Ow jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu nog van "kwalitiets" "kwaliteits" maken ;-)
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
Ja, ik vind het wel mooi geweest voor deze gare spammende TS.
Kan iemand me dit uitleggen ?
Nou, dat was ook niet de bedoeling kan ik je zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gedrag in het topic helpt daar in elk geval niet bij.
Verwijder je dit ook meneer de supermod?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
Zouden jullie willen proberen het een beetje meer bij het onderwerp te houden?
En kap gewoon met die sneue persoonlijke aanvallen over en weer!
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad en tot nu toe ben je gewoon een ruime netto-ontvanger met een mager toekomstperspectief... Je liegt dus gewoon weer eens de boel bij elkaar...[..]
Maar je trekt het wel leeg tot de laatste stuiver? Hypocriet figuur.
Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Verwijder je dit ook meneer de supermod?
Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.quote:Over hypocriet gesproken. Waarom doe je zelf persoonlijke aanvallen of heb je last van vergeetachtigheid en hoogmoedswaanzin?
Let vooral op het vette en onderlijnde hoe hypocriet je bent.
[..]
Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, hier is het op de juiste plaats. Als ik in een topic vraag of de persoonlijke aanvallen wat minder kunnen is het niet de bedoeling om er iets uit een heel ander topic met de haren bij te slepen. Dat snap je zelf toch ook wel?
[..]
Dit was een discussie die ik die dag al eerder heb gevoerd met ZW waarbij het niet met een onderbouwing voor zijn claims kwam en ook aangaf dat er voor nu nog niks van klopte.
Dat is wat anders dan elkaar over en weer uitschelden voor rotte vis en gehuil over taalfouten...
Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, lul maar een end weg om je vrij te pleiten.![]()
![]()
Oké,.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met je gezuig, het lijkt wel of je niets anders kan.
Denk maar wat je wilt. Ik heb mijn uitleg gegeven en jij komt daarop niet verder danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké,.
Duidelijker kan het niet om een klacht over moderatie afdoen als gezuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |