maandag 6 juni 2011 @ 20:35:51 #289
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97804852
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door remlof op 06-06-2011 20:36:07 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 20:35:57 #290
104871 remlof
Europees federalist
pi_97804858
Kap eens met die SC hier, doet dat in het daarvoor bestemde topic.
pi_97822118
Ik kan geen nieuw deel openen met iPod |:(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:18:14 #292
294269 mlg
pi_97845401
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan geen nieuw deel openen met iPod |:(
Wil je muziek delen?
pi_97846949
Houd het aub bij inhoudelijke feedback. En EG dat je geen nieuw SC topic kan openen is geen FB :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:17:22 #294
330215 Monque
panta rhei
pi_97926464
Zeg, kan deze weer open? Waarom heeft 'links' haar standpunt over kinderporno verandert?

Er wordt over het algemeen normaal in gediscussieerd, er is bronvermelding enz.
pi_97936398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:17 schreef Monque het volgende:
Zeg, kan deze weer open? Waarom heeft 'links' haar standpunt over kinderporno verandert?

Er wordt over het algemeen normaal in gediscussieerd, er is bronvermelding enz.
Je bronvermelding klopt niet
Je beweert dat daar staat dat "links" tegen een verbod op kinderporno was... maar dat staat valt niet te vinden op je 'bron'
Zover ik weet waren linkse partijen altijd al tegen kinderporno en voor een verbod ervan.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:00:17 #296
330215 Monque
panta rhei
pi_97938112
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Bluesdude het volgende:
Je bronvermelding klopt niet
Je beweert dat daar staat dat "links" tegen een verbod op kinderporno was... maar dat staat valt niet te vinden op je 'bron'
Dat kun je er weldegelijk uithalen.
quote:
Zover ik weet waren linkse partijen altijd al tegen kinderporno en voor een verbod ervan.
Dat is gewoon niet waar, in 1995 nog produceerde de PvdA een rapport om kinderporno vanaf 12 jaar te legaliseren.
pi_97938511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:00 schreef Monque het volgende:

[..]

Dat kun je er weldegelijk uithalen.
dus niet

[..]
quote:
Dat is gewoon niet waar, in 1995 nog produceerde de PvdA een rapport om kinderporno vanaf 12 jaar te legaliseren.
1 commissie zette zijn gedachten in dat rapport
hoeveel mensen waren dat ?
5 ?
de pvda heeft die gedachte nooit overgenomen.. en ook de pvda is nog steeds niet 'heel links'
en die commissie scheen nog steeds kinderporno met kinderen onder de 12 strafbaar te willen stellen en boven de 12 konden de kinderen zelf een strafklacht indienen... een idioot plan dus
maar geen bewijs voor je bewering dat heel links vroeger tegen een verbod van kinderporno was

kom eens met serieuse bronnen . Dit is flauwekul
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:34:18 #298
330215 Monque
panta rhei
pi_97942506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
1 commissie zette zijn gedachten in dat rapport
hoeveel mensen waren dat ?
5 ?
Ingesteld door de partij en bemand met partijprominenten.
quote:
de pvda heeft die gedachte nooit overgenomen.. en ook de pvda is nog steeds niet 'heel links'
en die commissie scheen nog steeds kinderporno met kinderen onder de 12 strafbaar te willen stellen en boven de 12 konden de kinderen zelf een strafklacht indienen... een idioot plan dus
maar geen bewijs voor je bewering dat heel links vroeger tegen een verbod van kinderporno was

kom eens met serieuse bronnen . Dit is flauwekul
Dit te willen ontkennen is toch wel erg naief, zelfs Andere Tijden heeft er nog een uitzending aan gewijd: http://beta.uitzendinggem(...)mte-voor-de-pedofiel

Zoals het bewuste artikel al aangaf; op een gegeven moment werd deze houding t.o.v. pedofilie ook door partijen als de VVD overgenomen, maar het komt voort uit de liberalisering van de seksualiteit zoals de mei '68ers dat voor zich zagen. Dat kun je toch onmogelijk een conservatieve beweging noemen.

En toen men in 2002 het klachtvereiste wilde laten vallen en de kinderpornowet wilde aanscherpen, bleef de harde kern -PvdA,GroenLinks en D66- als enige tegenstanders over. Alleen al daarom klopt je bewering:
quote:
...niet. Het zou je sieren dat gewoon toe te geven.
pi_97945319
Het zou je sieren de volgende keer een fatsoenlijk topic te openen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:41:08 #300
330215 Monque
panta rhei
pi_97947650
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:39 schreef du_ke het volgende:
Het zou je sieren de volgende keer een fatsoenlijk topic te openen.
Het zou je sieren voortaan een goede motivatie te geven voor het sluiten van een topic. ;)

Voor zover ik weet, is het algemeen bekend dat linkse partijen sinds mei '68/sexuele revolutie het voortouw hebben genomen in het oprekken van de zedelijkheidswetgeving. Daar zijn een deel van de VVD en CDA een tijd lang in meegegaan. Echter, bij het wijzigen van de wetgeving in 2002 waren het alleen nog PvdA, D66 en Groenlinks die hiertegen waren. Tot zover de vaststelling.

Daarnaast geef ik in de OP een duidelijke vooronderstelling aan, maar vraag om onderbouwing mocht deze niet kloppen. Ook kwam er in het topic een normale discussie opgaan, met maar weinig oneliners. Al met al was er niets mis met het topic.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 19:14:26 #301
137949 Disana
pi_97948968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:41 schreef Monque het volgende:

[..]

Het zou je sieren voortaan een goede motivatie te geven voor het sluiten van een topic. ;)

Voor zover ik weet, is het algemeen bekend dat linkse partijen sinds mei '68/sexuele revolutie het voortouw hebben genomen in het oprekken van de zedelijkheidswetgeving. Daar zijn een deel van de VVD en CDA een tijd lang in meegegaan. Echter, bij het wijzigen van de wetgeving in 2002 waren het alleen nog PvdA, D66 en Groenlinks die hiertegen waren. Tot zover de vaststelling.

Daarnaast geef ik in de OP een duidelijke vooronderstelling aan, maar vraag om onderbouwing mocht deze niet kloppen. Ook kwam er in het topic een normale discussie opgaan, met maar weinig oneliners. Al met al was er niets mis met het topic.
Ik vond het voornamelijk vragen naar de bekende weg, alsof je niet weet dat voortschrijdende inzichten gewoonlijk tot andere regels leiden. En verder was het een beetje bashen van en vingerwijzen naar 'links' (kijk eens wat ze doen!), wat me nogal zinloos voorkwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')